Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

+22
joyce0606
Flip Fluitketel
Kaboutertje
Rebecca
L!ND@
CCC
Susan
lieke89
Rovine
SuperGrover
Thunder
Tazz
Leine
Liadan
Roxi3
Sarah1985
Champagne
PluDan
Possom
Tania
Marin
Monte
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  Rush vr 30 sep 2011 - 21:11

joyce0606 schreef:ik sta eigenlijk al bij de deur voordat ik nadenk of het wel zo slim is om open te doen. maar goed ik heb nog een hondje rond lopen die zich laat horen en erg waaks is...
Hondje? Haha.

De deur bel gaat hier nooit eigenlijk. En als die gaat staat de hond er wel kwijlend bij.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 21:18

Nee. Als ik niemand verwacht, s'ochtends nog in pyjama zit en s'avonds alleen thuis ben doe ik niet open

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  _DoI za 1 okt 2011 - 1:59

Ik kijk door het kijkgaatje van m'n deur. Ken ik die persoon niet en verwacht ik op dat moment niemand dan doe ik de deur niet open.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 4:13

FryskeFlinter schreef:Ja, ongeacht hoelaat het is. Kan ten alle tijde zien wie er staat.

Dus als er een onbekende om half 12 in de avond bij je aanbelt dan doe jij ook open?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 4:20

Zusje schreef:
FryskeFlinter schreef:Ja, ongeacht hoelaat het is. Kan ten alle tijde zien wie er staat.

Dus als er een onbekende om half 12 in de avond bij je aanbelt dan doe jij ook open?
Ik kom even terug op mijn reactie, want als het donker is doe ik de deur niet meer open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie altijd de deur open als de bel gaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum