voegen in de douche...
+14
Parisienne
SDL
CCC
Parel
*Lookie*
Bubbelicious
rianne287
Schaapke
Katrien
Verona
Orchidee
pippeloentje
PapillonRose
duckie
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
voegen in de douche...
waarmee maken jullie de voegen in de douche schoon? hier worden de voegen een beetje donkerder, door vocht oid? dus ik wil ze graag goed schoonmaken
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: voegen in de douche...
Ik weet niet hoe het eruit zit, maar het kan ook iets van schimmelachtige aanslag zijn. Daar heb je van HG spul voor, maar de action verkoopt er ook een goede reiniger voor. Heb die laatste zelf weleens gebruikt in de badkamer (die is hier namelijk heel vochtig en dus makkelijk aanslag) en met wat insprayen en goed boenen is het toen weer goed gekomen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hg Vocht en schimmelreiniger werkt als enige als een tierelier!
Hier hadden we ook last van donkere voegen,met dit spul weer al nieuw.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
Ik ben het eens met Pippeloentje, het is alleen wel vreselijk spul!! Mijn huis heeft er drie weken naar geroken. De lucht was in mijn gordijnen en alles getrokken
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Inspuiten met verdunde chloor, kwartier in laten werken en afspoelen.
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Schaapke schreef:Ik ben het eens met Pippeloentje, het is alleen wel vreselijk spul!! Mijn huis heeft er drie weken naar geroken. De lucht was in mijn gordijnen en alles getrokken
+ 1
Die gebruik ik ook. Ik heb alleen een inpandige badkamer en gooi de deur altijd dicht en zet de afzuiger aan. Dan blijft die geur in de badkamer haha. (daar hangen verder geen handdoeken of badjassen o.i.d.).
Half uurtje laten inwerken en alles is weg. Inclusief eventuele schimmel.
Een tandenborstel kan ook wel helpen bij hardnekkige hoekjes
Gast- Gast
Bleek en een tandenborstel. Hup bleek op de tandenborstel en boenen maar. Ff in laten trekken en ze zijn weer als nieuw!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Verona schreef:Bleek en een tandenborstel. Hup bleek op de tandenborstel en boenen maar. Ff in laten trekken en ze zijn weer als nieuw!
Zo doe ik het ook inderdaad. Gewoon pure bleek.
Gast- Gast
pippeloentje schreef:Hg Vocht en schimmelreiniger werkt als enige als een tierelier!
Dit dus, maar wel heel goed luchten daarna.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Punk'd schreef:Schaapke schreef:Ik ben het eens met Pippeloentje, het is alleen wel vreselijk spul!! Mijn huis heeft er drie weken naar geroken. De lucht was in mijn gordijnen en alles getrokken
+ 1
Die gebruik ik ook. Ik heb alleen een inpandige badkamer en gooi de deur altijd dicht en zet de afzuiger aan. Dan blijft die geur in de badkamer haha. (daar hangen verder geen handdoeken of badjassen o.i.d.).
Ja, maar we moesten de deuren wel open zetten op een gegeven moment (we hebben ook een inpandige badkamer), want de geur werd gewoon te heftig...
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Dat HG spul is echt super, maar stinkt echt zo erg.
Ik gebruik meestal gewoon de Glorix van de wc, en dan idd met een tandenborstel.
Wordt alles weer mooi wit
Ik gebruik meestal gewoon de Glorix van de wc, en dan idd met een tandenborstel.
Wordt alles weer mooi wit
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pfoe vanmiddag nog gedaan. Alleen gebruik ik geen tandenbortsel (teveel werk ) maar de achetrkant van een schuursponsje. Goed inwrijven en naspoelen en ze zijn weer stralend wit
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Rotwerk, en hier zit er ook altijd zo gauw weer aanslag op... Maar idd, dat HG spul werkt wel echt super!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Zo fijn dat ik dus niet de enige ben met snel schimmel in de badkamer!
Ik vind het zoooooo'n rotwerk!
Ik vind het zoooooo'n rotwerk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik doe het eens in de zoveel tijd met een tandenborstel en verdunde bleek... Wel even een rotklus, maar ziet er wel weer mooi uit!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
In mijn vorige woning, poetste ik tijdens het inwerken van mijn cremespoeling structureel wat voegjes met een tandenborstel. Als je jezelf dat eenmaal hebt aangewend, is het peace of cake. Nu woning we in een huis waar een of andere voeg in zit die niet vies wordt, ideaal.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik gebruik dat HG spul ook, maar ga echt niet met een tandenborstel staan boenen
Ik spuit de muren er mee in 's ochtends en 's avonds als ik ga douchen spoel ik het er weer af. Werkt hartstikke goed en het scheelt een hoop gepoets
Ik spuit de muren er mee in 's ochtends en 's avonds als ik ga douchen spoel ik het er weer af. Werkt hartstikke goed en het scheelt een hoop gepoets
Gast- Gast
Ik gebruikte ook eerg HG vocht en schimmelreiniger, maar heb laatst een vocht en schimmelreiniger van de Wibra (van Dasty) meegenomen en die werkt ook prima! Scheelt zo'n 5 euro per fles. Ik spray het in, laat het een tijdje intrekken en spoel daarna alles af. Eens in de zoveel maanden doe ik dit en de schimmel en vochtplekken gaan nagenoeg altijd weg.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Na het lezen van dit topic 3 dagen terug HG gekocht en nu zijn de kitranden weer wit ipv gevlekt
Het enige wat ik nu nog schoon moet krijgen zijn de tegels en voegen. ik denk dat er kalk op zit maar ook veel zeepresten. Iemand een tip daarvoor?
Het enige wat ik nu nog schoon moet krijgen zijn de tegels en voegen. ik denk dat er kalk op zit maar ook veel zeepresten. Iemand een tip daarvoor?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik heb die ook, maar ik kreeg het idee dat ik beter gewoon bleek/chloor kon gebruiken. Scheelt een hoop geld en de werking is volgens mij hetzelfde.pippeloentje schreef:Hg Vocht en schimmelreiniger werkt als enige als een tierelier!
Gast- Gast
ik gebruik die van de action, alleen op je tegels spuiten niet op kranen en glas!!!! ( ook voor die van hg)
ik doe het niet zo vaak omdat het vrij aggressief spul is dus af en toe gewoon met ontvetter of verdunde bleek
ik doe het niet zo vaak omdat het vrij aggressief spul is dus af en toe gewoon met ontvetter of verdunde bleek
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
+ 1chococupcake schreef:Ik doe het eens in de zoveel tijd met een tandenborstel en verdunde bleek... Wel even een rotklus, maar ziet er wel weer mooi uit!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik gebruik ook wel schoonmaakazijn. Uurtje laten inwerken en dan met schuursponsje erover en is weer schoon.
Gast- Gast
Werkt dit ook voor keukentegels of zit daar weer ander spul op geplakt/verkleurd/smerig?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Idd dat spul van HG en de badkamerspray van Witte Reus is ook erg fijn
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» voegen schoonmaken
» voegen badkamer
» Vieze voegen in de badkamer
» Spoedvraag! Tegels/voegen..