Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Sanne, fijn om te lezen dat je een leuk weekendje hebt gehad!
Yasmine, dit is dus jullie eerste 'echte' ronde dat jullie voor een tweede gaan, als ik het goed begrijp?
Yasmine, dit is dus jullie eerste 'echte' ronde dat jullie voor een tweede gaan, als ik het goed begrijp?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa: ja, als je het zo letterlijk bekijkt is het de eerste 'echte' ronde. Nu bijna zes maanden geleden besloten we te stoppen met de pil (teveel bijwerkingen) en gewoon op een laag pitje te zien waar het schip strandde. Nog geen drie weken later testte ik positief, dus waarschijnlijk dwars door de pil zwanger geraakt. Tja, en dat ging dus niet goed.
Dus eerste ronde, voor mijn gevoel niet, maar het is net hoe je het bekijkt.
Dus eerste ronde, voor mijn gevoel niet, maar het is net hoe je het bekijkt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik bedoelde het verder ook niet lullig ofzo hoor. Ik wist alleen niet dat de vorige keer door de pil heen was.
Blijft natuurlijk k*t hoe het gelopen is en ik hoop dan ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn
Blijft natuurlijk k*t hoe het gelopen is en ik hoop dan ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn
Alyssa- Prater
Heel emotioneel, echt om de stomste dingen. Verder hoop ik gewoon zo dat de Clomid aanslaat en ik kijk enorm uit naar de echo van vrijdag. Nooit gedacht dat ik zo zou uitkijken naar een bezoek aan mijn gyn, maar ik vind het zo spannend, ik wil gewoon weten of het goed gaat.Puggle schreef:Alyssa, hoe voel je je? Nog steeds weinig klachten?
Alyssa- Prater
@Alyssa, kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Hopelijk een heel mooi groeiend eitje te zien.
@ Puggle, nog steeds gevoel dat je ongesteld word.
@ Weegschaal, dacht ook altijd dat ik dat juist heel moeilijk zou vinden om de uitgerekende datum over te zijn. Maar juist niet dus. Heb het gevoel dat ik het nu kan afsluiten en gewoon verder kan.
@ Sanne, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!
@ Puggle, nog steeds gevoel dat je ongesteld word.
@ Weegschaal, dacht ook altijd dat ik dat juist heel moeilijk zou vinden om de uitgerekende datum over te zijn. Maar juist niet dus. Heb het gevoel dat ik het nu kan afsluiten en gewoon verder kan.
@ Sanne, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Alyssa, nou wel fijn dat dat de enige klacht is die je hebt en grappig idd dat we blij zijn om naar de gyn te gaan hè.
Sanne, fijn dat je weekendje zo leuk was!
Amber, het is nu weer even rustig. Af en toe een kramp. Morgen zou ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde is. Ach we zullen zien, ik ga er van uit! Ik ben ook 1 wandelde pukkel dus ja.
Met jou alles goed? Leuke dag gehad?
Sanne, fijn dat je weekendje zo leuk was!
Amber, het is nu weer even rustig. Af en toe een kramp. Morgen zou ik ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde is. Ach we zullen zien, ik ga er van uit! Ik ben ook 1 wandelde pukkel dus ja.
Met jou alles goed? Leuke dag gehad?
Gast- Gast
Of een wandelende Puggle?Puggle schreef:Ik ben ook 1 wandelde pukkel dus ja.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Of een wandelende Puggle?Puggle schreef:Ik ben ook 1 wandelde pukkel dus ja.
Haha, die heb ik thuis wel rond lopen. Telt dat ook?
Gast- Gast
En Puggle, al meer duidelijkheid?
Alyssa- Prater
Goede morgen allemaal!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Goedemorgen Muppetje!
Hoe gaat het vandaag met jou? Heb je al zwangerschapsklachten/kwaaltjes?
Hoe gaat het vandaag met jou? Heb je al zwangerschapsklachten/kwaaltjes?
Alyssa- Prater
Goedemorgen meiden!
Jeetje met z'n zessen zo dicht bij elkaar! Dat moet toch iets opleveren...
Sanneke: Dat klinkt als een heel leuk weekend!
Puggle: Hoe is het bij jou nu?
Jeetje met z'n zessen zo dicht bij elkaar! Dat moet toch iets opleveren...
Sanneke: Dat klinkt als een heel leuk weekend!
Puggle: Hoe is het bij jou nu?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Puggle ik ben ook benieuwd!
Amber-- Ratel
Puggle: ik ben ook benieuwd!
Alyssa: Vatte het ook niet lullig op hoor . Hoop idd. dat ik snel weer zwanger ben. Liefst binnen 3 maanden, omdat ik anders de eerdere uitgerekende datum overga en dan helemaal met lege handen sta!
Alyssa: Vatte het ook niet lullig op hoor . Hoop idd. dat ik snel weer zwanger ben. Liefst binnen 3 maanden, omdat ik anders de eerdere uitgerekende datum overga en dan helemaal met lege handen sta!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. Heb gisteren een flinke baaldag gehad, niet omdat ik niet zwanger ben. Maar omdat de ongesteldheid zo heftig was, dat ik er gewoon akelig van werd. Heb ook ff flink lopen huilen bij mijn man. Nu gaan we weer verder met de volgende ronde. Ik heb er weer vertrouwen in. En ik heb weer een mooie cyclus!!
@ Muppet.. Gefeliciteerd meid!! Ik ben heel het weekend niet online geweest, dus ben lekker laat!!
@ Muppet.. Gefeliciteerd meid!! Ik ben heel het weekend niet online geweest, dus ben lekker laat!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, balen!
@ Puggle, je houdt ons wel in spanning. Al ongesteld geworden? zie dat je vanochtend wel online bent geweest, ben nieuwsgierig hoe het is, haha!
@ Puggle, je houdt ons wel in spanning. Al ongesteld geworden? zie dat je vanochtend wel online bent geweest, ben nieuwsgierig hoe het is, haha!
Amber-- Ratel
@ Weegschaal, ik zie dat jij ook bijna mag testen. Voel je al wat?
Ik heb sinds een paar dagen last van gevoelige borsten en steken in mijn buik. Dat had ik de vorige keer ook, maar ik wil niet te veel hopen nu (al doe ik dat stiekem wel)
@ Amber, ik zou dat denk ik juist moeilijk vinden als ik de uitgerekende datum voorbij bent en nog steeds niet zwanger zou zijn.
Wel goed eigenlijk dat het jou rust geeft.
Ik lees dat je toch hebt gebeld voor verdere onderzoek. Goed zo!
Nu even wachten tot de afspraak, ik ben benieuwd.
S@nneke, dankje wel!
En jij een leuk weekend gehad lees ik. Is altijd leuk om met vriendinen te praten over zwanger worden/zijn en baby's.
Leuk dat er zoveel meiden dicht bijelkaar zitten, maakt het extra spanend!
@ Jelin, jammer dat je ongesteld bent geworden en niet lekker voelt!
En natuurlijk Puggle.....we zijn nieuwsgierig
Ik heb sinds een paar dagen last van gevoelige borsten en steken in mijn buik. Dat had ik de vorige keer ook, maar ik wil niet te veel hopen nu (al doe ik dat stiekem wel)
@ Amber, ik zou dat denk ik juist moeilijk vinden als ik de uitgerekende datum voorbij bent en nog steeds niet zwanger zou zijn.
Wel goed eigenlijk dat het jou rust geeft.
Ik lees dat je toch hebt gebeld voor verdere onderzoek. Goed zo!
Nu even wachten tot de afspraak, ik ben benieuwd.
S@nneke, dankje wel!
En jij een leuk weekend gehad lees ik. Is altijd leuk om met vriendinen te praten over zwanger worden/zijn en baby's.
Leuk dat er zoveel meiden dicht bijelkaar zitten, maakt het extra spanend!
@ Jelin, jammer dat je ongesteld bent geworden en niet lekker voelt!
En natuurlijk Puggle.....we zijn nieuwsgierig
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Haha nee meiden ik ben nog niet ongesteld. Ik heb wel nog steeds af en toe last, dus gaat vast komen. Vorige ronde werd ik het rond kwart over 4. Dus we zullen zien. Misschien is mijn cyclus langer nu dat kan ook nog.
Verder was het huis in 1 woord geweldig en hij is nu voor ons! Mits onze papieren en inkomsten niet goed zijn, maar dat moet geen probleem zijn. Ik ben zo blij
Verder was het huis in 1 woord geweldig en hij is nu voor ons! Mits onze papieren en inkomsten niet goed zijn, maar dat moet geen probleem zijn. Ik ben zo blij
Gast- Gast
Jelin, wat jammer zeg. Maar wel weer een nette cyclus ook niet onbelangrijk!
Smooch, spannend! Even afwachten dus wat er gaat gebeuren.
Smooch, spannend! Even afwachten dus wat er gaat gebeuren.
Gast- Gast
Puggle schreef:Haha nee meiden ik ben nog niet ongesteld. Ik heb wel nog steeds af en toe last, dus gaat vast komen. Vorige ronde werd ik het rond kwart over 4. Dus we zullen zien. Misschien is mijn cyclus langer nu dat kan ook nog.
Gefeliciteerd, leuk zeg!! Super mooie woning ook, zou ook super blij zijn
Dat wordt verhuizen binnenkort.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jelin: Wat jammer joh! Gelukkig voel je je weer een beetje beter nu!
Smooch: Spannend hoor. Hopelijk betekenen je klachten iets positiefs!
Puggle: Het blijft toch spannend hoor. Wat super dat het huis zo mooi was!! Jullie krijgen het druk dus.
Smooch: Spannend hoor. Hopelijk betekenen je klachten iets positiefs!
Puggle: Het blijft toch spannend hoor. Wat super dat het huis zo mooi was!! Jullie krijgen het druk dus.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb n probleempje, er zijn een aantal overwerk dagen bij ons op werk.
Ik vind momenteel 40 uur per week wel genoeg, dus wil niet meedoen, maar kan tuurlijk niet zeggen waarom niet. Geloof niet dat ze het leuk vinden, maar ik kies toch maar voor mezelf, merk dat ik nu al gesloopt ben...
Ik vind momenteel 40 uur per week wel genoeg, dus wil niet meedoen, maar kan tuurlijk niet zeggen waarom niet. Geloof niet dat ze het leuk vinden, maar ik kies toch maar voor mezelf, merk dat ik nu al gesloopt ben...
Muppetje- Ratel
Smooch en koffieleut, bedankt! Het is ook zo leuk ik ben helemaal hyper, maar zit me helemaal druk te maken dat ons inkomen enzo niet goed is terwijl de berekening wel klopt maar toch
Gast- Gast
Puggle schreef:Smooch en koffieleut, bedankt! Het is ook zo leuk ik ben helemaal hyper, maar zit me helemaal druk te maken dat ons inkomen enzo niet goed is terwijl de berekening wel klopt maar toch
Komt goed, echt, beloofd
Muppetje- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: