Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

discussie met vriendin

+10
Sorella
Catwoman79
Nora
Alias
Sugarfall
Toet
Filoria
Rovine
Ilargi
marijke00
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

discussie met vriendin - Pagina 2 Empty Re: discussie met vriendin

Bericht  Lenthe zo 25 sep 2011 - 21:10

Lady4 schreef:

Ik verbaas me sowieso vaak over hoe vies sommige mensen van dingen zijn. Ik ben niet zo snel ergens vies van, maar misschien komt dat ook wel door mijn werk. Heb inmiddels alle soorten menselijke uitwerpselen en lichaamsvloeistoffen wel over me heen gehad denk ik. Laughing

Haha Ik ben ook echt vies van mensen/dingen. Vriendinnen van mij die in de zorg werken lachen me ook altijd uit Wink Als ik daar verhalen van hoor ga ik zelf al bijna over mijn nek, terwijl ik het dan niet eens zelf heb gezien.
Ik vind een luier van een baby verschonen al heel erg smerig (en dat terwijl ik er alleen nog maar naast sta en zelf niets doe laughcry )
Ontopic: Ik zou dus zelf ook handschoenen aantrekken, maar vind het niet heel raar dat jij het zonder handschoenen schoonmaakt. En wat al genoemd is, andere dingen zijn veel viezer dan een toiletbril (geld, deurklinken, toetsenborden en muizen van computers), trapleuningen, etc
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 22:56

Haha ieuw Lady4!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 23:45

Ik was een keer bezig bij een client, en toen begaf de stoma- zak het. Liep langs mijn benen mijn schoenen in. En die zak was heel erg vol. Dat was de enige keer dat ik bijna over mijn nek ging!
(O, en toen ik net zwanger was, toen stonk alles vreselijk. Stoma's, wonden... drama!! Zeker als je al zo misselijk bent)

Dus ik durf een wc wel zonder handschoenen schoon te maken, al heb ik ze wel altijd aan anders ruiken mijn handen zo naar schoonmaakmiddel.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes zo 25 sep 2011 - 23:57

Ik maak alleen thuis de wc schoon, chloor/schoonmaak middel erin en dat maak ik dan schoon met de borstel en de bril ed doe ik met een hygienisch doekje. Mijn handen raken dan de wc niet of zo, dus ik doe dan ook geen handschoenen aan hoor. Daarna was ik wel mijn handen.

Het doucheputje schoonmaken is hier een klusje van mijn vriend want dat sta ik anders dus ook echt kokhalzend te doen, maar dat komt ook door de geur. En toen ik nog als gastouder werkte heb ik ook weleens 's ochtends om half 7 kokhalzend een luier staan verschonen, dat kon ik ook niet aan wennen, maar sommige dingen moeten nou eenmaal, dus daar zette ik me wel overheen. Ik ben meer vies van geurtjes dan van dingen die er viezig uitzien.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud