vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers
Pagina 28 van 37
Pagina 28 van 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
Ik stond gisteravond in mn ondergoed in de slaapkamer me om te kleden, zegt mn vriend ineens 'wat ben je strak geworden'. Dus ik keek maar is kritisch in de spiegel, en inderdaad, je ziet echt goed aan mn lichaam dat ik een kilo of 5/6 minder weeg dan aan het begin van het jaar. Merk het ook echt aan al mn kleren, aan mn pak op mn werk. Van de week mn omvang van mn heupen opgemeten: 88 centimeter, i.t.t. april toen was dit nog 98 centimeter. Taille is redelijk gelijk gebleven, maar ik val altijd als eerste op mn heupen af.
Vanaf volgende week 2 januari weer echt aan de slag, op naar de 63 kilo!! (En dan is het echt klaar en moet ik gewoon netjes op gewicht blijven )
Vanaf volgende week 2 januari weer echt aan de slag, op naar de 63 kilo!! (En dan is het echt klaar en moet ik gewoon netjes op gewicht blijven )
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zo, kerst zit er weer op! Moet zeggen dat ik wel heb gezondigd, maar gewoon normale porties heb gegeten. De rest van de week doe ik weer even heel gezond, om met oud&nieuw weer lekker te kunnen zondigen! En in 2012 ga ik weer gezond verder.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier madame, je hebt er zeker wel echt even van genoten! Van het mooie compliment Je bent dus wel echt strakker, of alleen slanker?
Ik ben wel slanker maar mijn buik blijft slapjes. Als ik zit krijg ik gewoon rimpels in mijn onderbuik
Punk'd, dat is ook wel iets om trots op te zijn! Afvallen is soms wat lastiger, maar op gewicht blijven ook.
Ik ga vrijdag pas wegen. Wil eerst weer netjes eten en hardlopen. Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht. Dat werkt motiverend om te gaan lopen.
En ik wil me aanmelden hier bij de sportschool. Kost 17,90 onbeperkt. Kan ook gebruik maken van de sauna en het zwembad. Dus kan daar veel dingen doen. Voor dat geld kan je ook wel een keer een week niet gaan vind ik.
Ik ben wel slanker maar mijn buik blijft slapjes. Als ik zit krijg ik gewoon rimpels in mijn onderbuik
Punk'd, dat is ook wel iets om trots op te zijn! Afvallen is soms wat lastiger, maar op gewicht blijven ook.
Ik ga vrijdag pas wegen. Wil eerst weer netjes eten en hardlopen. Ik heb nieuwe hardloopschoenen gekocht. Dat werkt motiverend om te gaan lopen.
En ik wil me aanmelden hier bij de sportschool. Kost 17,90 onbeperkt. Kan ook gebruik maken van de sauna en het zwembad. Dus kan daar veel dingen doen. Voor dat geld kan je ook wel een keer een week niet gaan vind ik.
Gast- Gast
Ik heb gewoon lekker gegeten met kerst, niet te veel, maar heb wel lekkere dingen gegeten (en er van genoten) Ik ga vanmiddag naar de sportschool, dan zal ik zien of er ook iets met mijn gewicht is gebeurd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn gewicht is gelijk gebleven na de kerstdagen! Heb zelfs gisteren MacDonalds op als avondeten
Gisterenavond heb ik thuis een Pilatesles gedaan, is minder intensief dan een Pilatesles uit de sportschool maar toch voelde ik m'n buikspieren enzo wel.
Mijn vriend en ik gaan zo naar de sportschool samen. Ik heb vakantie en hij heeft deze week ook vrij genomen
Ik ga eerst 10 minuten op de crosstrainer, dan een rondje krachttraining en dan probeer ik nog een poosje op de crosstrainer of de loopband te gaan.
Gisterenavond heb ik thuis een Pilatesles gedaan, is minder intensief dan een Pilatesles uit de sportschool maar toch voelde ik m'n buikspieren enzo wel.
Mijn vriend en ik gaan zo naar de sportschool samen. Ik heb vakantie en hij heeft deze week ook vrij genomen
Ik ga eerst 10 minuten op de crosstrainer, dan een rondje krachttraining en dan probeer ik nog een poosje op de crosstrainer of de loopband te gaan.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil vaker kerst, ik ben sinds donderdag 0,9 kilo afgevallen
Naam | Start | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Wat is eraf? |
Lavendel | 53.1 | 1.58 | 52 | 50 | 52.7 | 0,4 |
Zelda | 65 | 1.58 | 60 | 58 | 65 | - |
M1918 | 55,6 | 1.65 | 53 | - | 55,0 | 0,6 |
Esperanza | 74,5 | 1.65 | 67 | 60 | 72,6 | 1,9 |
Nala | 63 | 1.67 | 60 | 57 | 63 | 0,0 |
Stylegirl | 86,5 | 1.68 | 80 | 75 | 84 | 2,5 |
Highway | 78,2 | 1.68 | 72 | 62 | 72,1 | 6,1 |
Zusje | 68 | 1.69 | 65 | 60 | 60,5 | 7,5 |
Aziraphale | 67 | 1.70 | 64 | 60 | 66 | 1 |
Chipp | 75,5 | 1.72 | 70,7 | 4,8 | ||
Punk'd | 63.0 | 1.72 | 59.5 | 56.5 | 60,2 | 2,8 |
Tesss | 73.5 | 1.72 | 69,9 | 66 | 71,1 | 2,4 |
Spring | 81 | 1.74 | 75 | 70 | 79 | 2,2 |
Germini | 101 | 1.74 | 96 | 91 | 98 | 3,0 |
Birgit | 80 | 1.75 | 75 | 72 | 75.1 | 4.9 |
Atelier Madame | 69 | 1.78 | 65 | 62,5 | 66 | 3 |
Suus | 76 | 1.79 | 72 | 68 | 72,1 | 3,9 |
Bluppie | 85 | 1.80 | 79 | 75 | 83 | 2,0 |
Suus- Lady Post-a-lot
Naam | Start | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig | Wat is eraf? |
Lavendel | 53.1 | 1.58 | 52 | 50 | 52.7 | 0,4 |
Zelda | 65 | 1.58 | 60 | 58 | 65 | - |
M1918 | 55,6 | 1.65 | 53 | - | 55,0 | 0,6 |
Esperanza | 74,5 | 1.65 | 67 | 60 | 72,4 | 2,1 |
Nala | 63 | 1.67 | 60 | 57 | 63 | 0,0 |
Stylegirl | 86,5 | 1.68 | 80 | 75 | 84 | 2,5 |
Highway | 78,2 | 1.68 | 72 | 62 | 72,1 | 6,1 |
Zusje | 68 | 1.69 | 65 | 60 | 60,5 | 7,5 |
Aziraphale | 67 | 1.70 | 64 | 60 | 66 | 1 |
Chipp | 75,5 | 1.72 | 70,7 | 4,8 | ||
Punk'd | 63.0 | 1.72 | 59.5 | 56.5 | 60,2 | 2,8 |
Tesss | 73.5 | 1.72 | 69,9 | 66 | 71,1 | 2,4 |
Spring | 81 | 1.74 | 75 | 70 | 79 | 2,2 |
Germini | 101 | 1.74 | 96 | 91 | 98 | 3,0 |
Birgit | 80 | 1.75 | 75 | 72 | 75.1 | 4.9 |
Atelier Madame | 69 | 1.78 | 65 | 62,5 | 66 | 3 |
Suus | 76 | 1.79 | 72 | 68 | 72,1 | 3,9 |
Bluppie | 85 | 1.80 | 79 | 75 | 83 | 2,0 |
Ik ben toch nog 0,2 afgevallen, niet veel, maar ik had het ook niet verwacht. Met kerst toch behoorlijk gezondigd en dinsdag nog een pizza gehad en chips dat in een verlaat kerstpakket zat en eigenlijk helemaal niet lekker was. Vind het wel weer lastig om er in te komen, zo na kerst. Nu nog de oliebollen en dan volgende week weer vol goede moed er tegen aan.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb ook behoorlijk lopen snoepen de afgelopen dagen. Nu moet ik er toch wat beter op letten, want ik wil écht afvallen. Ik was twee dagen geleden bij een kledingwinkel en ik wilde graag een rode skinny jeans passen, maar 't zag er echt niet uit. Op dat moment werd ik daar best wel verdrietig van, maar voor nu is het wel een goede motivatie!
Edit: Ik woog vanochtend -na het ontbijt- 64.8!
Edit: Ik woog vanochtend -na het ontbijt- 64.8!
Gast- Gast
Wie doet er weer serieus mee in een andere net geopend topic?
Gast- Gast
Dacht dat, dat duidelijker zou zijn omdat er hier veel mensen instaan die niet meer mee doe of nooit reageren.
Wil je liever hier doorgaan dan?
Wil je liever hier doorgaan dan?
Gast- Gast
Die zouden er ook uitgehaald kunnen worden...
Ik ga wel door in 2012. Morgen ga ik met een strak regime van start voor een goed begin!
Ik ga wel door in 2012. Morgen ga ik met een strak regime van start voor een goed begin!
Gast- Gast
Ik vind het allemaal best hoor.
Dacht lekker fris opnieuw beginnen maar hier doorgaan is ook goed was even fanatiek.
Dacht lekker fris opnieuw beginnen maar hier doorgaan is ook goed was even fanatiek.
Gast- Gast
Ik ga ook gewoon door hoor, vind dit wel een fijn topic
Suus- Lady Post-a-lot
Wat mij betreft mag dit topic blijven
vanaf deze week eventjes de teugels weetr wat strakker. Volgende week 9 dagen allinclusive op vakantie en moet dan sowieso in bikini. Dus nog ff maat houden nu na alle oliebollen
vanaf deze week eventjes de teugels weetr wat strakker. Volgende week 9 dagen allinclusive op vakantie en moet dan sowieso in bikini. Dus nog ff maat houden nu na alle oliebollen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb net een uur Pilates gedaan en daarna nog cardio, in totaal bijna twee uur gesport! Voelt heerlijk
Nu even balansdag qua eten, een balansweek eigenlijk en dan eens kijken of ik resultaat kan zien
Nu even balansdag qua eten, een balansweek eigenlijk en dan eens kijken of ik resultaat kan zien
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
HE meiden,
Lang geleden schreef ik hier ook mee
Wat zijn een aantal al goed afgevallen zeg, super!!
Ik hang nog steeds rond het zelfde gewicht, en probeer voor de 1000e keer minder te gaan snoepen!
Zal proberen hier weer mee te gaan schrijven
Lang geleden schreef ik hier ook mee
Wat zijn een aantal al goed afgevallen zeg, super!!
Ik hang nog steeds rond het zelfde gewicht, en probeer voor de 1000e keer minder te gaan snoepen!
Zal proberen hier weer mee te gaan schrijven
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Zo, alle feestdagen met vreterij en alcohol zijn weer voorbij, ik ben weer thuis en heb dus ook weer tijd om mee te schrijven! Ik ben zo klaar met al dat eten dus met de motivatie zit het wel goed! 2 weken bij mijn ouders/schoonouders zijn heeft niet zoveel goeds gegaan.. Ik heb toch veel extratjes gegeten en kon bijvoorbeeld ook niet mijn normale ontbijtje van muesli, magere yoghurt en fruit eten. Ik weet niet of er veel bijzit maar merk nu ik weer een paar weken minder gesport heb dat ik gelijk wat minder strak wordt, dus morgen weer naar de sportschool! Woensdagochtend kan ik me weer wegen dus ben heel erg benieuwd.
Van mij mag dit topic gewoon blijven hoor, ik ben er alleen wel voor om binnenkort de lijst weer iets op te schonen.
Van mij mag dit topic gewoon blijven hoor, ik ben er alleen wel voor om binnenkort de lijst weer iets op te schonen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hier heb ik wel gezondigd met de feestdagen, maar het niet té gek gemaakt. Alleen heb ik mezelf nog niet gewogen en ga ik vanavond wat eten in de stad en daarna naar de film. Morgen zal dus weer een gezonde dag worden. Ik heb me inmiddels ook aangemeld in een ander topic, maar dat is vooral voor mezelf, wil hier ook gewoon blijven posten!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik ben wel iets aangekomen tijdens de feestdagen helaas. Het is niet onwijs veel ofzo maar vandaar dat ik wat stil ben. Ik probeer op mijn laatste gewicht dat ik hier meldde te komen en dan reageer ik vast wel weer .
En kom op meiden! Sommigen zijn maar heel weinig afgevallen sinds 3 oktober (of wellicht zijn ze later begonnen, dat weet ik dan niet meer). Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Probeer je leven wat anders in te richten qua eten en bewegen, dan lukt het vast . Jezelf gelijk alles verbieden werkt naar mijn idee namelijk nooit .
En kom op meiden! Sommigen zijn maar heel weinig afgevallen sinds 3 oktober (of wellicht zijn ze later begonnen, dat weet ik dan niet meer). Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Probeer je leven wat anders in te richten qua eten en bewegen, dan lukt het vast . Jezelf gelijk alles verbieden werkt naar mijn idee namelijk nooit .
Gast- Gast
Ik ben precies 1 kg aangekomen met kerst en oud en nieuw en die moet er weer aaaf haha. Vandaag wilde ik goed gaan sporten word ik vanacht wakker met ontzettende keelpijn/koppijn. Mijn moeder heeft een voorhoofdsholte ontsteking en die was hier met oud en nieuw.. ik ben bang dat ze mij aangestoken heeft.
Bleuhg voel me echt belabberd maar goed.. komt ook wel weer goed.. Hoop dat ik het na deze keer verkouden weer gehad heb voor dit jaar
Bleuhg voel me echt belabberd maar goed.. komt ook wel weer goed.. Hoop dat ik het na deze keer verkouden weer gehad heb voor dit jaar
Gast- Gast
Lang geleden deed ik ook hier mee, ik wil mij bij deze weer aanmelden!
Door mijn gezondheid kon ik een tijd lang niet sporten, waardoor het afvallen lastiger ging. Inmiddels kan ik al iets meer en heb ik een Xbox Kinect waar ik flink mee te keer kan gaan, naast de crosstrainer .
De batterij van mijn weegschaal is op, waardoor ik geen idee heb wat ik nu weeg. Ik zal deze binnenkort vervangen en mij vrijdags wegen. Ik gok dat ik wel wat ben aangekomen de laatste week. Gezien ontbijt, middag en soms ook avondeten uit gebak en oliebollen bestond. Inmiddels maar een taart in de vriezer gedaan, er zijn nu nog vier stukjes over, waarvan ik er nog max. twee eet de komende dagen. Daarnaast nog tien oliebollen ongeveer. Voor mij dus een stuk of vijf.
Mijn doel is een paar kilo kwijt (minder dan vijf kilo) en daarnaast vooral wat strakker worden (heupen, buik, billen en benen).
Door mijn gezondheid kon ik een tijd lang niet sporten, waardoor het afvallen lastiger ging. Inmiddels kan ik al iets meer en heb ik een Xbox Kinect waar ik flink mee te keer kan gaan, naast de crosstrainer .
De batterij van mijn weegschaal is op, waardoor ik geen idee heb wat ik nu weeg. Ik zal deze binnenkort vervangen en mij vrijdags wegen. Ik gok dat ik wel wat ben aangekomen de laatste week. Gezien ontbijt, middag en soms ook avondeten uit gebak en oliebollen bestond. Inmiddels maar een taart in de vriezer gedaan, er zijn nu nog vier stukjes over, waarvan ik er nog max. twee eet de komende dagen. Daarnaast nog tien oliebollen ongeveer. Voor mij dus een stuk of vijf.
Mijn doel is een paar kilo kwijt (minder dan vijf kilo) en daarnaast vooral wat strakker worden (heupen, buik, billen en benen).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik durf niet op de weegschaal!! Haha ben met de kerst echt aangekomen en moet over 10 dagen mijn bruidsjurk laten aanmeten.... Hopelijk krijg ik er nog wat af..voel me echt opgeblazen nu
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Nou de feestdagen met alle lekkere hapjes en drankjes zijn gelukkig weer voorbij!
Ik wens iedereen weer veel succes met het afvallen!
Ik wil zelf ook weer verder gaan, ben gelukkig niet echt aangekomen tijdens de afgelopen weken, maar ook niet afgevallen.. Hier moet dus weer verandering in komen.
Zet hem op!
Ik wens iedereen weer veel succes met het afvallen!
Ik wil zelf ook weer verder gaan, ben gelukkig niet echt aangekomen tijdens de afgelopen weken, maar ook niet afgevallen.. Hier moet dus weer verandering in komen.
Zet hem op!
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 28 van 37 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
Pagina 28 van 37
Permissies van dit forum: