Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blij met je leven?

+22
Roxi3
Printje
Stuiterbal
Sea of Trees
Puggle
Toet
sterremaan
Parel
CCC
Exogenesis
Niene
Arwyn
Poubelle
SuperGrover
Punk'd
Oasis
Nyx
Antibes
Tania
Fortissimo
Ibbeltje
Kowalski
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:21

Ben je blij met je leven op dit moment? Qua wonen, liefde, vriendschap, familie en hoe je je leven indeelt? En wat zou je graag anders willen zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 5:23

Moeilijke vraag! Ik neig naar 'nee, ik ben niet blij met mijn leven momenteel', maar ik weet dondersgoed dat ik het zelf kan veranderen Blij met je leven? 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 5:23

En wat is de reden dat je er nu niks aan veranderd, als ik vragen mag Ko?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Ibbeltje ma 20 mei 2013 - 5:24

Op het financiële gedeelte na wel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Fortissimo ma 20 mei 2013 - 5:25

Jawel, op een paar dingetjes na. Maar dat is hopelijk met een paar maandjes voorbij smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Kowalski ma 20 mei 2013 - 5:27

Pippa schreef:En wat is de reden dat je er nu niks aan veranderd, als ik vragen mag Ko?

Ik denk dat ik het nog niet kan? Ik ben vooral niet blij met mijn leven, omdat ik me overal druk over maak, overal bang voor ben, overal beren op de weg zie en gewoon niet geniet. En dat is iets wat ik moet veranderen en ik ben me er bewust van, want ik vind het zonde! Maar ik weet niet zo goed hoe eigenlijk.

Want ik heb redenen genoeg om blij te zijn! Het enige wat ik zou kunnen missen is een vriend, maar dat komt vast wel een keer Blij met je leven? 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Tania ma 20 mei 2013 - 5:28

Ja ik ben blij met mijn leven. Het enige wat ik jammer vind is dat ik eigenlijk geen vriendinnen heb hier in de buurt. Ik zou het leuk vinden om iemand te hebben die ik regelmatig zie om lekker mee te kletsen en af en toe wat leuks te doen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Antibes ma 20 mei 2013 - 5:33

Pippa schreef:Ben je blij met je leven op dit moment? Qua wonen, liefde, vriendschap, familie en hoe je je leven indeelt? En wat zou je graag anders willen zien?

Jawel. Qua wonen en vriendschap en familie zeker. Qua mijn leven indelen ja en nee: enerzijds maak ik keuze's waar ik echt achter sta en blij mee ben, anderzijds had ik ergens wat meer rust voor mezelf in moeten calculeren. Maar dat leer ik steeds beter. Liefde zou ik wel graag anders zien, op zijn minst eens één keertje wederzijds verliefd zijn!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Nyx ma 20 mei 2013 - 6:09

Ik ben niet geheel ongelukkig, maar ik zou toch nu weleens willen dat het mij ook eens voor de wind zou gaan.

Ik zou graag mijn woning te koop zetten en een grotere woning huren, maar dat zit er gewoon niet in. Ik ben wel verliefd, maar een relatie zal het niet worden. Ik ben depressief geweest en verkeerde medicatie gehad, dus dat hielp ook niet echt mee. En financieel zou ik nu eindelijk weleens weer willen dat het goed ging. Het blijft kwakkelen in alle opzichten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:11

Nee, ik mis financiële zekerheid. Maar da's ook het enige waar ik van baal, voor de rest ben ik wel blij met m'n leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Oasis ma 20 mei 2013 - 6:20

Nee, niet helemaal. Ik heb een lieve vriend, familie, leuke vriendinnen, en twee lieve katten.
Maar momenteel ben ik bezig met het afronden van een studie waarvoor ik de passie uit mijn tenen moet halen, en ik vind zoveel interessant dat ik niet goed weet wat ik hierna wil.
Het enige wat ik zeker weet is dat ik niet in het werkveld van mijn huidige studie wil werken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Punk'd ma 20 mei 2013 - 6:32

Ja ik ben oprecht blij met mijn leven op het moment Very Happy

(En anderhalf jaar geleden kon ik mijn draai maar niet vinden. Dus ik ben gewoon trots dat ik het nu echt voel en kan zeggen).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  SuperGrover ma 20 mei 2013 - 6:42

Ja absoluut. Financiële zekerheid, nee dat heb ik niet. Fantastische woonruimte ook niet. Ik weet niet of ik na de zomer uberhaupt nog werk heb. Degene die ik leuk vind, woont in Zweden. Maar ja, ik ben blij met mijn leven! Ik heb een liefde die niet desastreus is, dat maakt me blij. Ik heb best plezier in mijn studie, ik voel me vooral enorm thuis op de universiteit. Op dit moment ben ik ook ontzettend blij met al mijn vrienden, helaas gaan een aantal straks een semester naar het buitenland. Maar ja, gewoon blij! Very Happy
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Poubelle ma 20 mei 2013 - 6:48

Ja, ik ben wel tevreden! Ik heb een geweldige familie en lieve vrienden. Wat werk betreft zit ik weer in een onzekere periode en ik vind het wel klote dat ik 2 banen moet hebben om leuk te kunnen leven maar het werken in de kroeg vind ik eigenlijk ook wel gezellig. Met m'n huis heb ik veel geluk gehad, ik betaal redelijk weinig huur in vergelijking met de rest van de mensen bij mij in de straat. Het liefst zou ik een hoop veranderen qua vloer en kleur op de muren maar op zich is het prima en dat geld geef ik liever uit als ik ga verhuizen.

Op zich ben ik dus gelukkig nu, ik doe allemaal leuke dingen met mensen die ik leuk vind, en dat vind ik het belangrijkst.
Het enige wat ik nog wel mis is een vriend, maar dat komt vanzelf wel weer.


Laatst aangepast door Poubelle op ma 20 mei 2013 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Arwyn ma 20 mei 2013 - 6:55

Ik ben zeker tevreden met mijn leven!
Sommige dingen zou ik wel anders willen zien (wat meer financiële zekerheid en alle dingen die daaruit hopelijk voort zouden kunnen vloeien), maar ik vind dat ik niet te klagen heb. Vooral niet als ik mezelf vergelijk met anderen. Ik heb een lieve vriend waar ik erg gelukkig mee ben, lieve ouders, het contact met mijn broers wordt steeds beter en ook in vriendschappen ben ik zekerder geworden (hoewel dat wel nog wat zou kunnen verbeteren). Ik heb nog nooit afscheid hoeven nemen van een dierbare, heb nooit in de stress gezeten of ik die maand mijn vaste lasten wel zou kunnen betalen.. Het loopt allemaal eigenlijk wel! Ik doe er ook zeker mijn best voor hoor, het komt nooit allemaal op me af waaien, maar ik heb nooit vreselijke dingen mee hoeven maken (gelukkig).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  SuperGrover ma 20 mei 2013 - 6:57

Lennox schreef:Nee, ik mis financiële zekerheid. Maar da's ook het enige waar ik van baal, voor de rest ben ik wel blij met m'n leven.
Wat zonde dat je daardoor de hele vraag met 'nee' beantwoordt. Zit dat echt je levensgeluk in de weg?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:06

Graag zou ik ja zeggen maar nee volstaat hier toch het beste. Met mijn kinderen ben ik onwijs gelukkig. De jongste ontwikkeld boven verwachting goed. Mijn werk loopt goed, ik kan mijn nachtdiensten blijven draaien. Hetgeen wat me nu het meest un happy maakt is het feit dat ik binnen 6 maanden moet verhuizen naar een huur woning. De keuzes die ik daarin moet maken, van het dorp af of niet? De oudste naar een andere school? Rust hoop ik aan het einde van dit jaar nog te vinden, eindelijk rust na dan bijna 4 jaar ellende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:08

Mama_van_2: hug ik heb echt zo'n diep respect voor jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Niene ma 20 mei 2013 - 7:15

Ondanks mijn ziek zijn en het elke dag weer keihard knokken om te kunnen leven kan ik sinds een maand of 5 oprecht zeggen dat ik gelukkig ben ja. En ik weet dat het alleen maar beter gaat worden de aankomende jaren,dat houd me op de been smile
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:21

Dat is lief van je Lennox.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Exogenesis ma 20 mei 2013 - 7:25

Ik mag niet klagen, maar het loopt niet helemaal zoals ik wil. Ik wil graag klaar zijn met die verrekte gymopleiding, maar helaas moet ik die wegens zwangerschap nu waarschijnlijk uitstellen. Daarbij krijg ik volgend jaar waarschijnlijk kleuters en dat vind ik verschrikkelijk. Net of word ik gestraft voor het zwanger zijn. Maar goed, dat zijn kleine dingen en ik laat me er absoluut niet door terneerslaan (is dat een mooi woord of is dat een mooi woord?) Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  CCC ma 20 mei 2013 - 7:25

Mama van 2, hoop dat je snel je rust kan vinden en volop kunt gaan genieten van je twee meiden Blij met je leven? 699888

Ik ben redelijk tevreden over mijn leven nu, ik zie altijd punten die ik anders wil of wil verbeteren. Vooral op werkgebied, ik zou toch weer wat meer uitdaging willen hebben, maar met het aantal uren die ik werk is dat niet haalbaar. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn kleine meisje en geniet daar volop van. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen waar ik echt dankbaar voor ben en waar ik het ook leuk mee heb. Wel mis ik mijn familie toch altijd wel, het grootste deel woont in het buitenland en zou toch liever meer familie om me heen willen hebben. Toekomst zal uitwijzen wat ik/ we daarmee gaan doen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Parel ma 20 mei 2013 - 7:34

Behalve op werk- en familiegebied, ben ik helemaal tevreden!
Ik zou wel graag een beter betaalde baan vinden voor minder uur, met wat meer regelmaat zodat ik ook met meer regelmaat naar mijn familie kan gaan. Voor de rest mogen wij geloof ik niet klagen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:34

Ja ik ben blij met mijn levende dit moment. Heb een hele lieve man, een heerlijk huisje ( al zou ik binnen nu en een jaar wel naar een groter huis willen kopen) en ik/we hebben een stabiele groep vrienden waar ik/we zeer regelmatig mee afspreken. Dus ik ben happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:36

Ja ben happy, heb lieve vriendinnen, een lieve vriend, lieve moeder, ben gezond en mijn dierbaren ook en een leuke baan. Wil alleen zo graag een baby, we zijn er echt aan toe. Ben niet erg geduldig van aard, maae ben er wel minder mee bezig dan in het begin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blij met je leven? Empty Re: Blij met je leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum