Nav Hoe vaak douche jij?
+39
Mizz_S
Janelie
Happydobby
Laced
Alias
smooch
Jasmina
Rouxxxe
*Lookie*
patjuhhh
Sugarfall
Flip Fluitketel
BJA
sanne-84
Mysterious
love
pinklady85
Dikkie Dik
Serena
stargirl
Zwerver
Happy
Toet
Jeanette
NerdChic
Flippin' Bitch
Kathi
rapa nui
Bliss
Blond
SoGood
Mermaid
Pancake
Frappuccino
Roxi3
Mint
Makamba
Caresses
Caroow
43 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav Hoe vaak douche jij?
Ik douche elke dag. En was 2 tot 3 keer per week mijn haar.
Op de dagen dat ik niet mijn haar was doe ik een douchemuts op.
Gast- Gast
Ik douche elke ochtend en vaak ook nog s'avonds.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Powerbabe schreef:Ik douche elke dag, soms wel 2x per dag. Of ga in bad.
Ik sta er echt van te kijken dat zoveel mensen om de dag douchen! Ik voel me dan zo vies.. Maar dat zit misschien ook wel gewoon tussen mijn oren. Ik vind washandjes echt een van de vieste dingen die er bestaan, dus dat zal je me echt nooit zien doen. Bovendien krijg ik het dan ook ijskoud.
+1
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
smooch schreef:Powerbabe schreef:Ik douche elke dag, soms wel 2x per dag. Of ga in bad.
Ik sta er echt van te kijken dat zoveel mensen om de dag douchen! Ik voel me dan zo vies.. Maar dat zit misschien ook wel gewoon tussen mijn oren. Ik vind washandjes echt een van de vieste dingen die er bestaan, dus dat zal je me echt nooit zien doen. Bovendien krijg ik het dan ook ijskoud.
+1
Helemaal mee eens.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Meestal om de dag douchen en dan ook gelijk mijn haar wassen. Als het echt warm weer is douche ik elke dag en was ik om de dag mijn haar. Alleen als ik gezwommen heb dan was ik mijn haar ook die dag nog.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik douche elke dag. Mijn haar was ik ook bijna dagelijks.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow schreef:Ik zie dat veel meiden maar 1 keer in de drie dagen hun haren wassen, douche je dan ook maar een keer in de drie dagen? Als ik onder de douche sta, moet ik echt mijn haren wassen. Anders wordt het toch een beetje nat en gaat het klitten.
Ik douche en was mijn haren om de dag, de andere dag was ik me aan de wastafel.
Je kan ook een douchemuts gebruiken, of je haren in een knot.
ik ga 1 keer per dag onder de douche, als mijn haren niet gewassen hoeven dan steek ik het op met een klem.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik douche me denk ik 5 x in de week. Soms wel dagelijks, maar ik sla zo nu en dan eens een dagje over. Ik was mijn haar om de 3 dagen en op de dagen dat ik het niet was doe ik het ook gewoon in een knotje. Mijn haar gaat gelukkig niet kroezen als het iets nat wordt aan de onderkant.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik douche elke ochtend, als ik dat niet doe wordt ik echt niet wakker en voel ik me de hele dag vies. Ik was dan ook mn haar. Als ik gesport heb douche ik 's avonds nog een keer, maar dat is dan echt heel vlug en dan was ik mn haar ook niet. Heel soms als ik me heel vies voel of het bv heel koud heb ga ik 's avonds weleens douchen gewoon omdat ik dat dan lekker vind, ter ontspanning.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Jasmina schreef:smooch schreef:Powerbabe schreef:Ik douche elke dag, soms wel 2x per dag. Of ga in bad.
+1
Helemaal mee eens.
+1
Maybelline- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind dat altijd zo'n hard gekletter op je oren.Baileys schreef:
Gast- Gast
Ik douche elke ochtend, voel me echt vies als ik dat niet gedaan heb (tenzij ik de avond vantevoren onder de douche geweest ben maar dit gebeurd niet zo vaak) M'n haren was ik of elke dag, of om de dag, dat is elke keer verschillend.
Oja, soms douche ik 2x per dag, als ik het koud heb bijv.
Oja, soms douche ik 2x per dag, als ik het koud heb bijv.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik douche vaak om de dag, maar een echt patroon zit er niet in. Ik douche als ik vind dat het nodig is, soms is het 3 dagen achter elkaar, soms zit er weleens een dag tussen. In de zomer douche ik vaker, maar nog steeds 1x op een dag. Ik sta best lang onder de douche, wil dat eigenlijk niet veranderen in 2x een korte douche
Gast- Gast
Gekje schreef:Dat is wel fijn! Mijn haar is echt een ragebol als ik mijn haar niet was en geen creme spoeling gebruik..Darcy schreef:Ik douche elke dag en was mijn haar om de dag. De andere dag wordt mijn haar dus nat maar was ik het niet. Dan wordt het gewoon nat, heb dan verder geen last van klitten of iets dergelijks.
Dat had ik ook altijd maar gebruik sinds september deze shampoo en cremespoeling:
Echt super fijne shampoo! Gekocht bij de kapper, wel ontiegelijk duur..20 euro voor de shampoo, 23 euro voor de creme spoeling, maar ik doe er al sinds september mee en was mijn haar sowieso om de dag. Na 2 weken begon ik al verschil te merken, en hoefde ik dus niet meer persee iedere dag mijn haar te wassen etc, kon gewoon douchen en het net laten worden en geen probleem.
Enige nadeel, voorheen was mijn haar super droog, en werd dus ook nooit vet, al waste ik het 2 weken niet, nu is het na 3/4 dagen wel toe aan een wasbeurt.
OT: Ik douche iedere ochtend, voel me de hele dag vies als ik niet douche, en wel schone kleding aan trek. De enige keer dat het kán voorkomen dat ik eens niet douche, is in het weekend als ik toch de deur niet uit ga.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik douche iedere dag, 's ochtends. Anders voel ik me echt niet fris...Ik douche ook met de douchekop in mijn hand, dus dan wordt mijn haar niet nat. Dat was ik om de dag.
Ik zweet nauwelijks, mijn vriend is hier ook heel verbaasd over. Ik heb werkelijkwaar nog nooit zweetplekken onder mijn oksels gehad. Om die reden kan mijn kleding ook best lang mee, shirtjes kan ik makkelijk 3/4 dagen dragen, maar na 2 dagen gooi ik ze toch in de was, dat is voor mijn gevoel frisser. In de zomer zweet ik wel vaak op mijn billen, maar gelukkig nooit zo dat het helemaal nat is ofzo...
Ik zweet nauwelijks, mijn vriend is hier ook heel verbaasd over. Ik heb werkelijkwaar nog nooit zweetplekken onder mijn oksels gehad. Om die reden kan mijn kleding ook best lang mee, shirtjes kan ik makkelijk 3/4 dagen dragen, maar na 2 dagen gooi ik ze toch in de was, dat is voor mijn gevoel frisser. In de zomer zweet ik wel vaak op mijn billen, maar gelukkig nooit zo dat het helemaal nat is ofzo...
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+1Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.
Gast- Gast
Douchen doe ik iedere dag en mijn haren was ik om de dag. (dan doe ik mijn haar in een knot en de douchekop een stuk omlaag) Als ik iedere dag mijn haar was, wordt het één grote pluizenbol.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik douche minstens 1x per dag. Misschien heb ik lichte smetvrees, maar ik vind t vies om een dag niet te douchen maar met een washandje te wassen. Gelukkig denkt mn vriend er ook zo over.
Hebben sommigen van jullie dat? Dat je vriend daar anders over denkt?
Hebben sommigen van jullie dat? Dat je vriend daar anders over denkt?
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: