Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teleurgesteld in 'vriendin'.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Teleurgesteld in 'vriendin'. Empty Teleurgesteld in 'vriendin'.

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 2:33

Sja, of ik het een 'vriendin' kan noemen: eigenlijk niet meer denk ik.

Op mijn vorige werk kon ik het onwijs goed vinden met een collega, maar ook met onze stagiaire. Een lieve, vrolijke, hardwerkende meid en we hadden met z'n drietjes altijd heel veel lol.
Toen ik weg ging daar (en ik net wist dat ik zwanger was) kreeg ik van die stagiaire een heel lief slabbetje met 'toevallig is mijn mama de allerliefste'. Onwijs lief!
We maakten met z'n vieren (samen met nog een andere collega) een afspraak om bij mij te komen eten. Afgelopen november was dat een jaar geleden..

Tijdens deze avond zijn er boeken van me geleend, onder andere één door deze stagiaire. Je raadt het al: tot op heden mijn boek nog niet terug... Ik báál hier ontzettend van en heb ik hier al meermalen gemaild, gebeld (voicemail ingesproken), op hyves krabbeltjes geplaatst ... zelfs haar vriend heb ik een berichtje gestuurd.

Maar ze reageert helemaal niet ...

Zo ongelooflijk teleurgesteld.. het gáát niet om dat boek, dat kan ik zo weer bestellen.. maar ik snap niet dat iemand vanuit het niets zo kan veranderen... Er is echt niks voorgevallen tussen ons, maar echt vanuit het niets hoorde ik niets meer.

Weet ook niet echt waarom ik dit post, maar ik zag dat slabbetje vandaag en toen had ik 't gewoon weer even gehad en baal ik van de situatie.

* Loslaten SE... loslaten... *

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld in 'vriendin'. Empty Re: Teleurgesteld in 'vriendin'.

Bericht  Guus ma 28 feb 2011 - 2:45

ik denk dat je het niet zo persoonlijk op moet vatten als dat de hele situatie is 'omgeslagen' maar dat het meer een kwestie van uit het oog uit het hart is...

ik vergeet ook altijd dingen weer terug te geven, en dat heeft dan echt niks met de persoon van wie ik het geleend heb te maken.

Wel vervelend, ik snap dat je je boek terug wilt...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 2:48

Goochempie schreef:ik denk dat je het niet zo persoonlijk op moet vatten als dat de hele situatie is 'omgeslagen' maar dat het meer een kwestie van uit het oog uit het hart is...

ik vergeet ook altijd dingen weer terug te geven, en dat heeft dan echt niks met de persoon van wie ik het geleend heb te maken.

Wel vervelend, ik snap dat je je boek terug wilt...

Nou 't gaat me niet zo zeer om dat boek, maar dat er totaal niet meer gereageerd wordt op smsjes, belletjes, emailtjes zelfs een kaartjes... Echt na dat etentje was het inene over, terwijl we het super gezellig hebben gehad..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:32

Ik snap dat het je niet zozeer om dat boek gaat, maar meer om de negeermodus waar je in bent gezet door je voormalige collega. Dat vind ik wel laakbaar als ze nog een boek van je heeft overigens. Als ze ervoor kiest om geen contact meer te willen, had me het netter geleken om dan ook eerst ervoor te zorgen dat er geen reden meer is om nog contact met haar te zoeken. Dit vind ik nogal asociaal.

Gast
Gast

Bericht  Kqip ma 28 feb 2011 - 4:43

Guattari schreef:Ik snap dat het je niet zozeer om dat boek gaat, maar meer om de negeermodus waar je in bent gezet door je voormalige collega. Dat vind ik wel laakbaar als ze nog een boek van je heeft overigens. Als ze ervoor kiest om geen contact meer te willen, had me het netter geleken om dan ook eerst ervoor te zorgen dat er geen reden meer is om nog contact met haar te zoeken. Dit vind ik nogal asociaal.

+1 en daarbij als ze geen tijd zou hebben of wat dan ook om het terug te brengen kan ze het altijd nog opsturen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 5:01

Kqip schreef:
Guattari schreef:Ik snap dat het je niet zozeer om dat boek gaat, maar meer om de negeermodus waar je in bent gezet door je voormalige collega. Dat vind ik wel laakbaar als ze nog een boek van je heeft overigens. Als ze ervoor kiest om geen contact meer te willen, had me het netter geleken om dan ook eerst ervoor te zorgen dat er geen reden meer is om nog contact met haar te zoeken. Dit vind ik nogal asociaal.

+1 en daarbij als ze geen tijd zou hebben of wat dan ook om het terug te brengen kan ze het altijd nog opsturen

Heb haar al meermalen mijn adres gegeven met het verzoek of ze het op wil sturen.. :S

Dat ze geen contact meer wil is me wel duidelijk... maar toch, vind 't niet netjes hoe ze dit doet.. en dat ik 't niet snap is nog de grootste frustratie denk ik :S
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 5:06

Ik vind het eigenlijk best asociaal. En mij zou het wel om het boek gaan eigenlijk.
Je hebt meerdere malen contact gezocht met haar en ze reageert er gewoon niet op.
Als ze je dan 'zat' zou zijn is tot daar aan toe, maar heb gewoon het lef om alles netjes af te handelen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SparklingEyes ma 28 feb 2011 - 5:18

Lejow schreef:Ik vind het eigenlijk best asociaal. En mij zou het wel om het boek gaan eigenlijk.
Je hebt meerdere malen contact gezocht met haar en ze reageert er gewoon niet op.
Als ze je dan 'zat' zou zijn is tot daar aan toe, maar heb gewoon het lef om alles netjes af te handelen..

Blijkbaar is dat erg moeilijk...
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:52

Wat is dat toch met sommige vriendinnen he? Heb net ook een topic geopend over 'problemen' met vriendschap.

Ik snap ook niet dat mensen niet even de moeite nemen om te reageren...

hug

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 1 maa 2011 - 2:18

Het is maar een kleine moeite om wat terug te sturen toch? Vind het ook wat asociaal..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: