hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
+16
Monnie
*Lookie*
Monte
ButterflyEffect
Flip Fluitketel
LMCurious
Darius
mauwmauw
Printje
PiP
PapillonRose
Linda
Bloem86
Annemie
xxjojootjexx
loesje
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
ik ga rond 21.30 naar bed toe en ben dan ook echt moe
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
Tussen half 11 en 12, het ligt eraan wat ik aan het doen ben en wat ik die dag heb gedaan.
Gast- Gast
Normaal rond 22.30. Maar nu nog geregeld eerder, als het uit komt qua voeding.
Gast- Gast
Ik probeer altijd om 22.00 naar boven te gaan, maar dit lukt niet altijd. Soms ben ik nog ergens mee bezig, zijn we nog wat aan het kletsen oid, dan wordt het wel eens later, met uitschieters tot 23.30.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Meestal liggen we tussen 22.00 en 22.30 uur op bed.. Om me elke ochtend weer voor te nemen dat ik nu toch echt eerder mijn bed op moet zoeken..
Gast- Gast
Wij gaan altijd tussen 22.00 en 23.00 naar bed, is verschillend.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ergens tussen 22.30 en 0.30 uur! Verschilt nogal per dag!
In het weekend kan het ietsje later worden. Vannacht was het 1.00 uur.
In het weekend kan het ietsje later worden. Vannacht was het 1.00 uur.
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Soms pas na twaalven, maar eigenlijk is dat op dit moment te laat. In combinatie met die nachtvoedingen ben ik dan veel te brak.
Zo rond half 11 zou eigenlijk goed zijn. Maar mijn dochter is nogal een moeilijke slaper en soms slaapt ze dan net en dan heb ik geen zin om ook al gelijk te gaan slapen. Even een beetje quality time met man is namelijk ook hard nodig.
En als dat een paar keer is gebeurd komt het ook wel eens voor dat ik er al om half 9 in duik.
Zo rond half 11 zou eigenlijk goed zijn. Maar mijn dochter is nogal een moeilijke slaper en soms slaapt ze dan net en dan heb ik geen zin om ook al gelijk te gaan slapen. Even een beetje quality time met man is namelijk ook hard nodig.
En als dat een paar keer is gebeurd komt het ook wel eens voor dat ik er al om half 9 in duik.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal tussen 22.30 en 23.00 maar dat ligt er ook aan of onze zoon al slaapt. Soms is hij namelijk nog een paar keer wakker in de avond
Gast- Gast
Ik neem me ook elke ochtend voor om eerder naar bed toe te gaan, maar dat lukt me eigenlijk niet. Hier gaat T. om 20.00 uur naar bed, en dan hebben we het huishuiden nog niet gedaan. het is dan snel 21.00 of 21.30 uur voordat we op de bank ploffen samen en wat tijd voor onszelf of samen hebben. Wij proberen altijd rond 22.30 uur te gaan met uitschietetrs naar 23.30 uur.
Gast- Gast
Meestal te laat.. Ik probeer de laatste tijd voor 23.00 erin te liggen en dat lukt wel aardig, maar eigenlijk zou ik beter nog wat eerder kunnen gaan.
Wel lastig aangezien ik een avondmens ben en dan pas echt actief wordt, dus vaak voel ik me dan nog goed en ga ik laat naar bed en komt de volgende ochtend de klap Ik moet mijn ritme maar eens gaan omgooien, want ik ben best moe 's morgens.
Wel lastig aangezien ik een avondmens ben en dan pas echt actief wordt, dus vaak voel ik me dan nog goed en ga ik laat naar bed en komt de volgende ochtend de klap Ik moet mijn ritme maar eens gaan omgooien, want ik ben best moe 's morgens.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
+1 alleen is het hier max 23:00xxjojootjexx schreef:Ik probeer altijd om 22.00 naar boven te gaan, maar dit lukt niet altijd. Soms ben ik nog ergens mee bezig, zijn we nog wat aan het kletsen oid, dan wordt het wel eens later, met uitschieters tot 23.30.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ook iedere avond weer te laat.. het is zeker 23 uur eer we naar boven gaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tussen 22:30 uur en 23:30 uur. Heel soms, als ik echt echt heel moe ben of niet helemaal lekker ben, dan lig er ik wel eens voor 22:00 uur in. Maar dat komt sporadisch voor.
Gast- Gast
ik tussen 22.30 en 23.30 me vriend veel later,gebeurt weinig dat we tegelijk gaan slapen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Na Janneman zijn laatste fles dus rond 23.00 uur. Tenzij ik een feestje heb oid. Vanncht ging pas om 2.30 uur en dat voel ik nu wel.
Gast- Gast
Ik zelf ga rond 21uur na boven, douchen nog laatste dingen (was etc opruimen/ klaar leggen) en vaak kijken we nog tot 22.30 dan tv in bed en dan slapen :-)
Gast- Gast
och in de winter kan ik wel om 9 uur op bed gaan, maar nu is het al half 11 als ik opeens denk ; 'huh zo laat al?' bah, dan nog douchen, pepij.n voeden en rond 12 uur slapen.
vannacht tot half 2 wakker gelegen, uurtje slapen, p voeden, 2 uur slapen, p voeden en nog 1,5 uur slapen en dan is L wakker. pffffffff
vannacht tot half 2 wakker gelegen, uurtje slapen, p voeden, 2 uur slapen, p voeden en nog 1,5 uur slapen en dan is L wakker. pffffffff
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Het ligt eraan of ik savonds gewerkt heb en tot hoe laat.
Ik werk tegenwoordig max. 2 avonden per week (deed eerst 3-4 avonden, amar dat trok ik neit meer tijdens de zwangerschap, en begin er ook niet meer aan nu, vind het wel prima zo nu Joris drukker is overdag) en dan werk ik dus tot 22.00-22.30. Is wel thuis, dus ik kan er daarna ook wel gelijk in. Dan ben ik vaak nog ff met Dave aan het kletsen enzo, want ik kan dan neit meteen slapen. Dan ga ik meestal een uur later slapen.
Op de avonden dat ik vrij ben ga ik tussen 22.00-23.00 slapen. Meestal rond 22.00, maar als Milou nog later haar fles krijgt ben ik dan wakker in bed, kan niet slapen dan omdat ze zo gulzig drinkt, haha.
En ik ga nu meestal 1x per week echt om 20.30-21.00 naar bed om ff bij te tanken. Ik kan ook meestal 1x per week uitslapen tot 9.30-10.00. De rest van de week sta ik tussen 6.00-8.00 op. Als ik om 6.00 Milou een fles geef ga ik soms nog een half uurtje terug, maar heb er vaak zo weinig aan dat ik maar vast met strijken begin ofzo
Ik werk tegenwoordig max. 2 avonden per week (deed eerst 3-4 avonden, amar dat trok ik neit meer tijdens de zwangerschap, en begin er ook niet meer aan nu, vind het wel prima zo nu Joris drukker is overdag) en dan werk ik dus tot 22.00-22.30. Is wel thuis, dus ik kan er daarna ook wel gelijk in. Dan ben ik vaak nog ff met Dave aan het kletsen enzo, want ik kan dan neit meteen slapen. Dan ga ik meestal een uur later slapen.
Op de avonden dat ik vrij ben ga ik tussen 22.00-23.00 slapen. Meestal rond 22.00, maar als Milou nog later haar fles krijgt ben ik dan wakker in bed, kan niet slapen dan omdat ze zo gulzig drinkt, haha.
En ik ga nu meestal 1x per week echt om 20.30-21.00 naar bed om ff bij te tanken. Ik kan ook meestal 1x per week uitslapen tot 9.30-10.00. De rest van de week sta ik tussen 6.00-8.00 op. Als ik om 6.00 Milou een fles geef ga ik soms nog een half uurtje terug, maar heb er vaak zo weinig aan dat ik maar vast met strijken begin ofzo
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Als ik s'avonds vrij bent meestal tussen 22.00 en 23.00. Als ik s'avonds gewerkt hebt tussen 00.00 en 00.30 en heb ik nachtdienst dan ga ik s'ochtends pas slapen
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
*verkeerde pijler*
Laatst aangepast door ButterflyEffect op zo 12 jun 2011 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Heb jij een baby of kindje dan?ButterflyEffect schreef:gemiddeld om een uur of twee.. maar ik heb nu ook geen full time baan oid dus dan kan het makkelijk
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Meestal rond half 11, ook nu ik zwanger ben. Maar als ik erg moe ben ga ik ook gerust om half 10 slapen. Hoe het komt als de baby er is moet ik dan maar zien.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Dat wisselt heel erg. Tussen 21.30u en 22.30u meestal.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» 'savonds niet in bed willen slapen
» savonds/snachts gillend wakker worden en moeilijk slapen
» Slapen gaan
» Slapen gaan
» 'savonds niet in bed willen slapen