Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Koffieleut schreef:Jolie: Heftig zeg van je miskramen! En wat veel onderzoeken heb je gehad, hopelijk ben je snel zwanger!
Puggle: Nu weet ik wat jij de hele tijd gaat zitten bekijken halverwege je cyclus
Alyssa: Fijn dat je oud-collega's niks vroegen verder. Logisch dat je het nu wel verteld hebt op je werk. Je moet toch kunnen verklaren waarom je er steeds niet bent, hoe vervelend het ook is om ze nu al te laten weten dat jullie een bezig zijn. Fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk doet de clomid gelijk haar werk!
Muppetje: Jammer dat je nog niks weet! Is het leuk daar??
Yasmine: Ik vind het een heel raar berichtje van je vriendin. Zoiets zou ik ook helemaal niet leuk vinden. Wat een egoistische gedachte van haar!
Haha. Alleen nog maar broekloeren bedoel je?
Gast- Gast
Goedemorgen,
@ Muppet.. Jammer dat je nog niets weet. Je maakt het wel spannend!!
@ Jolie.. Jeetje dat is ook heftig. Gelukkig sta je er zelf rustiger in en blijf je ondanks alles toch positief!! Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.
@ Yasmine.. Balen dat je je zo slap voelt nu je eindelijk ongesteld bent. En gewoon van de dingen pakken die je wil hebben . En wat een vervelend reactie van je vriendin zeg. Daar zou ik zelf echt boos om zijn. Alsof zij bepaald wat er in jouw leven mag gaan gebeuren. En ze moet zich niet zo zorgen maken om het feit dat je niet op haar bruiloft zou kunnen komen, daar valt nu toch helemaal niets over te zeggen. Beetje kinderachtig vind ik het wel.
@ Alyssa.. Ik snap heel goed dat je het samen met je vriend voor je wilt houden. Nu het moeilijker is, snap ik dat je het met zo min mogelijk mensen wilt delen. Anders krijg je steeds die vervelende vragen. En gelukkig zijn jullie het samen eens. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten zodat je het goed kan verwerken. En leuk een banner, wordt het toch wat officiëler.
Hier gaat het zo zijn gangetje. Geen klachten en geen ongesteld te zien gelukkig. Ben alleen sinds vanochtend ontzettend zenuwachtig, terwijl er helemaal niets aan de hand is. Hoop dat dit gevoel snel over is, want prettig is het niet met mijn klamme handjes.
En ik heb mijn banner aangepast. Zat het vorige topic door te lezen en zag dat ik een cyclus van 28 dagen had ipv 29 dagen. Heb dus ook ff zitten tellen en 28 dagen klopt.
@ Muppet.. Jammer dat je nog niets weet. Je maakt het wel spannend!!
@ Jolie.. Jeetje dat is ook heftig. Gelukkig sta je er zelf rustiger in en blijf je ondanks alles toch positief!! Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag zijn.
@ Yasmine.. Balen dat je je zo slap voelt nu je eindelijk ongesteld bent. En gewoon van de dingen pakken die je wil hebben . En wat een vervelend reactie van je vriendin zeg. Daar zou ik zelf echt boos om zijn. Alsof zij bepaald wat er in jouw leven mag gaan gebeuren. En ze moet zich niet zo zorgen maken om het feit dat je niet op haar bruiloft zou kunnen komen, daar valt nu toch helemaal niets over te zeggen. Beetje kinderachtig vind ik het wel.
@ Alyssa.. Ik snap heel goed dat je het samen met je vriend voor je wilt houden. Nu het moeilijker is, snap ik dat je het met zo min mogelijk mensen wilt delen. Anders krijg je steeds die vervelende vragen. En gelukkig zijn jullie het samen eens. Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten zodat je het goed kan verwerken. En leuk een banner, wordt het toch wat officiëler.
Hier gaat het zo zijn gangetje. Geen klachten en geen ongesteld te zien gelukkig. Ben alleen sinds vanochtend ontzettend zenuwachtig, terwijl er helemaal niets aan de hand is. Hoop dat dit gevoel snel over is, want prettig is het niet met mijn klamme handjes.
En ik heb mijn banner aangepast. Zat het vorige topic door te lezen en zag dat ik een cyclus van 28 dagen had ipv 29 dagen. Heb dus ook ff zitten tellen en 28 dagen klopt.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmine schreef:
Kreeg trouwens gisterochtend zo'n raar berichtje van een goede vriendin van mij. Heb er niet eens op gereageerd, zo gekwetst was ik. Ze gaat nl. in juni volgend jaar trouwen en uiteraard zijn wij daar ook bij. Nu heeft ze al een paar keer gezegd, dat ze het me nooit vergeeft als ik haar bruiloft mis, omdat ik bijv. moet bevallen of door een zwangerschap in het ziekenhuis lig. Nou ja, begrijpelijk dat ze dat niet leuk zal vinden en niet kan waarderen. Heb haar al tig keer gezegd dat ze zich geen zorgen moet maken, dat ik het niet eens meer red om rond haar bruiloft uitgerekend te zijn en dat ik er gewoon bij ben. Desnoods in een rolstoel met een infuuspaal erachter.
Maar goed, wij hebben dus van het weekend de slaapkamer verhuisd en meteen helemaal in het nieuw gestoken. Krijg ik een sms met de tekst 'je bent toch niet zwanger hè, dat je nu aan het verbouwen bent'. Ze wéét van mijn mk. Ze wéét dat ik daarna maar niet ongesteld werd en ze wéét hoe erg ik hiermee zat en hoe graag ik weer zwanger wil worden. En dan stuurt ze zoiets. Dat schoot dus echt even verkeerd.
Verder weinig meer te melden hier. Ga zo mijn dochter naar bed brengen, nog even wat opruimen en dan lekker op bed tv kijken. Fijne avond allemaal!
Vind het een beetje een rare reactie van jou vriendin... Waarom zou ze het jou nooit vergeven als jij zwanger bent of moet bevallen op jou bruiloft... een zwangerschap kun je niet plannen...
Een vriendin van mij is afgelopen September getrouwd... in dat jaar raakte ik zwanger.
Ben met haar de trouwjurk uit wezen zoeken... maar zou ook haar getuige zijn.
Ik was 12 augustus uitgerekend. Maar 25 augustus hebben ze mijn zoon gehaald. 2 September was de bruiloft... 29 augustus kwam ik terug uit het ziekenhuis... kon niet zitten door de hechtingen... en voelde me nog niet helemaal fit... al klonk ik niet zo maar vooral mijn vriend zag het aan mij en waarschuwde mij dat ik gas terug moest nemen. Ben dus niet naar haar bruiloft gegaan.
Ik voelde me destijds best schuldig... en lullig hoe het mij was vergaan... en d8 bijna dat het aan mijn kind lag !! Omdat ze er bovenop zaten toen de uitgerekende datum was verstreken... en ik telkens de reactie kreeg van is hij er nou nog niet...
Met andere woorden poep dat kind er eens uit... nou sorry maar kon me daar zo over op winden.
Maar heb geleerd om voor mezelf op te komen en hoop dat jij dat ook kunt.
Want men heeft geen recht om dingen voor jou te gaan bepalen.
Vind het een beetje onbeschoft dat ze zo´n reactie naar jou uitspreekt dat ze het je nooit vergeeft als je zwanger ben of bevalt op haar bruiloft... Snap dat dit jou in het verkeerde keelgat is geschoten.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
@yasmine: ik kan me goed voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd schiet! en al helemaal omdat ze het vaker dan 1x heeft gezegd én weet van je miskraam.. jammer dat ze niet begrijpt hoe kwetsend dit voor jou is!!
ik weet dat mijn vriendin het heel erg jammer vond dat ik niet bij haar bruiloft heb kunnen zijn, maar ze heeft het me nooit kwalijk genomen en zat dit ook niet doen. ik ben altijd van plan geweest om naar haar bruiloft te gaan, al was het bij wijze van in een rolstoel.. maar ik zou 38+3weken zwanger zijn op haar bruiloft en beviel met 37+4, dit kun je gewoon niet plannen.. (ik ben wel blij dat we even hebben kunnen kijken toen ze uit het gemeentehuis kwamen, de kraamverzorgster paste op onze slapende zoon die net had gedronken)
ik weet dat mijn vriendin het heel erg jammer vond dat ik niet bij haar bruiloft heb kunnen zijn, maar ze heeft het me nooit kwalijk genomen en zat dit ook niet doen. ik ben altijd van plan geweest om naar haar bruiloft te gaan, al was het bij wijze van in een rolstoel.. maar ik zou 38+3weken zwanger zijn op haar bruiloft en beviel met 37+4, dit kun je gewoon niet plannen.. (ik ben wel blij dat we even hebben kunnen kijken toen ze uit het gemeentehuis kwamen, de kraamverzorgster paste op onze slapende zoon die net had gedronken)
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ooh Muppet en Puggle, het is nu voor jullie allebei wel heel spannend! Mijn duimen blijven draaien
Amber: Goed dat je de stap hebt gezet om de gyn te bellen, maar kan me voorstellen dat het je wel heel verdrietig maakt... Ik hoop ZO dat de afspraak niet meer nodig is, en je gewoon heel snel zwanger bent!
Amber: Goed dat je de stap hebt gezet om de gyn te bellen, maar kan me voorstellen dat het je wel heel verdrietig maakt... Ik hoop ZO dat de afspraak niet meer nodig is, en je gewoon heel snel zwanger bent!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Even ego:
Ik ga mezelf dus noooit meer wijsmaken dat ik voel dat ik zwanger ben, want ik had het keihard mis. Ben gisteren ongesteld geworden
Nu ga ik chocola eten en Hollands Next Top Model kijken. Reageer later weer op jullie berichtjes!
Ik ga mezelf dus noooit meer wijsmaken dat ik voel dat ik zwanger ben, want ik had het keihard mis. Ben gisteren ongesteld geworden
Nu ga ik chocola eten en Hollands Next Top Model kijken. Reageer later weer op jullie berichtjes!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Even ego:
Zo dan zal je idd ontzettend balen!! Verwen jezelf maar eens goed met chocolade, dat is een prima troost middel.
Jelin- Kletskop
@ Filoria, bah wat balen! Je lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden, weet er alles van
@ Aimee, dankjewel lief van je!!
Hoop ook heel erg dat het niet nodig is, maar aan de andere kant kunnen we dan gewoon verder.
Hoop ook heel erg dat het niet nodig is, maar aan de andere kant kunnen we dan gewoon verder.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:@ Filoria, bah wat balen! Je lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden, weet er alles van
Wij hopen allemaal dat je het helemaal niet nodig hebt. Maar je hebt nu gewoon zekerheid dat ze je gaan helpen, mocht het deze keer toch niet lukken. En dat gevoel is volgens mij een hele geruststelling.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:amber22 schreef:@ Filoria, bah wat balen! Je lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden, weet er alles van
Wij hopen allemaal dat je het helemaal niet nodig hebt. Maar je hebt nu gewoon zekerheid dat ze je gaan helpen, mocht het deze keer toch niet lukken. En dat gevoel is volgens mij een hele geruststelling.
Ja dat klopt. Vind het moeilijk dat we die afspraak hebben staan, maar aan de andere kant stelt het me erg gerust. Als het deze maand niet lukt krijgen we hulp en dat is wel een fijn gevoel.
Dankjewel jullie zijn allemaal zo lief
Amber-- Ratel
Wat balen Filoria Knuffel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
De meiden hier zijn inderdaad heel lief, jij ook Amber!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:De meiden hier zijn inderdaad heel lief, jij ook Amber!
dankjewel!
Amber-- Ratel
Balen Filoria!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Balen Filoria!
Hallo Muppet, hoe is het daar?
Weet je al iets? nog getest? Ik blijf het gewoon vragen, ben nieuwsgierig
Amber-- Ratel
Ik durf het niet meer te vragen, maar ben wel nieuwsgierigamber22 schreef:Muppetje schreef:Balen Filoria!
Hallo Muppet, hoe is het daar?
Weet je al iets? nog getest? Ik blijf het gewoon vragen, ben nieuwsgierig
Gast- Gast
Wahaha, stelletje mutsen. Het is hier erg leuk, en nee, ik heb nog niet getest, heb geen testen meegenomen....
Mijn temp is hier wel wat lager, 37,1 of 37, maar het is hier heel koud s nachts, dus daar zou het best aan kunnen liggen. Het is iig nog ruim boven de 36.6 van voor mn ei...
Mijn temp is hier wel wat lager, 37,1 of 37, maar het is hier heel koud s nachts, dus daar zou het best aan kunnen liggen. Het is iig nog ruim boven de 36.6 van voor mn ei...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wahaha, stelletje mutsen. Het is hier erg leuk, en nee, ik heb nog niet getest, heb geen testen meegenomen....
We denken gewoon elke dag aan je Muppet
Spannend! dan blijf ik gewoon nog een paar dagen duimen! En je temperatuur is nog steeds mooi en kan heel goed iets lager zijn omdat het kouder is.
Amber-- Ratel
pff vind wel knap dat je geen testen mee hebt genomen, volgens mij had ik een heel dozijn mee genomen!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:pff vind wel knap dat je geen testen mee hebt genomen, volgens mij had ik een heel dozijn mee genomen!
Moet heel eerlijk toegeven dat ik er hier wel mee in mn handen heb gestaan, maar ik heb m terug gelegd. Als ik zwanger ben be ik het zaterdag vast ook nog wel.
Mn cyclus duurt iig wel lang nu. Vorige ronde 35 dagen met positieve test op 23, nu al 36 met positieve test op 20
Muppetje- Ratel
En toch niet testen ookal lijkt je cyclus zo gunstig? Wie is hier nou een muts? Nou nou nou nou...?
Snap je wel hoor meid, volg je eigen gevoel en temo hoor, en laat ons maar lekker nieuwsgierig zijn
Ik gun het je gewoon zo!!
Snap je wel hoor meid, volg je eigen gevoel en temo hoor, en laat ons maar lekker nieuwsgierig zijn
Ik gun het je gewoon zo!!
Gast- Gast
Muppetje schreef:amber22 schreef:pff vind wel knap dat je geen testen mee hebt genomen, volgens mij had ik een heel dozijn mee genomen!
Moet heel eerlijk toegeven dat ik er hier wel mee in mn handen heb gestaan, maar ik heb m terug gelegd. Als ik zwanger ben be ik het zaterdag vast ook nog wel.
Mn cyclus duurt iig wel lang nu. Vorige ronde 35 dagen met positieve test op 23, nu al 36 met positieve test op 20
Klinkt wel heel positief!! heb je klachten?
Amber-- Ratel
Nou bedankt he PM
Ik zag testen op vakantie gewoon niet zitten....
Amber, klachten, ja, eigenlijk wel, maar die heb ik elke keer, haha, dus dat zegt totaal niets...
Ik zag testen op vakantie gewoon niet zitten....
Amber, klachten, ja, eigenlijk wel, maar die heb ik elke keer, haha, dus dat zegt totaal niets...
Muppetje- Ratel
ik ko mook steeds ff kijken muppetje. spannend!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan jullie echt pas zaterdag uitsluitsel geven hoor, tenzij ik ongesteld word...
Muppetje- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: