Nav Hoe vaak douche jij?
+39
Mizz_S
Janelie
Happydobby
Laced
Alias
smooch
Jasmina
Rouxxxe
*Lookie*
patjuhhh
Sugarfall
Flip Fluitketel
BJA
sanne-84
Mysterious
love
pinklady85
Dikkie Dik
Serena
stargirl
Zwerver
Happy
Toet
Jeanette
NerdChic
Flippin' Bitch
Kathi
rapa nui
Bliss
Blond
SoGood
Mermaid
Pancake
Frappuccino
Roxi3
Mint
Makamba
Caresses
Caroow
43 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nav Hoe vaak douche jij?
Ik zie dat veel meiden maar 1 keer in de drie dagen hun haren wassen, douche je dan ook maar een keer in de drie dagen? Als ik onder de douche sta, moet ik echt mijn haren wassen. Anders wordt het toch een beetje nat en gaat het klitten.
Ik douche en was mijn haren om de dag, de andere dag was ik me aan de wastafel.
Ik douche en was mijn haren om de dag, de andere dag was ik me aan de wastafel.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Nav Hoe vaak douche jij?
Bij mij verschilt het. Als ik ga sporten of werken, dan douche ik die dag wel altijd. Want op mijn werk en in de sportschool zweet ik nogal.
Sport ik niet en ben ik vrij dan douche ik om de dag ofzo..
Maar kan ook best zijn dat ik mezelf vies vind en dan onder de douche ga, vervolgens besluit om te gaan sporten, en daarna weer onder de douche! haha.
Sport ik niet en ben ik vrij dan douche ik om de dag ofzo..
Maar kan ook best zijn dat ik mezelf vies vind en dan onder de douche ga, vervolgens besluit om te gaan sporten, en daarna weer onder de douche! haha.
Gast- Gast
Ik douche elke dag en was mijn haar om de dag. De andere dag wordt mijn haar dus nat maar was ik het niet. Dan wordt het gewoon nat, heb dan verder geen last van klitten of iets dergelijks.
Gast- Gast
Dat is wel fijn! Mijn haar is echt een ragebol als ik mijn haar niet was en geen creme spoeling gebruik..Darcy schreef:Ik douche elke dag en was mijn haar om de dag. De andere dag wordt mijn haar dus nat maar was ik het niet. Dan wordt het gewoon nat, heb dan verder geen last van klitten of iets dergelijks.
Gast- Gast
Om de dag en soms om de twee dagen.
Als ik mijn haar niet wil wassen, dan doe ik het in een knotje en blijf ik uit de buurt van de stralen (Gaat niet altijd helemaal goed hoor, maar beter dan helemaal wassen, want dan wordt het sneller vet. Mijn haar kan met 2 keer per week wassen toe)
Als ik mijn haar niet wil wassen, dan doe ik het in een knotje en blijf ik uit de buurt van de stralen (Gaat niet altijd helemaal goed hoor, maar beter dan helemaal wassen, want dan wordt het sneller vet. Mijn haar kan met 2 keer per week wassen toe)
Gast- Gast
Bijna elke dag, anders aan de wastafel.
Mij haren was ik om de dag. De andere dag doe ik mijn haren in een knotje op mijn hoofd en doe ik de douchekop omlaag zodat mijn haar dan niet nat wordt (anders krijg ik wel klitten als ik het niet was).
Mij haren was ik om de dag. De andere dag doe ik mijn haren in een knotje op mijn hoofd en doe ik de douchekop omlaag zodat mijn haar dan niet nat wordt (anders krijg ik wel klitten als ik het niet was).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Elke dag.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Om de dag of om de twee dagen in de winter.. Ik heb een hele droge huid, vaak douchen maakt dat alleen maar erger.. In de zomer is m`n huid minder droog en kan ik ook vaker douchen..
M`n gezicht, oksels, tussen m`n benen en m`n voeten was ik wel elke dag, gewoon met een washandje..
M`n gezicht, oksels, tussen m`n benen en m`n voeten was ik wel elke dag, gewoon met een washandje..
Gast- Gast
Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.
Gast- Gast
Mezelf wassen aan de wasbak vind ik trouwens vreselijk. Dan krijg ik het altijd ijskoud.
Gast- Gast
Ik ga dagelijks onder de douche, maar was mijn naar niet altijd.
Me bij een wasbak wassen vind ik ook helemaal niks, onder de douche is prettiger en makkelijker.
Me bij een wasbak wassen vind ik ook helemaal niks, onder de douche is prettiger en makkelijker.
Gast- Gast
Ik douche me elke ochtend en daarbij was ik ook mijn haren. Wanneer ik dit niet doe, voel ik me net als Storm; vies en duf
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Youandi schreef:Om de dag en soms om de twee dagen.
Dit doe ik ook Ik neem de douchekop ook vaak in mijn hand, waardoor mijn haar ook minder snel nat wordt.
Gast- Gast
Ik douche altijd `s avonds.. Als ik `s ochtends douche, dan blijf ik de hele dag doezelig en duf, bah.. Ik word daar echt niet wakker van..
Gast- Gast
Ik douche iedere ochtend.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.
Dat geld ook voor mij, als ik gedoucht heb begint mijn dag pas echt.
Darcy schreef:Mezelf wassen aan de wasbak vind ik trouwens vreselijk. Dan krijg ik het altijd ijskoud.
Ja bah, ik voel me dan vaak niets schoner.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
_Donnaa schreef:Ik douche altijd `s avonds.. Als ik `s ochtends douche, dan blijf ik de hele dag doezelig en duf, bah.. Ik word daar echt niet wakker van..
Ik meestal ook 's avonds. Dan ga ik samen met mijn vriend Echt gezellig vind ik dat! Ik blijf 's ochtends liever tien min langer in bed liggen
Gast- Gast
Ik douche ook elke dag. Mijn haren wassen doe ik ongeveer 3 keer in de week (dus ongeveer om de dag). Op de dagen dat ik niet mijn haar hoef te wassen dan doe ik mijn haar in een knotje en zorg ik ervoor dat mijn hoofd zo min mogelijk nat wordt.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Ik douche elke avond. Als ik mijn haar niet was doe ik de douchekop gewoon helemaal naar beneden en mijn haar vast in een knip. Dan wordt het niet nat en kan ik prima douchen.
Gast- Gast
Ik douche iedere ochtend en op de dagen dat ik m'n haar dan niet was, doe ik m'n haar in een staart of een warrige knot in de douche. Verder zet ik de douchekop wat lager zodat m'n haar niet nat wordt.
Gast- Gast
Ligt eraan wat voor werk ik doe. Ik probeer om de dag te douchen, maar als ik met paarden werk douche ik sowieso na t werk. als ik dan mn haar niet wil wassen gaat het in een knotje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik douche iedere dag, soms 2 keer per dag. Vandaag ben ik bijvoorbeeld ook al 2 keer geweest.
Mijn haren was ik om de dag en soms als ik zin heb gewoon iedere dag.
Mijn haren was ik om de dag en soms als ik zin heb gewoon iedere dag.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Eigenlijk elke dag, en in het weekend ook wel eens twee keer per dag. Als ik niet mijn haren was doe ik een badmuts op. Staat vreselijk(!!), maar niemand die me ziet in de badkamer, en dan wordt mijn haar niet nat.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Iedere dag. Heeeel soms sla ik een keer over als ik erge haast heb, maar dat komt niet vaak voor. Ik voel me dan de hele dag vies. Mn haren was ik om de dag, de dag dat ik mn haren niet was doe ik het even op een knotje. Mn pony wordt dan wel nat maar so be it, ik stijl het toch iedere dag
Gast- Gast
Storm schreef:Ik douche élke dag, altijd in de ochtend. Doe ik dit niet, dan voel ik me de rest van de dag duf en vies. Ook was ik mijn haar elke dag.
Same here!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak in badje / onder de douche?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
» Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?
» Hoe warm douche jij?
» voegen in de douche...
» Douche ophangding los te verkrijgen?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: