Onze poes is kwijt/weggelopen?
+5
Jeanette
Stuiterbal
Sarah1985
vlinder-19
_Nina
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onze poes is kwijt/weggelopen?
Ons poezenbeest is sinds gisteravond vermist/weggelopen. En dat is zo niks voor haar. We hebben haar anderhalf jaar nu en het is meer een binnenkat dan buiten. Af en toe gaat ze naar buiten en blijft dan een uurtje of 2 weg. Een nacht weg blijven is dus niet Aagje. Mijn vriend is haar gisteravond twee keer wezen zoeken, ik ga zo ook nog eens zoeken.
Nu lees en hoor ik wel vaker dat katten weglopen? Hoe lang blijft een kat weg?
Bah, ik hoop dat ze snel weer terug is.
Nu lees en hoor ik wel vaker dat katten weglopen? Hoe lang blijft een kat weg?
Bah, ik hoop dat ze snel weer terug is.
Gast- Gast
Re: Onze poes is kwijt/weggelopen?
Is ze geholpen? Zo niet dan heb je kans dat ze zwanger terugkomt Poezen blijven in een krolse bui namelijk wel eens vaker een nachtje weg.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Kan het zijn dat ze krols is? Dan zijn ze zo maar eens een paar dagen weg.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ze is geholpen. Dan zijn ze vaak toch minder krols? Onze poes moet sowieso niet veel van andere katten hebben. Dus ik zou het wel erg raar vinden als ze opeens de krolse poes gaat uithangen.
Heb ook even een berichtje op Amivedi achtergelaten, beter nu dan nooit!
Heb ook even een berichtje op Amivedi achtergelaten, beter nu dan nooit!
Gast- Gast
Oeh jakkes hopelijk komt ze snel weer terug
Onze kat was eens een week weg we vonden hem paar km van ons huis. Hij was waarschijnlijk achter een andere kat aangerend en toen verdwaald
Onze kat was eens een week weg we vonden hem paar km van ons huis. Hij was waarschijnlijk achter een andere kat aangerend en toen verdwaald
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daarom ik denk dus niet dat ze op mannenjacht katerjacht is. Heb net weer gezocht maar ze blijft onvindbaar.
Gast- Gast
Een poes die geholpen is kan wel krols worden, dan ligt er maar net aan hoe ze geholpen is, ze kunnen dit op twee manieren doen. Bij de ene manier blijven ze krols worden meen ik. Onze poes wordt in ieder geval nog wel krols...er komen alleen gelukkig geen kittens meer van.
vlinder-19- Prater
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohhh nee wat vervelend !!! Ik hoop dat je haar snel terug vind
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Getsie, wat vervelend!! Je weet het nooit met katten, ze kunnen zo terug komen. Ik heb het ook een keer gehad en die kwam helaas niet meer terug. Geen idee waar die gebleven is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vervelend zeg! Heb je ook al buiten met een bakje met brokjes geschud? Misschien helpt dat ook.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kat is laatst ook 3 dagen weg gebleven en dat was ook niks voor haar. Ik heb toen briefjes bij mijn buren in de bus gedaan of ze in hun schuurtjes wilde kijken, en daar werd ze gelukkig ook gevonden. Ik zou zeker je buren vragen of ze haar misschien hebben gezien en/of eventueel in hun tuin willen kijken.
Gast- Gast
De buurman heeft haar ook niet gezien. Haar gebied is niet zo groot, heb net weer de straat afgelopen maar ik heb serieus geen idee waar ze kan zijn? Ze is nog nooit een nacht weggebleven. Vanaf het moment dat we haar hebben heeft ze elke avond bij ons op bed geslapen. Het voelt dus ook heel raar dat ze nu opeens weg is.
Gast- Gast
Ostara schreef:Oke, dan is ze alleen gesteriliseerd en niet gecastreerd. Het laatste is trouwens beter. Want nu kan ze nog baarmoederontsteking krijgen, wat nog heel vaak gebeurd.
Vind het trouwens wel raar dat ze je niet vragen bij de dierenarts hoe je het hebben wilt. Ik ben er nu achter gekomen door het zelf uit te zoeken omdat ze wel weer krols werd...bij de dierenarts is niks verteld/uitgelegd vantevoren/achteraf.
vlinder-19- Prater
Bij deze topics ben ik altijd zo blij dat mijn katten niet buiten komen, ik voel met je mee Dropdraakje!
is het inderdaad geen idee folders rond te delen in de buurt of iemand haar gezien heeft? Of op te hangen, zodat alle voorbijgangers in de straat het kunnen zien.
En rammelen met bakje voer of snoepjes?
is het inderdaad geen idee folders rond te delen in de buurt of iemand haar gezien heeft? Of op te hangen, zodat alle voorbijgangers in de straat het kunnen zien.
En rammelen met bakje voer of snoepjes?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
vlinder-19 schreef:Ostara schreef:Oke, dan is ze alleen gesteriliseerd en niet gecastreerd. Het laatste is trouwens beter. Want nu kan ze nog baarmoederontsteking krijgen, wat nog heel vaak gebeurd.
Vind het trouwens wel raar dat ze je niet vragen bij de dierenarts hoe je het hebben wilt. Ik ben er nu achter gekomen door het zelf uit te zoeken omdat ze wel weer krols werd...bij de dierenarts is niks verteld/uitgelegd vantevoren/achteraf.
Wij hebben ons monster uit het Asiel en daar werd ze netjes gesteriliseerd. Ik wist trouwens niet dat poezen bij sterilisatie nog een baarmoederontsteking konden krijgen? Ik heb nog aan mijn vriend gevraagd of hij nog iets vreemds bij haar heeft opgemerkt maar haar gedrag was normaal.
Gast- Gast
Kleine update. Ze is weer terug! Om 05.45 kwam ze als een verzopen kat over schutting geklommen. Ik weet niet waar ze is geweest, maar ben serieus blij dat ze terug is.
Gast- Gast
Oh wat fijn meis dat ze weer terug is!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn dat ze terug is!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat fijn!!
Onze kat is al bijna 2 weken weg. Ik vrees dat ze niet weer komt. Een paar maand terug was ze ook een week weg en toen was ze terug gelopen naar ons oude huis. Maar ook daar nu niks te vinden.. Hier in de omgeving ook niets. Ik vrees dat ze overreden is oid
Onze kat is al bijna 2 weken weg. Ik vrees dat ze niet weer komt. Een paar maand terug was ze ook een week weg en toen was ze terug gelopen naar ons oude huis. Maar ook daar nu niks te vinden.. Hier in de omgeving ook niets. Ik vrees dat ze overreden is oid
Gast- Gast
Wat fijn dat ze terug is! Ik vraag me af wat ze allemaal uitgespookt heeft.
Luce, wat naar zeg 2 weken is inderdaad best lang. Heb je meerdere keren bij jullie oude huis gekeken? En ook via Amivedi niks gehoord? Zijn jullie lang geleden verhuisd?
Luce, wat naar zeg 2 weken is inderdaad best lang. Heb je meerdere keren bij jullie oude huis gekeken? En ook via Amivedi niks gehoord? Zijn jullie lang geleden verhuisd?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ow Luce wat naar! 2 weken is best lang maar er zijn zelf katten die 3 maanden wegblijven en opeens weer opduiken. Ik hoop dus echt dat er ze nog in leven is.
Gast- Gast
Wat fijn dat ze terug is!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» poes kwijt
» weggelopen kat weer gezien, wat nu?
» Nog een kat of poes erbij....
» Onze poes