Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

doen jullie ook de deur op slot

+9
Flemy
Annemie
Niene
Mamsie
Printje
sheila123
Dolphinne
LMCurious
kwak
13 plaatsers

Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty doen jullie ook de deur op slot

Bericht  kwak za 16 jul 2011 - 22:21

als je bijv. de was op gaat hangen boven, of naar de wc moet voor de "grote boodschap"?

ik doe altijd de deur op slot als ik de was op ga hangen, als D. beneden is en ik moet naar boven of ik ben achter in het huis en D. voorin gaat altijd de deur op slot.

of ben ik de enige die bang is dat iemand mijn kind mee neemt?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  LMCurious za 16 jul 2011 - 22:29

Ik liet Joris op die leeftijd dan niet alleen achter, of ik had hem in de box. Maar meestal ging hij mee naar boven. Toen hij iets ouder werd liet ik hem op zijn kamertje spelen als ik boven bezig was. Wij hebben het traphekje niet bij de trap maar in zijn deuropening, dus kon hij wel kijken als ik langs kwam lopen etc, maar ik wist dat hij in zijn kamertje geen gevaarlijke dingen kon doen.
Nu laat ik Joris wel eens een minuutje of 5 alleen in de woonkamer, maar ik kan horen wanneer hij naar de gang gaat, wat hij niet mag, dus dan ga ik direct naar beneden toe. Als Milou ook beneden is ga ik niet weg. En als ik moet poepen, laat ik de wc deur en de gangdeur open, en dan kan ik de box in de gaten houden. Ben dan wel eens bang dat Joris gekke dingen gaat doen bij Milou.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 22:42

Ik doe de deur altijd op slot als ik niet beneden ben.
Of ik nu wel of niet met H. ben.

H. blijft overigens niet alleen beneden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Dolphinne za 16 jul 2011 - 22:58

Ik heb altijd de bovenste klip op de deur als ik thuis ben.
Dan kan mijn zoontje ook niet zelf de deur openkrijgen en ineens de straat op gaan.

Als ik naar de wc ga staat de deur eigenlijk altijd open en speelt mijn zoontje gewoon verder of hij komt staan kijken Laughing

Ik heb geen bovenverdieping, dus als ik de was op ga hangen is mijn zoontje gewoon in de kamer of hij komt mij helpen. Meestal loopt hij me de hele dag achterna als ik iets in het huishouden doe en wil hij mij helpen of hij gaat spelen in dezelfde kamer.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  sheila123 za 16 jul 2011 - 23:56

Ik laat de kinderen nooit alleen beneden om vervolgens boven wat te gaan doen. Ze gaan dan gewoon mee. Als ik naar de wc ga houd ik de deur open zodat ik haar kan zien en horen maar meestal blijft ze bij me staan smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Printje za 16 jul 2011 - 23:58

Ik doe ook altijd de deur op slot sinds er begin dit jaar bijna bij ons was ingebroken omdat mijn man boven was en er toen opeens een vreemde vent in de gang stond.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:01

Hazeltje schreef:Ik doe de deur altijd op slot als ik niet beneden ben.
Of ik nu wel of niet met H. ben.

H. blijft overigens niet alleen beneden.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:01

Bij ons is de voordeur ook altijd op slot (we hebben een appartement) en als ik bij. het bed verschoon of naar het toilet moet laat ik de deur open staan zodat ik hem kan horen en af en toe eens kan spieken wat hij aan het doen is

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:02

Brrrr... dat lijkt me heel eng Printje. Ik heb de deuren sowieso altijd op slot, alleen soms heb ik de achterdeur open, maar dan doe ik een extra clip op de poortdeur van de achtertuin. Er wordt hier in de buurt nogal veel ingebroken, op allerlei tijdstippen (ook klaarlichte dag).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Mamsie zo 17 jul 2011 - 0:37

Uh nee dat doe ik niet. Maar dat komt denk ik ook wel omdat ik in een hele rustige buurt woon. Ookal zegt dat niks natuurlijk. Wel doe ik de achterdeur op slot als ik ga douchen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Niene zo 17 jul 2011 - 0:48

Hier zijn de deuren nooit op slot,ja als we naar bed gaan. Wonen in een dorp waar je zelfs je deur niet op slot hoeft te doen als je boodschappen gaat doen bij wijze van.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Annemie zo 17 jul 2011 - 0:49

Ik heb altijd de voordeur en de achterdeur op de clip, ook als ik gewoon beneden ben en de schuttingpoort zit ook altijd op slot.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  kwak zo 17 jul 2011 - 1:02

Niene schreef:Hier zijn de deuren nooit op slot,ja als we naar bed gaan. Wonen in een dorp waar je zelfs je deur niet op slot hoeft te doen als je boodschappen gaat doen bij wijze van.

ik woon zelf ook in een heel klein dorpje waar je ook rustig de deur open kan laten staan, maar ze mogen echt alles meenemen maar van mijn dochter blijven ze af.
maar ja, tegenwoordig lopen er overal van die "gekken" rond dus ik vertrouw het gewoon niet als ik niet in de buurt ben.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 1:04

Ik ben altijd erg bang dat ze `s nachts inbreken en H. meenemen ofzo... Neutral
Daar moet ik echt niet aandenken vlak voor ik naar bed ga want dan doe ik geen oog dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Flemy zo 17 jul 2011 - 1:18

Wij hebben geen achterom, dus tenzij er iemand over de schuttingen klimt (dus ook die van onze naaste buren) kan er niemand binnen komen. Dat lijkt me nogal stug, dus ik loop hier gewoon naar boven of naar de wc o.i.d. Sowieso ben ik daar niet zo bang voor thuis. Maar bijvoorbeeld met tanken dan laat ik ze wel in de auto zitten als ik ga betalen in de shop, maar met de deur op slot.

Oh ja met douchen doe ik wel altijd de achterdeur op slot, als we naar bed gaan ook.
Heb het trouwens weleens meegemaakt dat we onze voordeur schijnbaar niet goed dicht hadden gedaan, kwamen we 's morgens beneden stond de deur wijd open :shock: Onze voordeur moet echt een 'klikje' geven en dan is die dicht. Is dus nooit meer voorgekomen :P
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Sjonno zo 17 jul 2011 - 1:27

De poort is hier altijd op slot maar de achterdeur en voordeur overdag nooit. Als we 's avonds met de kids naar boven gaan om te badderen enz dan gaan de voordeur en achterdeur wel op slot.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit over nagedacht heb dat ze m'n kind(eren) wel is weg konden halen als ik even boven een was in de droger stop.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Niene zo 17 jul 2011 - 2:05

kwak schreef:
Niene schreef:Hier zijn de deuren nooit op slot,ja als we naar bed gaan. Wonen in een dorp waar je zelfs je deur niet op slot hoeft te doen als je boodschappen gaat doen bij wijze van.

ik woon zelf ook in een heel klein dorpje waar je ook rustig de deur open kan laten staan, maar ze mogen echt alles meenemen maar van mijn dochter blijven ze af.
maar ja, tegenwoordig lopen er overal van die "gekken" rond dus ik vertrouw het gewoon niet als ik niet in de buurt ben.

Ik snap je gedachten ja..Dat heb ik gehad toen ze nog een baby'tje was,maar nu ze al bijna 3 is heb ik dat niet meer,dan kan je volgens mij bij alles wat ze doen wel 'bang' zijn. Het komt volgens mij harder over dan ik bedoel,ben daar alleen wat nuchterder in.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:53

Ik heb dan nog geen kind, maar voor- en achterdeuren zijn bij ons sowieso altijd op slot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:57

Sjonno schreef:De poort is hier altijd op slot maar de achterdeur en voordeur overdag nooit. Als we 's avonds met de kids naar boven gaan om te badderen enz dan gaan de voordeur en achterdeur wel op slot.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit over nagedacht heb dat ze m'n kind(eren) wel is weg konden halen als ik even boven een was in de droger stop.

Zo vaak zal het ook wel niet voorkomen :P
Het is gewoon een idee dat in mijn hoofd zit.

En niet alleen dat maar wij zitten hier precies aan de brandgang, je bent zo weer weg.
Moet er niet aan denken dat er ineens iemand in mijn keuken staat ofzo....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Sjonno zo 17 jul 2011 - 4:07

Hazeltje schreef:
Sjonno schreef:De poort is hier altijd op slot maar de achterdeur en voordeur overdag nooit. Als we 's avonds met de kids naar boven gaan om te badderen enz dan gaan de voordeur en achterdeur wel op slot.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit over nagedacht heb dat ze m'n kind(eren) wel is weg konden halen als ik even boven een was in de droger stop.

Zo vaak zal het ook wel niet voorkomen :P
Het is gewoon een idee dat in mijn hoofd zit.

En niet alleen dat maar wij zitten hier precies aan de brandgang, je bent zo weer weg.
Moet er niet aan denken dat er ineens iemand in mijn keuken staat ofzo....

Wij wonen op de hoek, zijkant poort, achterkant brandgang dus hier zijn ze ook eigenlijk zo binnen en weg. Scheelt misschien wel dat wij een erg waakse hond hebben dus mocht er iemand komen dan slaat hij ook erg aan. Maar ik heb zoveel angsten dat er iets met m'n kids gebeurd maar dat ze m'n kids wel is weg zouden kunnen halen zo in eigen huis daar heb ik dan weer nooit over nagedacht
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Floor zo 17 jul 2011 - 4:19

freakielief schreef:Ik heb dan nog geen kind, maar voor- en achterdeuren zijn bij ons sowieso altijd op slot.

Bij ons ook, alle deuren zijn altijd op slot, ook als ik visite verwacht is de deur vooraf nog op slot. Als de visite er is niet meer maar zodra de visite weg is gaat de deur weer op slot.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 4:52

Ik doe nooit de deur op slot als ik even naar boven ga. Mijn zoontje gaat trouwens altijd mee naar boven als ik boven de was ofzo ga doen.
Als ik naar de wc ga doe ik ook niet de deur op slot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:32

Bij ons valt de deur sowieso in het slot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Pien zo 17 jul 2011 - 5:39

Dromertje schreef:Bij ons valt de deur sowieso in het slot.
Onze voordeur idd ook. De achterdeur doe ik op slot zodra ik naar boven ga, wij wonen tegen een geluidswal aan en mensen kunnen heel makkelijk daarover heen bij ons huis komen, niemand die ze dan ziet. Daarnaast zit je dan binnen 2 minuten met de auto op de snelweg en je kunt via de andere kant allerlei richtingen uit...

Daarnaast heb ik al eens meegemaakt dat ik boven was en wat in de tuin hoorde, keek toen in de tuin (hadden toen nog geen schuttingen/ poort omdat we er net woonden) toen zat er een man op onze tuinstoel een peukje te roken... :S

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  moepie zo 17 jul 2011 - 20:09

De voordeur kan je niet maar zo openen vanaf buiten. De achterdeur wel. Overdag is de achterdeur open als ik beneden ben, maar als ik naar boven ga dan doe ik hem op slot. Een tijdje terug was hier in een straat verderop ook iemand naar binnen gekomen en heeft spullen meegenomen toen de eigenaar van het huis nietsvermoedend op zolder zat. Brrrr. Dat wil ik dus niet.
Eigenlijk ga ik nooit alleen naar boven, ja even gauw wat pakken. Maar als ik meer tijd nodig heb gaat E. altijd mee. s'avonds hebben we altijd de deur op slot, je hoort tegenwoordig zulke nare verhalen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doen jullie ook de deur op slot Empty Re: doen jullie ook de deur op slot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum