Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

+47
Highway
joyce0606
Bliss
Parisienne
Jeanette
TwistedAngel
Filoria
nina
Burn
Toet
Eris
Angela_1986
Coco
Phileine
Lovely
Zora
Tazz
meisjesmama
Lady Starstruck
Bosjesvrouw
Jordana
Droopy28
Shisha
Buddha88
Roodkapje
Rush
Merai
Supertalentje
Fayebella
Salander
SarahKey
Lotus
Catwoman79
sanne-84
Sugarfall
Silver
Roxi3
Koffieleut
SuperGrover
Minx
RioolSpook
pitbullgup
Lady4
VeryCherry
Rovine
Lenthe
TGR
51 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Lotus do 22 sep 2011 - 23:48

Twee mensen die ik kende van een opname.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  SarahKey do 22 sep 2011 - 23:49

Ja een vriendin van mij, ben er nog steeds niet overheen, is 'gelukkig' mijn enigste ervaring met zelfdoding in mijn omgeving. Liefst had ik geantwoord: niemand.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Salander do 22 sep 2011 - 23:49

Ja een meisje uit de kliniek waar ik bij in de groep zat, was toen we al uit de kliniek waren. En twee meiden hebben toen een poging gedaan tijdens de opname.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Fayebella vr 23 sep 2011 - 0:25

Ja, helaas wel.
Maar of er een taboe op heerst, vind ik lastig. Ik praat er wel openlijk over en de meeste mensen schrikken wel even, maar kappen het gesprek niet af.
En mijn dorp ligt bij een spoorlijn en daar springen regelmatig mensen ervoor. Er is altijd wel iemand die degene kent. Dus er wordt misschien wel meer over gesproken. Ik weet het niet...
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 0:26

Die zelfmoord gepleegd hebben niet, maar ik ken wel een aantal mensen die een poging tot zelfmoord gedaan helaas. Mijn tante en de beste vriend van mijn broertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Supertalentje vr 23 sep 2011 - 1:23

Lorna mercedez schreef:Ja, toen ik 16 was pleegde een jongen waar ik zeer close mee was zelfmoord. Ik sla mezelf nog wel eens voor mijn kop dat ik de overduidelijke signalen niet door had.

Dit heb ik precies hetzelfde. Hij was 17 toen hij zich zelf ophing en ik vond het heel naar om zelf 17 en 18 te worden, ik had hem 'overleefd'. Zijn ouders zie ik nog weleens in het voorbijgaan, maar ik weet echt niet wat ik hen moet zeggen...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 1:29

Gelukkig nooit iemand die ik heel goed gekend heb. Wel bijvoorbeeld meerdere ex-klasgenoten van de middelbare school, maar daar zat ik dan tien jaar terug twee uur per week of zo bij in de klas. Dat voelt niet heel dichtbij aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Minx vr 23 sep 2011 - 1:34

Fayebella schreef:Ja, helaas wel.
Maar of er een taboe op heerst, vind ik lastig. Ik praat er wel openlijk over en de meeste mensen schrikken wel even, maar kappen het gesprek niet af.
En mijn dorp ligt bij een spoorlijn en daar springen regelmatig mensen ervoor. Er is altijd wel iemand die degene kent. Dus er wordt misschien wel meer over gesproken. Ik weet het niet...

inderdaad, dat is waar ook (weet waar het is door wreck this journal) Ik loop 10 minuutjes daar vandaan met de trein stage en ben elke keer weer bang dat er weer iemand voor de trein springt. Ook ben ik bang dat het een keer gebeurt in de trein waar ik op dat moment in zit. Dat lijkt me zo naar.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Merai vr 23 sep 2011 - 2:30

De vader van een vriendin pleegde zelfmoord toen we op de middelbare school zaten, dat was een erg heftige tijd omdat hij al zoveel pogingen had gedaan dat we allemaal wisten dat het een keer zou lukken. Dichterbij is het gelukkig niet gekomen.
Heb wel 2 keer in een trein gezeten waar iemand voorsprong en dat heeft wel indruk gemaakt. Vooral de laatste keer toen ik bijna vooraan zat en ik letterlijk voelde hoe we over iemand heen reden en de botten hoorde kraken (sorry maar kan het niet anders zeggen). Heel akelig en kon de mensen die liepen te klagen dat ze te laat kwamen wel wat aan doen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 2:43


Heb wel 2 keer in een trein gezeten waar iemand voorsprong en dat heeft wel indruk gemaakt. Vooral de laatste keer toen ik bijna vooraan zat en ik letterlijk voelde hoe we over iemand heen reden en de botten hoorde kraken (sorry maar kan het niet anders zeggen). Heel akelig en kon de mensen die liepen te klagen dat ze te laat kwamen wel wat aan doen.

Dat lijkt me zo vreselijk om te voelen en te horen. Ik zou er dan ook echt niet tegen kunnen als mensen gaan zeuren over te laat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Rush vr 23 sep 2011 - 2:57

Ja een buurman die ik niet zo goed kende, mijn neefje, een meisje die ik wel redelijk ken, een goede vriend en afgelopen maandag een vriendin uit de vriendengroep van mn vriend.

Bovenstaande zijn allemaal geslaagde pogingen..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:00

Rush schreef:Ja een buurman die ik niet zo goed kende, mijn neefje, een meisje die ik wel redelijk ken, een goede vriend en afgelopen maandag een vriendin uit de vriendengroep van mn vriend.

Bovenstaande zijn allemaal geslaagde pogingen..

Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag, maar gaat het hier om het meisje dat in H. van een flat is gesprongen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Rush vr 23 sep 2011 - 3:02

Youandi schreef:
Rush schreef:Ja een buurman die ik niet zo goed kende, mijn neefje, een meisje die ik wel redelijk ken, een goede vriend en afgelopen maandag een vriendin uit de vriendengroep van mn vriend.

Bovenstaande zijn allemaal geslaagde pogingen..

Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het vraag, maar gaat het hier om het meisje dat in H. van een flat is gesprongen?
Ja klopt inderdaad. In de nacht van maandag op dinsdag.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Fayebella vr 23 sep 2011 - 3:10

Fairytale schreef:
Fayebella schreef:Ja, helaas wel.
Maar of er een taboe op heerst, vind ik lastig. Ik praat er wel openlijk over en de meeste mensen schrikken wel even, maar kappen het gesprek niet af.
En mijn dorp ligt bij een spoorlijn en daar springen regelmatig mensen ervoor. Er is altijd wel iemand die degene kent. Dus er wordt misschien wel meer over gesproken. Ik weet het niet...

inderdaad, dat is waar ook (weet waar het is door wreck this journal) Ik loop 10 minuutjes daar vandaan met de trein stage en ben elke keer weer bang dat er weer iemand voor de trein springt. Ook ben ik bang dat het een keer gebeurt in de trein waar ik op dat moment in zit. Dat lijkt me zo naar.


Ja dat lijkt me ook heel vervelend, als je erin zit en springt iemand voor.
Maar nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig waar jij dan vandaan komt en waar je stage loopt. Mag ook in een pm hoor, als je het al wilt vertellen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Roodkapje vr 23 sep 2011 - 3:12

Mijn moeders tante. Ze had haar zoons lekker naar buiten gestuurd om te gaan buitenspelen ( volgens mij 7 en 8 jaar oud toen). Helaas kon ze zelf niet meer de deur open doen om haar kinderen weer binnen te laten. Bij de buurvrouw werd er aangebeld en zij heeft de deur opengedaan met het idee dat de die tante dus ergens de was aan het ophangen was op zolder oid. 1 van haar zoons rende naar boven de trap op en zag zijn moeder hangen aan de schommelhaak. Die jongens zijn getekend voor het leven. Het is al een hele tijd geleden, ik was nog een klein meisje ( denk 5 jaar). Maar heeft ontzettende indruk op mij gemaakt. Toen wij een schommel kregen was ik bang dat mijn moeder hetzelfde ging doen ( niet dat daar aanleiding voor was, maar toch).

Niet quoten, ik haal dit weer weg ivm herkenbaarheid van mijn neven.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:34

Nooit echt van dichtbij, gelukkig.

Wel vorige week iemand die net van de brug was gesprongen op de snelweg zien liggen en er net een doek overheen getrokken worden. Het was heel raar, we waren er ook echt wel door van slag.

Mijn ex-vriend heeft zijn ex-schoonvader destijds gevonden toen hij zichzelf had opgehangen in de kelder. Heel naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:41

Ja mijn oom heeft zelfmoord gepleegd, mijn andere oom heeft een poging gedaan en mijn moeder ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 3:56

Ja, mijn ex vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Buddha88 vr 23 sep 2011 - 4:08

Mijn opa.
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:10

Ja een ex-collega van me..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Shisha vr 23 sep 2011 - 4:14

Ik heb het gelukkig nog nooit in mijn omgeving meegemaakt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:19

Helaas wel, een oom van me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:24

klasgenoot op de middelbare school, heeft zich op school opgehangen in de wc

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Droopy28 vr 23 sep 2011 - 4:56

Nog nooit gelukkig..

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Jordana vr 23 sep 2011 - 5:04

Een klasgenoot van de basisschool heeft zich van een kraan geworpen...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd? - Pagina 2 Empty Re: Heb jij mensen gekend die zelfmoord hebben gepleegd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum