teleurgesteld !!!
+8
Nora
Sweety
Marin
Sugarfall
Rush
Vanilla Queen
Kaboutertje
melano
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
teleurgesteld !!!
ik moet even iets kwijt,
ik heb maandag een jongen leren kennen ( hele leuke )
elkaars nrs uitgewisseld en heen en weer gesmst tot gisteren
totaal 70 smsjes haha ik had ze even geteld.
en vandaag krijg ik niks meer vind het niet echt grappig of hij is zijn gsm vergeten
moet ik me zorgen maken of zou hij nog iets terug sturen ?
hij schreef bijvoorbeeld schatje slaap lekker en dat hij me miste etc
sorry moest het even kwijt
ik heb maandag een jongen leren kennen ( hele leuke )
elkaars nrs uitgewisseld en heen en weer gesmst tot gisteren
totaal 70 smsjes haha ik had ze even geteld.
en vandaag krijg ik niks meer vind het niet echt grappig of hij is zijn gsm vergeten
moet ik me zorgen maken of zou hij nog iets terug sturen ?
hij schreef bijvoorbeeld schatje slaap lekker en dat hij me miste etc
sorry moest het even kwijt
melano- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 39
Registratiedatum : 02-12-10
Re: teleurgesteld !!!
Ik zou zelf even afwachten en dan misschien morgen pas iets sturen. Vooral in het begin zou ik niet te pusherig over komen. Dit kan hem misschien afschrikken..
Niet verkeerd bedoelt, maar als je hem pas sinds maandag kent zou ik er nog teveel van verwachten..
Niet verkeerd bedoelt, maar als je hem pas sinds maandag kent zou ik er nog teveel van verwachten..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Als je al zo je eventuele relatie ingaat, lijkt me dat niet heel gezond...
Gast- Gast
ja maar snap het niet,
eest 70 smsjes en dan vervolgens een hele dag niks
sorry ik vat dat niet.
eest 70 smsjes en dan vervolgens een hele dag niks
sorry ik vat dat niet.
melano- Fluisteraar
Als ik ongeveer 70 smsjes in 4 dagen zou krijgen van iemand die ik ook net zo lang ken zou ik schijtziek van dat jong worden :-) Maar goed, dat is in mijn geval dan. Ach het kunnen verschillende dingen zijn, misschien gaat ie de komende 4 dagen wel 70 berichtjes naar een ander meisje sturen, misschien is zijn batterij leeg, misschien is zijn beltegoed op, misschien heeft ie het erg druk met andere dingen, misschien heeft ie wel een ongeluk gehad, misschien zou je ook wel kunnen wachten tot je wat hoort en niet meteen teleurgesteld of boos zijn.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Vast met zn telefoon gaan zwemmen ofzoiets.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maandag ontmoet en nu al smsjes met schatje ik mis je?
Weetje wat hij vandaag ging doen, ging hij weg met vrienden, iets anders doen waarbij hij geen tijd heeft om zoveel te smsen? Ik zou nog een paar dagen afwachten, mocht je niets meer horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent en kun je hem uit je hoofd zetten.
Weetje wat hij vandaag ging doen, ging hij weg met vrienden, iets anders doen waarbij hij geen tijd heeft om zoveel te smsen? Ik zou nog een paar dagen afwachten, mocht je niets meer horen dan weet je ook meteen waar je aan toe bent en kun je hem uit je hoofd zetten.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
En je relatie van 7 jaar is toch ook net uit? Ik zou zelf niet te hard van stapel lopen als ik jou was.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
+1. Heb je nu je relatie al verwerkt?Joy_ schreef:En je relatie van 7 jaar is toch ook net uit? Ik zou zelf niet te hard van stapel lopen als ik jou was.
Gast- Gast
Ik vind het nogal snel met schatje ik mis je. Je kent hem sinds maandag. En daarbij, het was zaterdag. Misschien moest hij werken of is hij op stap met vrienden. Laat hem lekker z'n ding doen. Zie jij het ook zoals hi het ziet? Bedoel mis je hem ook en zeg je ook schatje tegen hem?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Telefoon weg, telefoon zoek, batterij leeg, met vrienden afgesproken, sporten, werken, studeren, ziek, geen zin om te smsen, met zn oma op stap,
Er zijn zoveel redenen te bedenken.
Vind het zelf altijd een beetje raar als je mensen een week kent en die dan sturen dat ze je missen. Hoe kan je iemand missen die je een week kent vraag ik me altijd af.
Er zijn zoveel redenen te bedenken.
Vind het zelf altijd een beetje raar als je mensen een week kent en die dan sturen dat ze je missen. Hoe kan je iemand missen die je een week kent vraag ik me altijd af.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien is hij tot de conclusie gekomen dat het toch wel érg snel is om te zeggen dat hij je mist.
Gast- Gast
Sorry, ik ga me bij dit soort verhalen altijd twee dingen afvragen. 1) hoe oud ben je? 2) hoe desperate ben je?
Gast- Gast
Megara schreef:Sorry, ik ga me bij dit soort verhalen altijd twee dingen afvragen. 1) hoe oud ben je? 2) hoe desperate ben je?
En 3) Hoe moet het dan in de toekomst als hij zijn telefoon nog een keer vergeet?
Gast- Gast
Maura schreef:Megara schreef:Sorry, ik ga me bij dit soort verhalen altijd twee dingen afvragen. 1) hoe oud ben je? 2) hoe desperate ben je?
En 3) Hoe moet het dan in de toekomst als hij zijn telefoon nog een keer vergeet?
Dat vraag ik mij ook af ja.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Vanilla Queen schreef:Als ik ongeveer 70 smsjes in 4 dagen zou krijgen van iemand die ik ook net zo lang ken zou ik schijtziek van dat jong worden :-) Maar goed, dat is in mijn geval dan. Ach het kunnen verschillende dingen zijn, misschien gaat ie de komende 4 dagen wel 70 berichtjes naar een ander meisje sturen, misschien is zijn batterij leeg, misschien is zijn beltegoed op, misschien heeft ie het erg druk met andere dingen, misschien heeft ie wel een ongeluk gehad, misschien zou je ook wel kunnen wachten tot je wat hoort en niet meteen teleurgesteld of boos zijn.
+1!
En verder vraag ik mij hetzelfde af als Joy_ en Megara.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Shisha schreef:Maura schreef:Megara schreef:Sorry, ik ga me bij dit soort verhalen altijd twee dingen afvragen. 1) hoe oud ben je? 2) hoe desperate ben je?
Dat vraag ik mij ook af ja.
Hah ik wou het neit zeggen, bang voor de reacties.. Maar blijkbaar denken veel meer mensen zo!
Gast- Gast
haha
hij was zijn gsm kwijt
het is alweer goed krijg weer veel smsjes
hij was zijn gsm kwijt
het is alweer goed krijg weer veel smsjes
melano- Fluisteraar
ja maar ik loop ook niet te hard van stapel we zien wel waar het schip strand !!!!Joy_ schreef:En je relatie van 7 jaar is toch ook net uit? Ik zou zelf niet te hard van stapel lopen als ik jou was.
melano- Fluisteraar
melano schreef:ja maar ik loop ook niet te hard van stapel we zien wel waar het schip strand !!!!Joy_ schreef:En je relatie van 7 jaar is toch ook net uit? Ik zou zelf niet te hard van stapel lopen als ik jou was.
Ik vind 70 smsjes per dag en schatje ik mis je persoonlijk al heel erg hard van stapel lopen. Als je een rebound wilt na je relatie, lijkt me dat geen enkel probleem als je daar behoefte aan hebt, maar verwacht er niet te veel van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:melano schreef:ja maar ik loop ook niet te hard van stapel we zien wel waar het schip strand !!!!Joy_ schreef:En je relatie van 7 jaar is toch ook net uit? Ik zou zelf niet te hard van stapel lopen als ik jou was.
Ik vind 70 smsjes per dag en schatje ik mis je persoonlijk al heel erg hard van stapel lopen. Als je een rebound wilt na je relatie, lijkt me dat geen enkel probleem als je daar behoefte aan hebt, maar verwacht er niet te veel van.
+1
Gast- Gast
Ja hahaPrinses Sassa schreef:Geniet lekker van de aandacht, zou ik zeggen!
melano- Fluisteraar
Zusje schreef:Wat moet je met zo veel smsjes, waarom spreek je niet gewoon af?
staat op de planning !!!!!
melano- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: