Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij elkaar op de kamer of niet?

+6
Susan
ShallY
Mamsie
Lavendel
Darius
Coco
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:25

ProudMama schreef:
_MamaRosa_ schreef:Lief! Nou, als het zo gaat, lekker doen toch?
Ja, precies, als ze dan lekkerder slapen... Eerst ging het niet omdat ze elkaar sloegen doordat ze nog geen goede motoriek hadden, maar met inbakeren is dat over Very Happy

Als ze gaan trouwen, hebben we in ieder geval al leuke foto's! Wink Maken we ze dan wel in een andere samenstelling. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:29

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:
_MamaRosa_ schreef:Lief! Nou, als het zo gaat, lekker doen toch?
Ja, precies, als ze dan lekkerder slapen... Eerst ging het niet omdat ze elkaar sloegen doordat ze nog geen goede motoriek hadden, maar met inbakeren is dat over Very Happy

Als ze gaan trouwen, hebben we in ieder geval al leuke foto's! Wink Maken we ze dan wel in een andere samenstelling. Laughing
* Maakt alvast bestandje aan met de naam "feestgids S.em & E.lin" Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Coco di 20 sep 2011 - 6:45

Heerlijk die foto's! Dat is hier alweer meer dan een jaar geleden dat dat nog zo kon. :cyclops:
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:58

Nois schreef:Heerlijk die foto's! Dat is hier alweer meer dan een jaar geleden dat dat nog zo kon. :cyclops:

Tot hoelang had jij ze samen in een bedje liggen? Ik hoop dat het hier nog wel even kan. Ze vinden het zo fijn, en het scheelt ruimte in het mini-kamertje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Coco di 20 sep 2011 - 7:16

Op deze manier heb ik ze in bed niet gehad, wel 2 nachten samen in 1 bedje maar dan met de voeten naar elkaar toe. Daarna sliepen ze elk in hun eigen bedje, wij hebben een grote slaapkamer dus 2 ledikantjes pasten gelukkig makkelijk en in hun eigen kamer ook.
Overdag had ik ze wel zo in de box liggen..al lagen ze dan op hun zij met de ruggen tegen elkaar...heb er 1 foto van op canvas, echt zo lief. Herken ze alleen amper terug. Very Happy

Lijkt mij wel lastig worden als ze gaan draaien? Of doen ze dat al?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:27

Nois schreef:Lijkt mij wel lastig worden als ze gaan draaien? Of doen ze dat al?

Ze draaien nog niet nee. Misschien ook omdat ze die ruimte in bed niet hebben, al was mijn oudste ook al bijna 7 maanden toen ze zelf van rug naar buik draaide. Ze beginnen wel steeds meer te bewegen in de box, maar in bed liggen ze vrij stil, ze trappen zich alleen wel vaak naar boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Roodkapje di 20 sep 2011 - 14:23

Hier slapen de meiden bij elkaar op de kamer. Ze hebben bij mij altijd een eigen kamer gehad, bij papa sliepen ze altijd al samen op de kamer. Toen we weer officieel samen gingen wonen mochten ze kiezen, samen of apart. Ze wilden samen. Nu is er ook een broertje bij in de aparte kamer dus als ze nu apart zouden willen wordt het lastig.

We gaan eind dit jaar verhuizen, ze zouden dan allemaal een eigen kamer kunnen hebben maar de meiden willen dat niet. Dus ze krijgen weer een kamer samen, mochten ze het zat zijn liggen ze zo weer apart, zolang het goed gaat lekker zo laten. Ze vinden het alleen maar gezellig!

Bij mijn ouders thuis hebben ze een kinderkamer, 2 peuterbedjes en 2 ledikantjes. Daar slapen mijn kids en mijn neefje van 1 jr samen op 1 kamer. Ook dat gaat eigenlijk altijd goed. Ik was zo bang dat ze elkaar zouden wakker maken of dat ze in de ledikantjes zouden klimmen ofzo. Maar gelukkig niet smile

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij elkaar op de kamer of niet? - Pagina 2 Empty Re: Bij elkaar op de kamer of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum