Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

teleurgesteld !!!

+8
Nora
Sweety
Marin
Sugarfall
Rush
Vanilla Queen
Kaboutertje
melano
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

teleurgesteld !!! - Pagina 2 Empty Re: teleurgesteld !!!

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:09

Maar is het whatsapp of echt smsjes? Ik zou al ziek worden als ik alleen al aan mijn telefoonrekening denk namelijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Angela_1986 zo 2 okt 2011 - 10:14

Zusje schreef:Maar is het whatsapp of echt smsjes? Ik zou al ziek worden als ik alleen al aan mijn telefoonrekening denk namelijk.

Leve de Bloxx van V.odafone! cheers
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 11:15

Zusje schreef:Maar is het whatsapp of echt smsjes? Ik zou al ziek worden als ik alleen al aan mijn telefoonrekening denk namelijk.

lol! Ik heb ook nog steeds 1000 sms'jes per maand (worden niet gebruikt), dus ik zou op zich niet ziek worden van mijn rekening.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 12:00

Wauw ik zou zwaar geirriteerd raken van 70 smsjes, al is het van je nieuwe lover. Ik kan sowieso niet goed tegen sms en ping ; of het zijn nutteloze berichtjes ('heey hoe gaat het, ja met mij ook goed, hoe is het met de kat van de overgrootouders van de buren van je exvriend? goed?') please stoor me niet Evil or Very Mad
En andere dingen die belangrijk zijn, BEL me even want ik hoor die berichten vaak niet.

Serieus, 70 smsjes per dag de eerste week... ik zou die telefoon door zn strot douwen Evil or Very Mad Zo niks voor mij...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 12:10

Ik zou dat ook wel veel vinden, maar vooral ook beangstigend dat het dan blijkbaar ineens altijd 'moet'. Dus als je één keer vijf sms'jes stuurt dat het de dag erna dan ook moet, want anders is er vast iets mis. Brr..

Ik vind het bij whatsapp zo vervelend dat mensen continu op enter drukken, waardoor mijn telefoon maar blijft trillen.

Hee June
Hoe was je weekend?
Leuk gehad?
Wat ga je deze week nog doen?
Wat ik wilde vragen...
Zou ik misschien je fiets mogen lenen?
De mijne is stuk.
Gisteren gevallen.
Echt rot.
Dus kan dat?

Dan denk ik: JOEHOE, dat kan toch ook in één bericht? Ik schrik me dood als mijn telefoon ineens duizend keer trilt. Bovendien vind ik het dan zo irritant dat ik al negatief in zo'n 'gesprek' stap.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 18:07

Ik heb bij whatsapp geluid+trilfunctie uit staan. Meestal ligt m'n telefoon naast me en heb ik direct al door dat ik een whatsapp/sms heb, en zo niet, ik zie het nut er niet zo van in om geluid of trilfunctie in te stellen bij sms of whatsapp. Als er iets belangrijks zou zijn dan bellen mensen wel denk ik altijd maar, bij sms of whatsapp is het vast niet eg als m'n bericht een halfuurtje later gelezen zou worden.
Ik vin het dus niet zo hinderlijk als mensen veel enteren bij whatsapp smile

Gast
Gast

Bericht  TGR zo 2 okt 2011 - 19:24

Je kan je exvriend niet omruilen met deze jongen. M.a.w. je kunt nog lang niet verwachten van iemand die je net ontmoet dat hij je helemaal het einde vindt en je overstelpt met aandacht. Ik vind het maar een raar verhaal.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 6:52

Ik heb maar 3 lettertjes.......... we beginnen met de s.... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 0:50

Jezus, 70 sms'jes in zo'n korte tijd dat je elkaar 'kent'? In een periode dat ik een man leerde kennen vorig jaar hebben we in 4-5 maanden iets meer verstuurd dan dat. Vind het echt enorm veel als je van plan bent niet te hard van stapel te lopen en de teksten zou ik serieus heel hard om moeten lachen. Sorry hoor, hoe kan je iemand missen die je feitelijk niet eens kent? Als iemand zulke slappe, nietszeggende teksten naar me zou sturen, zou ik afhaken of er minimaal iets van zeggen.

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly wo 12 okt 2011 - 23:35

Guattari schreef:Jezus, 70 sms'jes in zo'n korte tijd dat je elkaar 'kent'? In een periode dat ik een man leerde kennen vorig jaar hebben we in 4-5 maanden iets meer verstuurd dan dat. Vind het echt enorm veel als je van plan bent niet te hard van stapel te lopen en de teksten zou ik serieus heel hard om moeten lachen. Sorry hoor, hoe kan je iemand missen die je feitelijk niet eens kent? Als iemand zulke slappe, nietszeggende teksten naar me zou sturen, zou ik afhaken of er minimaal iets van zeggen.

+ 1. Ik ben het er helemaal mee eens.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: