Zou jij je laten onderhouden?
+12
Nora
Moon
Lavendel
Tania
Susan
Zininzon
Rush
SoGood
TNMN
Antibes
Jeanette
girli
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zou jij je laten onderhouden?
Storm schreef:Ik snap wel dat je je bezwaard voelt, maar je zit nu in een hele fijne positie, dat je ouders je dit kunnen aanbieden. Ik zou zeggen: pak het aan en geniet ervan.
Helemaal mee eens!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk, het gaat hier om een genereus aanbod van een toyboy ofzo maar het zijn 'gewoon' je ouders. Meid, als ze het toch aanbieden en je verder nooit slechte ervaringen hiermee met ze hebben gemaakt in de vorm van controledwang of eisen ofzo.
Gast- Gast
hehe. Het voelt gewoon een beetje vreemd omdat ik al jaren werk en mijn eigen geld verdien. Maargoed, ik me daarover heen want het is inderdaad een mooie kans.Charlie schreef:Ik denk, het gaat hier om een genereus aanbod van een toyboy ofzo maar het zijn 'gewoon' je ouders. Meid, als ze het toch aanbieden en je verder nooit slechte ervaringen hiermee met ze hebben gemaakt in de vorm van controledwang of eisen ofzo.
Gast- Gast
Nee, dat is voor hun geen optie. Ze willen dit echt geven. Ik heb wel besloten dat ik dan wel vrijwilligerswerk ga doen om toch mijn steentje bij te dragen.girli schreef:En afspraken maken dat je eventueel een deel van het geld terugbetaald?
Gast- Gast
Ik vind het ook een heel mooi gebaar en zou het zeker aannemen. Zo kan je je op je studie focussen, hou je genoeg tijd over voor leuke dingen en heb je niet het gevoel dat je alles maar half kunt doen omdat het allemaal wat veel is.
Geniet ervan!
Geniet ervan!
Gast- Gast
Dan ze gewoon bedanken met een luxe etentje o.i.d.Lorna mercedez schreef:Nee, dat is voor hun geen optie. Ze willen dit echt geven. Ik heb wel besloten dat ik dan wel vrijwilligerswerk ga doen om toch mijn steentje bij te dragen.girli schreef:En afspraken maken dat je eventueel een deel van het geld terugbetaald?
Ga ervoor!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
TNMN schreef:Antibes schreef:Door mijn ouders: ja
Door mijn vriend: met moeite
Door iemand verder weg: never nooit niet
+1
+2
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het ook aannemen. Ik zou het wel vervelend vinden en het gevoel hebben dat ik een stukje zelfstandigheid in moet leveren, maar de voordelen zouden voor mij niet opwegen tegen de nadelen. Het is maar twee jaar en dan ben je een stuk verder in je leven. Ik denk dat je ouders alleen maar blij zijn dat ze daar aan bij hebben kunnen dragen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» kat in laten slapen
» In of uit de zon laten spelen..
» Af laten keuren?
» (laten) huilen
» CV aan laten leggen
» In of uit de zon laten spelen..