Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kamer wissel of niet?

+7
Susan
Twellie
Sophiee
Printje
Thunder
girli
Roos
11 plaatsers

Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Kamer wissel of niet?

Bericht  Roos wo 1 aug 2012 - 6:57

Wat zouden jullie doen?

We hebben 3 slaapkamer, waarvan 1 van ons. Dan een iets grotere kamer en een wat kleiner kamertje. Onze zoon slaapt nu op de wat grotere kamer. Daar passen de meubels leuk in en is er ook nog ruimte voor een badje. Op het kleinere kamertje past het ook alleen het badje niet en het staat dan echt vol.
Dilemma; zoonlief laten liggen (die krijgt een nieuwe kast en peuterbed) op zijn huidige kamer of hem verwisselen naar het kleine kamertje? Wat zouden jullie doen? Ik zeg het één, manlief het andere.....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  girli wo 1 aug 2012 - 6:59

Bedoel je omdat je zwanger bent? Dat je de grotere kamer wil gebruiken als nieuwe babykamer?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Thunder wo 1 aug 2012 - 7:03

In ons oude huis hebben we idd gewisseld van kamer toen ik zwanger was. Nu we weer verhuisd zijn zijn de jongens weer gewisseld. De oudste slaapt nu weer op de grote kamer en de jongste op de kleinste kamer.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Roos wo 1 aug 2012 - 7:05

girli schreef:Bedoel je omdat je zwanger bent? Dat je de grotere kamer wil gebruiken als nieuwe babykamer?

Hahaha ja dat staat er inderdaad niet heel duidelijk. Maar ja!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 7:08

Ik zou de oudste op de grotere kamer houden. Hier krijgt zoonlief nu een vele grotere kamer dan waar hij nu ligt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 8:05

Ik zou hem op zijn eigen kamer laten. Ik zou het heel vervelend vinden als hij ruimte moest maken voor de baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  girli wo 1 aug 2012 - 8:06

Sunprincess schreef:Ik zou hem op zijn eigen kamer laten. Ik zou het heel vervelend vinden als hij ruimte moest maken voor de baby.
+ 1
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 8:08

Sunprincess schreef:Ik zou hem op zijn eigen kamer laten. Ik zou het heel vervelend vinden als hij ruimte moest maken voor de baby.

Daarom krijgt R dus ongeveer eind augustus al zijn nieuwe kamer en komt de baby pas half januari. Hij is de oudste dus krijgt de grootste kamer hahahha (op ons na dan;))
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Roos wo 1 aug 2012 - 8:17

Zijn nieuwe kamertje zouden we dan wel al in september in orde willen maken. Om te voorkomen dat hij het gevoel heeft ingeruild of zo te worden.
De babykamer dan pas in november/december ofzo.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Sophiee wo 1 aug 2012 - 8:21

Ik zou de oudste op de grote kamer leggen. Dat hij daarmee geen plaats hoeft te maken voor de baby lijkte me ook heel fijn!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Twellie wo 1 aug 2012 - 11:12

Wij hebben dochter toen gewisseld naar een kleinere kamer (situatie was hetzelfde als bij jou). Het voordeel was dat we maar een kamertje in orde hoefden te maken en dat onze jongste nu op dezelfde verdieping slaapt als ons, ik had haar niet op de zolder willen hebben. We hebben de nieuwe kamer helemaal naar wens gemaakt van onze oudste dochter, ze kon niet wachten tot ze erin kon, dus ze voelde zich niet weggejaagd of iets dergelijks.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Susan wo 1 aug 2012 - 11:23

Sunprincess schreef:Ik zou hem op zijn eigen kamer laten. Ik zou het heel vervelend vinden als hij ruimte moest maken voor de baby.

+1

Kunnen jullie zelf niet in die kleinere kamer slapen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  SleepingBeauty wo 1 aug 2012 - 17:59

Tuinstoel schreef:Wij hebben dochter toen gewisseld naar een kleinere kamer (situatie was hetzelfde als bij jou). Het voordeel was dat we maar een kamertje in orde hoefden te maken en dat onze jongste nu op dezelfde verdieping slaapt als ons, ik had haar niet op de zolder willen hebben. We hebben de nieuwe kamer helemaal naar wens gemaakt van onze oudste dochter, ze kon niet wachten tot ze erin kon, dus ze voelde zich niet weggejaagd of iets dergelijks.

Zo zou ik het ook doen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Tania wo 1 aug 2012 - 18:19

Wij hebben hetzelfde maar wij hebben J. gewoon op zijn eigen kamertje gelaten. Ik vond ook dat hij geen plaats hoefde te maken voor de baby. Het badje staat nogsteeds bij J. op z'n kamer, die hebben we toch amper gebruikt. En ik heb nu zo'n opvouwbaar babybadje in de badkamer staan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Thunder wo 1 aug 2012 - 22:45

Maar wat is er zo vervelend aan om een kamer op te schuiven? Ik geloof dat ik dat niet helemaal begrijp? In ons oude huis kon het niet anders, omdat het kleinste kamertje daar maar 2,45m bij 1,96m was. Daar had echt niet én een bed én een commode én een kast én een badje ingepast. Mijn oudste paste daar net in met zijn meegroeibed en kledingkast.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 22:49

ik zou 't lekker zo laten, maar vooral omdat ik geen zin zou hebben om 2 kamers opnieuw te moeten verven/behangen. Badje hebben wij nooit op het kamertje gehad, dus voor ons zou dat geen probleem zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Susan wo 1 aug 2012 - 23:16

Wij hebben ook nooit het badje op de kamer gehad, altijd in de badkamer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Flower_L wo 1 aug 2012 - 23:30

Badje hadden we wel op l's kamer, maar volgend weekend komt er nieuw laminaat in...en baby twee gaat dan op de badkamer badderen smile

wij hebben ook grootste kamer, daarna l en daarna baby. Op L.s kamer komt over tijdje lang laag bureauding waar ze met zn 2en tzt kunnen spelen. Voeden deed ik bij l ook vaak op onze kamer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Roos do 2 aug 2012 - 1:06

Susan schreef:
Sunprincess schreef:Ik zou hem op zijn eigen kamer laten. Ik zou het heel vervelend vinden als hij ruimte moest maken voor de baby.

+1

Kunnen jullie zelf niet in die kleinere kamer slapen?

Nee dat past echt niet! En we hebben ook onze kledingkast ingebouwd.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Roos do 2 aug 2012 - 1:09

Rataplan schreef:Maar wat is er zo vervelend aan om een kamer op te schuiven? Ik geloof dat ik dat niet helemaal begrijp? In ons oude huis kon het niet anders, omdat het kleinste kamertje daar maar 2,45m bij 1,96m was. Daar had echt niet én een bed én een commode én een kast én een badje ingepast. Mijn oudste paste daar net in met zijn meegroeibed en kledingkast.

Bij ons is het kleinste kamertje iets groter maar niet veel. Ik vind een wissel ook niet erg, maar mijn man wil het liever niet.
We hebben nog een paar weken voor dit dilemma Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Bruintje Beer do 2 aug 2012 - 1:26

Onze dochter is wel verhuisd naar een grotere kamer. Maar wij hebben aan de babykamer(haar oude kamertje) niks veranderd. En ik vind het wel schattig staan in een kleine kamer al die babyspullen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:12

Rataplan schreef:Maar wat is er zo vervelend aan om een kamer op te schuiven? Ik geloof dat ik dat niet helemaal begrijp? In ons oude huis kon het niet anders, omdat het kleinste kamertje daar maar 2,45m bij 1,96m was. Daar had echt niet én een bed én een commode én een kast én een badje ingepast. Mijn oudste paste daar net in met zijn meegroeibed en kledingkast.

Ik zou het vervelend vinden voor de oudste omdat er al zoveel veranderd in het leventje en dan moet hij/zij ook nog zijn/haar veilige slaapplek afstaan. Voor mij zou dat niet goed voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 4:38

Y. gaat naar een...mega grote kamer! En de baby gaat op haar oude kamer dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Susan do 2 aug 2012 - 5:07

Even off-topic, ik vind het bij de meeste huizen zo jammer dat er zoveel verschil in slaapkamers zit, ik heb liever allemaal een even grote slaapkamer dan dat één slaapkamer superklein is. Wij hebben een keer een huis bezichtigd dat in alle opzichten ideaal was, behalve de kamerindeling. Er waren drie slaapkamers: supergroot, gewoon en superklein. Met die superkleine kamer viel echt niks te beginnen. Ik had het prima gevonden als wij daar hadden geslapen en als de kinderen de grotere kamers hadden gekregen, want ik vind niet dat ouders per se altijd de grootste kamer moeten hebben, maar er paste nog geen bed in, geen eenpersoonsbed en zeker geen tweepersoonsbed. Zo zonde, waarom is het niet wat eerlijker verdeeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kamer wissel of niet? Empty Re: Kamer wissel of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum