Juli/Augustus/September 2011 mama's
+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Hier is wel jantje lacht jantje huilt vandaag. Zodra zijn luiken open gaan begint hij in eerste instantie te huilen.
Is het weer sprongetjes tijd?
Hier is wel jantje lacht jantje huilt vandaag. Zodra zijn luiken open gaan begint hij in eerste instantie te huilen.
Is het weer sprongetjes tijd?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Gast- Gast
Okay, geloof dat ik er ook alleen maar zenuwachtig van zou wordenProudMama schreef:Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Fiebje- Prater
Ik vind het ook helemaal niks, maar goed, kom er niet onderuit...Fiebje schreef:Okay, geloof dat ik er ook alleen maar zenuwachtig van zou wordenProudMama schreef:Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Gast- Gast
Hey joh je hebt trouwens je haar afgeknipt!!ProudMama schreef:Ik vind het ook helemaal niks, maar goed, kom er niet onderuit...Fiebje schreef:Okay, geloof dat ik er ook alleen maar zenuwachtig van zou wordenProudMama schreef:Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Wat een ander gezicht! Leuk!
Fiebje- Prater
Die foto op hyves? Inmiddels is het nog een stuk korter. En dunner.Fiebje schreef:Hey joh je hebt trouwens je haar afgeknipt!!ProudMama schreef:Ik vind het ook helemaal niks, maar goed, kom er niet onderuit...Fiebje schreef:Okay, geloof dat ik er ook alleen maar zenuwachtig van zou wordenProudMama schreef:Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Gast- Gast
Ja, die foto ja.ProudMama schreef:Die foto op hyves? Inmiddels is het nog een stuk korter. En dunner.Fiebje schreef:Hey joh je hebt trouwens je haar afgeknipt!!ProudMama schreef:Ik vind het ook helemaal niks, maar goed, kom er niet onderuit...Fiebje schreef:Okay, geloof dat ik er ook alleen maar zenuwachtig van zou wordenProudMama schreef:Niks aantonen, gewoon knelpunten signaleren, tips geven etc.Fiebje schreef:Ow joh, wat willen ze daar dan mee aantonen?
Je hebt wel twee prachtige jongens hoor vooral die handjes samen is erg vertederend.
Is je haar zo uitgevallen?
Hier valt het op het moment ook uit maar no way dat ik het afknip.
Fiebje- Prater
@ Fiebje, D slaapt in een slaapzakje met mouwen, dus je zou denken dat ie het niet koud heeft.
@ PM, wat fijn dat je jongens het goed doen op het strakke schema. Kan me wel voorstellen dat je niet zo'n zin heb in mensen over de vloer die je dan ook nog eens gaan filmen. In ieder geval wel succes, komt allemaal goed
@ PM, wat fijn dat je jongens het goed doen op het strakke schema. Kan me wel voorstellen dat je niet zo'n zin heb in mensen over de vloer die je dan ook nog eens gaan filmen. In ieder geval wel succes, komt allemaal goed
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
W heeft die winterslaapzak van de hema die is wel aardig dik. Dacht als hij die nog niet aanheeft helpt dat misschien nog.
Maar zo heel koud is het toch niet op zijn kamer?
Zit er niet een virus te werken?
Anders mag D wel een vetje van W hebben, die heeft zat!
Maar zo heel koud is het toch niet op zijn kamer?
Zit er niet een virus te werken?
Anders mag D wel een vetje van W hebben, die heeft zat!
Fiebje- Prater
D heeft die ook, de witte velourse Ga van de week die blauw geblokte ook ff halen.
Heb nu de verwarming aan, t is nu 20 graden op zijn kamertje. Checken om 23 uur nog ff zijn temp en als ie dan weer koud is, gaat er nog een kruik bij.
Ik liet net een foto van W zien aan mijn vriend, die met zijn duimpje in zijn mond. W heeft lekkere spekkies, D moet die nog ff kweken haha.
Wat een verschil van baby's in 2 dagen tijd qua leeftijd
Heb nu de verwarming aan, t is nu 20 graden op zijn kamertje. Checken om 23 uur nog ff zijn temp en als ie dan weer koud is, gaat er nog een kruik bij.
Ik liet net een foto van W zien aan mijn vriend, die met zijn duimpje in zijn mond. W heeft lekkere spekkies, D moet die nog ff kweken haha.
Wat een verschil van baby's in 2 dagen tijd qua leeftijd
Fearie- Ratel
Of zijn bedje voorverwarmen met een kruikje, dan koelt hij niet af als hij in zijn bedje wordt gelegd.
Ja het scheelt maar twee dagen, maar is idd een wereld van verschil. Jullie zijn ook niet zo heel groot toch?
Bij mij in de familie zijn alle baby's fors, hoop alleen dat mocht er ooit een 2e komen die wat kleiner is dan W.
Ja het scheelt maar twee dagen, maar is idd een wereld van verschil. Jullie zijn ook niet zo heel groot toch?
Bij mij in de familie zijn alle baby's fors, hoop alleen dat mocht er ooit een 2e komen die wat kleiner is dan W.
Fiebje- Prater
Hier ook de witte velourse! Alleen die mouwen, zijn zulke ondingen vind ik! Ik heb ze er ook nog niet aan dus dat scheelt.
R. Heeft ook flinke vetjes, we gaan naar maatje 4 qua luiers. Maar dat is puur omdat zijn bovenbenen een en al spek is haha!
@PM, heb je daar zelf niks over te zeggen dan? Ik ken de methode, maar ik vind het niet super betrouwbaar, je gedraagt je toch anders als je weet dat je wordt gefilmt$ maar ik heb er wel veel aan, maar dan voor mijn opleiding, om gefilmt te worden. Hoe naar het ook is om jezelf terug te zien
R. Heeft ook flinke vetjes, we gaan naar maatje 4 qua luiers. Maar dat is puur omdat zijn bovenbenen een en al spek is haha!
@PM, heb je daar zelf niks over te zeggen dan? Ik ken de methode, maar ik vind het niet super betrouwbaar, je gedraagt je toch anders als je weet dat je wordt gefilmt$ maar ik heb er wel veel aan, maar dan voor mijn opleiding, om gefilmt te worden. Hoe naar het ook is om jezelf terug te zien
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@ Fiebje, heel apart zoveel verschil. Ik had juist verwacht dat D wel wat forser zou zijn/worden. Ik was een dikke baby en mijn vriend is ook redelijk fors. Maar toch niet.
@ Steep, heb hem ook. D vind die mouwen verschrikkelijk, maar heb ze er wel aan zitten ivm de warmte en dan hoef ik hem ook nog niet eens extra in te bakeren. In de mouwen zwaait ie niet zoveel met z' armen, al geldt voor D oefening baart kunst haha.
Hier dus geen dikke baby, D zit nog steeds in maat 2 van pampers. En die zakt hem soms nog van de kont af, zie hem voorlopig ook niet in maatje 3.
@ Steep, heb hem ook. D vind die mouwen verschrikkelijk, maar heb ze er wel aan zitten ivm de warmte en dan hoef ik hem ook nog niet eens extra in te bakeren. In de mouwen zwaait ie niet zoveel met z' armen, al geldt voor D oefening baart kunst haha.
Hier dus geen dikke baby, D zit nog steeds in maat 2 van pampers. En die zakt hem soms nog van de kont af, zie hem voorlopig ook niet in maatje 3.
Fearie- Ratel
Heb toevallig vandaag ook maatje 4 gekocht, hij poept weer buiten de lijntjes dus dan is het weer tijd voor een maatje groter.
Lekker he die plooitjes om schoon te maken als tie heeft gepoept he Steep! Wat weegt R nu ongeveer?
Ik heb de mouwen er ook nog niet opzitten, dacht anders heeft hij niks meer voor de winter.
Welke maat kleding heeft D? Zo zie je ook maar weer dat het ook niet altijd alles zegt, misschien was je vriend fijntjes toen hij klein was. Had de hoop dat W op zijn vader zou lijken, die kan eten wat hij wil en komt geen grammetje aan ik daar in tegen hoef maar naar een zak chips te kijken en er zit weer een kilo bij.
Lekker he die plooitjes om schoon te maken als tie heeft gepoept he Steep! Wat weegt R nu ongeveer?
Ik heb de mouwen er ook nog niet opzitten, dacht anders heeft hij niks meer voor de winter.
Welke maat kleding heeft D? Zo zie je ook maar weer dat het ook niet altijd alles zegt, misschien was je vriend fijntjes toen hij klein was. Had de hoop dat W op zijn vader zou lijken, die kan eten wat hij wil en komt geen grammetje aan ik daar in tegen hoef maar naar een zak chips te kijken en er zit weer een kilo bij.
Fiebje- Prater
Fearie, bv is heel anders dan kv he... M kon van bv ook 200 op, maar van kv drinkt hij 165 cc. Hij is dik 5 kilo, en heeft 5 voedingen op een dag, soms 6 als hij 's nacht ook komt. als je dan 150 x 5 : 5 doet is het 150, en hij drinkt 165, dat is toch goed.
Je moet ook naar het gewicht van de baby kijken, niet alleen naar de leeftijd. M is pas 5120 gram.
Luiers, wij zitten in maatje 2. Hij past maat 3 natuurlijk ook wel, maar ik vind 2 nog beter zitten, ik heb nog anderhalve pak, als deze op zijn ga ik naar 3 denk ik.
Ik ben gisteren peettante geworden!
Mijn schoonzusje is ingeleid 's ochtends met een ballonnetje. Daarna heeft ze om 13.30 uur een ruggeprik gehad, en toch om 16.00 uur een keizersnede. Mijn kleine nichtje is om 16.28 uur geboren en weegt 2515 gram. (5 gram meer dan M bij de geboorte).
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ze werd ingeleid omdat de hartslag van t kindje steeds enorm daalde als zij een harde buik kreeg.
Je moet ook naar het gewicht van de baby kijken, niet alleen naar de leeftijd. M is pas 5120 gram.
Luiers, wij zitten in maatje 2. Hij past maat 3 natuurlijk ook wel, maar ik vind 2 nog beter zitten, ik heb nog anderhalve pak, als deze op zijn ga ik naar 3 denk ik.
Ik ben gisteren peettante geworden!
Mijn schoonzusje is ingeleid 's ochtends met een ballonnetje. Daarna heeft ze om 13.30 uur een ruggeprik gehad, en toch om 16.00 uur een keizersnede. Mijn kleine nichtje is om 16.28 uur geboren en weegt 2515 gram. (5 gram meer dan M bij de geboorte).
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ze werd ingeleid omdat de hartslag van t kindje steeds enorm daalde als zij een harde buik kreeg.
Gast- Gast
@ Kruumel, bv is zeker anders als kv. Ik heb ook geen idee hoe het werkt haha, ik geef D gewoon wat ie wil en hij drinkt wel. Wist alleen dat er bij kv een max aan zit. Hoe gaat het eigenlijk met M, hij is erg slank he? Houdt ie zichzelf goed warm?
D. heeft dus blijkbaar te weinig spekkies en kan zichzelf als ie slaapt niet goed warm houden.
Gefeliciteerd met je nichtje!
D. heeft dus blijkbaar te weinig spekkies en kan zichzelf als ie slaapt niet goed warm houden.
Gefeliciteerd met je nichtje!
Fearie- Ratel
Dankjewel!
Ja, M is slank, maar begint nu voller te worden. Hij is nu 5120 gram bij 60,5 cm. Hij is een inhaalslag aan het maken. Hij zat eerst onder de curvelijn maar groeide met dezelfde boog mee, nu gaat hij ineens omhoog en zit hij in de curvelijn aan de onderkant.
Hij kan zichzelf goed warmhouden, hij heeft het altijd goed warm. Hij heeft t niet gauw koud, eerder te warm. Hij slaapt nu sinds kort in een slaapzakje omdat hij de deken ineens van zich af trappelt. Hij heeft een dun slaapzakje aan dan. Ik heb ook een dikke voor in de winter, maar nog niet gebruikt.
Ja, M is slank, maar begint nu voller te worden. Hij is nu 5120 gram bij 60,5 cm. Hij is een inhaalslag aan het maken. Hij zat eerst onder de curvelijn maar groeide met dezelfde boog mee, nu gaat hij ineens omhoog en zit hij in de curvelijn aan de onderkant.
Hij kan zichzelf goed warmhouden, hij heeft het altijd goed warm. Hij heeft t niet gauw koud, eerder te warm. Hij slaapt nu sinds kort in een slaapzakje omdat hij de deken ineens van zich af trappelt. Hij heeft een dun slaapzakje aan dan. Ik heb ook een dikke voor in de winter, maar nog niet gebruikt.
Gast- Gast
Kruumel van harte gefeliciteerd!
Joehoe had vanmorgen weer bobbels op mijn borsten!!
Joehoe had vanmorgen weer bobbels op mijn borsten!!
Fiebje- Prater
@Kruumel, ik vind het wel weer tijd voor foto's van M? Je hebt niks op FB staan.
Heb je daar een reden voor?
Ik zeg, nieuwe foto's!
@Fearie, ja die test is alweer een jaar geleden he, ik teste op 16-11 positief.
M. zit hier ook op 5 voedingen hoor, en ik zie hem ook niet gauw naar 4 gaan. En M. is erg dun nog steeds.
D. heeft een te lage temp, komt dat omdat hij geen babyvet heeft?
M. zat tot 4 maanden ook in maat 2, nu zitten we in maat 3.
@fiebje, dan ben ik wel benieuwd, wat dacht je van mij dan, soms zie je bij iemand ook alleen de avatar voor je haha.
@Pippi, wat erg voor je kleintje, een operatie brrr.
@Steep, ik werk nauwelijks hoor, maar ik post ook in het 2011 topic, en vind het tegenwoorig lekker om op de bank te hangen.
@PM, ik vroeg me al af wie jou hond uitlaat maar hij laat zichzelf uit haha.
M. word wakker, bv tijd, sprongetje lijkt voorbij.Hoop ik
Heb je daar een reden voor?
Ik zeg, nieuwe foto's!
@Fearie, ja die test is alweer een jaar geleden he, ik teste op 16-11 positief.
M. zit hier ook op 5 voedingen hoor, en ik zie hem ook niet gauw naar 4 gaan. En M. is erg dun nog steeds.
D. heeft een te lage temp, komt dat omdat hij geen babyvet heeft?
M. zat tot 4 maanden ook in maat 2, nu zitten we in maat 3.
@fiebje, dan ben ik wel benieuwd, wat dacht je van mij dan, soms zie je bij iemand ook alleen de avatar voor je haha.
@Pippi, wat erg voor je kleintje, een operatie brrr.
@Steep, ik werk nauwelijks hoor, maar ik post ook in het 2011 topic, en vind het tegenwoorig lekker om op de bank te hangen.
@PM, ik vroeg me al af wie jou hond uitlaat maar hij laat zichzelf uit haha.
M. word wakker, bv tijd, sprongetje lijkt voorbij.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Bah, heb de kriebels voor straks. En moet ook nog ff toetsen leren voor donderdag. Ben al sinds april uit de routine, dus twijfel of ik het ga halen...
Gast- Gast
Hd, dacht idd door je avatar dat je een blondine zou zijn met mega lange lokken.
Pm, komt vast helemaal goed! Blijven ze erg lang?
Waar moet je voor leren?
Fearie, fijn dat het vannachtt beter ging!
K ga maar weer eens aan het werk. Ben klaar met kolven.
Pm, komt vast helemaal goed! Blijven ze erg lang?
Waar moet je voor leren?
Fearie, fijn dat het vannachtt beter ging!
K ga maar weer eens aan het werk. Ben klaar met kolven.
Fiebje- Prater
Ik kom even stoom afblazen! Mijn schoonouders zijn weer bezig namelijk.. Ze hebben een kerstmail gestuurd naar familie, vrienden, bekenden en kennissen. Met hoe het hotel loopt, welke tegenslagen ze hebben gehad. Dat moeten ze lekker allemaal zelf weten, hun leven. Maar schijnbaar vonden ze het ook nodig om met jan en alleman (want ik ken het merendeel van die mensen niet) te delen dat IK een tumor heb! Zonder overleg! Is het nou vreemd dat dit mij in het verkeerde keelgat schiet? Voor mij is dat iet heel priive's! Ook schrijven ze R zijn naam verkeerd, met een i ipv met een e. Nu kunnen ze er niks meer aan doen dat die mail is verstuurd. Alleen vind ik het zo jammer dat ze niet aan mij hebben gevraagd of dat ok is. Mijn vriend vind het ok raar en wilde ze er op aanspreken, maar dat doe ik liever zelf (ik wil ook graag dat hij issues die hij met mijn ouders zelf bespreekt). Er staan nog meer vreemde dingen in, waarbij ik mijn twijfels heb hoe mensen het op gaan vatten. Bijvoorbeeld, na mij stond er een algemeen exusses naar mensen die het moeilijk hebben gehad en waar ze weinig og geen tijd aan hebben kunnen besteden. Ik denk dan, stuur een persoonlijk kaartje met daarin een spijtbetuiging, maar dat ben ik...
Grrrrr schoonouders!!!
Grrrrr schoonouders!!!
Steep- Kletskop
Steep dat is ook wat. Willen ze dardoor zieltjes winnen ofzo? Vind het maar gek en dan ook via de mail. Heb je ze al gebeld?
Fiebje- Prater
Ze nemen niet op.. Ik weet niet wat hun intentie is..
Ik weet trouwens de dag dat ik geopereerd wordt, net de brief gehad. 23ste! Deze maand! Voor de kerst dus nog. Ik ben wel blij, maar het is flink dubbel!
Ik weet trouwens de dag dat ik geopereerd wordt, net de brief gehad. 23ste! Deze maand! Voor de kerst dus nog. Ik ben wel blij, maar het is flink dubbel!
Steep- Kletskop
Zal je altijd zien, nemen ze dfe tel niet op!
Zo dat is al snel, is het een dagopname? Moet je er lang van herstellen? Anders is wel ongelukkig zo vlak voor de feestdagen.
Hier 3e prikjes gehad, hij is een beetje huilerig liggen nu saampies op bed ff lekker kroelen. Hij was ook weer goed gegroed, daar hadden ze niks over.
Wakker de discussie over bijvoeding weer aan, maar het cb begon er nu over dat ik nu moest beginnen met fruit of groente. En met 5 maanden mag hij beide. Het is meer dat ze moeten leren om van een lepeltje te kunnen eten omdat er een 1 of ander reflex zit achter in de mond die anders met 6 maanden weg is. En als die weg is dan leren ze bijna niet meer van een lepeltje te eten. Toen zei ze nog als hij het interresant vind als je aan het eten bent en ligt mee te smakken dan is hij er ook aan toe om te gaan eten. Heb toen netjes verteld dat ik het daar niet helemaal mee eens was aangezien hij alles interresant vindt wat wij doen. Vraag is dus weten jullie al wanneer je begint of bent begonnen?
Zo dat is al snel, is het een dagopname? Moet je er lang van herstellen? Anders is wel ongelukkig zo vlak voor de feestdagen.
Hier 3e prikjes gehad, hij is een beetje huilerig liggen nu saampies op bed ff lekker kroelen. Hij was ook weer goed gegroed, daar hadden ze niks over.
Wakker de discussie over bijvoeding weer aan, maar het cb begon er nu over dat ik nu moest beginnen met fruit of groente. En met 5 maanden mag hij beide. Het is meer dat ze moeten leren om van een lepeltje te kunnen eten omdat er een 1 of ander reflex zit achter in de mond die anders met 6 maanden weg is. En als die weg is dan leren ze bijna niet meer van een lepeltje te eten. Toen zei ze nog als hij het interresant vind als je aan het eten bent en ligt mee te smakken dan is hij er ook aan toe om te gaan eten. Heb toen netjes verteld dat ik het daar niet helemaal mee eens was aangezien hij alles interresant vindt wat wij doen. Vraag is dus weten jullie al wanneer je begint of bent begonnen?
Fiebje- Prater
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: