Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

+9
Bruintje Beer
Parisienne
Annie24
meisjesmama
Monnie
Coccinelle
Susan
sheila123
Beachgirl
13 plaatsers

Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 8:29

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? IMG_0305

Allemaal kleertjes die te klein zijn en opgeborgen moeten worden. Onze kleine baby wordt maar groter en groter. Pff time flies..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Beachgirl vr 25 feb 2011 - 8:30

Alleen maar leuk om weer nieuwe te kopen toch?? smile

En de te kleine kleertjes gewoon bewaren voor een evt. volgende kindje, of iemand anders blij mee maken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  sheila123 vr 25 feb 2011 - 8:39

Ik snap wat je bedoeld hihi,het is toch weer een afsluiting ieder maatje,het gaat zo ontzettend hard! Maar ja baby's groeien nu eenmaal en zoals Mimpie al zegt kun je de kleertjes bewaren of weggeven aan iemand die ze goed kan gebruiken.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 8:46

Leuk topic smile Eigenlijk best wel jammer dat ze zo snel uit de kleertjes groeien, maar ik vind het ook altijd weer ontzettend leuk om een nieuw maatje uit de kast te kunnen trekken. Y is de afgelopen tijd één maat per maand gegroeid, dus hier ligt inmiddels ook al een hele stapel kleertjes die te klein zijn. Ik verkoop zo nu en dan nog wel eens wat op marktplaats en de rest bewaar ik voor als mijn zusje of broertje een dochtertje mogen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 8:49

Heel herkenbaar, vooral bij I. hij groeit zo snel dat hij sommige kleertjes maar 1 of 2 keer gedragen heeft.
Bij N. wat minder omdat zij nu pas uit maat 62 begint te groeien, dus is het ook wel leuk om eindelijk de leuke nieuwe kleertjes te kunnen pakken.

Trouwens, ik vind het nu opeens minder erg, nu er bij mijn broer en bij de zus van mijn man in september een kleintje komt. Nu vind ik het juist wel leuk om het zo mooi mogelijk te houden en door te kunnen geven straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:22

whaa ik herken het! Hier vind ik het allemaal zo hard gaan..
Bij Dylan kon het me niet snel genoeg gaan maar bij Lynn lijk ik het wel intenser te beleven en gaan alle fases me te snel voorbij. Dit komt ook wel doordat Sander nu 5 maand weg is terwijl ze bijna 7 maand is,, hij komt straks terug en het is al zo'n grote meid in plaats van het kleintje wat ze was toen hij wegging. Stiekem vind het heel naar als ze weer ergens uitgroeid en we dat niet samen hebben kunnen beleven.

Zo vond ik het opruimen van de wieg, het vast voedsel gaan eten, het kruipen, de tandjes ook allemaal zo'n emo moment terwijl ik dat bij Dylan helemaal niet had!

De kleren geef ik trouwens allemaal weg, bij Dylan ook gedaan en zo maak ik er iemand blij mee en tegen de tijd dat wij *als het zover gaat komen* voor een 3e zouden willen gaan vind ik dit waarschijnlijk toch allemaal niet meer leuk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Susan vr 25 feb 2011 - 9:25

Ja, dat vind ik ook moeilijk, vooral met speciale kledingstukken waar ik heel gek op was. Yrsa heeft bijvoorbeeld een lichtroze truitje van Tuuf's World met kleine donkerroze roosjes erop en dat heeft ze zo ontzettend vaak gedragen, dat stond haar zo schattig, ik vond het echt jammer toen ze dat niet meer paste. Dat truitje zal ik ook wel altijd bewaren. Net als hun spijkerbroekjes van Levi's, die heeft Ezra ook ontzettend veel gedragen en Yrsa draagt ze nog.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Coccinelle vr 25 feb 2011 - 9:31

Ja dat herken ik wel. Vooral bij de eerste hele kleine kleertjes die ik naar zolder bracht had ik het moeilijk. Very Happy

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Monnie vr 25 feb 2011 - 9:40

Zeker herkenbaar. Vooral die eerste maanden ging hij zo hard naar de volgende maat. Zo zonde van al die kleertjes die hij amper aan heeft gehad. Maar ik vindt het ook wel weer erg leuk om dan nieuwe kleding te kopen Very Happy

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  meisjesmama vr 25 feb 2011 - 9:49

Heel herkenbaar en hier is het ook meteen opruimen wat goed is en wat niet. En speciale kleding in een box van R.
Want we houden het bij 2 kids dus wat goed is qua kleding word naar andere uitgedeeld...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Annie24 vr 25 feb 2011 - 10:32

Ik heb vandaag maatje 44 opgeruimd Sad Heel fijn natuurlijk dat ons ventje goed groeit en nu in maatje 50 past, maar het ging me wel aan m'n hart vanmiddag. Speelt ook mee dat hij vandaag 4 weekjes oud is, dus de tranen vloeien rijkelijk hier vandaag Cool
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Parisienne vr 25 feb 2011 - 10:48

Oh ja, vind het ook altijd erg jammer als N. weer naar een nieuwe maat gaat. Naar mijn mening gaat het te snel, ze heeft zoveel leuke kleertjes! Maargoed, het leed wordt een beetje verzacht als ik de nieuwe maat in de commode leg, dan word ik weer blij van al die andere nieuwe en leuke kleertjes. Maar toch blijf ik bepaalde favorieten houden en dit doet me dan ook wel eens pijn als N. die niet meer past.

Toevallig ben ik vandaag bezig geweest met de commode in- en uitruimen. De te kleine kleertjes gingen in een doos en de grotere maat ging net gewassen de commode weer in. De meeste kleertjes die nog mooi zijn (dat is eigenlijk bijna alles, ze heeft veel kleertjes en alles maar een paar keer gedragen) bewaar ik voor als we misschien ooit nog een dochter krijgen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Bruintje Beer vr 25 feb 2011 - 10:56

Och ja!!! Vind het dan zo zonde van die leuke kleertjes.
Je sluit dan echt weer wat af en dan denk je wat wordt ze toch groot!!
Nu groeit ze niet zo snel maar toch.

Maar ook wel weer leuk want dan kan je lekker shoppen voor nieuwe kleertjes!!
Ik bewaar wel alle kleertjes. Ze gaan door de hele familie.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  PapillonRose vr 25 feb 2011 - 11:18

Heel herkenbaar! Nog niet al teveel kleertjes die te klein zijn hier (past nog een hoop 56 en begint langzaam in 62 nu), maar elk dingetje wat ik in de doos stop vind ik ergens toch een beetje moeilijk. Dan besef je je inderdaad dat de tijd zo ontzettend hard gaat!

Gelukkig is het dan aan de andere kant ook weer leuk om nieuwe kleertjes te pakken of weer te gaan shoppen. Heel dubbel eigenlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 11:24

Ik herken het ook! Onze dochter heeft al heel lang dezelfde maat en nu begint het een beetje te komen dat ik afscheid moet nemen van kleertjes, vind dat ook altijd moeilijk. Ik ben nu ook al de dikkere truien en vesten wat meer aan het aantrekken, voor mn gevoel komt de lente er alweer aan en dan kan ze ze niet meer aan en volgende winter misschien ook niet (misschien ook wel, ze draagt ook veel dezelfde vesten als vorig jaar). Bij mijn zoontje heb ik er trouwens wel minder moeite mee, misschien omdat hij de oudste is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 12:16

Ik heb ook best moeite met de babytijd afsluiten hoor...daarom krijgt hij gewoon nog een fles elke avond, kan/wil het nog niet missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 20:35

Ik vond het opbergen van de kleren van Quinten niet zo erg, maar nu Flynn ze aan heeft en te klein worden en ik ze nu weg doe, vind ik het wel lastig.
Het blijven toch kleren die mijn beide kindjes aan hebben gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 21:12

Ik had het vooral bij de eerste kleertje, erg moeilijk om ze weg te doen Wink Nu valt het eigenlijk wel mee, en vind ik het eigenlijk wel leuk dat ik binnenkort weer kan gaan shoppen voor m!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Flip Fluitketel vr 25 feb 2011 - 22:02

Oh zo herkenbaar! Mt 56 wordt nu echt te klein voor J. en langzamerhand doe ik deze opruimen. Het doet me wel wat.......je sluit weer een stukje af! Maar begint weer opnieuw.....lekker weer shoppen!

De te kleine kleertjes berg ik op in een doos en bewaar ik voor later of voor iemand in de familie die ook een meisje krijgen o.i.d.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Flemy za 26 feb 2011 - 0:53

Ben ik dan de enige die hier helemaal geen moeite mee heeft? :P
Ik vind het eerder zonde dat het niet meer gedragen kan worden en ik vraag me altijd af wat ik er dan mee moet..
Ik heb een hoop merkkleertjes via MP verkocht wel, maar de rest blijft maar een beetje de zolder innemen Wink
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:59

Ik vind dat elke keer weer jammer!
Heb inmiddels 8 opbergboxen op zolder staan. 1 Keer in de zoveel tijd spit ik ze door of ik nog kleertjes vind die ik toch niet meer leuk vind voor een tweede of waar uiteindelijk toch een vlekje in zit... Maar ik kom steeds weer met lege handen beneden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 1:03

Ik bewaar trouwens voorlopig alles ook nog. Voor het geval er ooit een tweede komt of er in de familie een meisje geboren zal worden. Ik kan het echt niet wegdoen angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:42

Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dan zie ik de stapel kleertjes in de volgende maat en dan vind ik het toch wel heel leuk haha. Mijn zoontje heeft nog een paar dingetjes van maat 50-56 die hij nog aan kan en draagt ook al kleertjes in maat 68! haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  pantuf za 26 feb 2011 - 6:46

Ik vond alleen de eerste stapel moeilijk (toen 50/56 plaats ging maken voor 62). Daarna heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 7:51

hihi, toen ik dit topic las, heb ik de opbergboxen (2stuks) met kleertjes van X. uitgezocht. Rompers in de kleine box, en rest in grote box. Paar dingen heeft ie niet aangehad, en zal nr 2/3/... ook niet aanhebben, dus die ga ik op MP zetten.

VInd het niet echt moeilijk, maar vond het wel weer even 'schrikken' toen ik de kleertjes vanmiddag zag...nog maar zo kort geleden, maar zo'n verschil.

Meneer is net 8 maanden en zit al in maat 80

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen? Empty Re: Vinden jullie dit ook altijd een beetje pijn doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum