Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+33
Paper Crown
Silver
Linnie1985
koNijntje
Aggi
Aimee
Happy
Ellebel
Live Laugh Love
firda
Jazzlyn
bolus26
Triesje1983
LMCurious
Susan
majo8782
Nora
meisje
Jasmine
Lejow
Le Chat Noir
blondje1313
Weegschaal
Filoria
S@nneke
Creabea_28
Alyssa
Jelin
Elmo
Koffieleut
CCC
Amber-
Muppetje
37 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 11 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Jelin do 6 okt 2011 - 1:37

Goedemiddag,

@ Koffieleut.. Balen dat je test weer negatief was. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@ Muppet.. Rommelde darmen heb ik ook, maar die had ik vorige maand ook al. Vannacht nog naar mijn eigen concert geluisterd Wink.

Hier nog steeds rustig aan. Gisteravond was echt een rot avond om te werken. Druk en te weinig personeel, daar word ik echt niet vrolijk van. Maar ja hopen dat het vandaag mee zal vallen. Voor de rest nu wel wat klachten, maar daar kan ik meeleven. Mijn borsten voelen weer zwaarder aan en wat buikpijn. Zal wel weer over gaan hoop ik. Ik denk toch dat ik niet zwanger ben namelijk Wink. En van mij mag het alweer volgende week zijn, ik vind wachten vervelend.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria do 6 okt 2011 - 2:12

Koffieleut: jammer van de negatieve test! Trouwens, ik las laatst dat een bevruchte eicel soms een week lang 'rondzwemt' in je buik en zich dan pas innestelt. Als dat gebeurt, begin je ook pas een week later met het aanmaken van HCG en kun je daardoor ook pas een week later positief testen. Wil je geen valse hoop geven, maar wie weet!
Chocupcake: hoera voor veel HCG Very Happy En wat stoer dat je meedoet aan Moeders voor Moeders. Ik vond het teveel werk Embarassed Maar het is ook lastig hier, omdat ze niet voor kunnen rijden in de winkelstraat waar ik woon, dus dan moet je zelf naar zo'n inzamelpunt. Komen ze bij jou wel bij je langsrijden?
Muppetje: Rommelende darmen herken ik ook! Maar bij mij voelde het meer alsof ze aan het 'verhuizen' waren dan alsof ik ziek ging worden.
Jelin: jaa wachten is vervelend he Sad Is het vandaag wat minder druk op je werk?

Hier alles rustig. Gisteren koekjes gebakken met Tomas, nu bezig met boterkoek maken. Mmmm...
En hij wordt net wakker van zijn middagdutje dus ik ga hem maar eens uit bed halen. Straks even naar de bibliotheek samen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 2:21

Het voelt ook niet echt alsof ik ziek ga worden, maar ik kan het me voorstellen, en dat zou ik niet leuk vinden....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jelin do 6 okt 2011 - 2:32

@ Filoria... Ik zou het niet weten hoe druk het is. Ik begin pas om 17.30 uur. En gezellig koekjes bakken en lekker ook Wink. Ben je al ongesteld geworden of heb je al getest?

@ Muppet.. Ziek zijn is nooit leuk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 2:33

Jelin schreef:@ Filoria... Ik zou het niet weten hoe druk het is. Ik begin pas om 17.30 uur. En gezellig koekjes bakken en lekker ook Wink.

Nee en al helemaal niet als je bijna op vakantie

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin do 6 okt 2011 - 2:37

Muppetje schreef:
Jelin schreef:@ Filoria... Ik zou het niet weten hoe druk het is. Ik begin pas om 17.30 uur. En gezellig koekjes bakken en lekker ook Wink.

Nee en al helemaal niet als je bijna op vakantie

Nee dan helemaal niet. Vakantie is leuk, maar niet om ziek in te zijn. Heb meestal ook die pech als ik dan ziek ben, dan ben ik vrij of heb vakantie. Laten we het gewoon houden op dat het erbij hoort Wink.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa do 6 okt 2011 - 3:42

Muppetje, spannend hoor meid. Ik hoop gewoon nog steeds op een positieve test. Ga je nog testen voor je op vakantie gaat? Of neem je er eentje mee? Of wacht je gewoon af?

Koffieleut, balen dat je nog steeds negatief hebt getest. Maar ook nog geen ongesteldheidsklachten te bespeuren dus. Hopen dat de test uiteindelijk toch nog positief wordt!

Filoria, wanneer wilde jij gaan testen?

Sanneke, ik ben benieuwd hoe jouw zwangerschapstest zal zijn!

Puggle, fijn dat jouw ovulatietest weer positief was!

CCC, wel goed dat je nog niet echt klachten hebt, houden zo! Ik pm je trouwens vanavodn of morgen terug hoor!

All, gisterenochtend heb ik het zaad van mijn vriend binnengebracht. Had gelijk gevraagd wanneer het gekend zou zijn, en ze werken zoiets altijd dezelfde dag nog af. Maar mijn gyn zat gisterenmiddag/avond niet, dus ik wacht maar braafjes. Ik heb nog altijd niet gebeld vandaag, vind het zo spannend. Ik wil ook zeker zijn dat de laboranten de gegevens wel al in de computer hebben gezet, en hoe later ik bel op de dag, hoe groter de kans. Al moet ik nu denk ik toch echt maar eens gaat bellen..
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 4:12

Alyssa schreef:Muppetje, spannend hoor meid. Ik hoop gewoon nog steeds op een positieve test. Ga je nog testen voor je op vakantie gaat? Of neem je er eentje mee? Of wacht je gewoon af?
..
Ik weet het niet. Het liefst wil ik nu testen, maar dat zal weinig zin hebben. Maar wanneer dan wel dat weet ik niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 6 okt 2011 - 4:39

Filoria schreef:Koffieleut: jammer van de negatieve test! Trouwens, ik las laatst dat een bevruchte eicel soms een week lang 'rondzwemt' in je buik en zich dan pas innestelt. Als dat gebeurt, begin je ook pas een week later met het aanmaken van HCG en kun je daardoor ook pas een week later positief testen. Wil je geen valse hoop geven, maar wie weet!
Chocupcake: hoera voor veel HCG Very Happy En wat stoer dat je meedoet aan Moeders voor Moeders. Ik vond het teveel werk Embarassed Maar het is ook lastig hier, omdat ze niet voor kunnen rijden in de winkelstraat waar ik woon, dus dan moet je zelf naar zo'n inzamelpunt. Komen ze bij jou wel bij je langsrijden?
Muppetje: Rommelende darmen herken ik ook! Maar bij mij voelde het meer alsof ze aan het 'verhuizen' waren dan alsof ik ziek ging worden.
Jelin: jaa wachten is vervelend he Sad Is het vandaag wat minder druk op je werk?

Hier alles rustig. Gisteren koekjes gebakken met Tomas, nu bezig met boterkoek maken. Mmmm...
En hij wordt net wakker van zijn middagdutje dus ik ga hem maar eens uit bed halen. Straks even naar de bibliotheek samen.

Haha! Ben blij met mijn HCG! cheers Ja, het is maar een kleine moeite vind ik om mee te doen aan Moeders voor Moeders, wie weet had ik zelf wel behandelingen nodig gehad en was ik de vrouwen ook ontzettend dankbaar die mee hebben gedaan. Bij mij komt er een chauffeur de kratten met flessen halen en brengen. Als dat niet het geval was geweest, had ik alsnog wel meegedaan tenzij het niet km's uit de buurt is zeg maar.

Hmmm... lekker koekjes en boterkoek! Klinkt als gezellige dagen samen! smile

Alyssa: is prima joh, had je geld ontvangen. Ik had het wat druk met sollicitatiegesprekken, maar zal het morgen naar je opsturen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa do 6 okt 2011 - 6:18

Muppet, ik zou ook zeker pas ten vroegste testen op het einde van je ticker. Maar wanneer is een goeie vraag ja. Misschien gewoon eentje meenemen op reis en kijken wat je ermee doet?

CCC, is goed hoor!

@ All: Ik heb daarstraks naar de gynaecoloog gebeld, en mijn vriend zijn zaad is helemaal goedgekeurd Very Happy. Er zij blijkbaar 3 verschillende 'zaken' waar ze naar kijken. Bij 2 van de 3 zat hij boven het gemiddelde en bij eentje zat hij er 1% onder. Maar dat was dus wel een heel goed staal, zeker omdat er ook een verschil is tussen een "geforceerd" staal en een staal uit "opgewondenheid". :P Maar ik ben dus blij! Een énorme last dat van mijn schouders valt nu. Het enige wat ik nu nog maar kan hopen is dat de Clomid aanslaat bij mij (maar eerst maar eens ongesteld worden).
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 6:21

Alyssa, wat een goed nieuws zeg! Super Very Happy kun je dat deel weer afsluiten.

Muppetje, hopelijk word je niet ziek hoor Cry

Gast
Gast

Bericht  CCC do 6 okt 2011 - 6:28

Alyssa schreef:Muppet, ik zou ook zeker pas ten vroegste testen op het einde van je ticker. Maar wanneer is een goeie vraag ja. Misschien gewoon eentje meenemen op reis en kijken wat je ermee doet?

CCC, is goed hoor!

@ All: Ik heb daarstraks naar de gynaecoloog gebeld, en mijn vriend zijn zaad is helemaal goedgekeurd Very Happy. Er zij blijkbaar 3 verschillende 'zaken' waar ze naar kijken. Bij 2 van de 3 zat hij boven het gemiddelde en bij eentje zat hij er 1% onder. Maar dat was dus wel een heel goed staal, zeker omdat er ook een verschil is tussen een "geforceerd" staal en een staal uit "opgewondenheid". :P Maar ik ben dus blij! Een énorme last dat van mijn schouders valt nu. Het enige wat ik nu nog maar kan hopen is dat de Clomid aanslaat bij mij (maar eerst maar eens ongesteld worden).

Wat fijn Alyssa! Ben blij voor jullie! Nu moet het goedkomen, dat weet ik zeker!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- do 6 okt 2011 - 6:29

Alyssa, wat een goed nieuws!!! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 6:32

Muppetje: Met de Kruidvat 2 voor 5 euro testen schijn je 4 dagen voor je NOD al te kunnen testen, dat zijn echt de beste testen vind ik (en heb er veel geprobeert hoor laughcry )

Gast
Gast

Bericht  Filoria do 6 okt 2011 - 6:37

Wat leuk Alyssa! Is hij trots? Very Happy

En begrijp ik nou van je dat de zaadkwaliteit beter is als een man echt opgewonden is? Weer wat geleerd Wink

Chococupcake: dat klinkt een beetje als een melkboer zo :p Staat er dan heel groot 'moeders voor moeders' op de flessen en op zijn auto? Want dan weet de hele buurt ook meteen dat je zwanger bent. Of doen ze het wel wat subtieler?

Over die Kruidvat testen: daarmee heb ik getest toen ik zwanger bleek van Tomas, en kreeg meteen een hele mooie dikke streep. Was toen ongeveer 4 weken en 3 dagen zwanger. Het is ook fijn dat er geen voorgedrukt streepje zit, dus negatief is ook duidelijk negatief bij die testen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Alyssa do 6 okt 2011 - 6:51

Dankjewel lieve meiden, ik ben zo opgelucht (en mijn vriend ook!) Very Happy

Filoria, hij had wel de hele tijd al een grote glimlach op zijn mond staan. Typisch mannen denk ik "kijk eens hoe goed mijn zaad is" :P. Niet dat hij nu de hele tijd roept dat zijn zaad geweldig is ofzo, maar ik merk wel dat hij het fijn vindt dat alles oké is. Hij was dan ook wel heel bang dat het slecht zou zijn hoor, dus ik gun het hem, zijn blijheid! Very Happy

En wat de kwaliteit van het sperma betreft. Zo begreep ik het toch wel, dat het iets beter/anders is als je gewoon de natuur zijn gang laat gaan. Dus als je gewoon seks hebt omdat je zin hebt in elkaar, dat dat een andere kwaliteit van sperma is dan. Ik vind het niet onlogisch klinken ook niet eigenlijk.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 6:57

Alyssa, wat super!!!

Nou, ik heb het toch geprobeerd, uiteraard negatief, dus ik zal wel ongesteld worden, geeft niet.

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 6 okt 2011 - 7:01

Muppetje schreef:Alyssa, wat super!!!

Nou, ik heb het toch geprobeerd, uiteraard negatief, dus ik zal wel ongesteld worden, geeft niet.

Muppet, niet opgeven en positief blijven. Dat je met die testen 4 dagen voor nod kunt testen betekend niet dat hij dan ook positief moet zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas bij 3 dagen na nod een licht streepje en bij de tweede 2 dagen na nod. Die dag daarvoor hartstikke negatief!

Dus ik blijf voor je duimen! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 7:03

Wanneer heb je getest Muppetje? Ik heb begin was het bij mij s morgens positief. Kon het bijna niet geloven, dus s middags weer gedaan: Negatief.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 7:03

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Alyssa, wat super!!!

Muppet, niet opgeven en positief blijven. Dat je met die testen 4 dagen voor nod kunt testen betekend niet dat hij dan ook positief moet zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas bij 3 dagen na nod een licht streepje en bij de tweede 2 dagen na nod. Die dag daarvoor hartstikke negatief!

Dus ik blijf voor je duimen! hug

Oh, en ik had niet die van kruidvat hoor. Tuurlijk, alles kan nog, maar ik denk van niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 7:04

ProudMama schreef:Wanneer heb je getest Muppetje? Ik heb begin was het bij mij s morgens positief. Kon het bijna niet geloven, dus s middags weer gedaan: Negatief.

Vanmiddag toen ik thuis kwam uit werk, half zes ofzo
Ik wacht het wel gewoon af

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 7:05

Welke test had je?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 7:07

Van Babyboomshop, die kreeg ik bij mijn ovulatietesten

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 7:09

Die ken ik niet. Maar er is vlg mij bijna geen enkele test zo gevoelig als KV. En voor je NOD heb je meestal nog echt wel ochtendurine nodig.

Ik blijf gewoon duimen hoor! hug

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 6 okt 2011 - 7:11

ProudMama schreef:Die ken ik niet. Maar er is vlg mij bijna geen enkele test zo gevoelig als KV. En voor je NOD heb je meestal nog echt wel ochtendurine nodig.

Ik blijf gewoon duimen hoor! hug

Das lief, dankje. Maar ik ga ervan uit dat het niets is. Ik weet dat die van kruidvat het gevoeligst zijn, maar van die andere had ik er thuis vier liggen, dan ga ik geen nieuwe kopen....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: