Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

+48
Hoochie
Happydobby
Sweety
minoessepoes
Arwyn
Fayebella
Parisienne
TGR
Atelier Madame
Barbabella
Starla
Pomodori
Caro
MiKa
Niekske
Toet
CarpeDiem
TukTuk
Rush
Flippin' Bitch
Eris
Esperanza
Inge
bolus26
PluDan
slaatje
Sjirafje
Lotus
Prosecco
Jeanette
Polly
ijsjemeisje
kwak
girli
Alex
_DoI
Caramba
Burn
Sarah1985
Zonnetje
Liz
GreenGrass
Kabouter
Salander
SleepingBeauty
Marin
Snoes
claudiaveronique
52 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  claudiaveronique di 1 nov 2011 - 7:51

Alle tips zijn welkom, ik wil het jaar knallend afsluiten want de laatste 6 maanden van 2011 zijn ronduit kut geweest!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:53

Naar mijn ouders. Vorig jaar was het een beetje een eenzaam feestje met mn beste vriend (wel gezellig overigens) en het jaar er voor viel mijn visite in slaap op de bank. Om half 10.

Dus ik ga mooi weer ouderwets met de hele familie bij mijn ouders spelletjes doen. Mijn oma van 90 valt niet eens in slaap op de bank, dus dat zal hoe dan ook leuker zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:53

Ik heb een feestje thuis gehad, het jaar daarvoor bij vrienden en het jaar na ons eigen feestje ook bij vrienden. Dit jaar weet ik het nog niet. Dat zie ik dan wel weer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Snoes di 1 nov 2011 - 7:54

Wij hebben met onze vriendengroep een zaaltje afgehuurd (+/- 25 personen).
Mijn vriend is amateur-dj, dus hij verzorgt (wederom) de muziek die avond.
Wat we met het eten doen dit jaar, weten we nog niet. De voorbije jaren hebben we altidj een traiteur laten komen, maar vorig jaar viel dat enorm tegen. Dus misschien dat we dit jaar OF zelf koken OF dat we gewoon simpel pizza/chinees oid afhalen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 7:54

Ik vier het altijd bij m'n vader (of nou ja bij m'n stieftante thuis) met heel veel champagne, heel veel zelfgebakken oliebollen en heel veel vuurwerk. En dit jaar voor t eerst met ie and die ik echt kan zoenen om 12 uur! I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  SleepingBeauty di 1 nov 2011 - 7:56

Amsterdam waarschijnlijk
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Salander di 1 nov 2011 - 7:57

Ja dan zit ik met mijn vader op een cruiseboot in Duitsland smile
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 7:57

Nee, nog geen idee. We wilden het met vrienden vieren, maar die zijn op wintersport.
Ik wil eigenlijk wel thuisblijven dit jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Kabouter di 1 nov 2011 - 8:02

Ik denk dat ik het fijn vind om bij mijn vader te zijn dit jaar. Misschien van te voren en na twaalven naar vrienden. We zien nog wel..tijd genoeg nog om over na te denken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  GreenGrass di 1 nov 2011 - 8:09

Ik weet het nog niet. Ik ben wel uitgenodigd door een vriendin in haar nieuwe huisje, maar dat betekent ook dat we met zijn alleen daar moeten blijven slapen. Ik weet niet of ik daar zin in heb.... en wat mijn nabije toekomst brengt....
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Liz di 1 nov 2011 - 8:14

Ik ga naar 'Douze', een feest in het beursgebouw in Eindhoven. Wordt mijn eerste oud en nieuw feestje dus ben benieuwd Very Happy
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Zonnetje di 1 nov 2011 - 8:16

Ik weet het ook nog niet. Meestal vieren mijn vriend en ik het om de beurt met zijn vrienden en met mijn vrienden. Dit jaar zijn mijn vrienden aan de beurt, maar ik weet nog niet hoe of met wie we het precies gaan vieren. Mijn vriend moet eerst werken tot ongeveer 23 uur, dus is er de avond zelf niet bij, maar is om 12 uur 's nachts wel bij mij.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Sarah1985 di 1 nov 2011 - 8:37

overdag met een groep vrienden bij carbid schieten kijken, en in de avond groot kampvuur bij iemand thuis. En na 12en steken ze veel vuurwerk af. En voor 2 uur gaan we naar de sporthal waar het groot feest is.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Burn di 1 nov 2011 - 9:05

Ik zit in de sneeuw!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Caramba di 1 nov 2011 - 9:09

Ik vier het thuis samen met vrienden. Vorig jaar zat het huis vol, zal nu het geval ook wel zijn. Ben oudjaarsdag ook jarig, dus veel drukte. Na vuurwerk e.d gaan wij hier naar de sporthal waar het altijd zeer gezellig is.

Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  _DoI di 1 nov 2011 - 9:26

Ik vier het samen met een vriend in Amerika, bij zijn familie en/of vrienden.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Alex di 1 nov 2011 - 9:32

Wij vieren het bij mijn zwager en schoonzus, mijn schoonouders zijn daar ook, evenals de moeder van mijn schoonzus. Dat wordt vast een dolle boel.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  girli di 1 nov 2011 - 9:54

Wij zijn altijd thuis, omdat vriendje beide dagen moet werken. De prijs die je betaalt om met Kerst vrij te zijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  kwak di 1 nov 2011 - 10:08

ik ga waarschijnlijk gewoon lekker thuis zitten met mijn man en dochtertje, die om 12 uur slaapt.
en ik denk dat we wat vrienden uitnodigen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  ijsjemeisje di 1 nov 2011 - 10:10

Dit jaar heb ik besloten als mijn moeder niet ziek is lekker thuis te blijven.
's avonds lekker gourmetten en tv kijken. Ik heb niet zoveel met oud en nieuw.
Ik heb net een nieuw huisje dus kan ik nog even lekker in mijn oude bedje slapen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Polly di 1 nov 2011 - 10:34

_DoI schreef:Ik vier het samen met een vriend in Amerika, bij zijn familie en/of vrienden.

Dat is leuk, alvast veel plezier! Hoe gaat het met je?

Ik vier het in São Paulo, maar weet nog niet precies met wie of waar.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Jeanette di 1 nov 2011 - 10:34

Ik moet eerst tot 22.00 uur werken, maar 's nachts op stap. Waar, nog geen idee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 18:43

Schoonmoeder, zwager en schoonzus komen hier. Schoonmoeder gaat nog naar huis en zwager en schoonzus blijven slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Prosecco di 1 nov 2011 - 19:45

Ik vier het met mijn vriend en zijn vriendengroep. Mijn eigen vriendinnen zitten in het buitenland of ergens anders en die mensen zijn allemaal erg gezellig dus ik heb er helemaal zin in!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Lotus di 1 nov 2011 - 20:02

Ik zit dan misschien in Oostenrijk. Anders waarschijnlijk thuis, want ik houd het toch niet vol dus ik ga vroeg naar bed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?  Empty Re: Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum