Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Teleurgesteld

+2
Zwoesj
Try
6 plaatsers

Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 8:09

Ik ben even een beetje teleurgesteld in mijn vader. Ik heb morgen mijn tweede (en derde) rugbywedstrijd -moet bij beide teams spelen- en mijn ouders zouden allebei komen. Nu is mijn zusje van 16 al een paar dagen niet lekker en wilt hij niet naar de wedstrijd komen kijken. Ik snap natuurlijk wel dat hij mijn zusje niet alleen wilt laten maar mijn zusje was gisteravond om 12 uur nog aan het computeren, zat chocoladekoekjes te eten en van worst te snoepen. Ze is wel verkouden (ze snottert). Ik zei ook gelijk dat ik het heel jammer vind dat hij niet komt kijken, mijn zusje kan echt wel even 2 uurtjes alleen blijven.

Er zullen nu genoeg mensen zijn die vinden dat ik me aanstel, maar mijn zusje is het prinsesje in huis (gisteravond smste ze of ik langs mijn moeder wilde gaan om dove-creme op te halen zodat ze haar gezicht kon insmeren omdat papa dat niet in huis heeft en dan verwacht ze dat ik dat maar op stel en sprong doe) en als mijn zusje echt ziek zou zijn dan zou ik het natuurlijk ook niet erg vinden, maar ze kan makkelijk eventjes alleen thuisblijven. Daarbij kijk ik al langere tijd uit naar het feit dat ik een wedstrijd heb en dat mijn vader er zal zijn.. Sad -goh, wat zal ik nu egoistisch klinken maar ik baal er echt van-

*edit: teleurgesteld is niet het goede woord, maar kan even niet op een toepasselijker woord komen.


Laatst aangepast door Try op za 15 jan 2011 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:12

Als je zusje inderdaad niet zo ziek is als ze zich voordoet dan is het heel logisch dat je je zo voelt omdat je vader niet komt kijken. Kan je niet nogmaals met hem in gesprek gaan en aangeven hoe belangrijk het voor je is als hij toch komt kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Zwoesj za 15 jan 2011 - 8:12

Kan me je goed voorstellen... Zeker als ik je verhaal hoor dat ze wel kan computeren, koekjes eten enzo..
Hoe oud is ze?

Is je verstandhouding met haar goed? Zou zij niet bijvoorbeeld tegen je vader kunnen zeggen dat hij best weg kan gaan, dat ze zich wel zal redden?

Hoop toch voor je dat hij komt, zeker omdat je je er zo op had verheugd, en het dan op zo'n manier niet door zou gaan..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 8:19

Zwoesj schreef:Kan me je goed voorstellen... Zeker als ik je verhaal hoor dat ze wel kan computeren, koekjes eten enzo..
Hoe oud is ze?

Is je verstandhouding met haar goed? Zou zij niet bijvoorbeeld tegen je vader kunnen zeggen dat hij best weg kan gaan, dat ze zich wel zal redden?

Hoop toch voor je dat hij komt, zeker omdat je je er zo op had verheugd, en het dan op zo'n manier niet door zou gaan..
Ze is 16.

Dat ze kan computeren, koekjes en worst eten, dat ze om 12 uur nog op is, dat zijn voor mij tekenen dat ze best wel even een paar uurtjes alleen kan blijven (in combi met haar leeftijd). Als ze zich ziek, zwak en misselijk zou voelen zou ik dit natuurlijk nooit van mijn vader vragen! Ze is wel verkouden en daar kan je je natuurlijk ook wel rot door voelen, maar dan kan je jezelf wel even alleen redden.

Ik heb tegen mijn vader al gelijk gezegd hoe ik er over dacht (dus erg jammer en dat ik denk dat mijn zusje zich wel alleen redt) maar hij wilde toch blijven.. Ik bel mijn moeder zo nog wel even op om te vragen of zij nog wel gaat (ouders zijn gescheiden maarja, mijn zus uit Duitsland is nu ook in NL dus misschien wil ze daar wel weer voor thuisblijven ofzo :S), anders kan zij mijn vader misschien nog bellen om hem over te halen maarja, mijn zusje is het prinsesje in huis dus ik vrees dat mijn moeder haar ook te ziek zal vinden..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 8:20

Megara schreef:Als je zusje inderdaad niet zo ziek is als ze zich voordoet dan is het heel logisch dat je je zo voelt omdat je vader niet komt kijken. Kan je niet nogmaals met hem in gesprek gaan en aangeven hoe belangrijk het voor je is als hij toch komt kijken?

Ik heb dat in het gesprek al aangegeven dat ik het erg jammer vind en het nog tijden duurt voordat we weer een thuiswedstrijd hebben maar toch wilde hij thuisblijven (ik heb overigens binnenkort waarschijnlijk al weer een thuiswedstrijd maarja, ik had me er zo op verheugd)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:25

Nou, als ik dit zo hoor, denk ik: dat zusje van jou kan wel even alleen thuisblijven. Ik zou het nogmaals aankaarten bij je vader en ook je gevoel aangeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Ella za 15 jan 2011 - 8:33

Youandi schreef:Nou, als ik dit zo hoor, denk ik: dat zusje van jou kan wel even alleen thuisblijven. Ik zou het nogmaals aankaarten bij je vader en ook je gevoel aangeven.

Eens, kan me jouw gevoel helemaal voorstelle. Tis iets anders als iemand echt goed ziek is
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:48

Helemaal met de anderen eens. Ik vind het erg lullig dat daardoor je vader niet gaat kijken bij jou. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:57

Ik vind het ook lullig dat hij niet bij jou kotm kijken. Heb je aangegeven dat je zusje gisteren nog vrolijk achter de computer zat met koekjes en dergelijke en dat je daarom denkt dat ze wel even alleen kan blijven? Ik snap dat je het jammer vind, als het belangrijk voor je is. Kan je zusje zelf niet aangeven dat ze alleen kan blijven? Ik bedoel, wil zij dat je vader bij haar blijft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 9:03

Ik heb net met mijn moeder gesproken, zij belt mijn vader vanavond ook nog wel even op om te vragen of hij niet alsnog wilt komen kijken. Ik weet niet of mijn zusje erom gevraagd heeft en onze band is oke, maar niet super, en ze is de laatste tijd erg recalcitrant dus als ik het aan haar vraag werkt het waarschijnlijk averechts.

@ Sannanas: mijn vader zat erbij toen ze dat deed (ze zat/lag op de bank).
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 9:07

Ik zou daar ook van balen hoor. Als ze nu heel erg ziek was, dan is het een ander verhaal. Hopelijk kan je moeder je vader nog op andere gedachten brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  ExpressoB za 15 jan 2011 - 10:20

lijkt erop dat je Pa gewoon geen zin heeft...en mooi excuus heeft...je zusje dus

ik zou er boven staan en niet nogmaals vragen, zegt genoeg toch
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 10:23

ExpressoB schreef:lijkt erop dat je Pa gewoon geen zin heeft...en mooi excuus heeft...je zusje dus

ik zou er boven staan en niet nogmaals vragen, zegt genoeg toch

Dat denk ik niet, hij is juist degene die met mijn wedstrijden van mijn vorige sport er altijd bij was maar hij voelt zich lullig tegenover mijn zusje.. Ach ik zal morgen zien of hij erbij is..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:25

En dat kind wil alleen naar Amerika?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 10:27

Smikkell schreef:En dat kind wil alleen naar Amerika?
Ja 'maar dat is anders'. Net zoals het opruimen bij mijn moeder thuis, helpen in het huishouden, of haar eigen bord afruimen 'anders is', daar zal ze dat wel doen maar hier niet scratch *dit zijn overigens haar eigen woorden*
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:31

Ook als ze wel heel ziek was kon ze makkelijk twee uur alleen thuisblijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  ExpressoB za 15 jan 2011 - 11:09

ik blijf erbij... kom op zeg ze is 16! en beetje grieperig pfff
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Zora za 15 jan 2011 - 11:13

Je hebt volgens mij wel eens vaker dit soort ongein gepost over je zusje, haar positie in het gezin, en de rol van je ouders. Echt zo vervelend voor jou. Je wordt een beetje buitenspel gezet steeds Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Lynn_ za 15 jan 2011 - 13:43

16 en grieperig? Dan kun je echt wel even alleen thuis blijven, hoor. Wat rot voor jou... Hopelijk komt je vader morgen toch kijken. Al heb je daar dan waarschijnlijk ook een heel dubbel gevoel bij.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Try za 15 jan 2011 - 21:08

Lynn_ schreef:16 en grieperig? Dan kun je echt wel even alleen thuis blijven, hoor. Wat rot voor jou... Hopelijk komt je vader morgen toch kijken. Al heb je daar dan waarschijnlijk ook een heel dubbel gevoel bij.

Ja dat wel, maar at the end of the day zal ik het toch leuk vinden dat hij er staat.

@ all: ik ben blij dat jullie niet vinden dat ik me aanstel, mijn vader (en moeder) deed het namelijk wel zo overkomen.. Anyway, ik ga me nu klaarmaken en dan op naar de eerste wedstrijd, en dan komt mijn moeder bij de tweede kijken smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Teleurgesteld Empty Re: Teleurgesteld

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum