Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

visite op verjaardag van je kindje.

+10
Printje
bella
Susan
Bruintje Beer
Filoria
pindaatje
Lindsya
Monnie
mauwmauw
Annemie
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Annemie vr 25 maa 2011 - 22:25

Wie komen er bij jullie altijd op visite op de verjaardag van je kindje?? Alleen familie of ook anderen??
Over 3 maanden word onze zoon 1, maar wij hebben eigenlijk dan maar heel weinig mensen op visite, dus vroeg me af hoeveel mensen jullie altijd krijgen op de verjaardag.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  mauwmauw vr 25 maa 2011 - 22:28

bij ons in de vrienden groep is het gebruikelijk dat we naar de verjaardag van de kindjes gaan.dus bij ons komt er familie en vrienden.het duurt nog wel even voor het zover is,maar tegen die tijd sturen we uitnodigingen met een bepaalde tijd.zodat we niet de hele dag door visite hebben.en gewoon familie en vrienden te gelijk.ik hoop tenminste dat het gaat lukken,want op dit moment wonen we er te klein voor.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 22:42

Annemie schreef:Wie komen er bij jullie altijd op visite op de verjaardag van je kindje?? Alleen familie of ook anderen??
Over 3 maanden word onze zoon 1, maar wij hebben eigenlijk dan maar heel weinig mensen op visite, dus vroeg me af hoeveel mensen jullie altijd krijgen op de verjaardag.

Hier komen mijn ouders, broertje+vriendin, schoonbroer en mijn oma's en opa vermoed ik. Niet veel visite dus.
Ouders vriend zijn dan op vakantie.

Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 22:43

Wij hadden rond de 25 personen.

Opa's en oma's (6), Oom's en tante's (Cool, neefjes en nichtjes (2), mijn beste vriendin en nog 3 vriendenstellen met hun kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Monnie vr 25 maa 2011 - 22:46

Ik denk dat wij zo rond de 25/30 man zitten en dan komen daar nog de kinderen bij. Erg druk dus. Wij komen beide al uit een gezin met 4 kinderen, dus dan zit je zo al aan 20 man. Nog maar eens even kijken hoe we dat gaan doen tegen die tijd.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Annemie vr 25 maa 2011 - 22:50

bij ons komen, mijn ouders, mijn zus en man, mijn broer en vriendin en hun kindje en mijn schoonouders en mijn schoonzus met man en 2 kinderen. dus totaal 13 man... wij hebben geen vrienden, dus dan kunnen die ook niet komen, hihi..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Lindsya vr 25 maa 2011 - 23:09

Bij ons komen altijd te veel. Familie/schoonfamilie en kennissen/vrienden. Ik probeer het nu telkens goed over de hele dag te verdelen en soms komen er ook mensen een andere dag anders is het gewoon te druk.
De laatste verjaardag van mijn zoontje waren er 50 mensen gekomen over de hele dag.


Laatst aangepast door Lindsya op za 26 maa 2011 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:12

Mijn ouders, schoonouders, schoonzus + zwager, mijn zus en een aantal vrienden waren op mijn zoon zijn verjaardag. Dat vind ik persoonlijk ook wel genoeg smile
Mijn vrienden zijn trouwens ook allemaal kinderloos, maar dat weerhoudt hen er niet van om op mijn zoon zijn verjaardag te komen. Die vinden dat allemaal leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:18

ivax schreef:
Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.
Hier doelde ik dus eigenlijk op...is het omdat zij kinderloos zijn dat zij niet komen naar je kind zijn verjaardag? Ik vind dat best gek, als je vrienden bent respecteer je elkaar toch, dus ook als er iemand kinderen heeft. Dat moet toch geen verschil maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 23:22

Opa's en Oma's, oom en tante, nichtje, mijn peettante met m'n neefje, mijn peetoom en tante en 2 van mijn vriendinnen. Dat is het zo'n beetje. Al mijn vriendinnen hebben ook geen kindjes en zelf heb ik geen broers/zussen dus zoveel man komt er niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  pindaatje vr 25 maa 2011 - 23:51

Hier waren onze beide ouders er, mijn broer, schoonzus en zwager, en de dag erna zijn onze vrienden geweest. Op 1 stel na hebben ze allemaal nog geen kinderen, maar iedereen was er wel, en ze vonden het erg leuk dat ze waren uitgenodigd!
En later zijn er nog wat mensen apart geweest omdat die niet op de verjaardag zelf konden..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 1:17

Wij zitten altijd ronde de 30 man waarvan mijn ouders en mijn broer en zijn vriendin. Een aantal tante's en ooms, vrienden uit de straat, andere vrienden met kinderen, 2 nichten en hun man en kinderen, de ene buren en vriendinnen zonder kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Filoria za 26 maa 2011 - 1:50

Ik ben wel benieuwd hoe jullie kinderen reageren op die visite bij de 1e of 2e verjaardag?

Tomas vond het namelijk erg heftig. Bij het zesde kadootje moest hij gewoon huilen van alle indrukken, en al die mensen om hem heen, hij wist niet meer waar hij moest kijken. Maar ik heb dan ook wel een mannetje dat snel overprikkeld is hoor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 2:07

@ Filoria: H gaf er niks om haha. Ze heeft het grootste deel gewoon lekker zitten spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 2:49

Stuk of 10 man smile ouders, zus, schoonbroer, schoonouders met aanhang enz smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  pindaatje za 26 maa 2011 - 4:15

Filoria: daarom hadden wij het in 2 middagen gedaan, ons meisje vind/vond grote groepen mensen om zich heen ook niet leuk, en dit was een prima oplossing.. We hadden nu 1 dag 7 mensen en 1 dag 9 mensen op visite en dat ging precies goed.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Bruintje Beer za 26 maa 2011 - 4:39

Hier waren stuk of 30 man. vrienden zonder kinderen waren ook gekomen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Susan za 26 maa 2011 - 7:51

Bij ons komen gewoon de mensen die altijd op verjaardagen komen en bij wie wij ook op de verjaardag zijn, ik denk in totaal zo'n 20 tot 25 mensen. Er komt voornamelijk familie. De beste vriend van Dion komt ook altijd, maar die beschouw ik eigenlijk ook als familie.

Hoe ze er hier op reageren: Yrsa houdt wel van een beetje aandacht en Ezra wat minder, maar dan trekt hij zich gewoon af en toe even terug.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:00

Ìk ben er nog niet over uit hoe we het moeten gaan doen. Ik heb een grote familie en mijn man ook. Alleen onze families samen is al een hele zooi aan mensen. Volgens mij worden de kinderen dan knettergek. Maar om het nu in 2 of 3 keer te gaan doen, daar heb ik ook niet echt zin in.

Als het goed weer is gaan we gewoon naar een recreatiepark/gebied denk ik. En anders een zaal afhuren zodat er voor de kinderen ook ruimte zat is en voor elk wat wils.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:05

Storm schreef:
ivax schreef:
Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.
Hier doelde ik dus eigenlijk op...is het omdat zij kinderloos zijn dat zij niet komen naar je kind zijn verjaardag? Ik vind dat best gek, als je vrienden bent respecteer je elkaar toch, dus ook als er iemand kinderen heeft. Dat moet toch geen verschil maken?
Als je erover nadenkt is dat eigenlijk best vreemd. Ik heb ook geen kinderen maar ga wel naar de eerste verjaardag van het zoontje van mijn vriendin, volgende maand. Vind dat ook de normaalste zaak van de wereld eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:07

Coco schreef:Ìk ben er nog niet over uit hoe we het moeten gaan doen. Ik heb een grote familie en mijn man ook. Alleen onze families samen is al een hele zooi aan mensen. Volgens mij worden de kinderen dan knettergek. Maar om het nu in 2 of 3 keer te gaan doen, daar heb ik ook niet echt zin in.

Als het goed weer is gaan we gewoon naar een recreatiepark/gebied denk ik. En anders een zaal afhuren zodat er voor de kinderen ook ruimte zat is en voor elk wat wils.

Een vriendin van mij had een blokhut gehuurd.
Echt ideaal was dat! Ik baalde als een stekker dat wij daar al te laat mee waren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  bella za 26 maa 2011 - 8:14

Maple schreef:
Storm schreef:
ivax schreef:
Vrienden zijn allemaal nog kinderloos en ik verwacht niet dat zij ook komen.
Hier doelde ik dus eigenlijk op...is het omdat zij kinderloos zijn dat zij niet komen naar je kind zijn verjaardag? Ik vind dat best gek, als je vrienden bent respecteer je elkaar toch, dus ook als er iemand kinderen heeft. Dat moet toch geen verschil maken?
Als je erover nadenkt is dat eigenlijk best vreemd. Ik heb ook geen kinderen maar ga wel naar de eerste verjaardag van het zoontje van mijn vriendin, volgende maand. Vind dat ook de normaalste zaak van de wereld eigenlijk.

Dat vind ik ook wel vreemd ja. Een aantal van onze vrienden hebben (nog) geen kinderen, maar die komen juist wel graag!
En nu het nog te doen is, juist omdat nog niet iedereen kinderen heeft, vind ik dat ook erg leuk!
Het zijn hier juist de vrienden met kinderen die niet komen, omdat zij ook niet iedereen uitnodigen als hun kind jarig is.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 8:34

Wat moet ik mij voorstellen bij een blokhut Hazeltje?

Sorry, maar vrienden die niet op de verjaardag van mijn kinderen komen, kan ik ook geen vrienden meer noemen. Ze horen toch gewoon bij mij?
Ik zou er echt geen begrip voor hebben als ze niet zouden komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Printje za 26 maa 2011 - 9:04

Ook wij hadden zo;n 25-30 mensen op zijn eerste verjaardag. opa's/oma's, oom, vrienden van ons met hun kindjes. Ons mannetje vond het allemaal wel prima, er waren veel vriendjes/vriendinnetjes om mee te spelen en dat was dus allemaal gewoon erg gezellig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Parisienne za 26 maa 2011 - 11:06

Bij ons gaat het een groot probleem worden, N.'s eerste verjaardag. Ik heb een heel grote familie en 'stieffamilie'. Mijn vriend heeft een wat minder grote familie. Daarnaast hebben we ook nog wat vrienden die we uit willen nodigen. Wij hebben zelf een klein huis. Ik denk dat als we iedereen uit willen nodigen we dit in 4-en moeten delen willen we iedereen kwijt kunnen. Sowieso zullen we het meerdere malen vieren, waarvan waarschijnlijk een keer bij mijn vader thuis (de grootste familie komt van die kant, kunnen we daar alles in een keer kwijt). Hier komen er dus vrij veel mensen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

visite op verjaardag van je kindje. Empty Re: visite op verjaardag van je kindje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum