Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

App store (apple) betalen zonder CC

+2
M@niek
dr_oupy
6 plaatsers

Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  dr_oupy zo 4 aug 2013 - 7:59

Voor de Apple gebruikers onder ons, hoe doen jullie dat? ik wil namelijk niet steeds zo'n itunes kaart kopen, dat vind ik niet nodig. Nu was ik aan het proberen om het via click and buy te doen maar dit lukt niet, kan iemand mij helpen?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  M@niek zo 4 aug 2013 - 8:06

ik zou gewoon voor een itunes kaart gaan. dan kun je er gewoon een hele tijd mee doen. click and buy hele slechte ervaringen mee (google maar eens even)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Blair zo 4 aug 2013 - 8:08

Bij mij ging het click and buy automatisch toen ik mijn iPhone en iPad moest aanmelden, dat ging toen via iTunes. Het is erg fijn, maar het is zon slechte maatschappij, google maar eens, heb er zelf ook problemen mee gehad, dus nu koop ik steeds een iTunes-card, vind ik toch het fijnste.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Willem zo 4 aug 2013 - 8:11

Ik heb eerst gestunteld met C&B, maar dat beviel me niets. Uiteindelijk zo'n tegoedkaartje gekocht, wat een uitkomst!
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Capt'n Zero zo 4 aug 2013 - 8:12

Heb het ook via een iTunes card gedaan, click & buy was een ramp. Ging helemaal fout en de klantenservice zat in Engeland ofzo. Met zo'n kaart was het meteen gedaan.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Blair zo 4 aug 2013 - 8:15

Capt'n Zero schreef:Heb het ook via een iTunes card gedaan, click & buy was een ramp. Ging helemaal fout en de klantenservice zat in Engeland ofzo. Met zo'n kaart was het meteen gedaan.

Ook dat, maar die spreekt niet eens fatsoenlijk Engels, en dan wordt je uitgescholden omdat je niks van het taaltje snapt. Zijn zoveel klachten over C&B, zou er niet eens aan beginnen TO.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  dr_oupy zo 4 aug 2013 - 8:29

Ik heb mijn account daar gelijk maar weer verwijderd, bedankt! Dan ga ik morgen toch maar een Itunes kaart halen.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Tsjip zo 4 aug 2013 - 8:34

Hmmm ik gebruik al 2,5 jaar click&buy en ik heb er nog nooit problemen mee gehad! Kwestie van geluk hebben als ik het zo lees... Maar hier bevalt het nog altijd prima!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Willem zo 4 aug 2013 - 8:37

Vanaf morgen bij AH trouwens 15 procent korting op de tegoedkaarten van Apple.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

App store (apple) betalen zonder CC Empty Re: App store (apple) betalen zonder CC

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum