Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?

+17
Polly
Raindrop
Poisongirl
Kaboutertje
Dennenappel
Bliss
Snoes
Antibes
Susan
Caramba
RYW
Tania
Mamsie
PluDan
Rush
Marin
Sugarfall
21 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn? - Pagina 5 Empty Re: Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:34

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik zou met niemand willen ruilen. Mijn leven is verre van perfect, maar ik geloof niet dat ik er gelukkiger op zou worden als ik een dag andermans leven zou hebben. Daar zitten ook vast genoeg kanten aan die niet altijd eenvoudig zijn.
Knap dat je zo kan denken. Ik zou op dit moment met heel veel mensen willen ruilen.

Zo knap vind ik dat niet. Ik zou ook graag weer heel gelukkig willen zijn, want dat ben ik nu niet. Maar ik denk niet dat het leven van een ander mij dan wel gelukkig zou maken. Zeker als je niet alle kanten van iemands leven kent.

Ben het wel met je eens tea-leaf, ik wilde eerst ook zeggen, ik wil met niemand ruilen. Vind mijn eigen leven veel te boeiend.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn? - Pagina 5 Empty Re: Welke forumster zou jij wel een dagje willen zijn?

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 7:36

Ik ben ook behoorlijk tevreden met m'n leven, maar daarom lijkt het me nog wel leuk om eens een kijkje te nemen in het leven van iemand anders. Gewoon, om te weten hoe het zou zijn. Dat zegt niets over de tevredenheid van m'n eigen leven. Ik kan me nu bijv niet voorstellen hoe het zou zijn om moeder te zijn van twee kinderen, terwijl ik dat wel ooit hoop te zijn. Daarom zou ik 't leuk vinden om te kijken bij bijv Minneke of Susan, omdat zij dat al wel hebben. Bovendien lijken ze me leuk.
(En het is toch geen serieuze vraag, het is niet alsof het echt gebeurt doordat ik dit zeg. It ain't Hollywood)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:37

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik zou met niemand willen ruilen. Mijn leven is verre van perfect, maar ik geloof niet dat ik er gelukkiger op zou worden als ik een dag andermans leven zou hebben. Daar zitten ook vast genoeg kanten aan die niet altijd eenvoudig zijn.
Knap dat je zo kan denken. Ik zou op dit moment met heel veel mensen willen ruilen.

Zo knap vind ik dat niet. Ik zou ook graag weer heel gelukkig willen zijn, want dat ben ik nu niet. Maar ik denk niet dat het leven van een ander mij dan wel gelukkig zou maken. Zeker als je niet alle kanten van iemands leven kent.
Ik vind het wel knap. Het is een mindset waar je toe in staat moet zijn, en dat kan ik nu absoluut niet. Ik kan op dit moment niet zo denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:38

Ahw, Storm: hug

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 7:39

Hee Stormie, kop op he! hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:39

Het gaat er toch niet om dat een ander leven je gelukkig maakt? Het is 1 dag, dat je even kan ervaren hoe het leven van een ander is. Volgens mij gaat het hier helemaal niet om ongelukkig zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:42

Jolicious schreef:Het gaat er toch niet om dat een ander leven je gelukkig maakt? Het is 1 dag, dat je even kan ervaren hoe het leven van een ander is. Volgens mij gaat het hier helemaal niet om ongelukkig zijn.
Klopt inderdaad, maar ik ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het leven van een ander is hoor.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 7:43

Jolicious schreef:Het gaat er toch niet om dat een ander leven je gelukkig maakt? Het is 1 dag, dat je even kan ervaren hoe het leven van een ander is. Volgens mij gaat het hier helemaal niet om ongelukkig zijn.

Hahaha ja en dan nog fictief ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes vr 30 sep 2011 - 8:40

Storm schreef:Ik wil een dag met Snoes ruilen.
Met mij? Waarom?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss vr 30 sep 2011 - 11:46

Ik ben nieuwsgierig aangelegd en zou daarom wel willen ruilen met iedereen die iets heeft dat ik niet heb, gewoon om dat eens te ervaren. Dus: iemand met (een) kind(eren), met een leuke relatie, met genoeg/veel geld, die veel talen spreekt (bij voorkeur vloeiend Italiaans), met een slank figuur, die veel reist etc. Het risico bestaat echter wel dat ik daarna niet meer terug wil ruilen Very Happy

Oh en verder kan ik me helemaal vinden in wat PB hier zegt. Ik werk gewoon (nu wel een dag minder, maar het was vorig jaar niet anders) en als ik wil kan ik prima een dag niks doen. Sterker nog, zo'n dag heb ik voor morgen ingepland smile Ik ben een beetje ziekjes/verkouden/oververmoeid en moet even tot rust komen, dus ik ga morgen gewoon helemaal niks doen. En toch kan t dan zijn dat ik een was ophang of iets schoonmaak, maar niks doen is voor mij meer dat ik bijv. de deur niet uitga. Ik ga morgen lekker uitslapen, lezen, in de zon zitten, tv kijken, internetten en vind het heerlijk dat ik dan verder niks hoef!

Jolie, net als sommige anderen vind ik je posts ook wat denigrerend overkomen (naar de moeders hier), maar sowieso klink je naar mijn mening vaak nogal uit de hoogte. Volgens mij schelen wij niet veel in leeftijd, je zult eind 20 zijn gok ik, maar je wilt ruilen met iemand van 21 voor wie het uitgaan "groots en spannend" is? Je bent zelf een jaar of acht ouder, maar je komt over alsof je minstens twintig jaar ouder bent. Kom op, je bent zelf nog jong en waarom zou jij niet meer lekker kunnen gaan stappen? Ik hoop dat je jezelf niet altijd té serieus neemt in je rol als volwassen vrouw/stiefmoeder en zelf ook nog eens lekker lol gaat maken.
Dat mag namelijk nog best op jouw leeftijd, zelfs in een flieder-de-fladderjurkje.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 19:13

Zo, na de hele moederdiscussie lijkt me het niks om moeder te zijn. Je moet je idd aan een schema houden en alles is gepland. Dat je gewoon niet iets kunt doen waar je op dat moment zin in hebt..

Nee, erg aantrekkelijk klinkt het niet haha!

Ik zou graag met iemand willen ruilen die de truc van doorzettingsvermogen door heeft. Dan kan ik die een dag later bij mezelf toepassen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 19:29

Snoes schreef:
Storm schreef:Ik wil een dag met Snoes ruilen.
Met mij? Waarom?
Het lijkt me heerlijk om in Belgiè te wonen Very Happy in een mooi huis, mooie auto, leuke baan en stabiliteit.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 19:30

Confusion schreef:Zo, na de hele moederdiscussie lijkt me het niks om moeder te zijn. Je moet je idd aan een schema houden en alles is gepland. Dat je gewoon niet iets kunt doen waar je op dat moment zin in hebt..

Ik snap dat je er nu zo over denkt door alle verhalen :-) maar het moederschap is ook iets heel moois hoor! Niet alleen iets om over te klagen.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel vr 30 sep 2011 - 20:46

Ik zou een dagje met Alex willen ruilen.
Ik ben benieuwd hoe het daadwerkelijk is om de gehele dag heen en weer geslingerd te worden door diverse gevoelens omtrent controle, eten en alles eromheen. Je staande te houden voor jezelf en de buitenwereld, een strijd te voeren met jezelf en keer op keer daarmee opnieuw beginnen steeds vanaf een andere kant.
Ik zou het ook fijn vinden als Alex daardoor een dagje rust ervaart, dat gun ik haar heel erg.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Kaboutertje vr 30 sep 2011 - 21:06

Laced smile
Wil weleens weten hoe het is om 1 dag zo'n lief klein hummeltje te verzorgen enzo.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Rush vr 30 sep 2011 - 21:09

Confusion schreef:Zo, na de hele moederdiscussie lijkt me het niks om moeder te zijn. Je moet je idd aan een schema houden en alles is gepland. Dat je gewoon niet iets kunt doen waar je op dat moment zin in hebt..

Ik zou graag met iemand willen ruilen die de truc van doorzettingsvermogen door heeft. Dan kan ik die een dag later bij mezelf toepassen.
Ik wil het juist om dat te ervaren. Al is er dan kans dat ik echt echt echt geen kinderen meer wil..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 21:49

Ik denk dat er dan een hele grote kans is dat je het wel wilt. Ondanks dat het druk is, zijn kinderen ook zo ontzettend geweldig. Ik kan niet meer houden van iemand dan van mijn kind denk ik. Ik vind het heerlijk om moeder te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 22:40

Ik zou wel een dagje willen ruilen met Joy_ Lijkt me gewoon eens leuk om zo goed engels te kunnen spreken, en zulke mooie foto's te maken, om over haar reizen maar niet te spreken. Maar goed, dat red ik niet in een dag! Laughing

Verder geniet ik erg van mijn leven, ik vind het geweldig om 4 kinderen te mogen hebben. Maar eerlijk is eerlijk, gisteren hadden we de hele dag een bruiloft, en alle 4 de kinderen waren mee. Ik kan wel zeggen, rust heb ik geen moment gehad, haha! Ik was constant aan het opletten op de oudste 2, en als ik ze even niet meer zag, meteen vragen waar ze waren enz. Nou was de locatie ook aan het veluwemeer, dus ook een beetje eng natuurlijk met 2 van die kleintjes, dan let je nog eens dubbel zoveel op.
Ik zei nog tegen mijn schoonzusje, sinds de kinderen er zijn, heb ik, als ze er bij zijn, nog niet echt kunnen ontspannen. Maar dat komt vanzelf wel weer.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 23:07

_MamaRosa_ schreef:Ik zou wel een dagje willen ruilen met Joy_ Lijkt me gewoon eens leuk om zo goed engels te kunnen spreken, en zulke mooie foto's te maken, om over haar reizen maar niet te spreken. Maar goed, dat red ik niet in een dag! Laughing

Hahaha die drie vallen juist erg goed te combineren! Op reis spreek ik juist veel Engels en maak ik foto's. Lief dat je 't zegt smile Ik zou ook wel met jou willen ruilen, omdat ik zo benieuwd ben naar jouw gezinnetje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poisongirl vr 30 sep 2011 - 23:12

Ik zou graag een dagje Joy_ willen zijn. Inderdaad vanwege de reizen en de fotografie en omdat zij ook helemaal verliefd op Amerika is smile Of mamaRosa, ben heel erg benieuwd naar haar gezin en om te ervaren hoe het is om 4 kindjes te hebben.

Maar eigenlijk ben ik heel gelukkig met mijn eigen leven Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Raindrop vr 30 sep 2011 - 23:31

Ik zou veel mensen wel willen zijn voor een dag.
Zo zou ik wel 1 van de moeders willen zijn op het forum, om te voelen hoe het is om moeder te zijn.

Ook zou ik Travelgirly willen zijn maar wel op en dag dat ze reist! Of Joy_ zou ik ook wel willen zijn, ze kan zulke mooie foto's maken (misschien kan ik daar nog iets van leren) en ze is dol op reizen.
Ik zou trouwens ook wel Sorella of iemand anders willen zijn die in Amsterdam woont. Ik ben benieuwd hoe het is om daar te wonen. En Sorella wil ik ook wel voor een dag zijn vanwege haar baan met dieren!

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 23:35

Joy_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik zou wel een dagje willen ruilen met Joy_ Lijkt me gewoon eens leuk om zo goed engels te kunnen spreken, en zulke mooie foto's te maken, om over haar reizen maar niet te spreken. Maar goed, dat red ik niet in een dag! Laughing

Hahaha die drie vallen juist erg goed te combineren! Op reis spreek ik juist veel Engels en maak ik foto's. Lief dat je 't zegt smile Ik zou ook wel met jou willen ruilen, omdat ik zo benieuwd ben naar jouw gezinnetje.

Ja, maar ik bedoelde meer dat ik het niet in 1 dag zou kunnen leren, maar ok, ik ben dan gewoon jou, dus dan kan ik dat allemaal zo ineens! Very Happy Lijkt me echt heerlijk als je zo vloeiend engels kunt spreken.

Nog een toevoeging, het lijkt me gewoon fijn als je gewoon in een andere taal durft terug te spreken. Ik ben dan zo onzeker, dat ik bang ben om iets totaal verkeerd te zeggen. Maar goed, als je er echt een tijdje woont e.d. dan zul je natuurlijk wel moeten, maar ook lange tijd in een ander land wonen zou ik echt nooit durven.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 23:53

_MamaRosa_ schreef:
Joy_ schreef:

Ja, maar ik bedoelde meer dat ik het niet in 1 dag zou kunnen leren, maar ok, ik ben dan gewoon jou, dus dan kan ik dat allemaal zo ineens! Very Happy Lijkt me echt heerlijk als je zo vloeiend engels kunt spreken.

Nog een toevoeging, het lijkt me gewoon fijn als je gewoon in een andere taal durft terug te spreken. Ik ben dan zo onzeker, dat ik bang ben om iets totaal verkeerd te zeggen. Maar goed, als je er echt een tijdje woont e.d. dan zul je natuurlijk wel moeten, maar ook lange tijd in een ander land wonen zou ik echt nooit durven.

Haha aww dat vind ik schattig. Tja, ik ben intussen gewoon tweetalig, dus Engels is voor mij net zo makkelijk als Nederlands spreken zeg maar. Het is niet alsof ik daar bang voor ben of moeite voor moet doen, het zit net zo in mij als Nederlands zeg maar en weet vaak niet eens in welke taal ik spreek of denk (ik mompel altijd in 't Engels schijnbaar). Bij andere talen heb ik dat wel een beetje hoor. Soms voer ik gesprekjes met mezelf in het Frans om het een beetje te oefenen, maar in het echt ben ik dan weer veel te verlegen, terwijl ik weet dat ik het best kan. Dus ik begrijp die onzekerheid best wel. Dat leer je inderdaad het beste door het gewoon te doen, en zeker door ergens een tijdje te zitten. Ik zou dolgraag een tijdje in Parijs willen zitten, maar ja..dat doe ik nu ook niet echt meer op deze leeftijd en levensfase.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan za 1 okt 2011 - 0:09

Een vriendin van mij spreekt ook zo ontzettend goed Engels, geweldig. Ze is laatst gepromoveerd en ik zat met bewondering naar haar te luisteren toen ze haar proefschrift verdedigde, alsof ik naar iemand op de BBC zat te luisteren, prachtig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Marin za 1 okt 2011 - 0:12

Ik praat meer plat laughcry

Moest laatst een filmpje maken voor m'n vriend die Brits zo schattig vind klinken bij me. Niet quoten hoor hahaha ik schaam me dood, maar vind 't wel grappig.

(filmpje maar weer verwijders want ik ga de deur uit, en anders kan je m'n hele Photobucket zien)

Laatst aangepast door Joy_ op za 1 okt 2011 - 0:29; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: