Voor een kindje in 2011!
+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jolie2 schreef:Alyssa, bedankt voor je lieve reactie. Ja, wij zijn inmiddels ruim een jaar 'bezig'. Ik moet zeggen dat ik er nu wel veel rustiger insta dan net na mijn derde miskraam. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt en als dat niet gebeurt dan kunnen we in Belgie starten met behandelingen. Zelf heb ik het idee dat een nieuwe zwangerschap even op zich laat wachten omdat mijn lichaam best een klap heeft gehad van de miskramen en even tijd nodig had om niet zwanger te zijn en te herstellen (misschien is dat bij Amber net zo?)
Waarvoor slik jij Clomid?
@ Jolie, dat gevoel heb ik ook wel en beetje. Vooral na de 2e miskraam had ik 2 keer een cyclus boven de 30 dagen (ik slik al meerdere jaren geen pil meer i.v.m klachten) en heb dat nooit gehad. Alleen vreemd dat mijn cyclus nu steeds korter lijkt te worden.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Weet je al wat meer?
Nee...
Ik blijf voor je duimen!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Weet je al wat meer?
Nee...
Das lief
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Met mij is het goed hoor Amber, wij gaan er zo weer op uit, dus dan heb ik weer even geen internet meer. In de kamer is het gratis en super snel
Weet je al wat meer?
Nee...
Das lief
Me too!
Gast- Gast
amber22 schreef:Jolie2 schreef:Alyssa, bedankt voor je lieve reactie. Ja, wij zijn inmiddels ruim een jaar 'bezig'. Ik moet zeggen dat ik er nu wel veel rustiger insta dan net na mijn derde miskraam. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt en als dat niet gebeurt dan kunnen we in Belgie starten met behandelingen. Zelf heb ik het idee dat een nieuwe zwangerschap even op zich laat wachten omdat mijn lichaam best een klap heeft gehad van de miskramen en even tijd nodig had om niet zwanger te zijn en te herstellen (misschien is dat bij Amber net zo?)
@ Jolie, dat gevoel heb ik ook wel en beetje. Vooral na de 2e miskraam had ik 2 keer een cyclus boven de 30 dagen (ik slik al meerdere jaren geen pil meer i.v.m klachten) en heb dat nooit gehad. Alleen vreemd dat mijn cyclus nu steeds korter lijkt te worden.
Ja dat is wel vreemd. Ik was altijd heel regelmatig, precies elke ochtend op dag 29, maar na mijn derde miskraam fluctueert het tussen dag 27 en 33. Ik denk dat het geen kwaad kan, maar een regelmatige cyclus is natuurlijk fijner.
Gast- Gast
Amber en Puggle, jullie zijn schatjes!
Muppetje- Ratel
Jolie2 schreef:amber22 schreef:Jolie2 schreef:Alyssa, bedankt voor je lieve reactie. Ja, wij zijn inmiddels ruim een jaar 'bezig'. Ik moet zeggen dat ik er nu wel veel rustiger insta dan net na mijn derde miskraam. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt en als dat niet gebeurt dan kunnen we in Belgie starten met behandelingen. Zelf heb ik het idee dat een nieuwe zwangerschap even op zich laat wachten omdat mijn lichaam best een klap heeft gehad van de miskramen en even tijd nodig had om niet zwanger te zijn en te herstellen (misschien is dat bij Amber net zo?)
Ja dat is wel vreemd. Ik was altijd heel regelmatig, precies elke ochtend op dag 29, maar na mijn derde miskraam fluctueert het tussen dag 27 en 33. Ik denk dat het geen kwaad kan, maar een regelmatige cyclus is natuurlijk fijner.
Dat klopt. In principe maakt het me ook niet uit als mijn cyclus wat korter is maar heb afgelopen maand ovulatietesten gebruikt en mijn LF was maar 9 dagen. Kan volgens mij nog net, maar vind hem wel kort. Ga ze deze maand weer gebruiken om te kijken hoelang hij nu is.
Amber-- Ratel
Ja snap dat je dat aan de korte kant vindt, ik denk dat ze dan in het ziekenhuis ook wel gaan kijken naar je progesteronwaardes. Ik heb de laatste 3 cycli ovulatietesten gebruikt, maar ik heb juist een lutheale fase van 15 dagen. Deze cyclus heb ik geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik het niet fijn vind op gezette tijden te vrijen. Ben benieuwd of de ouderwetse romantische manier zijn vruchten heeft afgeworpen.
Gast- Gast
Muppetje schreef:Amber en Puggle, jullie zijn schatjes!
Jij bent ook een schatje
Amber-- Ratel
Jolie2 schreef:Ja snap dat je dat aan de korte kant vindt, ik denk dat ze dan in het ziekenhuis ook wel gaan kijken naar je progesteronwaardes. Ik heb de laatste 3 cycli ovulatietesten gebruikt, maar ik heb juist een lutheale fase van 15 dagen. Deze cyclus heb ik geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik het niet fijn vind op gezette tijden te vrijen. Ben benieuwd of de ouderwetse romantische manier zijn vruchten heeft afgeworpen.
Is ook zo hoor. Zodra die test bijna positief is dan is het zo moeten haha.
Ik hoop dat het deze maand bij jou gelukt is. Wanneer is je NOD?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Jolie2 schreef:Ja snap dat je dat aan de korte kant vindt, ik denk dat ze dan in het ziekenhuis ook wel gaan kijken naar je progesteronwaardes. Ik heb de laatste 3 cycli ovulatietesten gebruikt, maar ik heb juist een lutheale fase van 15 dagen. Deze cyclus heb ik geen ovulatietesten gebruikt, omdat ik het niet fijn vind op gezette tijden te vrijen. Ben benieuwd of de ouderwetse romantische manier zijn vruchten heeft afgeworpen.
Is ook zo hoor. Zodra die test bijna positief is dan is het zo moeten haha.
Ik hoop dat het deze maand bij jou gelukt is. Wanneer is je NOD?
Dat weet ik niet precies, maar volgende week dinsdag zit ik op dag 33. Ik verwacht overigens niet dat ik zwanger ben, ik heb het gevoel dat het nog even op zich laat wachten.
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber en Puggle, jullie zijn schatjes!
Jij bent ook een schatje
Helemaal mee eens!
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber en Puggle, jullie zijn schatjes!
Jij bent ook een schatje
Helemaal mee eens!
Ahhhwh,
Muppetje- Ratel
Jolie, zo jij hebt ook een hoop onderzoeken gehad zeg! En wat erg van je miskramen. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt hoor!
Gast- Gast
Muppetje: Je laat ons wel in spanning zeg! Hoop dat ons duimen draaien niet voor niets is geweest.
Jelin: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Zie dat jij over een paar dagen mag testen. Spannend hoor!
Jolie: Heftig hoor, drie miskramen in 10 maanden tijd. Begrijpelijk dat je het eng vindt om weer zwanger te raken. Maar 65% kans dat het goed gaat is nog altijd veel meer dan de 35% die daar tegenover staat. Na drie mk's moet het dus wel een keer goed gaan.
Alyssa: Fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu kan het 'echt' beginnen. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Hoop dat dat alles snel tot het gewenste resultaat leidt!
Sanneke: Vervelend dat je zo hevig ongesteld bent. Kan me voorstellen dat het heviger is als je cyclus ineens veel langer is, maar van twee dagen lijkt me niet. Wat het wel is, weet ik ook niet.
Weegschaal: Werk aan de winkel dus. Succes
Amber: Logisch dat je even moet verwerken dat je die afspraak hebt staan. Houd jezelf maar voor waar je het voor doet. Al zou het helemaal mooi zijn als je voor die tijd stiekem gewoon positief test!
All: Nou, het is hier echt losgebarsten hoor. Zonder teveel in details te treden, ik blijf lopen. Ben alleen thuis vanavond, man heeft aansluitend aan het werk een werkoverleg inclusief eten. Heb maar spinazie gemaakt, even mijn ijzer aanvullen. Kan ik wel gebruiken nu, want voel me zo slap als een vaatdoek. Ben ook zo heerlijk emotioneel, blugh. Liep vanmiddag de kamer van mijn dochter in en had de tranen in mijn ogen staan, alleen maar omdat ik zo ontzettend veel van dat meisje hou. En dan zegt ze nog heel duidelijk 'mama' ook. (Meestal is het 'papa', de keren dat ze mama heeft gezegd zijn op één hand te tellen).
Wil deze week nog één keer van een aantal 'verboden' lekkernijen genieten en dan gaan we weer op een 'zwangerschapsdieet'. Wil in elk geval nog een zeer rood gebakken biefstukje eten en mezelf tegoed doen aan een lekkere borrel. Zodra ik niet meer ongesteld ben, is het gebeurd met de pret.
Kreeg trouwens gisterochtend zo'n raar berichtje van een goede vriendin van mij. Heb er niet eens op gereageerd, zo gekwetst was ik. Ze gaat nl. in juni volgend jaar trouwen en uiteraard zijn wij daar ook bij. Nu heeft ze al een paar keer gezegd, dat ze het me nooit vergeeft als ik haar bruiloft mis, omdat ik bijv. moet bevallen of door een zwangerschap in het ziekenhuis lig. Nou ja, begrijpelijk dat ze dat niet leuk zal vinden en niet kan waarderen. Heb haar al tig keer gezegd dat ze zich geen zorgen moet maken, dat ik het niet eens meer red om rond haar bruiloft uitgerekend te zijn en dat ik er gewoon bij ben. Desnoods in een rolstoel met een infuuspaal erachter.
Maar goed, wij hebben dus van het weekend de slaapkamer verhuisd en meteen helemaal in het nieuw gestoken. Krijg ik een sms met de tekst 'je bent toch niet zwanger hè, dat je nu aan het verbouwen bent'. Ze wéét van mijn mk. Ze wéét dat ik daarna maar niet ongesteld werd en ze wéét hoe erg ik hiermee zat en hoe graag ik weer zwanger wil worden. En dan stuurt ze zoiets. Dat schoot dus echt even verkeerd.
Verder weinig meer te melden hier. Ga zo mijn dochter naar bed brengen, nog even wat opruimen en dan lekker op bed tv kijken. Fijne avond allemaal!
Jelin: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Zie dat jij over een paar dagen mag testen. Spannend hoor!
Jolie: Heftig hoor, drie miskramen in 10 maanden tijd. Begrijpelijk dat je het eng vindt om weer zwanger te raken. Maar 65% kans dat het goed gaat is nog altijd veel meer dan de 35% die daar tegenover staat. Na drie mk's moet het dus wel een keer goed gaan.
Alyssa: Fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu kan het 'echt' beginnen. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Hoop dat dat alles snel tot het gewenste resultaat leidt!
Sanneke: Vervelend dat je zo hevig ongesteld bent. Kan me voorstellen dat het heviger is als je cyclus ineens veel langer is, maar van twee dagen lijkt me niet. Wat het wel is, weet ik ook niet.
Weegschaal: Werk aan de winkel dus. Succes
Amber: Logisch dat je even moet verwerken dat je die afspraak hebt staan. Houd jezelf maar voor waar je het voor doet. Al zou het helemaal mooi zijn als je voor die tijd stiekem gewoon positief test!
All: Nou, het is hier echt losgebarsten hoor. Zonder teveel in details te treden, ik blijf lopen. Ben alleen thuis vanavond, man heeft aansluitend aan het werk een werkoverleg inclusief eten. Heb maar spinazie gemaakt, even mijn ijzer aanvullen. Kan ik wel gebruiken nu, want voel me zo slap als een vaatdoek. Ben ook zo heerlijk emotioneel, blugh. Liep vanmiddag de kamer van mijn dochter in en had de tranen in mijn ogen staan, alleen maar omdat ik zo ontzettend veel van dat meisje hou. En dan zegt ze nog heel duidelijk 'mama' ook. (Meestal is het 'papa', de keren dat ze mama heeft gezegd zijn op één hand te tellen).
Wil deze week nog één keer van een aantal 'verboden' lekkernijen genieten en dan gaan we weer op een 'zwangerschapsdieet'. Wil in elk geval nog een zeer rood gebakken biefstukje eten en mezelf tegoed doen aan een lekkere borrel. Zodra ik niet meer ongesteld ben, is het gebeurd met de pret.
Kreeg trouwens gisterochtend zo'n raar berichtje van een goede vriendin van mij. Heb er niet eens op gereageerd, zo gekwetst was ik. Ze gaat nl. in juni volgend jaar trouwen en uiteraard zijn wij daar ook bij. Nu heeft ze al een paar keer gezegd, dat ze het me nooit vergeeft als ik haar bruiloft mis, omdat ik bijv. moet bevallen of door een zwangerschap in het ziekenhuis lig. Nou ja, begrijpelijk dat ze dat niet leuk zal vinden en niet kan waarderen. Heb haar al tig keer gezegd dat ze zich geen zorgen moet maken, dat ik het niet eens meer red om rond haar bruiloft uitgerekend te zijn en dat ik er gewoon bij ben. Desnoods in een rolstoel met een infuuspaal erachter.
Maar goed, wij hebben dus van het weekend de slaapkamer verhuisd en meteen helemaal in het nieuw gestoken. Krijg ik een sms met de tekst 'je bent toch niet zwanger hè, dat je nu aan het verbouwen bent'. Ze wéét van mijn mk. Ze wéét dat ik daarna maar niet ongesteld werd en ze wéét hoe erg ik hiermee zat en hoe graag ik weer zwanger wil worden. En dan stuurt ze zoiets. Dat schoot dus echt even verkeerd.
Verder weinig meer te melden hier. Ga zo mijn dochter naar bed brengen, nog even wat opruimen en dan lekker op bed tv kijken. Fijne avond allemaal!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Puggle, gaat erg goed met Binky. Het is zo'n schatje Echt heel gezellig in huis!!
@ Yasmine, wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent. En dan emotionele ken ik als ik ongesteld ben haha. Wat lief van je dochtertje.
Vind het ook echt vreemd hoor van je vriendin. Misschien eens met haar over praten?
@ Yasmine, wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent. En dan emotionele ken ik als ik ongesteld ben haha. Wat lief van je dochtertje.
Vind het ook echt vreemd hoor van je vriendin. Misschien eens met haar over praten?
Amber-- Ratel
Àmber, fijn! Is echt gezellig idd een diertje in huis. Ik ben ook helemaal blij met mijn hondje, op de haren na dan hihi.
Yasmine, ik vind het persoonlijk een beetje een rare reactie en ik vind het ook niet echt kunnen eigelijk! Ik zou er toch iets van proberen te zeggen dat je je gekwetst voelt door zulke uitspraken.
Het is natuurlijk heel belangrijk dat zei gaat trouwen, maar voor jou is het heel belangrijk om zwanger te worden. En als je daardoor niet kan komen jammer dan. Zwanger zijn en een kindje moeten baren kun je echt niet aan haar gaan aanpassen. En eigelijk moet ze zoiets ook begrijpen vind ik!
Yasmine, ik vind het persoonlijk een beetje een rare reactie en ik vind het ook niet echt kunnen eigelijk! Ik zou er toch iets van proberen te zeggen dat je je gekwetst voelt door zulke uitspraken.
Het is natuurlijk heel belangrijk dat zei gaat trouwen, maar voor jou is het heel belangrijk om zwanger te worden. En als je daardoor niet kan komen jammer dan. Zwanger zijn en een kindje moeten baren kun je echt niet aan haar gaan aanpassen. En eigelijk moet ze zoiets ook begrijpen vind ik!
Gast- Gast
Jelin, ja het voelt goed zo. Ik heb verder niet de behoefte het aan iemand te vertellen. Tegen 2 van mijn collega's heb ik het verteld omdat ik dus wel vaker later op het werk zal zijn. Verder houden we het zo, toen we nog bezig waren 'op de normale manier' wilden we het ook tegen niemand vertellen. Maar evengoed nu het dus ingewikkelder wordt om zwanger te worden, willen we het nog altijd niet vertellen.
Amber en Puggle, dankjewel!
Jolie, wel fijn dat je er rustig instaat. Ik denk dat dat ook beter is, zowel voor je lichaam als voor je eigen gemoedsrust. En hoezo gaan jullie in België starten met behandelingen als het uiteindelijk toch neit blijkt te lukken?
Ik heb bijna 2 weken geleden te horen gekregen dat ik best wel zware PCO heb en dat de kans dat ik op de natuurlijke manier zwanger word, nihil is. Ik baalde er flink van, maar ben nu wel blij dat ik geholpen wordt, want alle voorgaande maanden zijn gewoon 'weggegooid'. Al moet ik nog wel steeds aan het idee wennen hoor, dat ik nu een hele reeks ziekenhuisbezoeken tegemoet ga, maand na maand weer.
Muppetje, ook ik blijf voor je duimen meid! Het feit dat je nog steeds niet ongesteld bent, is wel goed toch?
Yasmine, wat een rare reactie van je vriendin zeg, jeetje. Misschien bedoelt ze het allemaal niet verkeerd, maar ik vind het toch maar apart hoor.
Amber en Puggle, dankjewel!
Jolie, wel fijn dat je er rustig instaat. Ik denk dat dat ook beter is, zowel voor je lichaam als voor je eigen gemoedsrust. En hoezo gaan jullie in België starten met behandelingen als het uiteindelijk toch neit blijkt te lukken?
Ik heb bijna 2 weken geleden te horen gekregen dat ik best wel zware PCO heb en dat de kans dat ik op de natuurlijke manier zwanger word, nihil is. Ik baalde er flink van, maar ben nu wel blij dat ik geholpen wordt, want alle voorgaande maanden zijn gewoon 'weggegooid'. Al moet ik nog wel steeds aan het idee wennen hoor, dat ik nu een hele reeks ziekenhuisbezoeken tegemoet ga, maand na maand weer.
Muppetje, ook ik blijf voor je duimen meid! Het feit dat je nog steeds niet ongesteld bent, is wel goed toch?
Yasmine, wat een rare reactie van je vriendin zeg, jeetje. Misschien bedoelt ze het allemaal niet verkeerd, maar ik vind het toch maar apart hoor.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Zo, ik heb ook maar een ticker aangemaakt
Ben maar uitgegaan van 35 dagen, kan 'm nog altijd aan passen mocht ik mijn eisprong eerder hebben.
Ben maar uitgegaan van 35 dagen, kan 'm nog altijd aan passen mocht ik mijn eisprong eerder hebben.
Alyssa- Prater
Alyssa, jeej, een ticker, net echt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa, jeej, een ticker, net echt
Leuk! Fijn hoor meis, lekker beginnen aan je eerste echte ronde met een mooie ticker
Gast- Gast
Jolie: Heftig zeg van je miskramen! En wat veel onderzoeken heb je gehad, hopelijk ben je snel zwanger!
Puggle: Nu weet ik wat jij de hele tijd gaat zitten bekijken halverwege je cyclus
Alyssa: Fijn dat je oud-collega's niks vroegen verder. Logisch dat je het nu wel verteld hebt op je werk. Je moet toch kunnen verklaren waarom je er steeds niet bent, hoe vervelend het ook is om ze nu al te laten weten dat jullie een bezig zijn. Fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk doet de clomid gelijk haar werk!
Muppetje: Jammer dat je nog niks weet! Is het leuk daar??
Yasmine: Ik vind het een heel raar berichtje van je vriendin. Zoiets zou ik ook helemaal niet leuk vinden. Wat een egoistische gedachte van haar!
Puggle: Nu weet ik wat jij de hele tijd gaat zitten bekijken halverwege je cyclus
Alyssa: Fijn dat je oud-collega's niks vroegen verder. Logisch dat je het nu wel verteld hebt op je werk. Je moet toch kunnen verklaren waarom je er steeds niet bent, hoe vervelend het ook is om ze nu al te laten weten dat jullie een bezig zijn. Fijn dat je ongesteld bent geworden, hopelijk doet de clomid gelijk haar werk!
Muppetje: Jammer dat je nog niks weet! Is het leuk daar??
Yasmine: Ik vind het een heel raar berichtje van je vriendin. Zoiets zou ik ook helemaal niet leuk vinden. Wat een egoistische gedachte van haar!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik hoop dat ik 'm een paar dagen mag inkorten, maar dat zal de tijd uitwijzen .
Koffieleut, ik vond het eigenlijk niet zo vervelend om het hen te moeten vertellen. Ik heb het tegen 2 collega's verteld waarvan ik weet dat zij héél discreet zijn en waardoor ik nu dus ook weet dat echt niémand anders dit te weten komt. Ook al kom ik een hele week elke dag wat later en gaan andere collega's dit raar vinden, dan ben ik ervan overtuigd dat zij gewoon zeggen dat het 'met een gegronde reden' is, zonder hier verder op in te gaan. Ik wilde het eerst nog tegen een collega vertellen, zij is ook echt heel lief en bezorgd, maar dat voelde voor mij meer als een 'verplichting' gezien haar bezorgdheid, dan dat het echt goed voelde. Dus dat heb ik dan uiteindelijk toch niet gedaan. Het is goed zo voor mij nu en ik heb 2 mensen waar ik mijn hart bij kan luchten. Gisteren was ik even helemaal in paniek toen ik ongesteld werd, hele dag een knoop in mijn maag, gewoon een heel raar gevoel. En dan zijn zij er waar ik dus bij terecht kan, heel fijn.
Koffieleut, ik vond het eigenlijk niet zo vervelend om het hen te moeten vertellen. Ik heb het tegen 2 collega's verteld waarvan ik weet dat zij héél discreet zijn en waardoor ik nu dus ook weet dat echt niémand anders dit te weten komt. Ook al kom ik een hele week elke dag wat later en gaan andere collega's dit raar vinden, dan ben ik ervan overtuigd dat zij gewoon zeggen dat het 'met een gegronde reden' is, zonder hier verder op in te gaan. Ik wilde het eerst nog tegen een collega vertellen, zij is ook echt heel lief en bezorgd, maar dat voelde voor mij meer als een 'verplichting' gezien haar bezorgdheid, dan dat het echt goed voelde. Dus dat heb ik dan uiteindelijk toch niet gedaan. Het is goed zo voor mij nu en ik heb 2 mensen waar ik mijn hart bij kan luchten. Gisteren was ik even helemaal in paniek toen ik ongesteld werd, hele dag een knoop in mijn maag, gewoon een heel raar gevoel. En dan zijn zij er waar ik dus bij terecht kan, heel fijn.
Alyssa- Prater
Alyssa: Fijn dat het zo goed voelde om het tegen deze 2 collega's te vertellen! En idd, als er nu wat is (zoals er even doorheen zitten als je ongesteld bent geworden) heb je ook 2 mensen om je heen bij wie je even je verhaal kwijt kunt. Dat is ook heel erg prettig natuurlijk. En goed ook dat je het niet verteld hebt aan die collega die zo bezorgd is, als het niet goed voelt om te vertellen moet je het ook niet doen!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: