Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie do 1 dec 2011 - 22:51

Ik kolf nu 2x op een dag, maar wil toch uitbouwen naar 3x, dus dat ga ik vandaag voor het eerst maar eens proberen. Heb toch het idee dat ik kan meer kan produceren, als ik thuis ben kolf ik namelijk ook tussen de voedingen en de ene borst als de ander aan de beurt is.
Sta je 's ochtends ook altijd op knappen als je net wakker bent of heb je nog een nachtvoeding? Ik heb de kolf al op mijn nachtkastje staan, soms kolf ik zelfs midden in de nacht al. Heb het idee dat als ik op mijn buik slaap dat ik mijn borsten gewoon leegdruk haha Laughing

Blijf ook gewoon doorgaan met de borstvoeding totdat het niet meer gaat, maar verzet het wel steeds met 3 maanden. De 1e 3 maanden gingen goed, nu streven we naar een half jaar, dan 9 maand en dan 12 maand. Vanaf daar zien we wel weer verder smile

En dat met die belachelijke biedingen op MP kennen we, mijn vriend verkoopt nog wel eens motoronderdelen en krijgt ook van die onzinbiedingen. Hij mailt dus dan wel terug of dat als ze serieus zijn dat ze beter geen bod kunnen doen haha :P
Kan me voorstellen dat zo'n pooltafel nog wel in de weg staat, t is geen klein ding smile


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje do 1 dec 2011 - 23:54

Schism, fijn dat het goed is gegaan met slapen. Als W zoveel slaapt dan wil hij s avonds nog wel is te wakker zijn om te slapen. Nog wat leuks doen nu de kleine man er niet is?

Pm, hoe verloopt jouw dag met de mannen weer thuis?

Fearie, bedacht me dat jij een x een foto had geplaatst met een HD romper, rijdt je vriend op een Harley? Oooww dat wil ik ook!
Klopt mensen weten echt de waarde niet van sommige dingen, ik had een paardje op mp staan kreeg ik een bod van 50 euro Exclamation

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje do 1 dec 2011 - 23:57

... En m'n tel doet weer raar na een smiley.

Maar toen heb ik wel gemaild van; goh als ik hem naar de slager breng krijg ik er nog meer voor! Overigens ging deze uiteindelijk voor 1500 euro weg. Naar iemand die er wel verstand van heeft.

Ja hij staat in de huiskamer, dus als die eruit is wil ik zo'n grote buffetkast neerzetten kan alleen geen een vinden in de kleur van de tafel en dressoir zit al maanden te speuren maar is niet aan te komen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie vr 2 dec 2011 - 0:03

@ Schism, fijn dat ie goed geslapen heeft en weinig last heeft van zijn prikjes. Kun je de ochtend nog een beetje slijten zo alleen zonder kereltje?

@ PM, hoe gaat het nu met je mannetjes thuis?

@ Fiebje, ik was degene met de HD romper foto ja, mijn vriend heeft een Harley (staat in de woonkamer geparkeerd). Hij heeft hem zelf gebouwd en moet de laatste hand er nog aan leggen voordat ie eindelijk kan rijden (maar dat duurt nu al ruim 2 jaar en hij rijdt nog steeds niet haha). Ik heb nu ook mijn rijbewijs, maar heb een Hondaatje, ooit als ik groot ben wil ik ook een Harley rijden haha !

Wat voor een paardje dan? Dat is aardig wat geld, heb geen idee wat je daar voor kunt krijgen smile
Dat lijkt me wel mooi zo'n buffetkast, ik wil dat ook graag, maar krijg het niet bij mijn vriend voor elkaar. 1 omdat de motor er staat en 2 omdat het niet past in de stijl van onze woonkamer (hebben een beetje retro stijl, vriend is gek op de jaren '50.)

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 1407196809_6_RiyN


Laatst aangepast door Fearie op vr 2 dec 2011 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 0:07

Haha, ik zit hier echt een soort te wachten tot het 2 stemmig gehuil uitbreekt, maar het gebeurt niet.
Heb ze wakker op bed gelegd, speen gegeven en ben weggegaan. Nog 1x even terug omdat ik de projector niet op timer had gezet, en nu slapen ze gewoon. Bijna eng!

J is in een heerlijk bui, net was ik hem aan het verschonen, en zei een paar keer 'ppssss' tegen hem, en hij kwam niet meer bij van het lachen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje vr 2 dec 2011 - 1:04

Ik wil ook een harley als ik later groot ben. Mijn man zegt dan; kijk daar zit je harley en wijst naar W. Ik heb nu ook een Honda maar vind een triumph Rocket III ook leuk.
Dat paardje ging voor een goede prijs weg. Ik heb nu een ander soort en die beginnen bij 1500 oplopend tot 25000 euro. Maar moet zeggen dat de markt ook hier aardig in elkaar gedonderd is. Zie er nu wel is eens op mp staan voor een paar honderd euro maar degene met goede papieren blijven aardig op waarde.

Zit me nu te bedenken wat ik straks op dat 'gat' neer moet zetten tis een 96t tafel.

Zo nog ff naar het zhuis voor echo van mn spiraal dat zullen ze toch wel via de buik doen?

Pm, wat fijn dat het zo goed gaat. Hebben ze de kcirkel' toch weten te doorbreken in het zhuis. Nu vooral ervan genieten meis dat heb je wel verdiend! hug is je man er vandaag ook? Of ben je samen met de boys?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 5:58

Hallo iedereen,

Ik lees en schrijf af en toe wat mee op het forum, maar het lijkt me ook wel leuk om in dit topic mee te schrijven.
Hoewel ik niet zo'n hele goede schrijver ben, maar merk nu wel dat ik het toch wel leuk vind om mee te kletsen
( wanneer de tijd dit toelaat angel )
Wij hebben een zoontje van bijna 4 maanden oud, hij is in augustus geboren.

Verder weet ik even niet wat ik er nu verder nog aan kan toevoegen, heb je vragen let me know Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje vr 2 dec 2011 - 21:06

Mama2be leuk dat je mee komt kletsen!

We zijn gisteravond toch met W naar het hap gegaan, zijn temp bleef oplopen. Hebben nu een andere neusspray gehad om alles weer een beetje vrij te krijgen. En hij krijgt zetpilletjes. Zitten we daar bij het hap, voel ik me ineens beroerd worden. Vannacht slecht geslapen net getemperatuurd heb ik ook koorts. Voel me toch beroerd, geen Sinterklaaas voor mij vandaag. Ga eens kijken of ik nog ff wat kan slapen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 21:46

Zo hier ook maar een berichtje vandaag van mij. Wij hebben hier heerlijk geslapen tot 7.15 vanochtend.
Ons ventje krijgt nu echt een ritme, wat ik heel erg fijn vind. Ben nu ook zo blij dat hij doorslaapt 's nachts.
Hij ligt nu ook heerlijk in zijn bedje te slapen.

Ik heb nog niet zoveel gedaan op deze druilerige dag, behalve de honden in de zeikende regen uitgelaten haha.

Fiebje wat vervelend dat je zelf niet echt lekker in orde bent. Anders gingen jullie wel sinterklaas vieren?
Hier wordt er nog geen sinterklaas gevierd, ons ventje snapt er toch nog niks van. Met kerstmis komen er wel cadeautjes onder de boom Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje za 3 dec 2011 - 22:18

Wij vieren de laatse jaren wel Sinterklaas bij de schoonfamilie, daar zijn ook kleine kids. Uiteindelijk zijn mijn man en W samen gegaan.
Sinterklaas had voor W een groot speelkleed gebracht voor op de grond, hij vind hem prachtig.

De koorts is gelukkig weer wat gezakt maar loop nog steeds leeg vanmorgen de dokter gebeld en i.o. Nu toch maar iets ingenomen.
Kolf nu alle voedingen af, ben zo bang dat ik hem aansteek. Maar de voeding loopt met sprongen terug kreeg er gister met moeite 100cc uit.
Mijn man zei op een gegevn moment; je kan ook stoppen met de bv. Maar aan mijn reactie te merken ben ik hier toch nog niet aan toe.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:06

Fiebje schreef:Wij vieren de laatse jaren wel Sinterklaas bij de schoonfamilie, daar zijn ook kleine kids. Uiteindelijk zijn mijn man en W samen gegaan.
Sinterklaas had voor W een groot speelkleed gebracht voor op de grond, hij vind hem prachtig.

De koorts is gelukkig weer wat gezakt maar loop nog steeds leeg vanmorgen de dokter gebeld en i.o. Nu toch maar iets ingenomen.
Kolf nu alle voedingen af, ben zo bang dat ik hem aansteek. Maar de voeding loopt met sprongen terug kreeg er gister met moeite 100cc uit.
Mijn man zei op een gegevn moment; je kan ook stoppen met de bv. Maar aan mijn reactie te merken ben ik hier toch nog niet aan toe.

Wat vervelend dat je borstvoeding nu zo terug loopt. Komt het omdat jij zelf niet goed in orde bent?
Ik heb hier helaas nooit volledig borstvoeding kunnen geven, altijd met bijvoeding. Heb het best lang volgehouden op die manier ondanks dat ik er echt heel veel tijd mee kwijt was en het me ook wel op begon te breken. Nu sinds kort krijgt ons zoontje alleen nog maar flesvoeding en ik heb er nu wel vrede mee. Eerder ook niet, dat kon ik ook wel aan mezelf merken. Ik heb er rustig mijn tijd voor genomen en nu vind ik het goed en heb nu ook meer tijd over om lekker van mijn kleine ventje te genieten. Hij heeft nu sinds dat hij alleen nog maar de fles krijgt ook gelukkig een goed ritme te pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 21:10

@ Fiebje, wat vervelend dat je ziek bent. Hoop dat je snel een beetje op knapt, ik was 2 weken geleden ook ziek en mijn bv liep met sprongen terug. Ben heel veel gaan kolven om het een beetje op peil te houden, t is sowieso voor W goed om te voeden als je ziek bent want de antistoffen die je lichaam aanmaakt om te herstellen krijgt W dan ook binnen.
Ik heb D ook gewoon live gevoed toen ik ziek was, zelfs met de emmer naast me staan om te spugen haha. Maar het heeft wel geholpen want hij is niet ziek geworden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 21:23

PM, hoe gaat het met je mannen? Doen ze het nog steeds goed? Ik heb hier niet zoveel meegelezen, maar heb wel eea meegekregen via je hyves. Ik hoop dat het nu beter gaat. Hoe voel je je zelf, ben je een beetje meer uitgerust in die dagen?

Fiebje, beterschap! Vervelend dat je ziek bent. M. heeft ook een speelkleed gekregen met sinterklaas, had ik gevraagd aan mn schoonmoeder. Helaas vinden we het niet zo mooi, dus ik ga het ruilen. Ik had ook een speelkleed gekocht (samen met mijn broer sie in jan een kindje verwacht) voor mijn ouders voor sinterklaas, dan kunnen de kids daar ook spelen, en hoeven we niet steeds ale zooi mee te sjouwen. Dit was een heel mooi kleurig kleed met allemaal beestjes, M vond het geweldig!

M. is goed verwend met sinterklaas, en wij ook trouwens... heel veel leuke kado's gekregen. Ik had mijn man met surprise, en heb voor hem een handje en voetje van M gemaakt van gips. Dus geen afdruk, maar een heel handje en voetje, is erg mooi geworden, met rimpeltjes van de huid en al!

Mama2b, ook leuk dat je hier mee komt kletsen, ik had net op je gereageerd in t andere topic. Ik ben 'kruumel', heb een man waarmee ik 10,5 jaar samen ben, 5,5 jaar samen woon, en 2,5 jaar getrouwd ben. We hebben een zoontje M. van 3 augustus 2011.

Fearie, hoe gaat het met jou en D.?

Fiebje, als je er nog niet aan toe bent om te stoppen met bv zou ik t nog niet doen. Dan kun je even meer kolven om de productie weer omhoog te gooien. Ik heb het ook gehad... het gevoel niet te willen stoppen met bv, ik denk als je dan stopt dat je er spijt van krijgt. Ik vind het nu heerlijk dat ik gestopt ben... ik was er toen aan toe, was er klaar mee, en heb het geaccepteerd. Nu vind ik het heerlijk, flesje kost minder tijd en energie, ik kan veel meer genieten van M. Ik sta nu helemaal achter mn keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 22:05

@ PM, ook ik ben benieuwd hoe het met je gaat en met de mannetjes? Hebben jullie nog sinterklaas gevierd of gaan jullie dat vandaag doen (of helemaal niet)?

@ Kruumel, jammer dat je geen leuk speelkleed hebt gekregen voor M. Gelukkig kun je hem ruilen smile. D.ean is hier gigantisch verwend, hij heeft 5/6 cadeautjes gekregen. Was er aardig van onder de indruk, al die muziekjes en lichtjes smile
Wat een leuk idee van dat gips voetje en handje, waar heb je dat spul gekocht om dat te maken?

@ Mama2b, welkom hier smile Ik ben Fearie, 23 jaar en al 4.5 jaar samen met mijn vriend van 32. Wij zijn 16 augustus papa en mama geworden van onze zoon D.ean smile

@ All, hier hebben we gezellig sinterklaas gevierd gisteren. Mijn zusje en schoonfamilie waren er, iedereen moest een gedicht maken, de meeste hadden zich er goed op uitgeleefd. Erg leuk, heb zelf een boek gekregen, mijn vriend een paninimaker (zo'n multifunctionele grill). En D.ean genoeg cadeautjes, een muziektamboerijntje, een zingende nijntje, een hamer met geluidjes, een draaitol en een muziekpiano met dierengeluiden smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 4 dec 2011 - 22:27

Mama2be; heb nu weer wat meer puf zal me even netjes voorstellen. Ben fiebje 28 jaar sinds van de zomer getrouwd. Mijn man is bijna 30 en zijn in aug ouders geworden van zoon W.essel.
De voeding liep inderdaad terug omdat ik niet lekker was.

Fearie; hoe vaak is: vaker kolven? Hoelang duurde het voor je productie weer normaal was?
Ik heb niet live gevoed, moest om de zoveel minuten naar de wc. Maar hij heeft alle afgekolfde melk wel gehad.
Zo aardig verwend met Sinterklaas!!!

Kruumel; wat jammer dat het kleed niet zo leuk is. Vind je schoonmoeder het niet erg dat je hem gaat ruilen? W heeft er 1 gekregen van taft toys, met een olifant, eendjes, zonnetje, bijtring, spiegeltje erop.
Hij vind het prachtig, vooral samen met papa op het kleed spelen dan gilt hij het uit.
Lukte het handje goed in gips? Ik heb hier ook nog een setje liggen maar W maakt snel van zijn hand een knuistje.
Heb op mijn gipsenbuik afdruk wel al 2 voetafdrukjes van hem erop kunnen zetten met verf maar kreeg de handjes niet voor elkaar.

PM hoe is jullie eerste dag verlopen? En vooral; hoe is de nacht gegaan?

Voel me weer wat beter, hoe alles weer binnen. Maar voel me zo slap, vanmorgen W aan het voeden dan staat het zweet op mijn rug. Hij is vandaag bij de gastouder en kon gelukkig de hele dag blijven dus mijn man haalt hem vanmiddag weer op.
Breng ik nog een dagje door onder de wol.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:32

Ik zal me hier dan ook officieel even voorstellen Very Happy

Ik ben dus mama2be, inmiddels al mama geworden in augustus van ons zoontje. Naam zet ik hier voorlopig liever niet neer. Ik ben zelf vlak na de geboorte alweer 29 geworden. Mijn vriend is ook 29, zijn niet getrouwd. Al wel bijna 11 jaar samen. Hebben ook 2 honden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 4 dec 2011 - 22:41

Leuk mama2be dat je mee komt schrijven!

Hier een weekendje weg geweest, dat was echt super! Naar een kerstmarkt in Duitsland geweest en wezen bowlen, mega grappig!

Maar gisteravond wilde R. niet in zijn wiegje slapen. Gillen enz. Dus maar tussen ons in gelegt en zo zijn we in slaap gevallen! Werd om half 7 wakker omdat hij een flesje wilde haha. Zag er wel vredig uit zo met hem tussen ons in, heel gezellig. Maar ik ga nu echt kijken of hij in zijn ledikantje wil gaan slapen, daar is het nu wel tijd voor heb ik het idee. Vanavond maar eenst testen hoe dat gaat (wiegje blijft voor de zekerheid wel ff staan Wink).

@PM; Hoe is het nou?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 4 dec 2011 - 22:56

Mama2be; waren je zwangerschap en bevalling goed verlopen? Ben je inmiddels ook alweer aan het werk/studie?

Steep: is de kerstmarkt leuk in Duitsland? Wij gaan deze maand een weekend naar Keulen.
Tja als jij zelf het voor uitkiezen had, is toch hartstikke gezellig tussen papa en mama in?!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 22:57

@ Steep, leuk hoor een kerstmarkt. Lijkt me echt gezellig, mijn vriend is alleen niet zo dol op drukte. Gaat R voortaan in zijn ledikantje slapen, spannend hoor. Ben benieuwd hoe het gaat smile

@ Mama2be, wat voor een honden heb je? Ik heb zelf 2 jack russels :P

@ Fiebje, ik kolfte tussen de voedingen door, ik voed dus om de 4 uur dus 2 uur na die voeding weer. Of als je de ene borst geeft, de andere kolven. Zo bouwde ik een beetje een voorraad op voor 's avonds en dan ging ik eerder na bed. Het heeft wel 2 dagen geduurd voordat mijn productie weer een beetje goed was.
Fijn he, dat je je mannetje ff naar de gastouder kunt dus dan heb je toch meer rust om te herstellen. D is ook na de kdv gegaan toen ik ziek was. Hoop dat je snel weer beter bent smile

@ Kruumel, wat voor een speelkleed heb je gekregen dan? Met van die bogen erover heen met allerlei rammeltjes, spiegeltjes en geluidjes?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 4 dec 2011 - 23:01

Fearie, dan ga ik zo maar weer aan de kolf. Ja hoop dat ik snel weer opknap. Mijn man is een schat hoor maar was net in de huiskamer, leek wel of er een bom ontploft was. Opruimen is niet zijn beste kant, helaas.
Toch voelt het wel dubbel hoor om hem daar heen te brengen maar nu kan ik rustig op bed liggen en als hij thuis was geweest niet.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 4 dec 2011 - 23:10

Gewoon proberen ja, alle beetjes die eruit komen helpen. Succes en beterschap hug
Mijn vriend doet ook z'n best, wij allebei hoor, maar het is hier thuis vaak niet spik en span schoon. Meestal als ik opruim, is het een dag later alweer een puinhoop laughcry

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 4 dec 2011 - 23:16

Dankjewel!

En nogmaals bedankt voor de cadeautjes!
Ben nog in afwachting van mijn mama........

Moet ook wel zeggen dat vrijdag de pooltafel is verkocht en gelijk meegenomen dus alles moet zijn plekje weer krijgen nu die weg is. Over het algemeen ruim en poets ik in huis, al heeft mijn man ook zo zijn vaste taken.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 4 dec 2011 - 23:36

@kerstmarkt; ik vond het tegenvallen. Maar het was ook maar een kleintje (in bad bentheim, waar? juist ja.. Wink)
Veel worst, gluhwein en warme chocomel.

@Ledikantje; Ik ga proberen een nestje te maken van mijn voedingskussen zodat hij een geborgen gevoel houdt/krijgt. Maar iemand nog wat tips daarbij? Bedje kort opmaken zodat hij de onderkant voelt. Maar wat moet ik over mijn voedingskussen doen? Die is van badstof namelijk..

@Ziek zijn; Balen Fiebje! Beterschap ermee!

@Huishouden; Ik heb iets heeeeeeeel beschamends! Ik vind het zoooooo erg! Embarassed Weten jullie nog dat ik weken geleden vertelde dat wij heel erg last hadden van fruitvliegjes? Ik had de keuken op de kop gezet, alles schoongemaakt, zelfs de ramen meerdere keren gewassen omdat ze daar steeds opzaten. Kasten uitgesopt, alles door de vaatwasser gehaald (zelfs de vaatwasser heeft van binnen een sopje gehad haha) en ik kon niks noemenswaardigs vinden. Nu trok gister de buurman de kast van de boiler open en zei dat hij wat gekst had gezien. Na alle vazen enz weggehaald te hebben lag daar een 3 kilo zak aardappelen. TE ROTTEN!!!!!! :affraid: Het was al zwart en drapperig en stonk naar poep! Het was verschrikkelijk!!! Schijnbaar heeft mijn vriend daar een keer de aardappels neergelegt (lekker warm bij de boiler.. Soms kan ik hem wel wat haha!), maar ik kan daar dus niet bij en had dus ook nooit gedacht dat daar wat zou liggen. Er waren echt 1000 vliegen en vieze larven gadver de gadver. Het was zo ongelooflijk smerig. Ik heb daarna de hele keuken geboent met chloorspul en keukenreiniger. Ik vergeet dit nooit meer! Was wel blij dat we goed met die buurman kunnen maar ik vond het zo erg! Zo lang heb ik er naar gezocht maar gewoon vanuit mijn beredenering (etenswaar leg je niet op een broeierige, vochtige plek) heb ik daar niet gekeken. Je rook het ook niet omdat het zo ver achter in de kast lag. Moest het even delen haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 23:40

Fearie, het was een klein kleed met hele onstevige bogen met hard plastic figuurtjes eraan, van het kleed kon je ook een klein wiegje maken. Het was leuk bedoeld, maar eenmaal uitgepakt was het niet zo mooi. Vond mn schoonmoeder zelf ook, dus dat scheelt weer. Het kwam van de prenatal, en die ik zelf gekocht had ook, dus ga hem daar ruilen. In de verpakking kan je ook niet goed zien hoe het er uitgeklapt uitziet vind ik.

M. is ook goed verwend, hij heeft een vestje, truitje, bloesje, rammelaar, knuffel, 2 koelbijtringen, kinderkapstok van mickey mouse en de speelmat gekregen. Verder hebben we een tegoedbon voor een fotoshoot gekregen en hebben mijn man en ik zelf ook nog cadeau's gekregen. Ik had voor hem ook nog een canvas laten maken van het geboortekaartje van M.

Ik heb dat spul besteld op alwaysremember.nl. Erg leuk, en goede service. Hij garandeert namelijk dat het bij iedereen lukt. Nu was het bij mij mislukt en kreeg ik dus een nieuw setje thuisgestuurd.

Fiebje, mijn schoonmoeder vind het niet erg dat we m ruilen. Ze zei het zelf al toen we m hadden uitgepakt. Ik heb wel mijn man het bonnetje laten vragen haha.
Het kleed dat ik gekocht had was met 2 bogen, met 4 stoffen diertjes eraan. Een spiegeltje erop in de vorm van een bloem, en een rups eromheen met kraakplastic erin. En dan heel veel kleur, M vond m echt geweldig!
M heeft ook een vuistje gemaakt, maar het is evengoed heel mooi.

Mama2be, wij hebben veel overeenkomsten zie ik. Ik heb ook een zoontje van begin augustus, ben vlak daarna zelf ook 29 geworden en mijn man en ik zijn ook bijna 11 jaar samen. Wij zijn alleen wel getrouwd en hebben geen honden, haha.

Steep, fijn weekendje gehad? waar ben je geweest?
Ik hoop dat R. vannacht wel wil slapen in zn bedje. Ik heb M ook nog in de wieg naast me op onze kamer. Ik vind het nog steeds fijn, dus laat hem nog even daarin slapen.

Huihouden, hier gaat het nu meestal goed. Ik werk op maandag en dinsdag, dan poets ik woensdag. Dan werk ik nog 1 dag in het weekend, en hoef ik t alleen een beetje bij te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 4 dec 2011 - 23:42

lol!
Wat een verhaal Steep!
Maar zoiets zou mijn man ook kunnen doen.
Ach ja, denk maar zo nu is alles weer schoon!

Wat nestje maken betreft, daar heb ik geen verstand van.
Ik heb wel de eerste paar nachtjes een hydrofiel in zijn bedje gelegd met mijn lichaamsgeur eraan.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 30 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum