Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Fijn Amber.
Ik snap het niet meer....
Ik snap het niet meer....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
hmm vreemd. Al vind ik die van maandag positiever. Maar wel raar dat hij nu weer donkerder is dan gisteren.
Jij temperatuurt toch ook? hoe is die?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:hmm vreemd. Al vind ik die van maandag positiever. Maar wel raar dat hij nu weer donkerder is dan gisteren.
Ja dat vind ik dus ook raar positief is ie niet, maar wel veel donkerder dan gisteren
Temperatuur is wat hoger dan ie normaal was. Was altijd 36,6 , zondag 36,5, maandag 36,6 en nu al twee dagen 36,8
Muppetje- Ratel
Hmmm vaag Muppetje... Naja... Gewoon nog een keer er tegenaan! Kan nooit kwaad lijkt me! haha!
Amber: gelukkig voel je je alweer wat beter! Jij dus ook je eisprong morgen waarschijnlijk! Ben je mooi optijd beter!
Hier nog niet ongesteld, wel krampen dus zal morgen of overmorgen wel doorzetten denk ik... Op naar de volgende ronde dus weer denk ik!
Amber: gelukkig voel je je alweer wat beter! Jij dus ook je eisprong morgen waarschijnlijk! Ben je mooi optijd beter!
Hier nog niet ongesteld, wel krampen dus zal morgen of overmorgen wel doorzetten denk ik... Op naar de volgende ronde dus weer denk ik!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Muppetje schreef:amber22 schreef:hmm vreemd. Al vind ik die van maandag positiever. Maar wel raar dat hij nu weer donkerder is dan gisteren.
Ja dat vind ik dus ook raar positief is ie niet, maar wel veel donkerder dan gisteren
Temperatuur is wat hoger dan ie normaal was. Was altijd 36,6 , zondag 36,5, maandag 36,6 en nu al twee dagen 36,8
Volgens mij heb je vlak voor eisprong een temperatuurverlaging dus die 36,5 bij jou en daarna stijgt die. Moet volgens mij 0,3 stijgen en dat heeft hij wel gedaan tot 36,8. Maar toch raar dat de test nu weer donkerder is dan gisteren.
Amber-- Ratel
chococupcake schreef:Hmmm vaag Muppetje... Naja... Gewoon nog een keer er tegenaan! Kan nooit kwaad lijkt me! haha!
ja gelukkig op tijd beter haha!
Menstruatiekrampen kunnen ook een zwangerschap aanduiden..
Amber-- Ratel
Gezien je temp kan het best muppet.
Ccc, even afwachten dus. Ben benieuwd!
Oeh mijn eerste cupcakes staan in de oven heb allerlei dingen ervoor gekocht dus ga eens kijken of ik er wat moois van kan maken!
Oeh mijn eerste cupcakes staan in de oven heb allerlei dingen ervoor gekocht dus ga eens kijken of ik er wat moois van kan maken!
Gast- Gast
Puggle schreef:Gezien je temp kan het best muppet.
Oeehh lekker!! Dat vraagt zo wel om een foto als ze klaar zijn
Amber-- Ratel
Leuk Puggle! Ben ontzettend benieuwd naar je creaties!
Hmm... Wie zei het nou, Amber geloof ik... Nee ik denk niet dat ik zwanger ben... Als ik mijn eisprong goed heb uitgerekend, zou het opzich wel kunnen... maar ga er vanuit van niet... Heb ook niks gevoeld qua eisprong dit keer, normaal voel ik wel iets... Naja afwachten maar gewoon en moet eerlijk zeggen na vorige maand er ook wat nuchterder insta lijkt het wel.. Kon vorige keer niet wachten met testen en nu denk ik, het komt wel..
Hmm... Wie zei het nou, Amber geloof ik... Nee ik denk niet dat ik zwanger ben... Als ik mijn eisprong goed heb uitgerekend, zou het opzich wel kunnen... maar ga er vanuit van niet... Heb ook niks gevoeld qua eisprong dit keer, normaal voel ik wel iets... Naja afwachten maar gewoon en moet eerlijk zeggen na vorige maand er ook wat nuchterder insta lijkt het wel.. Kon vorige keer niet wachten met testen en nu denk ik, het komt wel..
CCC- Ratel
Zo dit zijn ze geworden. Het was de eerste keer dus geen moeilijke toestanden
Gast- Gast
Puggle schreef:
Zo dit zijn ze geworden. Het was de eerste keer dus geen moeilijke toestanden
Wow ik vind ze wel echt mooi hoor. En dat voor de 1e keer, mooi gedaan!
Amber-- Ratel
Dankjewel!
Ik zag dat jouw testje donkerder was vandaag, fijn hoor dan zal hij morgen of overmorgen wel goed zijn!
Fijn dat je weer beter bent ook. Alles goed met de kleine ?
Ccc, gaan jullie er nu eigelijk wel echt voor? Dat ben ik even kwijt
Ik zag dat jouw testje donkerder was vandaag, fijn hoor dan zal hij morgen of overmorgen wel goed zijn!
Gast- Gast
Puggle schreef:Dankjewel!
Ja inderdaad eindelijk een duidelijker streep. En flink donkerder dan gisteren, maar nog niet positief. Ik hoop morgen of overmorgen!
Met kleine Binky gaat het erg goed
Amber-- Ratel
Die streep komt wel, jij hebt iedere maand een mooie cyclus dus dat zit wel goed!
Welke testen heb jij?
Welke testen heb jij?
Gast- Gast
Puggle: mooi voor een eerste keer! Ze zijn ook heel strak! Mooi gedaan, nu lekker opeten! En ja, wij gaan er echt voor... Is alleen lastig, mijn vriend heeft nu vooral veel wisseldiensten in de avond, dus dat betekend dat we elkaar soms dagen niet zien... Ga er dus vanuit dat het allemaal wat langer zal duren... Maar nu hebben we natuurlijk vakantie gehad, dus we zullen zien of het nut heeft gehad haha
CCC- Ratel
Puggle schreef:Die streep komt wel, jij hebt iedere maand een mooie cyclus dus dat zit wel goed!
Welke testen heb jij?
Ja dat geloof ik eigenlijk ook wel, maar wel fijn om te weten wanneer precies. En het is toch iets later als ik altijd dacht. Maar toen ik alleen maar witte testen had, niet eens een een superlicht streepje begon ik toch wel wat te twijfelen haha.
Ik heb de dipsticks van sensitest.
Amber-- Ratel
Aah nou super dat jullie er nu echt voor gaan! Lastig van die diensten maar op zich zou dat toch wel moeten lukken, gewoon een beetje tijd voor maken af en toe.
Ja ik vind ze ook wel mooi geworden! Ik ga ze alleen niet op eten. Ik heb er 1 geproefd en de rest geef ik weg.
Ja ik vind ze ook wel mooi geworden! Ik ga ze alleen niet op eten. Ik heb er 1 geproefd en de rest geef ik weg.
Gast- Gast
amber22 schreef:Puggle schreef:Die streep komt wel, jij hebt iedere maand een mooie cyclus dus dat zit wel goed!
Welke testen heb jij?
Ja dat geloof ik eigenlijk ook wel, maar wel fijn om te weten wanneer precies. En het is toch iets later als ik altijd dacht. Maar toen ik alleen maar witte testen had, niet eens een een superlicht streepje begon ik toch wel wat te twijfelen haha.
Ik heb de dipsticks van sensitest.
Oké ja daar hoor je ook veel over, veel mensen hebben die wel.
Gast- Gast
Vanmorgen was mijn temperatuur weer 36,6, ik ben nu officieel in de war
Muppetje- Ratel
Muppet wat vervelend!
Welke ronde met clomid is dit nu? (krijg je ook controle in t ziekenhuis? Folikelmeting?)
Kun je t misschien wat meer loslaten.. En gewoon vrijen wanneer jullie t willen?
Ik weet uit ervaring dat dit heel moeilijk is hoor want bij mijn eerste deden wij er ook een jaar over en was ik er ook heel veel mee bezig..
Welke ronde met clomid is dit nu? (krijg je ook controle in t ziekenhuis? Folikelmeting?)
Kun je t misschien wat meer loslaten.. En gewoon vrijen wanneer jullie t willen?
Ik weet uit ervaring dat dit heel moeilijk is hoor want bij mijn eerste deden wij er ook een jaar over en was ik er ook heel veel mee bezig..
Gast- Gast
Tweede ronde met Clomid, nee, geen controles, alleen bloedprikken...
Loslaten is inderdaad heel moeilijk....
Loslaten is inderdaad heel moeilijk....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Vanmorgen was mijn temperatuur weer 36,6, ik ben nu officieel in de war
he bah, wat vreemd.
Zou wel even doorgaan met de ovulatietesten de komende dagen.
Amber-- Ratel
Puggle: Die zien er mooi (en lekker) uit hoor!! Goed gedaan. Misschien moet ik ook maar eens een poging wagen, lijkt me leuk om te doen (en om te eten :-) )
Choco: Ik had ook even gemist dat jullie er helemaal voor gaan nu, leuk! Bij ons kan het ook niet iedere maand. Daar hebben wij ons ook helemaal op ingesteld.
Muppetje: Wat raar van je temperatuur... Ik zou ook wel even doorgaan met testen de komende dagen.
All: Vandaag dag 24 alweer. Ik voel nog niet zo veel, maar dat zegt niet alles natuurlijk. Ben wel nog steeds verkouden, mijn keel doet nog pijn en ik begin nu ook te hoesten (compleet met slijm...) Ik voel me verder prima gelukkig! Fijne dag meiden!
Choco: Ik had ook even gemist dat jullie er helemaal voor gaan nu, leuk! Bij ons kan het ook niet iedere maand. Daar hebben wij ons ook helemaal op ingesteld.
Muppetje: Wat raar van je temperatuur... Ik zou ook wel even doorgaan met testen de komende dagen.
All: Vandaag dag 24 alweer. Ik voel nog niet zo veel, maar dat zegt niet alles natuurlijk. Ben wel nog steeds verkouden, mijn keel doet nog pijn en ik begin nu ook te hoesten (compleet met slijm...) Ik voel me verder prima gelukkig! Fijne dag meiden!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
hej Dames,
Afgelopen tijd heb ik niet veel tijd gehad om echt iets te schrijven, sorry!
Maar wil jullie dit leuke nieuws niet onthouden. Ik ben ZWANGER!!
Gisteren een test gedaan die was super positief. Vandaag nog maar eens voor de zekerheid zo'n clear blue gedaan.
Die geeft gelukkig ook aan dat ik zwanger ben.. Super zeg..
Zow ontzettend onwerkelijk allemaal maar wel super leuk natuurlijk.
Meiden ik hoop dat jullie ook snel dit positieve nieuws kunnen melden.
Afgelopen tijd heb ik niet veel tijd gehad om echt iets te schrijven, sorry!
Maar wil jullie dit leuke nieuws niet onthouden. Ik ben ZWANGER!!
Gisteren een test gedaan die was super positief. Vandaag nog maar eens voor de zekerheid zo'n clear blue gedaan.
Die geeft gelukkig ook aan dat ik zwanger ben.. Super zeg..
Zow ontzettend onwerkelijk allemaal maar wel super leuk natuurlijk.
Meiden ik hoop dat jullie ook snel dit positieve nieuws kunnen melden.
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Elmo, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!! Hoe voel je je??
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: