Nav Hoe vaak douche jij?
+39
Mizz_S
Janelie
Happydobby
Laced
Alias
smooch
Jasmina
Rouxxxe
*Lookie*
patjuhhh
Sugarfall
Flip Fluitketel
BJA
sanne-84
Mysterious
love
pinklady85
Dikkie Dik
Serena
stargirl
Zwerver
Happy
Toet
Jeanette
NerdChic
Flippin' Bitch
Kathi
rapa nui
Bliss
Blond
SoGood
Mermaid
Pancake
Frappuccino
Roxi3
Mint
Makamba
Caresses
Caroow
43 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nav Hoe vaak douche jij?
Ik ook, precies zelfde.toetje_ schreef:Ik douche me elke dag of soms om de dag.
Maar dat is alleen als ik vrij ben geweest/weinig gedaan heb.
M'n haar was ik om de dag of om de twee dagen. Voorheen maakte ik een knotje en bleef ik met m'n haar weg van de straal, maar dat is toch niet zo lekker.
Op vakantie raadde een vriendin mij een badmuts aan, dat is echt ideaal
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik douch elke dag, was ook elke dag mijn haar. Heb weleens geprobeerd om niet elke keer mijn haar te wassen, maar voel me dan niet schoon genoeg. Mijn haar ruikt dan bijv nog steeds naar rook en is ook binnen 1,5 dag vet.
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Ik douche bijna elke dag (soms aan de wastafel)
en was mijn haren om de dag, doe de andere dagen mn haren in een knotje en ga dan niet met mn hoofd onder de kraan. dan wordt het wel een beetje nat, maar dat is niet heel erg.
en was mijn haren om de dag, doe de andere dagen mn haren in een knotje en ga dan niet met mn hoofd onder de kraan. dan wordt het wel een beetje nat, maar dat is niet heel erg.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
+1Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies.
Mijn haar was ik om de drie dagen. Het wordt ook niet echt nat tijdens het dagelijkse douchen. Ik draai mijn haar in een knotje en sowieso heb ik de douchekop altijd los om alles goed af te spoelen.
Er zijn volgens mij mensen die douchen met de douchekop blijvend hangend bovenin, maar ik heb dan niet het idee dat het in alle hoekjes en gaatjes schoon wordt .
Gast- Gast
Ik douche elke ochtend.
Soms ga ik 's avonds ook nog een keer en soms als ik erg moe ben of het koud heb ga ik 's avonds in bad.
Ik was mijn haar om de twee, drie dagen.
Soms ga ik 's avonds ook nog een keer en soms als ik erg moe ben of het koud heb ga ik 's avonds in bad.
Ik was mijn haar om de twee, drie dagen.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
+1Gloria schreef:+1Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies.
Mijn haar was ik om de drie dagen. Het wordt ook niet echt nat tijdens het dagelijkse douchen. Ik draai mijn haar in een knotje en sowieso heb ik de douchekop altijd los om alles goed af te spoelen.
Er zijn volgens mij mensen die douchen met de douchekop blijvend hangend bovenin, maar ik heb dan niet het idee dat het in alle hoekjes en gaatjes schoon wordt .
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Ik douche elke avond , tenzij ik slaapdienst die dag heb dan douche ik sochtends.
Was elke dag mijn haar.
Was elke dag mijn haar.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
douche iedere dag
haar wassen verschilt een beetje. Als het vet is was ik het iedere dag, zo niet dan om de 1 a 2 dagen
haar wassen verschilt een beetje. Als het vet is was ik het iedere dag, zo niet dan om de 1 a 2 dagen
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
pinklady85 schreef:+1Gloria schreef:+1Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies.
wij hebben zo'n blijvend hangend ding bovenin;) en ik voel me na het douchen gewoon schoon:)
ik was mn haren om de 3 dagen, als ik mn haren nie hoef te wassen dan heb ik ze met een klip bij elkaar. dan wordt onderachter een beetje nat van de spetters, maar dat is maar minimaal
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:pinklady85 schreef:+1Gloria schreef:+1Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies.
wij hebben zo'n blijvend hangend ding bovenin;) en ik voel me na het douchen gewoon schoon:)
ik was mn haren om de 3 dagen, als ik mn haren nie hoef te wassen dan heb ik ze met een klip bij elkaar. dan wordt onderachter een beetje nat van de spetters, maar dat is maar minimaal
Ik douche met een spons/scrubhandschoen dus dan worden die hoekjes en gaatjes toch gewoon schoon??
Gast- Gast
Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet
Ik ook niet! Dat vind mijn vriend zo raar he. Wel fijn, tijdens het stappen/in de zomer zie je nooit nate plekken onder mijn oksels.
Hier nog zo iemand!
Ik zweet alleen een beetje als het écht heel warm is en dan vaak bij mijn hoofd en onder mijn oksels, maar niet noemenswaardig.
En heeeeeel soms wat klamme handjes als ik erg zenuwachtig ben, maar dat komt bijna nooit voor.
Wij hebben gewoon een heel goed ontwikkeld intern afvoersysteem, Donnaa en Jen
Gast- Gast
Darcy schreef:Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet
Ik ook niet! Dat vind mijn vriend zo raar he. Wel fijn, tijdens het stappen/in de zomer zie je nooit nate plekken onder mijn oksels.
Eigenlijk is het niet zo goed om niet te zweten, dan kan je je warmte niet kwijt en daar kun je klachten van krijgen. Maar het is wel handig qua kleding
Ja dat heb ik wel eens vaker gehoord, kan ook iets minder goed tegen hitte in de zomer. Maar verder heb ik er geen last van.
Gast- Gast
Ik douche elke dag (ochtend) en nooit aan de wastafel. Dan voel ik me niet schoon en ook niet wakker. Soms douch ik ook nog in de avond. Mijn haren was ik om de dag. De andere dagen in een knotje, dat gaat prima!
Gast- Gast
Youandi schreef:Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet
Hier nog zo iemand!
Ik zweet alleen een beetje als het écht heel warm is en dan vaak bij mijn hoofd en onder mijn oksels, maar niet noemenswaardig.
En heeeeeel soms wat klamme handjes als ik erg zenuwachtig ben, maar dat komt bijna nooit voor.
Wij hebben gewoon een heel goed ontwikkeld intern afvoersysteem, Donnaa en Jen
Een paar jaar geleden zweette ik heel erg al als ik net mijn kleding aan had. Vreselijk was dat; altijd zweetplekken, zo veel mogelijk zwarte truien/shirts dragen, zodat je het wat minder zag. Het is geleidelijk minder geworden. nu ondervind ik er geen last meer van en kan ook gewoon leuke gekleurde shirts aan. Ik weet nu dat ik iets meer ga zweten als ik ongesteld moet worden ( hormonen!) Een vriendin van me laat geregeld botox in haar oksels spuiten tegen het zweten. Maar het overmatig zweten is ook een reden geweest dat ik een aantal jaar geleden ben begonnen met dagelijks douchen, soms wel 2 x p dag, en ook iedere dag schone kleding aan. Hoevaak doen jullie dat eigenlijk?? schone kleding aan..
Gast- Gast
Ik douche om de dag.
Soms elke dag en als ik dan mijn haar niet wil wassen, zet ik gewoon een douchemuts op. Kost 3 euro en je haar blijft droog!
Soms elke dag en als ik dan mijn haar niet wil wassen, zet ik gewoon een douchemuts op. Kost 3 euro en je haar blijft droog!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik douche elke dag en soms ga ik dan s'avonds nog in bad met m'n dochtertje.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.
Me too!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik douche elke dag. Meestal 's ochtends maar soms ook 's avonds. Ik was ook iedere keer mijn haar. Voel me anders echt niet lekker fris.
Gast- Gast
ik douche ook elke dag en om de dag of om de 2 dagen was ik mijn haar.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik douche om de dag en was dan ook mijn haar. Tussendoor was ik me, sowieso 's morgens. Douchen doe ik trouwens vaak ook 's avonds omdat ik er dan meer tijd voor heb. In de zomer douche ik wel wat vaker, en na het sporten en wanneer ik ongesteld ben want dan vind ik wassen bij de wasbak niet fris Ik zweet trouwens ook niet zo veel, inderdaad fijn qua kleding maar minder fijn in de zomer. Mijn ouders (en ik dus ook) douchten vroeger maar eens per week, omdat zij dat van huis uit ook gewend waren (vroeger ging het immers eigenlijk altijd gewoon in een tobbe, en was er helemaal geen douche helemaal bij de grote gezinnen zoals het gezin van 11 waar mijn vader uit komt). Toen ik wat ouder werd, jaar of 11, ging ik wel om de dag douchen, ook omdat je in de puberteit toch wat meer zweet en puistjes krijgt enzo en mijn ouders douchen nu ook vaker.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik douche elke dag, soms wel 2x per dag. Of ga in bad.
Ik sta er echt van te kijken dat zoveel mensen om de dag douchen! Ik voel me dan zo vies.. Maar dat zit misschien ook wel gewoon tussen mijn oren. Ik vind washandjes echt een van de vieste dingen die er bestaan, dus dat zal je me echt nooit zien doen. Bovendien krijg ik het dan ook ijskoud.
Ik sta er echt van te kijken dat zoveel mensen om de dag douchen! Ik voel me dan zo vies.. Maar dat zit misschien ook wel gewoon tussen mijn oren. Ik vind washandjes echt een van de vieste dingen die er bestaan, dus dat zal je me echt nooit zien doen. Bovendien krijg ik het dan ook ijskoud.
Gast- Gast
Ik douche iedere dag, in de ochtend. Ik maak m'n haren dan altijd gewoon nat en laat het dan aan de lucht drogen, dan zit het mooier als ik dat niet doen, m'n haren wassen doe ik 2 keer per week. Ik wil wel minder vaak douchen eigenlijk, het is zó slecht voor mijn huid, heb een hele droge huid. Maar ik vind het zo lekker wakker worden met een douche haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Powerbabe schreef:Ik douche elke dag, soms wel 2x per dag. Of ga in bad.
Ik sta er eerlijk gezegd ook een beetje van te kijken, zeker omdat je zo gedoucht bent (nou ja, ik doe er meestal wel wat langer over) je staat niet in de kou met een washandje te stuntelen en het lijkt mij gewoon frisser en praktischer eerlijk gezegd.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: