Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje di 11 okt 2011 - 2:55

goedenmiddag allemaal...

ik zit weer op mijn werk. dus tijd genoeg om te reageren.

theezakje : die van jou is ook lekker lang en dun zeker ?? ik vind dat al van nick en die is al zwaarder dan jou zoon. past K. nog makkelijk in de wagenbak ?? ik denk dat het bij ons niet lang meer gaat duren en dan moeten we de benen over de rand heenleggen Very Happy

pien : ik had helemaal even geen behoefte om te reageren op het forum. meelezen deed ik wel vaak. maar ben er weer helemaal. n.ick krijgt 4 a 5 x 200 ml dus dat is 800 of 1000 ml per 24 uur.
ik heb een tricot slen als draagdoek maar ik vind het maar niets. heb hem 2 keer gebruikt en daarna niet meer.... maar ik denk dat hij al snel te groot word voor de wagenbak. dus mischien zullen we wel moeten. wie weet.

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 3:18

Pien: Hier wisselt het drinken enorm, geloof dat we het 8 weken sprongetje gehad hebben. S dronk net weer lekker 150cc weg en daarna nog toetje aan de borst, dus dat is super.
7 voedingen per kind hebben we hier nog wel hoor!

Draagdoek heb ik niet, wel een tweelingdraagzak. Ideaal. Al draag ik die wel op mijn buik ipv rug, dat vind ik eng omdat ik dan geen zicht heb.
Alleen vrees ik dat het niet meer lang te doen zal zijn op mijn buik ivm gewicht, op mijn rug kan het vast nog even.

Ze zitten hier nog in maar 56. Al zijn sommige dingen al krap en andere dingen nog te groot, net hoe het valt.

Op visite zitten ze meestal bij anderen, als anderen fles geven vind ik het totaal geen probleem, ik vind het eigenlijk wel lekker, kom ik ook eens aan warme koffie toe Wink
Zeker bij mijn ouders, dan willen al mijn broertjes en zusjes even kroelen, dus ze worden als ik binnen kom uit de maxi gehaald en als ik weg ga gaan ze terug, vaak heb ik ze dan zelf niet vast gehad haha.
En na een verjaardag s avonds slapen ze heerlijk, dat is ook een groot voordeel!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby di 11 okt 2011 - 4:08

@Pien, ik vind het niet erg om M. door iemand anders vast te laten houden maar ik kijk wel hoe hij zich voelt.
En dat heeft dus al 2 keer tot een ruzie met mijn schoonmoeder geleid omdat ze hem van mijn schoot rukt of uit de armen van iemand anders.
Tot gevolg dat M. helemaal overstuur raakt. Ik wil ook geen baby die niemand vast kan houden maar ik wil dus wel dat M. op zijn gemak is.

En ik heb een bykay draagdoek en een babybjorn draagzak. Mijn vriend draagd M. in de babybjorn en ik gebruik die nu ook. De bykay wilde M. niet meer in de foutushouding.
Ga dus snel oefenen met houdingen vanaf 3 maanden.

@Schuddebuikje, je woont een uur van mij vandaan.
Heb je niks te doen op je werk? lekker hoor.

@PM, ik liet ook iedereen de fles geven, heb jezelf wat rust he!


Zo effe eten en dan M. voeden en dan naar de manege waar ik altijd gereden heb. Ik ga voorlopig niet meer lessen omdat ik 12 uur per week ga werken en daar dus geen geld meer voor heb.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:57

PM ik drink ook vaak koude thee.. Niet zo lekker he!

Pien, ik heb er geen moeite mee als iemand anders hem vast heeft. Voeden moet ik zelf, dus flesje is niet van toepassing. Ik heb er wel moeite mee als M ligt te slapen en .n schoonmoeder friemelt net zo lang aan hem tot hij wakker is. Dat vind ik zó irritant! En vooral omdat ik eerst zo veel moeite moest doen om hem in slaap te krijgen overdag. Nu heeft ze dat gelukkig een beetje afgeleerd.

Happydobby vind je het jammer dat je niet meer kan rijden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje di 11 okt 2011 - 17:04

Hd en kruumel, het is wat met die schoonmoeders! Hier gelukkig geen last van ze vraagt altijd of ze hem mag pakken. En als ze oppast doet ze dezelfde dingen als ons. Nu dus ook zijn oefeningen en links kijken goed stimuleren ze let dus ook goed op hoe ze hem in de box/wipper/wagen legt.

Pien, als ik op visite ben dan geef ik hem ook uit handen mits hij wakker is. Wanneer we bij mijn ouders zijn dan is er altijd wel een familielid die hem vast wil houden, luier verschonen en staan hem dan weer netjes af als ik moet voeden.

Hd, jammer dat je niet meer kan rijden. Kan je niet voor iemand 1 x per week op zijn/haar paard rijden?

Schuddebuikje, heb je de mail nog gestuurd? Hier in de buurt heb je een groep van vrouwen die rond dezelfde tijd zijn bevallen die 1 x per maand samenkomen. Om zo ervaringen uit te wisselen. Weet niet meer of dat via de vk of cb ging. Ik heb me daar niet voor aangemeld, vind het nu al lastig om mijn vriendinnen vaak genoeg te zien.
Waar er nu ook 1 van zwanger is!

Ga vanmiddag aan de klus andere vrienden hebben een nieuw huis gekocht, ga mezelf daar mAar eens nuttig maken.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 17:41

Nou mijn schoonmoeder valt best mee hoor, maar er zijn gewoon wat dingetjes waar ik me aan stoor. Ik kan zo erg goed met haar opschieten maar ik denk dat het komt omdat ik haar nu elke dag zie. Ze komt echt bijna elke dag even binnenlopen.

En daar zit ik weer... M is weer wakker. Ik hem verschoond...meneer zet t op een krijsen! Ik zit dus maar weer te voeden. Ik snap er niks van.. Hij slaapt altijd een uur of zes zeven door en nu komt hij om 3 uur en om half 7.

Ik bedenk me net dat van half 10 tot 3 uur toch 6 uur is.

Gisteren heeft hij zelfs van half 11 tot 7 geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 19:08

Kruumel: drinkt hij wel zo veel als normaal? Vlg mij hebben we hier het 8 weken sprongetje net gehad, toen dronken ze de flessen ook niet leeg dus kwamen sneller. Sprongetjes reken je vanaf uitgetelde datum, dus dan schelen ze niet veel.
Merk duidelijk verandering, ze kunnen meer en gebruiken hun handjes ook meer. De moe signalen zijn nu heel duidelijk met dat poetsen in die oogjes, dat is echt makkelijker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk di 11 okt 2011 - 22:23

Grrrrrrr wat irritant! Ik had echt een enormmmm bericht geschreven.. Sluit ie em af! Pff, zal kijken of ik straks weer ff tijd heb om opnieuw te schrijven!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 0:19

ProudMama schreef:Kruumel: drinkt hij wel zo veel als normaal? Vlg mij hebben we hier het 8 weken sprongetje net gehad, toen dronken ze de flessen ook niet leeg dus kwamen sneller. Sprongetjes reken je vanaf uitgetelde datum, dus dan schelen ze niet veel.
Merk duidelijk verandering, ze kunnen meer en gebruiken hun handjes ook meer. De moe signalen zijn nu heel duidelijk met dat poetsen in die oogjes, dat is echt makkelijker!
Hij is vandaag 10 weken, dus vanaf de uitgerekende datum 9 weken en 4 dagen.
Om 21.30 heeft hij wel veel gedronken maar om 3 uur niet zo. Ik dacht zelf al aan een regeldag.

M kan ook steeds meer... Hij is ook veel wezenlijker. Hij heeft z'n handjes ontdekt en gaapt echt als hij moe is. Zn nek is nog steviger en hij ziet echt dingen. Hij kan nu ook een beetje 'spelen'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 4:30

Happydobby, ik heb inderdaad niet veel te doen op me werk. En ik vind er niets aan. Saai ook hoor. Beetje internetten komt na een tijd ook je neus uit.
Werk in de beveiliging en heb net een vast contract ( na veel gezeur en rechtsbijstand ) had er voor kunnen kiezen : Vechten voor me baan of de WW in na me zwangerschap. Heb gekozen om niet de WW in te gaan. Dat lijkt me in deze tijd zo vervelend. Dus ga hier voorlopig ook nog niet weg. Eind 2012 willen ze een groot pand gaan bouwen om alle 5 vestigingen in 1 gebouw te doen. Dan word het drukker en ook leuker hoop ik. Was het leuk op de manage ? Vriendin van mij heeft een verzorgpaard voor 50 euro per maand. Dichtbij het strand en het bos. Via marktplaats.

Fiebje, nee nog geen mail gestuurd. Niet aan gedacht morgen.. Vind het ook nog een beetje eng. Ben altijd van het uitstellen… heel stom ik weet het.



Hier heeft N.ick ook last van een sprongetje…. Hij is al vanaf zondag erg aan het huilen. Je kon een sprongetje toch herkennen aan de 3 H's. huilen, hangerig en ?
Die laatste weet ik niet. Gisteren bij de oppas ook veel gehuild ? Vanmorgen dat ik hem uit ze bed haalde was er niets aan de hand. Tot na zijn middag slaapje. Toen werd hij huilend wakker en heeft niet meer opgehouden.
Alleen stil te krijgen als ik ga lopen hupsen door de kamer heen. Maar ja. Moest me ook klaar maken voor me werk en hem naar de oppas brengen. De oppas is trouwens de buurvrouw. Is zelfs geregistreed gastouderopvang. En kunnen het samen goed vinden. Is wel makkelijk want ze komt hem vanavond ook thuis brengen omdat mijn vriend thuis zit met een maagzweer. Ik kreeg vandaag een verrassing op mijn werk. Overwerk tot 02:00 uur. En ik wist van niets. Lekker dan weer.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:46

Kan dat zomaar? Overwerk zonder dat je het van te voren weet? Lekker is dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 5:20

ja dat kan en ik ben degene die het pand moet sluiten... dus als de mensen het pand verlaten moet ik hun afdeling nalopen en dan ga ik.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 5:22

Heb nu echt beelden in mijn hoofd van jouw werk a la Toren C. Jij achter een balie met zo'n plaksnor Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 5:24

hahahah we hebben inderdaad gebouw a,b en c
vandaag overwerk in gebouw a, 1ste verdieping.
niet met plaksnor wel met fluoriserende roze bril nerd
is weer eens wat anders...
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 5:25

ik zou wel eten krijgen van de chinees.... hebben ze dat bij de verkeerde bezorgd... de flappies... nu heb ik honger hahaha
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje wo 12 okt 2011 - 17:51

sliep gisteren pas rond kwart over 2. en n.ick werd om half 6 wakker. dus ik zit hier weer beneden. langer slaapt hij nog niet.
hij ligt nu op zijn nieuwe fischer price speelkleed ( rain forest ) alleen er zitten 2 verbindingsstukken bij en waar hij nu op ligt staat het tussentuk omhoog heel vreemd. hij ligt nu dus ook een randje. kan nooit lekker liggen volgens mij.
verder hoop ik dat ik hem zo terug zebed in kan krijgen. kan ik ook nog ff slapen. vandaag werken van 1 tot 8.

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 19:16

Schuddebuikje, vind je dat niet eng? (ik denk t niet anders deed je t niet)
Heb je nu niks te eten gehad?

All, M was om 6 uur met de voeding. Nu moet ik m wakker maken omdat we zo moeten gaan wegen. Ik vind dat zo zonde! Hij slaapt zo lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk wo 12 okt 2011 - 19:47

Kruumel schreef:Schuddebuikje, vind je dat niet eng? (ik denk t niet anders deed je t niet)
Heb je nu niks te eten gehad?

All, M was om 6 uur met de voeding. Nu moet ik m wakker maken omdat we zo moeten gaan wegen. Ik vind dat zo zonde! Hij slaapt zo lekker!
balen altijd he als ze wakker moeten worden terwijl ze zo lekker slapen!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 22:33

Pippi dat is balen inderdaad. Maar wel voor een goed doel... M is 250 gram aangekomen in een week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 do 13 okt 2011 - 0:13

Hoi meiden,

Ik ga weer eens even reageren.

HD, ons schema is op dagen dat we beide moeten werken, 7,11,15,19 en op de dagen dat K kan blijven liggen, 8,12,16,20.

Schuddebuikje, ik herken het wel dat je moeite hebt om te werken. Ik heb dat ook! Maar fijn dat het met N allmaal goed gaat! Heb je dat meisje al gemaild? K is inderdaad lang. Dun kan ik niet echt zeggen, maar zeker niet dik! Hij past nog in de wagenbak maar dat zal geen maanden meer duren haha..

Schism, je mannetje groeit goed!!!

Pien, ik ga 20 uur per week werken. En jij? K krijgt 4 flessen van 200cc. Wat je vraag wat visite betreft. Als er weinig mensen zijn wil ik K best afgeven, vind ik geen probleem. Maar als het druk is niet. Toen ik vorige maand mijn verjaardag vierde hebben we K alleen zelf vastgehouden. Dit werd door schoonvader niet in dank afgenomen. Maar we zien hen bijna nooit. Dus als hij K vast wil houden mag hij wel wat vaker langskomen en meer interesse tonen.

Kruumel, M is goed gegroeid zeg. Dan heeft het 2 borsten geven toch wel zin!

Draagdoek, ik heb van een buurvrouw een draagdoek geleend maar meot hem nog proberen. Lijkt me wel fijn.
We gaan volgende maand een midweekje weg en dan lijkt het me wel fijn om hem in de draagdoek te doen. Maar eerst maar eens kijken of het wat is.

Zo, hier een hardwerkende moeder. De dagen gingen in mijn verlof al zooo snel, maar nu nog 10 keer sneller!!
Werken bevalt wel weer goed. Vind het wel moeilijk om van huis weg te gaan. Maar als ik eenmaal aan het werk ben is het goed.
K heeft het goed naar zijn zin op het kinderdagverblijf dus dat is ook fijn!
Het alleen in slaap vallen wil nog steeds niet echt lukken, maar we blijven volhouden!!

En verder was ik vanmorgen heel trots. K rolde van buik naar rug!!! Ik dacht dat het per ongeluk ging, maar toen ik hem weer op zijn buik legde deed hij het weer. En nog een aantal keer. Hij was zelf helemaal verbaasd!!

Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep do 13 okt 2011 - 1:02

Ik ben er weer! Druk met de studie geweest!

@fearie; Ik heb het speelkleed niet vanuit die folder helaas.. Ik weet ook niet voor hoeveel hij daarin stond. Ik heb 'm van de Bijenkorf met de 3d's.

@Yes; Hoe gaat het nu met je?

@HD; R. wil ook niet meer in de foetushouding in de draagzak. Dus dat doe ik dan ook niet meer. De 2 "doeken" waar hij in hangt doe ik wel zoals het hoort in de 3 maanden houding, maar die grote die eroverheen gaat, daar laat ik zijn beentjes en voetjes nog in. Dus je ziet zijn beentje niet bungelen. Snap je wat ik bedoel? En dan gaat hij meestal slapen en doe ik zijn hoofd alsnog onder zo'n "doek". Ik ben echt slecht in uitleggen haha!

@Schuddebuikje; Leuk dat je erbij komt! Ik vind het nog best een heftige bevalling, zoveel bloed verloren! Poeh! Bevalt het werken wel weer? Ik zou het trouwens heel leuk vinden om zo'n mail te krijgen haha! Lekker trouwens, zo onverwachts overwerken!

@Pien; Als R. niet in zijn doen is bepaal ik wat er gebeurd. Als dat niet in dank wordt afgenomen zeg ik daar wat van, het is mijn zoon en ik bepaal hoe en wat. Ik ben er een beetje klaar mee dat ik maar mijn zoon af moet geven wanneer ik dat wil, zo werkt het niet in mijn beleving. Ik probeer geen steek onder water te geven, maar bij sommige mensen kan ik het gewoon niet laten. Ik wil het beste voor R. en R. is niet snel overprikkeld, maar als hij dat wel is wordt er gedaan wat ik zeg en niet wat een ander vind die niet zoveel bij R. is en R. niet kent zoals ik hem ken. Maar de meeste mensen weten nu ook wel dat er niet gespot moet worden met mij haha. Sta momenteel heel erg in de beschermingsmodus haha! Ik heb trouwens een tricot slen draagdoek, mijn vriend draagt 'm niet, maar ik wil graag een babybjorn voor hem. R. zit trouwens in maat 62!

@Kruumel; Ik heb dat altijd als ik naar school moet. R. die slaapt dan nog zo lekker! Zou 'm het liefste laten liggen haha! Hij is wel lekker aangekomen!

@Hoeveelheid drinken; R. schommelt tussen de 150 en 180. In de middag biedt ik 180 aan en soms gaat dat op en soms niet. 's ochtends en 'savonds 150 en dat gaat meestal wel helemaal op.

@Theezakje; woooow nu al rollen? Ik zie R. dan nog niet doen haha! Nu begint het opletten al helemaal haha!

@All; BV begint terug te lopen. Ik heb best veel stress (onbewust) over wat er gebeurd. Mijn vriend voelt een harde knobbel bij zijn oor, dus alle spookscenario's gaan door mijn hoofd, a.s. maandag gaan we naar de HA, want hij heeft ook een gek gezwelletje in zijn neus (lijkt op een wratje..) Misschien is het maar beter ook dat de bv stopt. Alleen had ik graag zelf willen afbouwen en willen beslissen.



Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje do 13 okt 2011 - 5:42

Kruumel: Goed gegroeit zeg!

Theezakje heeft je zoon er geen moeite mee dat hij wisselend zijn bed uit moet?

Steep moest vandaag nog aan je denken. Vroeg me af hoe het met je voeding ging. Sinds een paar dagen heb ik mijn ontbijtkoek op gegooid en W poept nu een stuk makkelijker.

Hoeveelheid drinken: vind het wel lastig met die laatste fles heb nog steeds niet genoeg voeding voor hem en hij drinkt soms wel een fles van 200 cc weg en zou dan volgens mij nog wel meer lusten. Lijkt wel of hij zich vol drinkt voor hij een lange tuk maakt (gisteren sliep hij om kwart voor elf en kwam vanmorgen om half negen weer). Of kan dit ook gewenning zijn/worden? Iemand enig idee??

Hoe doen jullie dat met een voorraad aanmaken voor in de vriezer? Wanneer kolf je dat af? Moet toch een voorraadje hebben voor ik aan het werk ga.

"bereiden'(of hebben dat gedaan) je kindje voor om naar de opvang te gaan? Zoals hij/zij wipt graag in de wipper (leest jij wipt de wipper) maar dit hebben ze niet op de kdv of gastouder bouw je dan het wippen af? Slapen in de middag ook in een bedje (niet in box /wagen) en zo zijn er waarschijnlijk nog wel andere dingen.



Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 do 13 okt 2011 - 19:44

Fiebje, K heeft er geen moeite mee om wisselend uit bed te moeten. Als hij er vroeg uit is, slaapt hij in de ochtend weer gewoon wat meer.
Over het voorbereiden op het kdv. Ik heb dat niet gedaan. K gaat dan ook maar 2 halve dagen. Dus als ze daar iets niet hebben wat hij leuk vindt, dan komt dat thuis wel weer. Ik was bang dat hij de drukte daar niet leuk zou vinden, maar daar kon ik hem moeilijk op voorbereiden. Was gewoon afwachten. Maar hij vindt het geweldig om naar de andere kindjes te kijken en met de leidsters je 'flirten'. Het is af en toe echt een charmeur..

Zo, lekker dagje vrij vandaag. Zo de kleine man en mezelf maar eens aankleden. En dan lekker naar buiten. Het is fris, maar wel zonnig. even paar boodschapjes doen en lekker een stuk wandelen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:18

Theezakje dus het werken bevalt je wel weer? Hoeveel uur werk jij? Wat fijn dat K het naar zn zin heeft op het kdv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 do 13 okt 2011 - 22:48

Kruumel schreef:Theezakje dus het werken bevalt je wel weer? Hoeveel uur werk jij? Wat fijn dat K het naar zn zin heeft op het kdv.

Werken op zich bevalt wel. Ik vind het niet makkelijk om van huis weg te gaan 's ochtends, maar dat zal ook wel steeds beter gaan. Ik werk 20 uur per week.
K doet het goed inderdaad. Slaapt er goed, drinkt zijn flessen mooi leeg. Dus dat is fijn!!
Ga jij die extra dagen werken of toch besloten om het niet te doen?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 12 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum