Ben jij weleens ergens weggelopen zonder te betalen?
+35
Inge
SoGood
Shisha
Rush
Lady Starstruck
pitbullgup
Susan
TukTuk
minoessepoes
Prosecco
Linnie1985
Lejow
CCC
M@niek
CarpeDiem
Rovine
Lady4
Kaboutertje
Sushi
Aziraphale
Lovely
silly-one
Muurvlindertje
mzcharlotte
SarahKey
Jeanette
Sazzle
girli
Monte
Miss G
Serena
Zora
Sorella
Sarah1985
TwistedAngel
39 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij weleens ergens weggelopen zonder te betalen?
Nee nog nooit.. Wel eens gedacht om het te doen, maar niet gedaan. Ben denk ik te eerlijk ofzo. (weet niet of eerlijkheid in dit verhaal het juiste woord is)
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ja bij een terrasje waar wij als enige zaten. Duurde sowieso lang voor we konden bestellen en wat kregen en daarna kwam die vrouw niet meer kijken. Ja sorry maar omdat het allemaal zo ging hadden wij zo iets van ja dan niet. We hebben dus wel echt lang zitten wachten. Vind het ook niet aan ons om dan naar binnen te moeten.
We hadden overigens beide 1 drankje op.
Overigens is dat al heel veel jaar terug.
We hadden overigens beide 1 drankje op.
Overigens is dat al heel veel jaar terug.
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 25 sep 2011 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nee. Dat zou ik sowieso niet willen maar ook nooit durven.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Gast- Gast
Heeeeel vaak gedacht, nooit gedaan.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
+1Zora schreef:Heeeeel vaak gedacht, nooit gedaan.
ook 2 keer echt op het punt gestaan te vertrekken, omdat we dus gewoon oneindig moesten wachten op alles...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik en mijn vriend roepen het wel eens voor de gein, van nu snel wegrennen haha. Nog nooit gedaan overigens, dat zou ik echt niet durven.
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Nee. Dan zou ik me daar nooit meer durven vertonen.
Gast- Gast
+1Tea-Leaf schreef:Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja.
Ik was uit eten met mijn vriend, wokken. Toen we klaar waren wilden we naar de kassa lopen, daar een tijd gestaan.. We keken om ons heen en er lagen gewoon 2 medewerkers te slapen! Wij alvast naar onze jassen lopen. Ineens zegt een 'wakkere' medewerker: 'Tot zien en een fijne avond verder!'
Ja, toen zijn we na: 'Bedankt, tot ziens' te zeggen gewoon weggegaan.
Ik was uit eten met mijn vriend, wokken. Toen we klaar waren wilden we naar de kassa lopen, daar een tijd gestaan.. We keken om ons heen en er lagen gewoon 2 medewerkers te slapen! Wij alvast naar onze jassen lopen. Ineens zegt een 'wakkere' medewerker: 'Tot zien en een fijne avond verder!'
Ja, toen zijn we na: 'Bedankt, tot ziens' te zeggen gewoon weggegaan.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
wij waren in parijs met z'n groepsreis. En was geboekt voor aantal mensen en wij dachten dat je na de tijd moest betalen. Maar bleek dat die mensen al hadden betaald. En de reisleider snapte ons niet. Dus hadden we gratis eten gehad. Het voelde wel erg naar
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Nee, nog nooit. Wel vaak aan gedacht door slechte service, maar heb er nooit de ballen voor gehad.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee, wel eens na de drankjes weggegaan (hadden wel eten besteld maar duurde echt heel lang we zaten al een uur te wachten)
Maar wel de drankjes netjes betaald.
Maar wel de drankjes netjes betaald.
Eenmaal op het terras. Het verkrijgen van drinken duurde al vrij lang, maar het krijgen van de rekening was iets waar we nog langer op konden wachten. Na een half uur of meer tijd en zes keer vragen verder hebben we onze spullen opgepakt en zijn weggegaan.
Gast- Gast
Wij zijn ooit weggelopen ja. We hadden met vrienden afgesproken bij een restaurant. Wij waren vroeg, namen plaats in een zeer rustig restaurant en pas na een kwartier werd ons gevraagd of we wat wilden drinken (nadat we al contact hadden geprobeerd te zoeken). Toen onze vrienden duurde het een half uur ofzo. Met hun drinkenbestelling, hebben we gelijk de eetbestelling geplaatst. Het was gezellig dus we vonden het niet erg om 'een beetje' te wachten. Met dat het voorgerecht werd geserveerd (na een uur ofzo) bestelde ik nog wat drinken, die ze vervolgens helemaal vergaten. Het voorgerecht bleek koud of niet te pruimen. Na twee/twee-en-een-half uur zijn we weggelopen. Nogmaals, het was écht niet druk en er andere gasten bleken hetzelfde probleem te hebben (daar legden we dus al snel contact mee).
We hebben ons nooit geschaamd ofzo, we waren echt verbaasd over de trieste service. We zouden er ook nooit terugkomen, dat zouden we niet eens willen!
We hebben ons nooit geschaamd ofzo, we waren echt verbaasd over de trieste service. We zouden er ook nooit terugkomen, dat zouden we niet eens willen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Tea-Leaf schreef:Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Ik vind een hele tijd wachten op niks, en om de rekening vragen en continu niet te krijgen ook enorm asociaal, en toen zijn we toch echt weggegaan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Tea-Leaf schreef:Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Ik vind een hele tijd wachten op niks, en om de rekening vragen en continu niet te krijgen ook enorm asociaal, en toen zijn we toch echt weggegaan.
Idd met Pippa eens. Ze wisten bij mij ook echt wel dat we er zaten en dan verwacht ik dat ze toch wel eens komen kijken en vragen of er nog wat nodig is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Tea-Leaf schreef:Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Idd met Pippa eens. Ze wisten bij mij ook echt wel dat we er zaten en dan verwacht ik dat ze toch wel eens komen kijken en vragen of er nog wat nodig is.
Ik ben heel netjes altijd en betaal altijd, maar als ze zich zo misdragen, dan is er ook een grens aan voor mij, echt waar.
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Tea-Leaf schreef:Nee, en dat vind ik ook enorm asociaal.
Ik ben heel netjes altijd en betaal altijd, maar als ze zich zo misdragen, dan is er ook een grens aan voor mij, echt waar.
Ja dat vind ik ook. Gelukkig is dit mij verder nooit meer overkomen want het voelt op begin wel rot als je nog twijfelt van wat doen we.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nu zonder namen, ben jij weleens vreemdgegaan?
» App store (apple) betalen zonder CC
» weggelopen kat weer gezien, wat nu?
» Onze poes is kwijt/weggelopen?
» Ik zit ergens mee.
» App store (apple) betalen zonder CC
» weggelopen kat weer gezien, wat nu?
» Onze poes is kwijt/weggelopen?
» Ik zit ergens mee.
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: