Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

+32
LMCurious
Monnie
Linda
Nana
Dolphinne
M@niek
Parisienne
Tania
Annemie
ProudMom
Thunder
Susan
kletskousje
Flemy
Mamsie
Theeleut
SparklingEyes
PiP
Novalee
pitbullgup
Jelin
Pussycat
Caroow
Mida4you
liesje
Bruintje Beer
Diese
sheila123
PapillonRose
Lindsya
Sjonno
loesje
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:29

Hier gaan de kinderen bijna iedere dag wel in bad. Dan was ik ook eigenlijk altijd de haartjes. Nu hoorde ik dus bij de huisarts dat 1 tot 2 keer in de week in de douche of in bad meer dan genoeg is. Tenzij ze zwart zijn van het buitenspelen natuurlijk, maar zo niet dan was het niet nodig om ze zo vaak in bad/douche te doen.
Hoe vaak gaan ze bij jullie in de ouche of in bad?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  loesje di 24 mei 2011 - 1:32

mijn zoontje gaat om de dag onder de douche of in bad dat verschillen we af.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:33

Standaard om de dag ! Maar mocht hij buiten hebben gespeeld en vies zijn dan gaat hij ook in bad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Sjonno di 24 mei 2011 - 1:35

Om de dag tenzij ze echt vies zijn van het eten of spelen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Lindsya di 24 mei 2011 - 1:37

Nu het weer mooi weer is en hij elke dag buiten speelt gaat die elke dag in bad. Maar s'winters gaat die om de dag of hij moet erg vies zijn dan gaat die natuurlijk wel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  PapillonRose di 24 mei 2011 - 1:37

Elke dag. De ene keer bad en de andere keer douche, dat wisselt. Maar ze gaat wel elke dag. Ik weet dat het voldoende is om het minder vaak te doen, maar ik vind het zo'n vies idee.. Gelukkig heeft ze hier verder niet echt last van haar huidje en de haartjes was ik ook niet elke dag met shampoo, dus zolang ze nergens last van heeft blijf ik het denk ik elke dag doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:39

om de dag. Ze zweet ontzettend snel,dus dan vind ik het wel net zo fris om dan om de dag te badderen of te douchen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  sheila123 di 24 mei 2011 - 1:40

Sjonno schreef:Om de dag tenzij ze echt vies zijn van het eten of spelen.
+1
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:41

Mijn zoon gaat 3 keer in de week onder de douche.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Diese di 24 mei 2011 - 1:45

3X per week. Meestal samen met mij in bad, soms met mijn vriend onder de douche.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 1:57

2 of 3x per week.

Maar met het mooie weer van de laatste tijd gaan ze bijna elke dag, want als ze in de zandbak gespeeld hebben zitten ze er compleet onder. Maar in principe vind ik 2/3 x per week echt wel voldoende. Deed ik zelf vroeger ook, en alle kinderen in mijn klas ook, voor zover ik weet.

Ik weet niet precies wanneer men is begonnen met vinden dat je dagelijks moet douchen, maar ergens vind ik dat een beetje gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Bruintje Beer di 24 mei 2011 - 1:59

Hier gaat ze om de dag in bad/douche. Of ze moet echt heel vies zijn.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  PapillonRose di 24 mei 2011 - 2:02

Niemand die het elke dag doet Embarassed ? Ik weet dat het echt niet elke dag hoeft, maar als ik naar mezelf kijk dan voel ik me vies als ik een dag niet zou kunnen gaan.. Bijvoorbeeld als ik een keer echt goed ziek ben, dan ben ik blij als ik weer fit genoeg ben om even onder douche te gaan en het 'vieze' gevoel kwijt te raken. Daarom doe ik mijn meisje ook elke dag wel eventjes, maar begin nu te twijfelen of dat misschien toch een beetje overdreven is en of het geen kwaad kan voor haar huidje (ondanks dat ze nog nergens last van heeft).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Diese di 24 mei 2011 - 2:05

PapillonRose schreef:Niemand die het elke dag doet Embarassed ? Ik weet dat het echt niet elke dag hoeft, maar als ik naar mezelf kijk dan voel ik me vies als ik een dag niet zou kunnen gaan.. Bijvoorbeeld als ik een keer echt goed ziek ben, dan ben ik blij als ik weer fit genoeg ben om even onder douche te gaan en het 'vieze' gevoel kwijt te raken. Daarom doe ik mijn meisje ook elke dag wel eventjes, maar begin nu te twijfelen of dat misschien toch een beetje overdreven is en of het geen kwaad kan voor haar huidje (ondanks dat ze nog nergens last van heeft).

Als ze nergens last van heeft, dan is het toch goed?! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Ik denk niet dat ze het nodig hebben om elke dag in bed te gaan. Ze zweten toch minder/anders dan volwassenen. Maar ik was haar wel elke dag met een washand voordat ze de pyama aan krijgt.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Sjonno di 24 mei 2011 - 2:10

PapillonRose schreef:Niemand die het elke dag doet Embarassed ? Ik weet dat het echt niet elke dag hoeft, maar als ik naar mezelf kijk dan voel ik me vies als ik een dag niet zou kunnen gaan.. Bijvoorbeeld als ik een keer echt goed ziek ben, dan ben ik blij als ik weer fit genoeg ben om even onder douche te gaan en het 'vieze' gevoel kwijt te raken. Daarom doe ik mijn meisje ook elke dag wel eventjes, maar begin nu te twijfelen of dat misschien toch een beetje overdreven is en of het geen kwaad kan voor haar huidje (ondanks dat ze nog nergens last van heeft).

Ik ga zelf ook iedere dag omdat ik me anders echt vies vind. Rick en Lisa zijn ook een lange tijd iedere dag in bad geweest maar afgelopen winter hadden ze beide zo'n droog huidje dat we toen overgestapt zijn naar om de dag.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:15

Meestal om de dag.
En dan was ik niet altijd haar haartjes met shampoo.
Dat doe ik meestal 1x per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:16

Je bent niet vies als je een dag niet doucht. smile Ook niet als volwassene. Dat zit meer tussen je oren dan dat je feitelijk vies bent. Ik douche mezelf ook wel vrijwel elke dag, sla ook weleens een dagje over af en toe, maar ik voel me niet per se vies als ik niet douche. En daarbij: ik heb er ook domweg niet altijd de tijd voor om twee kinderen de douchen. Als ik dat elke dag zou moeten doen, ik heb geen idee waar ik de tijd vandaan zou moeten halen op werkdagen.

En mijn kinderen hebben beiden een nogal gevoelige huid. Elke dag douchen betekent hier drama, jeuk en droge plekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  liesje di 24 mei 2011 - 2:23

hier gaat N iedere dag en ook s'ochtends en s'avonds. in het avondbadje gebruik ik altijd babyolie en zo blijft haar huidje heel erg mooi zacht.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:26

liesje schreef:hier gaat N iedere dag en ook s'ochtends en s'avonds. in het avondbadje gebruik ik altijd babyolie en zo blijft haar huidje heel erg mooi zacht.
2keer per dag? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  loesje di 24 mei 2011 - 2:27

2xper dag lijkt me niet goed voor de huid die krijgt dan helemaal geen afweer en als iets dan de huid toch bereikt dan is het drama
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:28

Persephone schreef:
En mijn kinderen hebben beiden een nogal gevoelige huid. Elke dag douchen betekent hier drama, jeuk en droge plekken.
Ik heb dat zelf, maar het lijkt wel een schande om niet dagelijks te douchen.. Hoeveel vieze gezichten ik daar niet op krijg.. Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  liesje di 24 mei 2011 - 2:30

Elodie schreef:
liesje schreef:hier gaat N iedere dag en ook s'ochtends en s'avonds. in het avondbadje gebruik ik altijd babyolie en zo blijft haar huidje heel erg mooi zacht.
2keer per dag? :shock:

ja en ik ging vroeger ook 2 keer op een dag en heb geen huidproblemen.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  liesje di 24 mei 2011 - 2:32

loesje schreef:2xper dag lijkt me niet goed voor de huid die krijgt dan helemaal geen afweer en als iets dan de huid toch bereikt dan is het drama

ze heeft een heel mooi gaaf huidje dus zal wel goed zijn. ik vind het wel zo fris. een hele dag met luiers om van de pies en poep maar das mijn menig ik voel me er goed bij om het zo te doen. wat een ander doet moet diegene zelf weten toch
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 2:32

Niet iedereen hoeft daar ook huidproblemen door te krijgen, Liesje. Ik vind het alleen overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Mida4you di 24 mei 2011 - 2:32

Onze kleine meid gaat om de dag in bad of onder de douche ( met papa of mama )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad? Empty Re: Hoe vaak gaan jullie kinderen in de douche/bad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum