Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
+17
Polly
Raindrop
Poisongirl
Kaboutertje
Dennenappel
Bliss
Snoes
Antibes
Susan
Caramba
RYW
Tania
Mamsie
PluDan
Rush
Marin
Sugarfall
21 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?
Ja het komt bij mij wel echt omdat ik er gewoond heb in beide landen. Als ik in België was gaan wonen of in Breda zoals we vroeger zouden doen, was ik wel met een zachte g gaan praten. Nu neem ik dat heel licht over als ik daar ben, maar das meer kopiëren dan dat t natuurlijk gaat. Bij Engels is t gewoon heel natuurlijk, beide accenten. Dat gaat idd gewoon vanzelf idd, allebei dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oow en jouw razz dan kan ik ook 1 dag genieten nog van jullie appartementje en de kleine man ...doe maar morgen dan is het nog lekker weer hahah.
Gast- Gast
Ik ben jaloers op je uitspraak Joy!! Ik was zelf altijd erg goed in Engels, op de middelbare school dan. Helaas spreek ik het zo weinig. Vooral op reis heb ik me aan mezelf geërgerd haha. Mensen konden goed aan me horen waar ik vandaan kwam, vond het ook heel lastig om met Britten, Amerikanen en Australiers gesprekken op niveau te voeren. Daar baalde ik echt van!
Misschien een beetje cliché , maar ik zou wel een dag met 1 van de moeders willen ruilen. Zelf denk ik niet dat ik kinderen zou willen, en ik ben benieuwd of een dagje als moeder door het leven gaan dat gevoel bevestigd, of dat ik juist heel erg omsla.
Misschien een beetje cliché , maar ik zou wel een dag met 1 van de moeders willen ruilen. Zelf denk ik niet dat ik kinderen zou willen, en ik ben benieuwd of een dagje als moeder door het leven gaan dat gevoel bevestigd, of dat ik juist heel erg omsla.
Gast- Gast
TD, wat lief ! Ik weet het goed gemaakt. De 10e als jullie toch hier zijn mag jij wel de taak als mama en gastvrouw van me overnemen hoor
Gast- Gast
Ehm Razz denk dat ik mij ongemakkelijk voel in een nieuw/ onbekend huis met kind en dan voor anderen zorgen Maar lief van je haha
Gast- Gast
Ik wil wel een beetje de taak van mama overnemen hoor dan . Gastvrouw mag je zelf blijvenRazz_ schreef:TD, wat lief ! Ik weet het goed gemaakt. De 10e als jullie toch hier zijn mag jij wel de taak als mama en gastvrouw van me overnemen hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nou, dan gaan we voor jullie op zoek naar een huisje hier in België heStorm schreef:Het lijkt me heerlijk om in Belgiè te wonen in een mooi huis, mooie auto, leuke baan en stabiliteit.Snoes schreef:Met mij? Waarom?Storm schreef:Ik wil een dag met Snoes ruilen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Razz_ schreef:TGR schreef:Sarah1985
Toelichting?
Ohja, waarom. Nou omdat zij volgens mij 100% anders is dan ik.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou met een van de moeders willen ruilen. Ik ben wel benieuwd hoe het is om zwanger te zijn en te bevallen. Of het nou werkelijk een nachtmerrie is of niet om een kind er uit te persen.
* Ik kan niet tegen bevallingen (Ja, stupid, I know), maar ben dan wel reuze benieuwd hoe het nou werkelijk is.
* Ik kan niet tegen bevallingen (Ja, stupid, I know), maar ben dan wel reuze benieuwd hoe het nou werkelijk is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik zou met een van de moeders willen ruilen. Ik ben wel benieuwd hoe het is om zwanger te zijn en te bevallen. Of het nou werkelijk een nachtmerrie is of niet om een kind er uit te persen.
Tja, fijn is anders, maar gelukkig 'vergeet' je die pijn na verloop van tijd
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
» Welke celebrity zou jij qua uiterlijk wel willen zijn?
» Welke kleur, dier, schilderij plaats jij bij de forumster
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Welke celebrity zou jij qua uiterlijk wel willen zijn?
» Welke kleur, dier, schilderij plaats jij bij de forumster
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: