kat in laten slapen
+5
Pannetoet
Minx
kimz
Inge
banjer49
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
kat in laten slapen
we hebben vanmorgen onze lieve buster (bijna 5) in moeten laten slapen, hij had zoveel pijn.
zo zielig zeg, loop alleen nog maar te huilen sinds we van dierenarts terug zijn
zo zielig zeg, loop alleen nog maar te huilen sinds we van dierenarts terug zijn
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: kat in laten slapen
Sterkte ermee!
Wat had Buster?
Wat had Buster?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel sterkte!
Zo jong nog!
Zo jong nog!
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
sterkte,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sterkte!
Maar je moet goed weten dat als hij echt zoveel pijn had, hij beter af is zo. Al is het natuurlijk nog klote en moeilijk.
Maar je moet goed weten dat als hij echt zoveel pijn had, hij beter af is zo. Al is het natuurlijk nog klote en moeilijk.
Gast- Gast
Jee wat is dat ontzettend k.u.t zeg!
Maar wat was Buster nog jong! Wat had hij precies?
Dit doet mij meteen denken aan onze hond (weliswaar geen kat maar toch) .. Wij moesten 16dec onze franse bull van bijna 3 jaar in laten slapen..jeetje wat is dat moeilijk zeg!
Heel veel sterkte!
Maar wat was Buster nog jong! Wat had hij precies?
Dit doet mij meteen denken aan onze hond (weliswaar geen kat maar toch) .. Wij moesten 16dec onze franse bull van bijna 3 jaar in laten slapen..jeetje wat is dat moeilijk zeg!
Heel veel sterkte!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Sterkte gewenst!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
dank jullie wel voor de lieve reacties
buster was altijd al een kat met blaasproblemen, elke keer kon het met medicijnen nog verholpen worden.
gisteren had hij weer last, was ik met hem heen geweest, en hadden ze zijn urine na gekeken, bleek weer kristallen in te zitten, had antibiotica mee gekregen en andere brokjes, en gisteren ging het op zich wel goed met hem.
tot vanmorgen, toen bleek dus dat hij zoveel pijn had, hij miauwde steeds, had naast de bak gepoept en weer bloed in urine.
dus wij weer heen, daar bleek het zo erg met hem te zijn, dat hij veel pijn had en zijn urine leiders helemaal verstopt zaten, en nog iets met zijn nieren te zijn.
dokter kon ons niet garanderen dat het goed zou aflopen met hem, of dat hij er beter van werd, en zou ook honderden euro's gaan kosten, we zijn echt gek van onze katten en willen ook alles voor ze doen, maar omdat ze niet de garantie konden geven dat de behandeling zou helpen, en omdat hij veel pijn had hebben we besloten om hem in te laten slapen, en ik kan jullie zeggen dit was echt de moeilijkste keuze uit heeeeeeeeeeeeeeeel mijn leven
buster was altijd al een kat met blaasproblemen, elke keer kon het met medicijnen nog verholpen worden.
gisteren had hij weer last, was ik met hem heen geweest, en hadden ze zijn urine na gekeken, bleek weer kristallen in te zitten, had antibiotica mee gekregen en andere brokjes, en gisteren ging het op zich wel goed met hem.
tot vanmorgen, toen bleek dus dat hij zoveel pijn had, hij miauwde steeds, had naast de bak gepoept en weer bloed in urine.
dus wij weer heen, daar bleek het zo erg met hem te zijn, dat hij veel pijn had en zijn urine leiders helemaal verstopt zaten, en nog iets met zijn nieren te zijn.
dokter kon ons niet garanderen dat het goed zou aflopen met hem, of dat hij er beter van werd, en zou ook honderden euro's gaan kosten, we zijn echt gek van onze katten en willen ook alles voor ze doen, maar omdat ze niet de garantie konden geven dat de behandeling zou helpen, en omdat hij veel pijn had hebben we besloten om hem in te laten slapen, en ik kan jullie zeggen dit was echt de moeilijkste keuze uit heeeeeeeeeeeeeeeel mijn leven
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Heel veel sterkte meid! Ik weetnog precies hoe het voelde toen we Miny moesten laten inslapen!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Bah veel sterkte Banjer
Het is zo iets moeilijks!!! Ik weet hoe je je voelt.. Wij hebben 10 december onze kat Luna in moeten laten slapen.. Ik probeer maar te onthouden dat ze nu geen pijn meer heeft!
Het is zo iets moeilijks!!! Ik weet hoe je je voelt.. Wij hebben 10 december onze kat Luna in moeten laten slapen.. Ik probeer maar te onthouden dat ze nu geen pijn meer heeft!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heel veel sterkte toegewenst
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Soortgelijke onderwerpen
» Je kind bij oma laten slapen...
» Laten slapen met voedingskussen
» Kind bij je in bed laten slapen of niet?
» Wakker maken of laten slapen?
» Tips om een kleuter te laten slapen
» Laten slapen met voedingskussen
» Kind bij je in bed laten slapen of niet?
» Wakker maken of laten slapen?
» Tips om een kleuter te laten slapen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: