Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

+29
maiadebij
LotteK
SarahKey
Bruintje Beer
Parisienne
Flip Fluitketel
PapillonRose
Monnie
Roos
Mikki
meisjesmama
Annie24
Tazz
LMCurious
Thunder
pindaatje
Tania
duckie
Catwoman79
Printje
Annemie
kwak
Jazzlyn
Liadan
Pien
Flower_L
Susan
Pussycat
Teddyaapje
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  meisjesmama ma 3 okt 2011 - 0:28

Kruumel schreef:De mama's die nee zeggen.. Wat doen jullie dan? Gaan jullie niet meer weg 's avonds? Of altijd 1 van de 2? Of hebben jullie dan een oppas?
als het een verjaardag is hebben we met de vriendengroep de afspraak meidenverjaardag gaan de meiden heen. Mannenverjaardag gaan de mannen heen. Voor de rest gaan we wel regelmatig wel stappen maar niet vaak samen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 1:20

Ik ga in de avond echt weleens weg. Uit eten, paardrijden, of gewoon even weg, soms op stap, of inderdaad naar een verjaardag. Wij gaan dan altijd appart van elkaar weg. Er is altijd 1 van ons 2 bij de meiden thuis. Dit omdat we geen oppas voor M.ara hebben, en ze ontzettend moeilijk in slaap valt, en dus overprikkeld wordt als we haar weer wakker moeten maken. S.enna gaat wel vaak met mij mee, ze is nu ruim 5,5 jaar. Ze gaat vaak mee naar de manege (ze rijd zelf ook), of naar een verjaardag. Een keertje wat langer opblijven is geen probleem. Op een doordeweekse dag ligt ze er altijd om 19.00 precies in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  maiadebij ma 3 okt 2011 - 3:57

N raakte ook ontzettend snel overprikkeld en sliep heel erg moeilijk. Die hebben we de 1e 2 jaar niet meegenomen 's avonds. Vooral mijn schoonfamilie pland eigenlijk alle bezoek 's avonds, dus dat is best lastig. Nu gaat hij wel mee maar zorgen we dat we uiterlijk 21 uur thuis zijn en dat gebeurt misschien 4 keer per jaar.
J kan ik in de draagdoek doen als ze moe wordt, dus dat is wel makkelijk.
Maar het aller makkelijkst vind ik mijn moeder voor de oppas vragen Very Happy

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Darius ma 3 okt 2011 - 4:09

Ja, hier gaan ze gewoon mee. Heel zelden blijven we tot een uur of negen savonds, dan kan Laurens prima opblijven. Pepijn slaapt gewoon nog overal, en is ook vaak savonds wakker, dus dat gaat prima. Al moet ik zeggen dat het eigenlijk niet zo heel vaak voorkomt. Meestal is de verjaardag in de middag met daarna avondeten, dus gaan we daarna meteen naar huis. Soms blijven we dus idd wel eens tot een uur of negen, maar dat gaat dus prima.

Laatste keer dat we Laurens trouwens uit bed hebben geplukt was met oud en nieuw, dat geeft de frequentie denk ik wel aan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  maiadebij ma 3 okt 2011 - 4:23

ik vind het trouwens ook heerlijk een avond op bezoek te gaan bij vrienden/ familie zonder kinderen. Lekker zitten zonder constant op te moeten letten!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  chipa ma 3 okt 2011 - 4:57

Wij nemen onze kleine 's avonds eigenlijk nooit mee naar vrienden of verjaardagen. Mijn ouders laten we dan oppassen en anders gaat 1 van ons. Op sommige feestjes wordt nog steeds binnen of vlakbij kinderen gerookt en ik wil mijn kind daar niet bij in de buurt hebben. Ook vind ik het zo'n gezeul met een kleintje. Slaapt hij net lekker, kan hij weer de auto in en uit.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  PiP ma 3 okt 2011 - 7:17

Jolicious schreef:Ja hoor, hebben wij vaak genoeg gedaan. Nu ook nog wel eens. Maar goed, kind is een makkelijke slaper en slaapt gewoon weer verder als hij in zijn bed gelegd wordt.
+1

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Pandora ma 3 okt 2011 - 7:21

Wij doen dat niet, toen ze nog heel klein was is het misschien een enkele keer voorgekomen maar daarna niet meer. Als we uit willen of een verjaardag o.i.d. hebben dan regelen wij of oppas aan huis, één van ons blijft thuis, we gaan ombeurten of ze gaat uit logeren.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 10:03

Ondanks dat ik een makkelijk slapend kind heb, doe ik het bijna nooit. Overdag slaapt ze eigenlijk vaker op andere plekken dan 's avonds, bijvoorbeeld als ik ergens op bezoek ben. Ik vind het een beetje zielig om haar 's nachts weer helemaal wakker te moeten maken. We vragen ook bijna nooit oppas, één van ons gaat dan weg en de ander blijft thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Susan ma 3 okt 2011 - 20:43

De meeste verjaardagen waar wij naartoe gaan zijn van mensen die zelf ook (klein)kinderen hebben, dus die verjaardagen worden vrijwel altijd 's middags gevierd. Als we 's avonds een feestje hebben dan gaat een van ons. Soms passen mijn ouders op, of laatst bijvoorbeeld, toen hadden we een feestje van een oom en tante van mijn moeders kant en Dion vond het erg gezellig om mee te gaan, toen heeft mijn vader aangeboden om bij de kinderen te blijven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 3 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum