Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie vr 4 nov 2011 - 11:04

@ Schism, D heeft nog nooit verhoging gehad dus ik weet eigenlijk niet wanneer je een zetpil mag geven. Wat is zijn temp nu dan, nog gestegen?

@ All, even een vraag. D heeft al bijna 2 weken geen poepluier meer gehad en begin het idee te krijgen dat het hem echt dwars zit, hij laat wel scheten en hoe ook, ze stinken heeeeeeel erg.
Iemand hier ook al eens een kleintje gehad die zolang geen poepluier had? Ik geef nog steeds bv, dus het kan en mag wel, maar vind het nu wel zielig worden voor hem.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 11:05

Fearie: Een keer of 2/ 3 10cc water bij de BV werkt hier meestal wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced vr 4 nov 2011 - 21:23

Yes, jeetje dat is schrikken! Gelukkig gaat nu alles weer goed!

Faerie, hier poept l. Elke dag, dus geen ervaringen mee.

Schism, heeft k. Nog last gehad? Heb je nog een zetpil gegeven? Wat is hij al flink gegroeid!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism vr 4 nov 2011 - 23:10

@ Laced": Ja joh niet normaal hoe snel hij groeit, hij zit ook boven het gemiddelde. Had ik wel verwacht van wij zijn ook allebei lang. Hij heeft gelukkig niet echt last gehad van zijn prik, vooral veel geslapen, dus ik heb hem geen zetpil gegeven.

@ Fearie: Ik heb K niet meer getempt, hij leek er weinig last van te hebben en hij voelde ook niet warm meer aan. Ik geef geen borstvoeding dus kan je niet helpen met de poepluiers. K poept hier om de dag.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje vr 4 nov 2011 - 23:15

Heeeeeeeeeey ik ben in augustus mama geworden! Very Happy
Ennnnn wat moet ik nu doen in dit topic? Is dit gewoon beetje
chatten ofzo? albino
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 23:18

Gewoon gezellig kletsen, je kan je vragen/ problemen/ tips etc kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced vr 4 nov 2011 - 23:19

Sjirafje, ik zie dat onze zoontjes maar een dag schelen! Zag je foto van je zoon net in het andere topic, maar dat is al een heel mannetje! Hoe groot en zwaar washii bij de geboorte? Gaat alles goed?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje vr 4 nov 2011 - 23:26

Laced schreef:Sjirafje, ik zie dat onze zoontjes maar een dag schelen! Zag je foto van je zoon net in het andere topic, maar dat is al een heel mannetje! Hoe groot en zwaar washii bij de geboorte? Gaat alles goed?

Oh wat bijzonder! smile Bij de geboorte was hij 45 cm en woog hij 2885 gram.
Hij was 4 weken te vroeg geboren, maar daar is nu niks meer van te merken.
Hij groeit ontzettend hard en heeft nu al maatje 62! Hoe gaat het met jouw
kleine man?
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced vr 4 nov 2011 - 23:43

Sjirafje: Wat groeit hij goed zeg! Mijn zoon was bij de geboorte 2700 gram (bij een zw. duur van 39 weken). Inmiddels weegt hij ruim 4500 gram (vorige week woensdag bij het CB woog hij 4530 gram), maar hij begint nu eindelijk in maat 56 te passen! Hoe zwaar is jouw zoon nu?

All:
Ik ben sinds vorige week langzaam aan overgestapt op de voeding van de KV. Maar hij poept nu veel meer (ook wat dunnere ontlasting) en heb het idee dat hij veel meer krampjes heeft. Nu zit ik in dubio.. Is het wijsheid om het nog een paar dagen aan te kijken of kan ik maar weer beter beginnen met Nutrilon? Vanochtend heeft hij geen oog dicht gedaan, alleen maar gehuild, dus heb hem de hele ochtend bij me gehouden. Nu ligt hij eindelijk te slapen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje vr 4 nov 2011 - 23:48

@ Laced: Laatste keer woog hij bijna 5 kilo!! Het wordt echt een reus, haha!
Trouwens....Simplex werkt uitstekend tegen krampjes! Onze zoon had er ook
veel last van, maar met die Simplex is het zowat verdwenen en slaapt hij heerlijk....
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 0:03

Sjirafje: Is hij zo lang dan? Hier passen ze net in maat 62, en zijn 3,5 maand.
En wogen 2 weken geleden 5,7 en 6,2 kg.

Laced: Pfft, lastig. Ik zou dan eerder kiezen voor weer Nutrilon als de hele tijd met een huilende baby te zitten.
Maar weet je zeker dat het van de voeding is? Niet een sprongetje? Hier is het namelijk ook alleen maar huilen, huilen, huilen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje za 5 nov 2011 - 0:33

ProudMama schreef:Sjirafje: Is hij zo lang dan? Hier passen ze net in maat 62, en zijn 3,5 maand. En wogen 2 weken geleden 5,7 en 6,2 kg.

Hij zal nu ongeveer 58cm zijn! Het is een klein papzakje aan het worden, haha!
Hoor nu al om me heen dat hij erg groot is voor zijn leeftijd. Denk dat hij nu
zelfs over de 5 kilo weegt. Benieuwd als we naar het CB gaan....dat is over 3 weken.
Hij begon onder de onderste groeicurve en zit nu al aan de bovenste!!
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced za 5 nov 2011 - 0:42

Pm, ik vind het ook zo moeilijk! Hij is al een paar dagen aan het huilen en zodra ik hem op zijn buikje op mijn arm leg is het goed. Het zijn ook echt krampjes, want hij stampt dan de heletijd met zijn voetjes. Hij krijgt pas sinds vandaag een volledige fles van kv voeding, daarvoor een mix. Savonds heeft hij weer nergens last van en slaapt hij goed!

Ik kijk het vandaag en morgen nog even aan en anders gewoon weer nutrilon hoor!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje za 5 nov 2011 - 0:46

Simplex? angel
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced za 5 nov 2011 - 0:47

Sjirafje schreef:Simplex? angel

Is dat te koop bij de kv?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie za 5 nov 2011 - 0:48

@ Sjirafje - welkom in dit topic. Leuk dat je mee komt kletsen smile
Je hebt een aardig mannetje als ik dat zo lees, mijn kereltje past nog niet in maat 62 maar is hard op weg.

Zal me ff voorstellen, ben Fearie, 23 jaar en ben al bijna 4,5 jaar samen met mijn vriend, 32 jaar. We zijn mama en papa geworden van onze zoon D.ean op 16 augustus smile

@ All, vanochtend was het zover, D.ean heeft eindelijk weer gepoept en een volle luier ook. Hij opgelucht en mama blij, kon echt zien dat ie er last van had.

@ Schism, fijn dat K geen last meer had van verhoging.

@ Laced, ik kan je niet adviseren erover, behalve denk ik dat als hij het bij Nutrilon niet had dat je misschien toch weer dat moet gaan gebruiken?


Trouwens even een tip voor de dames die nog geen ID kaart voor hun kindje hebben aangeschaft (of bij laten schrijven in je paspoort) dat zou ik dit jaar nog regelen. Volgend jaar wordt het ipv 9,20 euro namelijk ruim 30 euro.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje za 5 nov 2011 - 2:54

@ Laced: http://www.st-josef-apotheke.de/nederlandse_klanten/sab_simplex.html Hier kun je het bestellen. Het CB heeft het ons aangeraden en het is echt een wondermiddel! We hebben eerst Infacol gebruikt, maar dat werkte helaas niet. Sinds we Simplex hebben heeft hij geen enkele buik- of darmkramp gehad. We gaan het nu weer afbouwen, want hij is bijna 3 maanden en ons is verteld dat rond de 3 of 4 maanden de darmen minder krampjes geven.

@ Fearie: Wat leuk dat je je even voorstelt. Zo krijg ik wel een beetje een beeld van de mama's hier! smile Nou, mijn naam is dus Sjirafje, ben 28 jaar en bijna 9 jaar samen met mijn vriend. We hadden al een hele tijd een kinderwens en na 2 jaar is die wens eindelijk uitgekomen. Wij zijn op 26 augustus papa en mama geworden. Wat een ontzettend leuk forum is dit trouwens.....volgens mij had ik dat nog niet gezegd. Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep za 5 nov 2011 - 4:20

Grrr ik kan wel een beetje meelezen maar echt schrijven lukt niet goed Sad. Even zien wat ik allemaal heb onthouden haha:

@darmkrampjes; hier zijn de darmkrampjes zo goed als over! Jeej! Ik vind het nu zo grappig dat als hij gaat poepen hij echt een vuurrood hoofd krijgt.

@sprongetje: misschien heb ik gewoon geluk, maar ik heb nooit echt veel van zijn sprongetjes gemerkt eigenlijk. 1 dag wil hij meer drinken en that's it, tot nu toe dan.

@voeding: Gaat goed hier, probeer er wel meer structuur in te krijgen zodat hij 180+6 drinkt 4 a 5 keer per dag, maar 'savonds wil hij soms meerdere malen drinken met als gevolg dat hij om half 10 gisteravond 120+4 heeft gehad, maar daar red hij het niet de hele nacht op, dus kwam hij om 1 uur, dikke vette dorst, klokte zo 180+6 weg. En kwam toen om 7 uur, weer 180+6 en half 12 weer hetzelfde. Dus hij begint het te snappen geloof ik. En net heeft hij ook een flesje gehad.

@Slapen; het kleine lampje hoeft niet meer aan voor hem dus dat scheelt, maar nu is hij iedere keer zijn speen kwijt en dat is een drama! Soms wordt hij ieder uur wakker, en spuugt dan eerst weer een paar keer zijn speentje uit. Hoe doen jullie dat? Gewoon stug volhouden?

@PM; hoe zit het nou met je voeding? Gaat het alweer wat beter? Geldt ook voor Novalee trouwens haha!

@Pien; hoe is het ermee?

@Kruumel; hoe zit het met het afbouwen van je bv? Lukt het een beetje?

@Sjirafje: leuk dat je mee kletst!

Ik zal me ook even voorstellen (vraag me af of ik dat ooit weleens fatsoenlijk heb gedaan haha ;-))
Ik ben Steep (mag je raden waar die afkorting voor staat ;-)), 25 jaar, moeder van R.uben. Ik heb bijna 3 jaar een relatie waarvan ik 2 jaar samenwoon.. We hebben een grote rottweilen van 45 kilo die denkt dat hij een schoothondje is en de beste vriend van de kleine man is. Ik zie ze later ook echt samen kattenkwaad uithalen haha. Ik zit in mijn afstudeerjaar van het maatschappelijk werk en dienstverlening. Nu midden in mijn minor en het gaat wel goed! Ik ben druk aan het solliciteren voor een baan en ik heb nu een sollicitatie uitstaan die ik heel graag wil hebbeb. Is met verstandelijk gehandicapten mannen van 35+ die ernstige gedragsproblemen hebben, die ik moet begeleiding in het dagelijkse leven. In April ga ik trouwen, dus das ook leuk haha! Ik geloof dat dat het wel was, in een notendop haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby za 5 nov 2011 - 18:00

@Yes, kan je wel gaan werken met die galstenen? Het valt wel mee, als je eenmaal begint ben je zo weer gewend.

@Schism, ik geef zetpillen bij pijn en verhoging en als M duidelijk aangeeft er last van te hebben.

@Fearie M. poept elke dag wel maar idd bij bv kan het best 3 weken niks. Gelukkig heeft hij weer gepoept.

@sjirafje, was je eerst iemand anders?


Ik ga maar weer eens aan het werk!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 za 5 nov 2011 - 22:13

Happydobby schreef:@Yes, kan je wel gaan werken met die galstenen? Het valt wel mee, als je eenmaal begint ben je zo weer gewend.

@Schism, ik geef zetpillen bij pijn en verhoging en als M duidelijk aangeeft er last van te hebben.

@Fearie M. poept elke dag wel maar idd bij bv kan het best 3 weken niks. Gelukkig heeft hij weer gepoept.

@sjirafje, was je eerst iemand anders?


Ik ga maar weer eens aan het werk!

Ik denk dat werken wel moet lukken. De laatste aanval is bijna twee weken geleden. Dus ik kan er niet om thuis blijven. Wel heb ik nu overal de zetpil bij me. En vind ik het soms wel spannend, omdat het echt elk moment en overal kan gebeuren. Na de operatie zal ik er wel een week uitliggen denk ik (misschien langer?)

J. raakt de laatste dagen wat overstuur als hij bij iemand anders zit. Dat was voorheen niet zo. Hij huilt overdag nu iets meer dan anders. Zou dit een sprongetje zijn. Is die bij 10 weken (J. is twee weken te laat geboren).
Ik hoop dat het snel weer over is, want zo vind ik weer gaan werken wel spannend. Ik hoop dat hij tegen die tijd weer op zijn gemak is bij mijn moeder en kan wennen aan de creche.

*****
Even voorstellen:
Ik ben 27 jaar en mijn vriend is 29 (bijna 30). We zijn bijna 8 jaar samen en wonen 6.5 jaar samen. J. is op 13 september geboren. We genieten enorm van hem. En het is echt een droom die uitgekomen is. Mijn vriend gaat straks 4 dagen werken en ik 3 dagen. Verder gaan we lekker samen genieten.
******
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 6 nov 2011 - 2:17

@ fearie, fijn dat hij weer gepoept heeft!! Zo voor hem ook wel een hele opluchting zijn! Nog leuke dingen op de planning staan in je laatste week verlof?

@ sjrafje, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben Fiebje 28 jaar mijn man is bijna 30 we zijn getrouwd toen ik 7 mnd zwanger was. Onze zoon is 14 aug geboren na 38 wkn zwangerschap. Hij was met de geboorte 4200 gr en 53 cm een flinke jongen. Heb hier maat 56-62 en 68 in de kast liggen.

@pm, hoe is het met je productie?

@Steep, wanneer hoor je iets van de baan? Heb je nog een 'ouderwets' rottweiler? De onze is helaas vorig jaar overleden. Goh en wat mis ik haar nog. We willen nu wachten tot W wat groter is voor we weer een hond nemen. Een rottweiler wordt het niet meer, we vinden ze met staart niet zo en ze moeten in ons geval toch afschrikken dus hebben wij ons oog laten vallen op een boerboel.

@ yes, ik ben niet zo thuis in sprongetjes wordt eerlijk gezegd ook altijd een beetje kriebelig van de term sprongetje. Maar hier hebben we ook dagen dat hij vrolijker of huileriger is dan de andere dag.

@ werkende moeders, hoelang van te voren staan jullie op voordat je de deur uitkan? Geef je je kindje ook altijd al een voeding voordat je ze bij oppas/kv brengt? Merk dat bij mij de snelheid eruit is eer dat ik aangekleed, gevoed etc heb ben ik zo 1,5 uur verder.

Morgen voor het eerst weer werken, vind wel gek om weer te gaan maar heb er zin in!
Hoop alleen dat W 's avonds wat sneller in slaap valt tis nu al een 1.5 week tot min 12 uur lopen klooien voor hij eindelijk slaapt.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje zo 6 nov 2011 - 7:15

@ Yes1984, Nee, ik kwam weleens op het YES forum, maar was vooral een meelezer en heb nooit echt actief gepost.

@ Fiepje, Oeh nog iemand van 28! Very Happy Leuk leuk leuk al die twintigers!! Nog gefeliciteerd trouwens met jullie zoon!

Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism zo 6 nov 2011 - 9:22

@ Fiebje: Succes met werken morgen! Ik moet begin december weer, heb er aan de ene kant heel veel zin in en aan de andere kant helemaal niet.

@ Steep: Haha lachen he dat rooie hoofd, vooral als ze er zo bloedserieus bij kijken Very Happy

@ Sjirafje: Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Las dat je na 2 jaar pas zwanger was. Is het jullie nog wel zelf gelukt? Bij ons duurde het ook 15 maanden.

@ Laced: Hoe gaat het nu met de voeding? Wij hebben weinig last gehad met de overgang naar de kv voeding, maar de darmpjes moeten er natuurlijk wel aan wennen.

@ Fearie: Fijn dat D eindelijk gepoept heeft, zal wel een opluchting voor hem zijn!

Voorstellen: Ik ben 28, mijn vriend 27. We zijn 6,5 jaar samen en op 31 augustus is ons kleine mannetje geboren. Begin december moet ik weer gaan werken, ik heb 1 dag ouderschapsverlof opgenomen en ga nu 3 dagen werken. Mijn vriend is 1 dag thuis, 1 dag past mijn moeder op en 1 dag neem ik hem mee naar mijn werk (kinderdagverblijf)

Kan iemand K zijn nieuwe gegeven nog even in het schema zetten? Hij is nu 61 cm en weegt 5890gram. Weet helaas nog steeds niet hoe ik het zelf kan doen, dus als iemand me het even uit kan leggen nerd
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Sjirafje zo 6 nov 2011 - 21:56

Schism schreef:@ Sjirafje: Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Las dat je na 2 jaar pas zwanger was. Is het jullie nog wel zelf gelukt? Bij ons duurde het ook 15 maanden.
We zouden in januari 2011 contact opnemen met het ziekenhuis, hadden we besloten.
Maar een paar weken van tevoren hadden we een positieve test! Dus uiteindelijk toch
zonder hulp! Very Happy
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism zo 6 nov 2011 - 22:14

Sjirafje schreef:
Schism schreef:@ Sjirafje: Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Las dat je na 2 jaar pas zwanger was. Is het jullie nog wel zelf gelukt? Bij ons duurde het ook 15 maanden.
We zouden in januari 2011 contact opnemen met het ziekenhuis, hadden we besloten.
Maar een paar weken van tevoren hadden we een positieve test! Dus uiteindelijk toch
zonder hulp! Very Happy

Wat fijn! Wij liepen net 2 maanden in het ziekenhuis. Nadat we te horen hadden gekregen dat het zaad van mijn vriend goed was, en ik een goede eisprong had, hadden we ook een positieve test! Gelukkig toch nog spontaan zwanger geworden.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 20 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum