Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ik vind het allemaal wel redelijk gunstig klinken . Temperatuur je nog wel?
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik vind het allemaal wel redelijk gunstig klinken . Temperatuur je nog wel?
Als je een paar reacties terug kijkt vind je het antwoord
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmine en Alyssa, ik had zelf inderdaad ook het idee dat het niet kon zijn, doordat mijn cyclus 2 dagen langer was. Nouja wat het ook is geweest, mijn menstuatie is nu alweer zo goed als over.
Jelin, bijna NOD….
Alyssa, wat goed dat je ongesteld bent geworden. Ben ook wel benieuwd hoe deze cyclus bij jou gaat verlopen.
Wel fijn dat je je hart bij iemand kan luchten. Bij mij weet ook 1 collega het en voor de rest helemaal niemand (behalve m’n vriend ). En ik vind het ook heel fijn als ik het er met haar even over kan hebben.
Yasmine, Wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent.
Hihi, je hebt groot gelijk dat je nog ff een biefstukkie eet met een borrel
Wat vaag dat je vriendin dan zo’n smsje stuurt. Zeker omdat ze weet hoe het zit. Ze zal het niet verkeerd bedoelen, maar ik hoop dat je hoogzwanger op haar bruiloft kan zijn.
Filoria, wat verschrikkelijk balen dat je ongesteld bent geworden . Ik had ook echt goede hoop voor je.
Muppetje, ik blijf ook duimen. Ik had die testen ook meegenomen. Echt knap dat je je in kan houden tot zaterdag.
Jelin, bijna NOD….
Alyssa, wat goed dat je ongesteld bent geworden. Ben ook wel benieuwd hoe deze cyclus bij jou gaat verlopen.
Wel fijn dat je je hart bij iemand kan luchten. Bij mij weet ook 1 collega het en voor de rest helemaal niemand (behalve m’n vriend ). En ik vind het ook heel fijn als ik het er met haar even over kan hebben.
Yasmine, Wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent.
Hihi, je hebt groot gelijk dat je nog ff een biefstukkie eet met een borrel
Wat vaag dat je vriendin dan zo’n smsje stuurt. Zeker omdat ze weet hoe het zit. Ze zal het niet verkeerd bedoelen, maar ik hoop dat je hoogzwanger op haar bruiloft kan zijn.
Filoria, wat verschrikkelijk balen dat je ongesteld bent geworden . Ik had ook echt goede hoop voor je.
Muppetje, ik blijf ook duimen. Ik had die testen ook meegenomen. Echt knap dat je je in kan houden tot zaterdag.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Wel lief dat jullie het me allemaal zo gunnen
Moet wel zeggen dat ik elke keer als ik naar de wc ga denk, he, nog steeds niet, haha
Moet wel zeggen dat ik elke keer als ik naar de wc ga denk, he, nog steeds niet, haha
Muppetje- Ratel
Muppetje ik kijk ook elke dag wel even!! Hoop t zo voor jullie!!
Ik heb er een goed gevoel bij iig!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Muppetje ik kijk ook elke dag wel even!! Hoop t zo voor jullie!!
Das lief, zelf weet ik het echt niet, hoop dat mn temperatuur morgen niet weer lager is.
Ok, het is hier koud snachts, maar het moet niet blijven dalen...
En hoezo heb je er een goed gevoel bij?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Laurientje85 schreef:Muppetje ik kijk ook elke dag wel even!! Hoop t zo voor jullie!!
Das lief, zelf weet ik het echt niet, hoop dat mn temperatuur morgen niet weer lager is.
Ik weet t niet.. Het is gewoon een gevoel.. Ik denk gewoon steeds volgens mij is ze zwanger!
Gast- Gast
Ik probeer er nu zo min mogelijk mee bezig te zijn (wat al aardig lukt), maar er is even wat wat ik kwijt moet.
Eergisteren had ik een beetje roze in mijn ondergoed, gisteravond was het weer de normale kleur. (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) kan het een innestelingsbloeding geweest zijn? Ik moet de 25e pas ongesteld worden.
Eergisteren had ik een beetje roze in mijn ondergoed, gisteravond was het weer de normale kleur. (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) kan het een innestelingsbloeding geweest zijn? Ik moet de 25e pas ongesteld worden.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Laurientje85 schreef:Muppetje schreef:Laurientje85 schreef:Muppetje ik kijk ook elke dag wel even!! Hoop t zo voor jullie!!
Ik weet t niet.. Het is gewoon een gevoel.. Ik denk gewoon steeds volgens mij is ze zwanger!
Heb je het wel eens bij het juiste eind als je zoiets denkt?
Ik hoop dat je gelijk hebt
Muppetje- Ratel
Lieve allemaal,
ik wil iedereen enorm bedanken voor hun lieve woorden. Dit heeft ons enorm goed gedaan. Helaas kregen we op de dag van de crematie vorige week woensdag te horen dat we er niet bij mochten zijn. We hadden beiden vrij gevraagd om afscheid te kunnen nemen, maar helaas mocht dit dus niet. We waren niet uitgenodigd. Voor mijzelf vind ik dit nog niet zo erg, maar heb wel enorm gehuild om mijn man. Want hem is nu ontnomen om afscheid te nemen.
Nou even heel wat anders.
Sorry dat ik even niet zo actief ben hoor. Het is weer enorm druk op 't werk en heb weekje ziekenhuis deze week. Ik ben dus veel moe en probeer dan ook vroeg te gaan slapen...
Vandaag bij de fertiliteitsafdeling geweest en een echo gehad. Op de echo was een blaasje te zien, maar ze kon niet zien of het al een oud blaasje was, of dat het een groeiende is, dus moet ik vrijdag weer terugkomen om het te volgen.
Manlief mag gezellig weer zijn kwakkie inleveren (moeten daar dus nog een afspraak voor maken) en dan moet ik dus over 1,5 maand weer terugkomen.
Ze heeft dan ook overleg gehad over wel of niet helpen. Dit inverband met mijn BMI... Die is nu 37, doordat mijn maagbandje niet goed zit en ik dus de keus heb tussen overgeven en spugen... Ik heb dit verhaal ook uitgelegd en daarom moest ze even overleggen hoe of wat.
We moeten nu dus wéér 1,5 maand wachten, maargoed dat is niet anders...
ik wil iedereen enorm bedanken voor hun lieve woorden. Dit heeft ons enorm goed gedaan. Helaas kregen we op de dag van de crematie vorige week woensdag te horen dat we er niet bij mochten zijn. We hadden beiden vrij gevraagd om afscheid te kunnen nemen, maar helaas mocht dit dus niet. We waren niet uitgenodigd. Voor mijzelf vind ik dit nog niet zo erg, maar heb wel enorm gehuild om mijn man. Want hem is nu ontnomen om afscheid te nemen.
Nou even heel wat anders.
Sorry dat ik even niet zo actief ben hoor. Het is weer enorm druk op 't werk en heb weekje ziekenhuis deze week. Ik ben dus veel moe en probeer dan ook vroeg te gaan slapen...
Vandaag bij de fertiliteitsafdeling geweest en een echo gehad. Op de echo was een blaasje te zien, maar ze kon niet zien of het al een oud blaasje was, of dat het een groeiende is, dus moet ik vrijdag weer terugkomen om het te volgen.
Manlief mag gezellig weer zijn kwakkie inleveren (moeten daar dus nog een afspraak voor maken) en dan moet ik dus over 1,5 maand weer terugkomen.
Ze heeft dan ook overleg gehad over wel of niet helpen. Dit inverband met mijn BMI... Die is nu 37, doordat mijn maagbandje niet goed zit en ik dus de keus heb tussen overgeven en spugen... Ik heb dit verhaal ook uitgelegd en daarom moest ze even overleggen hoe of wat.
We moeten nu dus wéér 1,5 maand wachten, maargoed dat is niet anders...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Filoria, wat jammer meis! Ja je lichaam kan rare dingen met je doeb hoor. Welke dag ben je nu ongesteld geworden dan? 42 zoals in je ticker?
Muppet, klinkt erg goed meid! Je weet dat ik heel deze maand al een goed gevoel heb voor je dus ik hoop het zo lekker genieten nog daar hoor
Hier een lekkere vrije dag gehad. Lekker gekookt want we kregen vrienden die kwamen eten was erg gezellig!
Muppet, klinkt erg goed meid! Je weet dat ik heel deze maand al een goed gevoel heb voor je dus ik hoop het zo lekker genieten nog daar hoor
Hier een lekkere vrije dag gehad. Lekker gekookt want we kregen vrienden die kwamen eten was erg gezellig!
Gast- Gast
Goede morgen dames!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Goedemorgen Muppetje! Hoe is het vandaag?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Ik lig nog in bed, haha..Manlief is aan het douchen. Nog niet ongesteld, temp was netjes, 37,2.
Hoe is het met jou?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Ik lig nog in bed, haha..Manlief is aan het douchen. Nog niet ongesteld, temp was netjes, 37,2.
Hoe is het met jou?
Hallo Muppet,
Je temperatuur is weer erg mooi. Vind het zo spannend!! Klinkt toch wel heel erg positief nu allemaal!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Hoe is het met jou?
Hallo Muppet,
Je temperatuur is weer erg mooi. Vind het zo spannend!! Klinkt toch wel heel erg positief nu allemaal!!
Ja misschien wel, ik weet t echt niet, ik heb wel en beetje buikpijn namelijk....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Hoe is het met jou?
Hallo Muppet,
Ja misschien wel, ik weet t echt niet, ik heb wel en beetje buikpijn namelijk....
Kan bij beide horen. Zwanger en ongesteld worden. Dus word je ook niet veel wijzer door haha..
Ik ga vandaag weer voor je duimen!
Ik ben weer aan het werk tot 17.00 en dan weekend, joehoe!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Werkse nog even dan Amber!!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Muppetje schreef:Goede morgen dames!
Hoe is het met jou?
Je temp blijft netjes hoor! Het klinkt wel allemaal erg positief bij je! Met mij is alles prima, ben lekker vrij vandaag. Gaan jullie wat leuks doen vandaag?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Linnie1985 schreef:Ik probeer er nu zo min mogelijk mee bezig te zijn (wat al aardig lukt), maar er is even wat wat ik kwijt moet.
Het zou idd een innesteling kunnen zijn, maar het zou ook iets anders kunnen zijn. Helaas kun je het niet van te voren zeggen, dus ik hoop voor je dat het een goed teken was. Gaan jullie ook voor een kindje dan?
@ Patriesje.. Balen dat jullie niet uitgenodigd zijn voor de crematie. Lijkt me erg moeilijk. Ik weet niet of de persoon die onlangs overleden is dichtbij jullie stond. En balen dat je 1,5 maand moet wachten tot je weer terug mag komen bij de arts. voor je.
Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Gisteren tijdens het werk flinke lage rugpijn, dus ik denk echt dat mijn ongesteldheid er weer aan zit te komen. Van mij mag het nu wel doorzetten dan.
Laatst aangepast door Jelin op wo 12 okt 2011 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik heb ook al zon goed gevoel bij Muppet :flower:
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Ik heb ook al zon goed gevoel bij Muppet :flower:
+1
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Jazzlyn schreef:Ik heb ook al zon goed gevoel bij Muppet :flower:
+1
Niet zo enthousiast allemaal, straks moet ik jullie allemaal teleurstellen, zou jammer zijn....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jelin schreef:Jazzlyn schreef:Ik heb ook al zon goed gevoel bij Muppet :flower:
+1
Niet zo enthousiast allemaal, straks moet ik jullie allemaal teleurstellen, zou jammer zijn....
We hebben allemaal goede hoop voor je. Het zou jammer zijn als het niet zo is, maar ik denk dat het moeilijk is voor jezelf dan voor ons.
Jelin- Kletskop
Muppetje schreef:Jelin schreef:Jazzlyn schreef:Ik heb ook al zon goed gevoel bij Muppet :flower:
+1
Maar maar maar.. Ik voel het aan mijn wwater :geek: En ik heb het vaker goed gehad
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: