Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Wat was je in je vorige leven?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nav. Wat was je in je vorige leven? Empty Nav. Wat was je in je vorige leven?

Bericht  Rev3rie wo 19 jan 2011 - 2:51

Naar aan leiding van ''Wat was je in je vorige leven?'' kan je hier je engelendagkaart trekken!
Klink hier en trek er 1!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat was je in je vorige leven? Empty Re: Nav. Wat was je in je vorige leven?

Bericht  Rev3rie wo 19 jan 2011 - 2:53

Dit is mijn engel voor vandaag!
Nav. Wat was je in je vorige leven? Engel11
Engelen Orakel - Azure

Dat wat je verlangt zal gebeuren in de dicht bijzijnde toekomst. Heb geduld en vertrouwen, en probeer niets te forceren.

We verlangen allemaal wel iets, de een wat meer en groter dan de ander. Hoe klein of groot ons verlangen ook is, soms lijkt het voor altijd een verlangen te blijven. Toch ziet het er zeer gunstig uit en de mogelijkheid bestaat echt, dat je in de nabije toekomst krijgt wat je verlangt.

Het lijkt nu even alsof het nooit zal gebeuren, maar blijf vertrouwen en probeer absoluut niets te forceren, want dat werkt averechts en daarmee vergooi je al je kansen. Als je rustig afwacht dan zul je krijgen wat je verlangt. De engel Azure zal je daarbij helpen.

Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat was je in je vorige leven? Empty Re: Nav. Wat was je in je vorige leven?

Bericht  Sweety wo 19 jan 2011 - 3:04

Voor mij:

(plaatje pakt hij niet.. Maar ze heet Serena )

Ik ben de engel van overvloed en rijkdom. Je zult de rijkdom ontvangen die je nodig hebt, en God bekijkt hoe dit moet gaan gebeuren. Heb vertrouwen.


Rijkdom, we willen het allemaal, ook al zeggen we soms van niet. Voor de een is rijkdom een hoop geld, voor de ander is rijkdom veel kennis, liefde, geluk, gezondheid of vrienden.

Ware rijkdom is feitelijk niet in geld uit te drukken. Toch ontbreekt het ons vaak aan deze rijkdom. Weet dan dan je vertrouwen moet hebben omdat God zelf aan het bekijken is op welke manier hij je het beste deze rijkdom kan geven. Heb dus vertrouwen, en alles komt goed.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat was je in je vorige leven? Empty Re: Nav. Wat was je in je vorige leven?

Bericht  Winegum wo 19 jan 2011 - 3:07

Ik heb Chantall:

Een nieuwe romance met een vreemde of je eigen partner is op handen. Stel jezelf open om liefde te ontvangen en te geven.

Soms lijkt de liefde ver te zoeken. Ook als we al een relatie hebben kan het liefdesvuur soms wat gedoofd zijn. Weet dat hier verandering in gaat komen want een nieuwe romance en vurige passie staat voor de deur.

He je op dit moment geen partner, dan zul er nu zeker een op je pad komen. Heb je al een partner, dan zal het liefdesvuur opnieuw gaan oplaaien. Een mooie, liefdevolle en zeer hartstochtelijke periode staat je te wachten. Geniet ervan met al je zintuigen.

_______________________________________________________________________________________________________
Wel grappig, want de intimiteit was even wat minder tussen mijn vriend en mij, maar hopelijk gaat daar dus snel verandering in komen :P

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Wat was je in je vorige leven? Empty Re: Nav. Wat was je in je vorige leven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum