Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 0:26

Rollen doen ze hier nog niet, ze lopen echt achter!

Wij zitten op schema van 6.00 , 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00. Om 22 uur krijgen ze 180+6 met 2 scheppen rijstebloem, de rest is gekolfde bv.
Rond de voeding zijn ze meestal 1,5 uur op, soms langer, soms korter. Alleen om 22 uur en 6 uur gaan ze kwartiertje na de fles hun bedje weer in.
Verder gewoon 10 min huilen 10 min troosten als ze huilen. Alleen rond 16 uur is het vaak zo erg dat ik ze eruit haal en afleiding geef. Dan hou ik ze op tot 18.00, dan fles en vrij vlot naar bed. Naar bed is onderstoppen, speentje geven, muziekje aan en kusje. Duidelijk welterusten zeggen zodat ze het gaan herkennen met slapen. En dan blijft de eerste 10 min de babyfoon echt uit. Ook als ze gelijk beginnen draai ik me gewoon om en loop weg. Vaak liggen ze dan na 10 min wel rustig.
Met troosten is het een hand op het bolletje en op de buik. Niet wrijven, geen oogcontact want dat vraag om interactie en dat is niet de bedoeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Pien ma 12 dec 2011 - 0:28

Hoi mamas!!! Ik wil hier iedere keer weer mee gaan schrijven maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!!! Ga dus straks maar gewoon een start maken met de laatste pagina's te reageren.... Merk dat ik sinds ik weer aan het werk ben veel minder achter de laptop bezig ben! Logisch natuurlijk aangezien ik minder tijd heb, 4 dagen werken vind ik namelijk toch wel pittig!

Ga even een broodje eten en dan kom ik straks weer hier!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 1:07

@Rollen; hij maakt wel heftige heupbewegingen, maar dat is nog geen rollen. Wel lanceren, hij wil echt heel graag zitten. Wat vinden jullie van zo'n bumbo stoeltje dan?
Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 BumboTop300

@Uitlaten; ik heb de babyfoon mee, en het is echt letterlijk naast mijn huis. Verder hebben wij een erg waakzame flat en weet de zus, van de neef van de buurman dat ik buiten loop (bij wijze van Wink) dus daar maak ik me niet zoveel zorgen om. Ook laat ik de voordeur open, naja zo dat hij niet in het slot valt, de deur is wel dicht, dus ik kan hem gewoon open duwen (want die kan ik zien als ik in het parkje sta) en wonen wij naast de brandtrap, die ik ook altijd open laat als ik de hond laat lopen. Het ligt ook een beetje aan de bui van R. en van Appie (de hond Wink) als Ap in een wildebrasbui is laat ik hem liever alleen uit, want anders gaat er ongeveer 50 kilo aan de lijn trekken en los durf ik niet zo goed omdat hij soms mot heeft met een andere hond uit de buurt, die toevallig altijd moet lopen als ik buiten ben (en dat zijn echt gevechten tot de dood volgt zeg maar, dus echt niet leuk). En Ap wil mij en R. dan beschermen tegen die andere hond, want die hond is een keer te dicht bij R. gekomen (volgens Appie dan). Vandaar Wink

@Pippi; Pff wat een verhaal! Ik heb zelf ook een tijdje flinke stress gehad en bij mij was het van het ene op het andere moment gewoon over. Kwam geen druppeltje meer uit, helemaal leeg. Kolven tot ik een ongeluk woog en opgegeven. Nu heb ik rust en krijgt hij fv waar hij heel blij mee is.

@Pien; Ik las net je andere topic, bleeh wat een gedoe met die plekjes zeg! Ik kan je geen advies geven. Ik weet wel dat ze van de kruidvat een badje hebben dat heet zemelenbadje, dat kregen wij als advies omdat R. soms een droge huid heeft, werkt bij ons goed, maar R. heeft ook niet een extreem droge huid dus ik weet niet of je er iets mee kan. Hoe bevalt het werken verder?

@PM; Woow, hallo moeder ervaring! Pfff, daar kan ik nog een puntje aan zuigen lees ik zo.. Hoe gaat het nou? Wel ok als ik het zo lees toch?

@Kruumel; SPANNEND!!!! Hoezo is ze ingeleidt eigenlijk?

@HD; Mis ik jou nou iedere keer als je hier bent? Ik heb het idee dat ik al eeuwen niks van je heb gelezen haha! Gaat het goed? Druk met werk?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 1:10

Haha, Steep, dit was de aanpak van het ziekenhuis en heb het als schema meegekregen. En het werkt echt! Ze weten zoveel beter wat er komt en wanneer, en ik kan het huilen wat ze nog doen vaak veel beter aan.

@uitlaten: hier een balkon, kattenluik en chichuahua. Perfecte combi!
Mini plasjes, mini drolletjes en om de dag even een emmer met bleek er over. De uitgedroogde drolletjes veeg je zo bij elkaar en in een vuilniszak.

@zitten: zo'n bumbo stoeltje vind ik niks zolang ze niet zelf kunnen zitten. De ontwikkeling heeft niet voor niks bepaalde volgorde en tijd nodig, dat ga ik niet 'afdwingen'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 1:16

Hallo iedereen,

Hier even een korte reactie van mij. Ik had me pas aangemeld voor dit topic, maar uiteindelijk door verschillende omstandigheden eigenlijk verder niet in geschreven. Zal er waarschijnlijk de komende periode ook niet heel veel van komen. Allerlei gezeur met dingen oa werk. En we zijn weer bij de kinderarts geweest en de kans is groot dat ons zoontje een helmpje moet. Ik open er even een ander topic over, omdat ik benieuwd ben of er hier mensen met deze ervaring zijn. Dus als ik niet veel meeschrijf, ik wil wel maar weet gewoonweg niet waar ik de tijd even vandaan moet halen. En dat ik met mijn hoofd bezig ben met een aantal vervelende dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 1:22

Ow haha! Dan nog, je doet het wel. Dat vind ik wel knap. Jij kent ze natuurlijk ook gewoon heel goed, die mannetjes van je. Als ik R. laat huilen zijn de rapen gaar. Maar echt huilen doet hij niet zo vaak. Wel gillen. Heel erg hard. En als ik dan naar hem kijk, gaat hij lachen.. Rolling Eyes Aandacht vragen geloof ik.

Nee, ik vind dat dus ook. Maar R. wil echt heeeeel graag zitten. En dan zit hij heel netjes rechtop en dan kukelt hij naar voren (met rechte rug, heel grappig dat wel) en dan ligt hij dus dubbel gevouwen. En ik wil niet dat hij nog een keer van de bank valt haha! Dus ik zoek iets.. Of een helm.. Wink

@mama2be; Gadver! Dat is niet tof! Maak je niet druk over hier, dat komt wel! Focus je op de dingen die nu belangrijk zijn! Ik heb geen ervaring met een helmpje. Succes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 12 dec 2011 - 1:23

Steep, in een wipstoeltje zettend dan, zodat je hem half zittend/liggend neerzet. D. wil ook graag zitten, zet hem dan in de wipstoel en dan is ie tevreden en kan ie om zich heen kijken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 1:25

Nee, dan ligt er hij erbij als 1 of andere gangsterboy.. Helemaal onderuit gezakt! Dus dat doe ik niet te lang, hij vind het wel leuk voor ongeveer 10 a 15 min.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 12 dec 2011 - 1:26

Steep schreef:Nee, dan ligt er hij erbij als 1 of andere gangsterboy.. Helemaal onderuit gezakt! Dus dat doe ik niet te lang, hij vind het wel leuk voor ongeveer 10 a 15 min.

Zo ligt D er na 5 minuten ook bij haha, nog net niet met bling bling, een fout petje en zijn broek op zijn enkels haha :P

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 1:31

Fearie schreef:
Steep schreef:Nee, dan ligt er hij erbij als 1 of andere gangsterboy.. Helemaal onderuit gezakt! Dus dat doe ik niet te lang, hij vind het wel leuk voor ongeveer 10 a 15 min.

Zo ligt D er na 5 minuten ook bij haha, nog net niet met bling bling, een fout petje en zijn broek op zijn enkels haha :P

Waah hahaha! Ik ga een keer een foto maken met bling bling, fout petje en broek op zijn enkels!! Als hij wakker is, ga ik het proberen.. Very Happy
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 12 dec 2011 - 1:32

Steep schreef:
Fearie schreef:
Steep schreef:Nee, dan ligt er hij erbij als 1 of andere gangsterboy.. Helemaal onderuit gezakt! Dus dat doe ik niet te lang, hij vind het wel leuk voor ongeveer 10 a 15 min.

Zo ligt D er na 5 minuten ook bij haha, nog net niet met bling bling, een fout petje en zijn broek op zijn enkels haha :P

Waah hahaha! Ik ga een keer een foto maken met bling bling, fout petje en broek op zijn enkels!! Als hij wakker is, ga ik het proberen.. Very Happy

Dat wil ik zien hoor Laughing

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 1:44

Oeh, ik blijf standby voor de foto. Hier zitten mannen in de wipper, lekker te zeuren hahan bijna etenstijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 2:54

[Gangstermodus] We zitten nu aan tha bottle. Zodra die schizzle op is, komen die picca's eraan. [/Gangstermodus]
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 3:19

Gangsterboy himself.. Had alleen geen bling! Wel een opgerolde pijp Wink
Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 386231_289861991055422_100000948712183_806030_1614571133_n

Met zijn beste maat!
Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 380116_289862231055398_100000948712183_806032_133157808_n
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk ma 12 dec 2011 - 3:20

Haha wat stoer Steep!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 3:27

Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk ma 12 dec 2011 - 3:31

ProudMama schreef:Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Heeeel herkenbaar PM! Erg irritant als die romper ook nog uit moet! Dan zit werkelijk alles onder! laughcry
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 4:38

pippi schreef:
ProudMama schreef:Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Heeeel herkenbaar PM! Erg irritant als die romper ook nog uit moet! Dan zit werkelijk alles onder! laughcry

Ik rol dan de romper op zo smeer je het niet nog extra uit!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk ma 12 dec 2011 - 4:41

Snoepy87 schreef:
pippi schreef:
ProudMama schreef:Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Heeeel herkenbaar PM! Erg irritant als die romper ook nog uit moet! Dan zit werkelijk alles onder! laughcry

Ik rol dan de romper op zo smeer je het niet nog extra uit!

Klopt, doe ik ook maar gaat niet altijd goed Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 12 dec 2011 - 4:42

pippi schreef:
Snoepy87 schreef:
pippi schreef:
ProudMama schreef:Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Heeeel herkenbaar PM! Erg irritant als die romper ook nog uit moet! Dan zit werkelijk alles onder! laughcry

Ik rol dan de romper op zo smeer je het niet nog extra uit!

Klopt, doe ik ook maar gaat niet altijd goed Wink

+1 haha
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 12 dec 2011 - 5:24

@ Steep, wat een stoere foto. Echt lachen, mooie honden ook.

@ All, zijn net toch weer met D naar de HA geweest. Mijn vriend vond hem weer erg koud aanvullen, had weer 35.6. Hij heeft blijkbaar moeite met zichzelf warm houden, HA zei ook dat het een slank kereltje was dus op zich niet gek dat ie het sneller koud heeft.
We moeten nu toch de kamer meer verwarmen, 1 kruik bij hem in bed en 's nachts in de gaten houden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:29

Steep schreef:
pippi schreef:
Snoepy87 schreef:
pippi schreef:
ProudMama schreef:Aahhhh Steep! I love you

Ik had net een poepgevalletje. Heel z'n rug tot aan zijn nek vol. En tja, dan moet die romper ook nog eens uit, het kind zat er werkelijk helemaal van kruin tot tenen onder...

Heeeel herkenbaar PM! Erg irritant als die romper ook nog uit moet! Dan zit werkelijk alles onder! laughcry

Ik rol dan de romper op zo smeer je het niet nog extra uit!

Klopt, doe ik ook maar gaat niet altijd goed Wink

+1 haha

Haha hier lukt het meestal wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 6:18

Het zat gewoon door de romper heen, zelfs door z'n shirt. Het was echt zo vreselijk veel, vlg mij is hij een pond afgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 12 dec 2011 - 6:30

Steep, haha wat een leuke foto. Onze wipper kan je ook naar achteren tuimelen dan blijft hij wat meer rechtop zitten. Anders zit hij ook onderuit gezakt. Een hydrofiel oprollen en dan 'stutten' .

Pm, gelijk een badje er achteraan? Thanx voor je schema, leg je ze voor het slapen nu ook altijd in bed? Gaan de nachten nu ook goed? En hoe gaat het met de hulp? Hij zal wel opgelucht zijn!!

Fearie, heeft D ook een trappelzakje aan met slapen?

FB: kruumel was wel een beetje zoals ik had verwacht, fearie had ik met lang haar verwacht.
Tja ik kan mijn haar wel weer donker verven hoor!

Kruumel: Hoe is het met schoonzus? Als ze vanmorgen ingeleid is dan zal het nu toch onderhand wel geboren zijn?

Mama2be; jammer dat het moeizaam verloopt allemaal. Hopelijk gaat het snel weer bter met jullie, sterkte!

Mijn man is voor werk een nachtje misschien zelfs twee weg, echt ongezellig.
Borstvoeding komt langzaam aan weer op gang heb nu weer voldoende voor drie voedingen bij voeding 4 en 5 krijgt hij een flesje toe. Zit nu weer volop aan de thee en kolf me suf, moet woensdag naar cb ga daar ook nog maar eens overleggen.
W rolt nog niet om probeert het wel maar lukt nog niet. Hij kan wel van buik naar rug (lees hij laat zich gewoon omvallen). Wat wel erg leuk is, is dat hij nu als hij lacht er keihard bij gaat gillen van plezier.


Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:04

Fiebje: Ja, ik moet ze wakker in bed leggen, niet bij mij of in de box in slaap laten vallen. Dus zodra ze in hun ogen beginnen te poetsen stop ik ze in de slaapzak en in bed.

Morgen komen ze hier filmen van de ouderbegeleiding, om te kijken hoe de interactie is tussen mij en de kids. Moet zeggen dat ik er weinig voor voel, maar schijnt erbij te horen laughcry

Heerlijk he, dat lachen en gillen van plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 34 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum