Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

+29
maiadebij
LotteK
SarahKey
Bruintje Beer
Parisienne
Flip Fluitketel
PapillonRose
Monnie
Roos
Mikki
meisjesmama
Annie24
Tazz
LMCurious
Thunder
pindaatje
Tania
duckie
Catwoman79
Printje
Annemie
kwak
Jazzlyn
Liadan
Pien
Flower_L
Susan
Pussycat
Teddyaapje
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Tazz zo 2 okt 2011 - 4:13

Liadan schreef:Nee, wij nemen ze niet mee op visite. Vrienden zonder kinderen komen vaker bij ons dan andersom. Als wij naar hun toe gaan, regelen we oppas. Maar het komt ook vaak voor dat 1 van ons 2-en gaat.

Zo gaat het bij ons ook. Toen onze dochter een baby was hebben we het wel geprobeerd met een campingbedje maar dat was drama. Onze zoon slaapt perfect maar ook alleen in zijn eigen bed. Al gaat hij wel naar zijn oma als wij met zn tweeën een avondje weg willen. Die gaat dan gewoon even met de wandelwagen lopen als hij echt niet wil gaan slapen in het campingbedje dan is hij zo vertrokken en legt ze hem over.

Ik voel me altijd zo opgelaten als we ergens op visite zijn en ze willen niet gaan slapen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Annie24 zo 2 okt 2011 - 5:04

Nee, slapen doet Y. thuis is zijn eigen bedje (behalve als hij uit logeren gaat)
Dus óf we gaan overdag óf 1 van ons gaat óf we gaan niet als we alleen 's avonds welkom zijn.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 5:43

Als we na mijn vriendin + aanhang en kinders gaan blijft Y. daar slapen als ze dat wil! En als we weggaan nemen we dr gewoon mee, en dat geld voor mijn vriendin het zelfde hoor!

Maargoed, haar oudste is nu 5 geweest en doen we het vaak op vrijdag of zaterdagaaf zodat de oudste op kan blijven!

Verder tot nu toe met onze kleintjes nergens last van gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  meisjesmama zo 2 okt 2011 - 6:35

Toen we alleen de oudste hadden namen we die tot ze niet meer in de wagenbak kon overal mee naar toe. Daarna alleen naar verjaardagen of andere feestjes als we beide heen wilde.
Nu met 2 doen we het niet meer al dat geregel... Maar als ze alle 2 weer in een groot bed slapen word het weer wat makkelijker.
En voor ieder persoonlijk maar vind het heerlijk om soms met z'n 2en op de bank te zitten. En we gaan ook regelmatig om en om stappen of zoals binnenkort met z'n 2en.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Mikki zo 2 okt 2011 - 7:00

Ja, meestal wel. Niet iedere week, we krijgen ook regelmatig bezoek thuis. We hebben de meiden van jongs af aan overal mee naartoe genomen, en slapen gelukkig overal. En eenmaal weer thuis slapen ze ook zo weer verder.
Voor de jongste nemen we een campingbedje mee (of lenen we bij degene waar we op bezoek gaan) en de oudste mag meestal wel in hun grote bed slapen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Roos zo 2 okt 2011 - 7:38

Ja! We nemen campingbedje (en de rest van al die spullen Very Happy) mee. L. slaapt altijd zo.
We zorgen wel dat we er rond 18.30 zijn, dan is het nog lekker rustig en dan blijven we vaak tot een uurtje of 11. Thuis slapen daarna gaat tot nu toe altijd goed.
Maar goed, het is bij ons ook niet iedere week.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Monnie zo 2 okt 2011 - 7:51

Wij hebben N. het eerste jaar wel overal mee naartoe genomen, maar nu doe ik het liever niet meer. Vindt het zo sneu als ik hem wakker moet maken, al slaapt hij thuis wel weer snel in. Meestal gaan we of vroeg op visite en dan rond bedtijd weer weg, of 1 van ons blijft thuis. Als het echt een rustige verjaardag is waar geen andere kinderen zijn die moeten slapen, wil ik hem nog wel een keer mee nemen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:01

Nee, wij hebben dit nog nooit gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:08

Dat heb ik best vaak met S gedaan. Idd het camping bedje mee nemen en het was geen enkel probleem. Hij sliep heel makkelijk in. En bij het oppakken werd hij gewoon wakker om vervolgens thuis weer lekker verder te slapen.
Eigen nu pas met deze leeftijd lukt het dus niet meer.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:23

Wij krijgen vaak bezoek van vrienden met kindjes. Die kindjes leggen ze gewoon bij ons in bed en als ze gaan nemen ze ze weer mee. Kindjes zijn denk ik extreem braaf, die pitten overal doorheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:27

Charlie schreef:Wij krijgen vaak bezoek van vrienden met kindjes. Die kindjes leggen ze gewoon bij ons in bed en als ze gaan nemen ze ze weer mee. Kindjes zijn denk ik extreem braaf, die pitten overal doorheen.

Ik denk niet dat dit iets met 'braaf zijn' te maken heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:41

Nee, dat doen we nooit. M. slaapt dan toch niet en loopt dan de hele avond te vervelen. Dan maar een oppas hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 8:43

Mama_van2 schreef:
Charlie schreef:Wij krijgen vaak bezoek van vrienden met kindjes. Die kindjes leggen ze gewoon bij ons in bed en als ze gaan nemen ze ze weer mee. Kindjes zijn denk ik extreem braaf, die pitten overal doorheen.

Ik denk niet dat dit iets met 'braaf zijn' te maken heeft.

Ok foute woordkeuze misschien??? Ik bedoel er alleen mee aan te duiden dat ik er niet vanuit ga dat dit bij elk kind zo lukt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  PapillonRose zo 2 okt 2011 - 8:44

Nee, dat doe ik niet. Ondanks dat ze een goede slaper is 's avonds en 's nachts, doe ik het niet. Ergens anders slaapt ze al moeilijker in (bij mijn moeder zelfs al, daar slapen we heel soms) en ik vind het zielig om haar dan wakker te moeten maken als ze lekker ligt te slapen om dan naar huis te gaan.

Ik vind het verder niet gek als mensen het wel doen, en zeker als het niet vaak voorkomt. Maar zelf voel ik me er toch niet zo fijn bij, dus doe ik het niet. Gelukkig ben ik tot nog toe de enige met een kindje in mijn omgeving, dus als ik 's avonds al wil afspreken dan komen ze maar naar mij toe.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 9:51

Even offtopic: mama van 2, wat een mooie profielfoto!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:03

Nee. We hebben dat 1x gedaan en hij viel met heel veel moeite in slaap en daarna zat ik gewoon daar niet lekker daar op de bank. Bang dat hij wakker werd. Toen we naar huis gingen en we hem wakker maakte heeft hij de autorit naar huis niet geslapen (half uur rijden) maar thuis aangekomen sliep hij wel binnen 10 minuutjes in zijn eigen bedje. S. slaapt ook haast niet op een ander alleen bij mij ouders slaapt hij wel goed. Maar dat is tot nu toe alleen maar overdag geweest. Aanstaande vrijdag gaat hij voor het eerst echt logeren bij mijn ouders. En ik ben heel benieuwd hoe dat gaat !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Flip Fluitketel zo 2 okt 2011 - 10:57

Ja, wij nemen haar regelmatig mee s'avonds naar een verjaardag of naar vrienden. Naar een verjaardag gaan we dan meestal niet te laat zodat we ook weer 'redelijk' op tijd thuis zijn. Wij hebben altijd standaard het campingbedje in de auto liggen hiervoor. Als we haar weer in haar eigen bedje leggen, slaapt ze ook meestal gelijk weer door. Gelukkig slaapt ze nu nog redelijk makkelijk bij andere mensen. Maar weet niet voor hoelang dit nog is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Parisienne zo 2 okt 2011 - 11:04

We hebben het een paar keer gedaan, maar dit was geen succes. Het komt wel eens voor dat we na een dag visite na het eten wegrijden. Dan stappen we rond 19.00 uur de auto in, valt N. in de auto in slaap, rijden we 1,5 uur (bij bijv. mijn schoonmoeder vandaan) en leggen N. dan thuis weer in bed. Echter wordt ze eigenlijk wel altijd wakker, dus krijgt ze zodra we thuis zijn nog een fles en gaat ze daarna lekker haar eigen bedje in.

Ergens anders in slaap vallen lukt haar moeilijk, behalve bij haar opa's en oma's. Wij regelen meestal voor dingen als een feestje/verjaardag 's avonds gewoon oppas of dat N. een nachtje gaat logeren bij opa/oma.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 14:52

De mama's die nee zeggen.. Wat doen jullie dan? Gaan jullie niet meer weg 's avonds? Of altijd 1 van de 2? Of hebben jullie dan een oppas?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 17:52

Kruumel schreef:De mama's die nee zeggen.. Wat doen jullie dan? Gaan jullie niet meer weg 's avonds? Of altijd 1 van de 2? Of hebben jullie dan een oppas?

altijd één van die twee ja. Ik denk dat we afgelopen jaar misschien een keer of 5 oppas hebben gehad thuis, verder gaat er altijd één van beiden en blijft de ander thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Bruintje Beer zo 2 okt 2011 - 17:54

Flip Fluitketel schreef:Ja, wij nemen haar regelmatig mee s'avonds naar een verjaardag of naar vrienden. Naar een verjaardag gaan we dan meestal niet te laat zodat we ook weer 'redelijk' op tijd thuis zijn. Wij hebben altijd standaard het campingbedje in de auto liggen hiervoor. Als we haar weer in haar eigen bedje leggen, slaapt ze ook meestal gelijk weer door. Gelukkig slaapt ze nu nog redelijk makkelijk bij andere mensen. Maar weet niet voor hoelang dit nog is.
+1
Zo doen wij het ook.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  SarahKey zo 2 okt 2011 - 18:23

Wij willen dit niet gaan doen. Wij persoonlijk vinden het heerlijk om zaterdags thuis te zijn, sowieso 's avonds.
Wij gaan of alleen of vragen opa/oma/oppas om op te passen.
Een paar van onze vrienden zitten hier sowieso al geregeld, dus als zij nog geen kinderen hebben zullen ze dat blijven doen. Mijn vriendinnen zie ik vooral overdag.
Vind het zo zielig om een kind half slapend rond middernacht, of later, uit bed te plukken en dan nog mee de kou in.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  LotteK zo 2 okt 2011 - 20:33

Toen onze jongste er nog niet was, deden we dat regelmatig. S ging altijd erg goed en makkelijk slapen en als we naar huis gingen dan haalden we haar uit bed en werd ze wel wakker, maar thuis sliep ze gewoon weer verder.
Nu vinden we het wat meer gedoe, zeker in het begin toen J. nog slecht sliep. Inmiddels slaapt hij erg goed en makkelijk, maar is het eigenlijk nog maar 1 of 2 keer voorgekomen. Kiezen nu toch vaker voor de optie 1 van de 2 of een oppas.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:37

Toen hij jonger was deden we dat wel, nu zorgen we er voor dat we op tijd terug gaan zodat hij gewoon thuis naar bed kan, we doen trouwens niet moeilijk als t een keertje 9 uur word, maar dat zijn uitzonderingen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 21:00

Ciske neem ik wel mee de laatste tijd. Ook omdat ik voor hem nu wel meerwaarde zie. Hij wil graag mee, vindt het gezellig en het is helemaal een feest om met zijn neefjes en nichtjes te spelen.
Daarbij ligt hij altijd om 19.00 uur in bed dus ik vind het niet zo'n probleem als hij een keer later in bed ligt.

Janneman neem ik niet zo makkelijk mee omdat hij heel moeilijk slaapt buiten zijn eigen bedje. D an wordt hij echt heel erg verdrietig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nemen jullie je kindje savonds mee op visite? - Pagina 2 Empty Re: nemen jullie je kindje savonds mee op visite?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum