Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Hoe vaak douche jij?

+39
Mizz_S
Janelie
Happydobby
Laced
Alias
smooch
Jasmina
Rouxxxe
*Lookie*
patjuhhh
Sugarfall
Flip Fluitketel
BJA
sanne-84
Mysterious
love
pinklady85
Dikkie Dik
Serena
stargirl
Zwerver
Happy
Toet
Jeanette
NerdChic
Flippin' Bitch
Kathi
rapa nui
Bliss
Blond
SoGood
Mermaid
Pancake
Frappuccino
Roxi3
Mint
Makamba
Caresses
Caroow
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nav Hoe vaak douche jij? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hoe vaak douche jij?

Bericht  rapa nui ma 27 dec 2010 - 8:27

Om de dag. In de zomer en na veel zweten natuurlijk wel vaker maar anders is het de ene dag douchen en de andere dag washandje
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kathi ma 27 dec 2010 - 8:40

ik douche elke dag (anders word ik ook niet wakker Wink), mijn haar was ik om de dag. Ik maak m'n haar met douchen wel altijd nat, het gaat dan niet super klitten gelukkig smile.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:21

Ik douche echt elke dag, 's ochtends als ik wakker word.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:30

Elke ochtend of soms aan het begin van de middag, na het douchen voel ik me weer lekker fris.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:37

Elke dag, elke ochtend. Vind ik wel zo fris.

Meiden die niet elke dag douchen: voelen jullie je dan niet vies op gegeven moment? Je kan dan wel bepaalde delen van je lichaam wassen bij de wasbak, maar je hele lichaam doe je over het algemeen dan niet.. En je slaapt en dan zweet je altijd al en overdag zweet je ook altijd wel?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:40

Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet smile

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 27 dec 2010 - 10:41

Ik douche in ieder geval elke dag 's ochtends. Daarnaast douche ik 's avonds als ik heb gesport, dan was ik ook mijn haren. Wil ik mijn haren droog houden, dan doe ik het in een knot bovenop mijn hoofd. Eventueel kun je de douchekop zo laag mogelijk op de stang zetten, zodat het water op je schouders terecht komt.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:42

Standaard elke dag/ochtend.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui ma 27 dec 2010 - 10:56

Liva schreef: Meiden die niet elke dag douchen: voelen jullie je dan niet vies op gegeven moment? Je kan dan wel bepaalde delen van je lichaam wassen bij de wasbak, maar je hele lichaam doe je over het algemeen dan niet.. En je slaapt en dan zweet je altijd al en overdag zweet je ook altijd wel?

Nee, voel me dan niet vies. Als ik dat wel zou doen dan zou ik natuurlijk wel vaker gaan douchen. Je ruikt ook gewoon schoon/geen zweetlucht oid. Ik denk dat het idee van elke dag douchen omdat je anders vies bent ook wat tussen de oren zit/dat dit er tegenwoordig bij hoort. Ik hoor/lees tegenwoordig zelfs dat er best wel veel mensen tegenwoordig al 2x per dag douchen omdat ze zich anders vies voelen. Natuurlijk kan ik me hier in de zomer iets bij voorstellen maar anders lijkt dit mij niet echt nodig.

Douchten jullie vroeger/als kind ook al elke dag? Of was het toen ook minder vaak en voelde je je ook nog schoon?

Laatst aangepast door rapa nui op ma 27 dec 2010 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : xx)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 11:08

Ik douche iedere ochtend en iedere dag. Soms was ik me alleen als ik zie dat mijn haar nog goed zit. Maar over het algemeen iedere dag.
Vroeger douchte ik wel om de dag.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:35

rapa nui schreef:
Liva schreef: Meiden die niet elke dag douchen: voelen jullie je dan niet vies op gegeven moment? Je kan dan wel bepaalde delen van je lichaam wassen bij de wasbak, maar je hele lichaam doe je over het algemeen dan niet.. En je slaapt en dan zweet je altijd al en overdag zweet je ook altijd wel?

Nee, voel me dan niet vies. Als ik dat wel zou doen dan zou ik natuurlijk wel vaker gaan douchen. Je ruikt ook gewoon schoon/geen zweetlucht oid. Ik denk dat het idee van elke dag douchen omdat je anders vies bent ook wat tussen de oren zit/dat dit er tegenwoordig bij hoort. Ik hoor/lees tegenwoordig zelfs dat er best wel veel mensen tegenwoordig al 2x per dag douchen omdat ze zich anders vies voelen. Natuurlijk kan ik me hier in de zomer iets bij voorstellen maar anders lijkt dit mij niet echt nodig.

Douchten jullie vroeger/als kind ook al elke dag? Of was het toen ook minder vaak en voelde je je ook nog schoon?

Ik ging vroeger niet elke dag onder de douche en toen vond ik dat ook al vies, dus aan mij heb je niet zoveel :P. Ik denk ook niet dat mijn omgeving het me in dank af gaat nemen als ik niet elke dag douche. Ik zweet gewoon overdag, en als ik uit bed kom en ik douche niet, nou ja dan ruik ik echt niet al te fris. En ik ken eigenlijk niemand die dat wel doet (wat ook logisch is). Vandaar dar ik benieuwd was hoe jullie dat dan voelden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:38

Liva schreef:
Ik ging vroeger niet elke dag onder de douche en toen vond ik dat ook al vies, dus aan mij heb je niet zoveel :P. Ik denk ook niet dat mijn omgeving het me in dank af gaat nemen als ik niet elke dag douche. Ik zweet gewoon overdag, en als ik uit bed kom en ik douche niet, nou ja dan ruik ik echt niet al te fris. En ik ken eigenlijk niemand die dat wel doet (wat ook logisch is). Vandaar dar ik benieuwd was hoe jullie dat dan voelden.
Maar niet iedereen zweet evenveel in bed.. Ik kan zelfs wel toe met alleen deo als ik uit bed kom, maar uit principe doe ik dat niet.. Het enige wat stinkt aan mij zijn m`n voeten omdat die verbrand geweest zijn, voor de rest kom ik droog en fris uit m`n bed.. Ik slaap wel koud om het zo maar te zeggen, misschien scheelt dat wel..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:42

Verbrand? :shock:

Hoe bedoel je , koud slapen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:44

Ja, ik heb hele hete koelvloeistof over m`n voeten gekregen toen ik 15 was..

Maar ik slaap zonder kleding en ik doe niet aan winter dekbedden enzo.. Ik stap in een ijskoud bed en `s ochtends ben ik gewoon lekker warm, niet heet of zweterig..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:54

Auww! Wat pijnlijk!

Er zal vast verschil tussen zijn dan, maar van mezelf weet ik dat ik echt niet fris en fruitig uit bed kan komen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 11:58

Jaa, ik heb geen idee waar het aan ligt. Na een avondje stappen kom ik er ook niet fris uit hoor, bah..

Maar het was idd pijnlijk, de vellen hingen erbij.. Alle poriën zijn toen eigenlijk verbrand waardoor ik nu altijd zweetvoeten heb.. Het is nu buiten ijskoud, maar als ik straks m`n schoenen uit doe, dan heb ik zeiknatte sokken.. Soms zijn m`n voeten gloeiend en een andere keer steenkoud, maar altijd zeiknat.. Neutral

Wel vies hoor.. De arts zei ook direct dat er niks tegen te doen was, maar toch heb ik altijd alles wel geprobeerd.. Zonder (of met heel weinig) resultaat, helaas..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 12:57

Meestal elke dag en het liefst 's ochtends. Want als ik mijn haren mee was en met natte haren mijn bed in duik, heb ik de volgende dag een coupe a la ma flodder.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 20:45

Ik douche elke dag en mijn haar doe ik gewoon in een hoge knot. Zo wordt mijn haar niet nat. Haar wassen doe ik 2 of 3 keer in de week. En dan niet eens omdat het vies is, maar omdat mijn haar niet meer zit. Krullend haar wordt over het algemeen niet snel vet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 20:47

_Donnaa schreef:Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet smile

Ik ook niet! Dat vind mijn vriend zo raar he. Wel fijn, tijdens het stappen/in de zomer zie je nooit nate plekken onder mijn oksels.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 21:29

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:Nee, daar heb ik geen last van.. Ik zweet vrijwel niet smile

Ik ook niet! Dat vind mijn vriend zo raar he. Wel fijn, tijdens het stappen/in de zomer zie je nooit nate plekken onder mijn oksels.

Eigenlijk is het niet zo goed om niet te zweten, dan kan je je warmte niet kwijt en daar kun je klachten van krijgen. Maar het is wel handig qua kleding :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 21:34

Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 22:04

Ik douch en was mijn haren elke dag
anders is mijn haar heeel erg vet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 23:51

Ik douche iedere dag en was mijn haren iedere dag. Soms zelfs 2 x, als ik ben wezen sporten, of als ik s'morgen al gedouchd heb en dan s'avonds ga stappen. Ik voel me echt niet schoon als ik me aan de wastafel was. Dat doe ik s'morgens op mijn werk wel altijd, als ik slaapdienst heb, maar dan douche ik die dag thuis nog.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 28 dec 2010 - 0:03

Ik douche me elke dag of soms om de dag.
Maar dat is alleen als ik vrij ben geweest/weinig gedaan heb.
M'n haar was ik om de dag of om de twee dagen. Voorheen maakte ik een knotje en bleef ik met m'n haar weg van de straal, maar dat is toch niet zo lekker.
Op vakantie raadde een vriendin mij een badmuts aan, dat is echt ideaal Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Happy di 28 dec 2010 - 0:06

Elke avond.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: