Ben ik nou onredelijk??
+12
Lady4
Winegum
girli
VanillaRose
Kaboutertje
Bay
Toet
Inge
Susan
Chocolate Cookie
Antibes
Minx
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ben ik nou onredelijk??
+1toetje_ schreef:Eens met de rest. Ik vind dat je broer zich aan moet passen.
En waarom zou jij dan moeten verhuizen? ALS er iemand zou moeten verhuizen is het toch logischer dat je jongere broertje teruggaat naar zijn oude kamer? Jij hebt hier in feite wenig mee te maken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ook eens met de rest!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
En, al met je ouders besproken? Moet je nu daadwerkelijk je kamer weggeven?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee ben van zaterdag tot woensdag altijd bij mijn vriend en dan van woensdag tot zaterdag weer thuis.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
en het verhaal gaat weer verder. Mijn broertje kon voorlopig in zijn huis blijven maar heeft er zelf voor gekozen nu weer terug te komen. Nou de discussie is er weer hoor. Dan moet ik redelijk en volwassen zijn. Ben er helemaal klaar mee. Ben op dit moment ook echt pissed. Heb ook tegen mijn ouders gezegd dat het echt niet redelijk is. Maar dat wil er bij hun echt niet in. Dan komen ze ook aan met ja je hou het niet netjes bla bla bla. Ben er echt helemaal klaar mee. Op dit moment echt zwaar over de zeik. En de twee personen die de situatie goed kennen zijn nu niet bereikbaar . bah bah bah. Moet het gewoon echt even kwijt nu.
Minx- Lady Post-a-lot
Wat k*t!
Als ze zelf redelijk en volwassen zijn, snappen ze dat het niet raar is dat hij in de vrije kamer gaat 'wonen'. Eist je broer ook dat hij de grootste kamer krijgt?
Als ze zelf redelijk en volwassen zijn, snappen ze dat het niet raar is dat hij in de vrije kamer gaat 'wonen'. Eist je broer ook dat hij de grootste kamer krijgt?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
nee niet eens. maar het is gewoon zo ja hij heeft rust nodig als hij uit zijn werk komt hij moet kunnen leren. bla bla bla. Ik weet niet hoor. Ik word zo ongeveer overspannen thuis gezet en dan willen ze me ook nog uit mijn kamer zetten. Lekker slim.
Vader kwam net wel. Ik moet het wle gaan opruimen. Ook zo leuk. Ik had alles netjes en dan bedenkt mijn moeder weer iets waardoor het een zooi word niet gek dat ik dan niet op wil ruimen. Ben er klaar mee.
En ook het argument je bent er nooit. Nee duh ik kan het ook niet goed doen. kom woensdagavond thuis, en dan moest ik donderdag weer om kwart over 7 de deur uit om op tijd te zijn. Dan was ik om 7 uur een keer weer thuis. En vrijdag precies zo. Moest ik het niet eens proberen om er even te gaan zitten want dan was ik weer ongezellig. En de zaterdag zijn hun er nooit.
Vader kwam net wel. Ik moet het wle gaan opruimen. Ook zo leuk. Ik had alles netjes en dan bedenkt mijn moeder weer iets waardoor het een zooi word niet gek dat ik dan niet op wil ruimen. Ben er klaar mee.
En ook het argument je bent er nooit. Nee duh ik kan het ook niet goed doen. kom woensdagavond thuis, en dan moest ik donderdag weer om kwart over 7 de deur uit om op tijd te zijn. Dan was ik om 7 uur een keer weer thuis. En vrijdag precies zo. Moest ik het niet eens proberen om er even te gaan zitten want dan was ik weer ongezellig. En de zaterdag zijn hun er nooit.
Minx- Lady Post-a-lot
Als jouw ouders zo nodig vinden dat jouw broertje een grotere kamer verdient, dan ruilen ze toch lekker hun eigen kamer
Seriously, ik snap niet dat jij hier in betrokken bent. Je broertje heeft maar gewoon te wachten tot jij het huis uit bent. Opgestaan plaats vergaan.
Gast- Gast
Jee meid, ik had gehoopt dat er inmiddels wel een oplossing was.
Kan goed begrijpen dat je nu echt pissig op ze bent. De argumenten die ze aandragen gaan werkelijk nergens over.
Ik snap ook niet waarom hij een grotere kamer moet. Dat heb je toch niet nodig om bij te tanken. Of je dan in een kamer zit van 1 bij 1 of van 5 bij 5 maakt toch niks uit voor zijn rust!? Daarbij komt hij weer thuis, dan heeft hij het maar te doen met de kamer die nog vrij is hoor.
Hoop dat je ouders nog gaan inzien dat dit grote onzin is!!
Kan goed begrijpen dat je nu echt pissig op ze bent. De argumenten die ze aandragen gaan werkelijk nergens over.
Ik snap ook niet waarom hij een grotere kamer moet. Dat heb je toch niet nodig om bij te tanken. Of je dan in een kamer zit van 1 bij 1 of van 5 bij 5 maakt toch niks uit voor zijn rust!? Daarbij komt hij weer thuis, dan heeft hij het maar te doen met de kamer die nog vrij is hoor.
Hoop dat je ouders nog gaan inzien dat dit grote onzin is!!
Gast- Gast
Nou ja de oplossing was er ook. Hij kon voorlopig in zijn huis blijven zitten.
Nou mag ik hier voorlopig blijven zitten op de voorwaarde dat het wel netjes is. Ja prima. Ik ben er de laatste tijd weinig mee bezig geweest maar had er ook echt geen tijd voor.
Vind het ook nog steeds onzin hoor. Wat een gezeik. Alleen mijn ouders vinden het nog wel steeds redelijk. Die hebben gewoon een plaat voor hun kop op dat gebied. Gelukkig ga ik straks weer lekker weg. Ff wat rust geen verantwoording af hoeven leggen. Ben ik echt aan toe.
Nou mag ik hier voorlopig blijven zitten op de voorwaarde dat het wel netjes is. Ja prima. Ik ben er de laatste tijd weinig mee bezig geweest maar had er ook echt geen tijd voor.
Vind het ook nog steeds onzin hoor. Wat een gezeik. Alleen mijn ouders vinden het nog wel steeds redelijk. Die hebben gewoon een plaat voor hun kop op dat gebied. Gelukkig ga ik straks weer lekker weg. Ff wat rust geen verantwoording af hoeven leggen. Ben ik echt aan toe.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik nou zo onredelijk?
» Ben ik nou onredelijk?
» Ben ik nou echt zo onredelijk?
» onredelijk in je relatie
» Pissig... Zijn wij nu onredelijk?
» Ben ik nou onredelijk?