Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Douche ophangding los te verkrijgen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Douche ophangding los te verkrijgen? Empty Douche ophangding los te verkrijgen?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 6:04

Ik wilde gisteren mijn douchekop rechter zetten en toen brak het ding waar je je douchekop inhangt af! Voor de duidelijkheid even een plaatje:

Douche ophangding los te verkrijgen? Ok-doucheset

Zo'n verticale stang heb ik ook aan de muur en het ziet er niet echt uit alsof je die er makkelijk uit krijgt. Maar zou er zo'n los horizontaal ding te koop zijn die je weer aan de verticale stang vast kan maken zodat ik mijn douchekop daar weer in kan hangen? Of weet iemand een andere oplossing? Vind het een beetje irritant douchen met zo'n douchekop die je steeds in je hand vast moet houden...

He verdorie, plaatjes van andere website's plakken lukt me nog steeds niet... Nou ja, hier de link van het plaatje:
http://www.gamma.com/assortiment/sanitair-en-tegels/doucheset-en-douchekop/ok-doucheset/

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Douche ophangding los te verkrijgen? Empty Re: Douche ophangding los te verkrijgen?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:06

Ik durf het niet te zeggen.
Maar vaak hebben winkels dat soort onderdelen die je los kunt bestellen of die ergens ooit uitgevallen zijn ofzo.
Dus ik zou de het in elk geval vragen voor je zo'n heel nieuw ding aan moet schaffen...

Of op MP kijken voor een goedkoop alles-in-1 ding en dan dat horizintale dingetje eraf halen en bij jou erop zetten.

Gast
Gast

Douche ophangding los te verkrijgen? Empty Re: Douche ophangding los te verkrijgen?

Bericht  Floor di 21 dec 2010 - 7:36

vaak hebben bouwmarkten wel losse onderdelen. als je het onderdeel meeneemt wil er vast wel een aardige medewerker je helpen te zoeken naar het juiste onderdeel (dat doe ik altijd smile gewoon lief vragen en zeggen dat ik geen idee heb waar het ligt en of het los te krijgen is, dan komt er altijd wel een aardige man even helpen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:41

Bedankt! Ik zal het onderdeel idd meenemen, dat is misschien wel handig. Ik hoop alleen dat dat horizontale ding op het verticale ding kan zonder die verticale stang van de muur te moeten halen want dan wordt het nogal een gedoe...

Gast
Gast

Bericht  Prosecco di 21 dec 2010 - 22:50

vruchtenhagel schreef:Bedankt! Ik zal het onderdeel idd meenemen, dat is misschien wel handig. Ik hoop alleen dat dat horizontale ding op het verticale ding kan zonder die verticale stang van de muur te moeten halen want dan wordt het nogal een gedoe...

Ik denk niet dat dat gaat lukken want meestal is dat ding gewoon rond en moet het er af geschoven worden.

Heb je geen leuke buurman die je even kan helpen ;-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: