Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 14 van 32
Pagina 14 van 32 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
@jol: wat fijn dat de echo goed was! Hele opluchting zeker om dat te horen!
@lief: fijn dat jou echo ook goed was. Oh, op koninginnedag uitgerekend. Ook al zo'n leuke dag. Ik ben op mijn man zij verjaardag uitgerekend, toch wat minder.
@ccc: ik hoop dat je je zo goed blijft voelen. Ik heb tot nu toe ook weinig klachten, dus het kan wel. Vorige zwangerschap ben ik ook doorgegaan met weinig klachten, dus hopelijk nu ook zo.
@all: hier gaat alles nog steeds goed, het duurt toch wel lang tot de volgende echo. Wachten duurt lang hè Vanavond heb ik herhaling van reanimatie, dus nog even een paar uurtjes naar mijn werk. Vrijdag, zaterdag en zondag verjaardag en ik moet werken, dus dat wordt een druk weekend.
@lief: fijn dat jou echo ook goed was. Oh, op koninginnedag uitgerekend. Ook al zo'n leuke dag. Ik ben op mijn man zij verjaardag uitgerekend, toch wat minder.
@ccc: ik hoop dat je je zo goed blijft voelen. Ik heb tot nu toe ook weinig klachten, dus het kan wel. Vorige zwangerschap ben ik ook doorgegaan met weinig klachten, dus hopelijk nu ook zo.
@all: hier gaat alles nog steeds goed, het duurt toch wel lang tot de volgende echo. Wachten duurt lang hè Vanavond heb ik herhaling van reanimatie, dus nog even een paar uurtjes naar mijn werk. Vrijdag, zaterdag en zondag verjaardag en ik moet werken, dus dat wordt een druk weekend.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Monnie, jij zit ook al te wachten... We zitten maar in de wacht hier he Klinkt als een druk weekend zeg! Maar wel fijn, dan gaat alles lekker snel! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Fijn om te horen dat jij ook niet zoveel klachten hebt, soms hoor ik zoveel mensen met behoorlijk heftige klachten dat ik zo begin te twijfelen of het nog wel goed gaat allemaal.. Maar goed, lekker zoveel mogelijk genieten van dit soort momenten... Straks hebben we al een kindje in onze handen...
Fijn om te horen dat jij ook niet zoveel klachten hebt, soms hoor ik zoveel mensen met behoorlijk heftige klachten dat ik zo begin te twijfelen of het nog wel goed gaat allemaal.. Maar goed, lekker zoveel mogelijk genieten van dit soort momenten... Straks hebben we al een kindje in onze handen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Haha Monnie, jij zit ook al te wachten... We zitten maar in de wacht hier he Klinkt als een druk weekend zeg! Maar wel fijn, dan gaat alles lekker snel! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik heb ook vrijwel geen klachten hoor! Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Zegt dus echt niks! Blijkbaar kan je lichaam de hormonen goed opvangen.
Ja de weken gaan langzaam he?? Ik sta onder controle van het ziekenhuis, dus dan krijg je meer echo's. Over 2 weken heb ik mijn 3e echo al. Wel mooi om al die echo's te bewaren.
Lief, wat fijn dat de echo goed was! Super!
Gast- Gast
Jolicious, super dat het er allemaal goed uitzag! Is het nu officieel bekend (zag het op fb net dus denk dan van wel )
Lief, fijn dat je echo goed is!! Misschien zijn we wel tegelijk uitgerekend, ik sta officieel op de 28ste nog maar de echo vorige keer zei de 30ste, als dat nog zo is maandag word ik teruggezet.
CCC, fijn dat die test ook duidelijk positief was, en goed dat je mee gaat doen!
Hier is de drukte weer begonnen. Sinds maandag bezig met proefpersonen testen voor mijn scriptie. Ik heb vandaag alleen de laatste drie personen af moeten zeggen omdat ik maar bleef overgeven! Echt zo balen, voor mijn gevoel is het wel minder, ik word ook niet meer 's nachts wakker, maar vandaag hou ik dus om de een of andere reden niks binnen. En als je met iemand bezig bent en naar de wc moet rennen is ook niet professioneel. Hopen dat het verder niet meer nodig is om mensen af te zeggen!
Lief, fijn dat je echo goed is!! Misschien zijn we wel tegelijk uitgerekend, ik sta officieel op de 28ste nog maar de echo vorige keer zei de 30ste, als dat nog zo is maandag word ik teruggezet.
CCC, fijn dat die test ook duidelijk positief was, en goed dat je mee gaat doen!
Hier is de drukte weer begonnen. Sinds maandag bezig met proefpersonen testen voor mijn scriptie. Ik heb vandaag alleen de laatste drie personen af moeten zeggen omdat ik maar bleef overgeven! Echt zo balen, voor mijn gevoel is het wel minder, ik word ook niet meer 's nachts wakker, maar vandaag hou ik dus om de een of andere reden niks binnen. En als je met iemand bezig bent en naar de wc moet rennen is ook niet professioneel. Hopen dat het verder niet meer nodig is om mensen af te zeggen!
Gast- Gast
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben zonder klachten, maakt me weer wat zekerder... En eigenlijk hoef ik me geen zorgen te maken, zaterdag was het streepje erg licht en di avond was ie al zo donker... Dus moet niet zo onzeker zijn denk ik!
Arden wat vervelend dat je mensen moest afzeggen! Hoop dat het snel weer wat beter is! Wat voor opleiding ben je nu aan het afronden?
Arden wat vervelend dat je mensen moest afzeggen! Hoop dat het snel weer wat beter is! Wat voor opleiding ben je nu aan het afronden?
CCC- Ratel
CCC, hier begonnen de echte klachten ook pas na de 6/7 weken. Nu ik dat zo typ denk ik echt jeetje pas zo kort, voelt al als maaanden maar het kan dus goed nog komen! Maar ik was ook zo onzeker hoor... heb deze zwangerschap wel tien testen gedaan.
Ik ga mijn vakken voor mijn master gezon.dheidszorgpsych.ologie nu afronden, en mijn scriptie ook. De stage ga ik dan doen als de baby geboren is!
Ik ga mijn vakken voor mijn master gezon.dheidszorgpsych.ologie nu afronden, en mijn scriptie ook. De stage ga ik dan doen als de baby geboren is!
Gast- Gast
Haha Arden, dat bedoel ik dus... Daarom bedenk ik me ook elke dag dat het zomaar opeens kan komen al die kwaaltjes... Ja stom is dat he, voelt voor mij nu ook al eeuwen terwijl het nog maar zo kort is...
Goed bezig hoor met je studie! Is dit je eerste kindje?
Goed bezig hoor met je studie! Is dit je eerste kindje?
CCC- Ratel
Nee mijn derde! Haha ik heb ook nog een zoon van 3,5 en een dochter van 2!
Gast- Gast
Wauw! Heb echt respect voor jou zeg! En studeren en al 2 kindjes en de 3e al op komst! Wat lijkt me dat heerlijk zeg 3 kindjes!
CCC- Ratel
Dank je! Ja ik hoop dat het heerlijk is ik heb net de kinderen onder de douche gezet, voorgelezen en in bed gelegd en dan denk ik wel eens hoe moet dat straks met drie, haha.
Gast- Gast
Hihi! Ja, met 3 is het opeens echt anders! Ze zullen het vast echt leuk vinden dat ze een broertje of zusje erbij krijgen
CCC- Ratel
ccc, Ik heb ook maar weinig klachten hoor. Was daar in het begin heel erg onzeker over.
Ben sinds de laatste 2 weken heel erg moe en mijn borsten lijken soms te onploffen!!
Ik ben nu eigenlijk wel heel erg blij dat ik niet misselijk ben enzo.
Arden, Leuk dus misschien nog een Koninginnedagkindje!! Alhoewel ik toch eigenlijk wel hoop dat het kindje op een andere dag wordt geboren hoor.
Bah wat vervelend dat overgeven!! Ik hoop voor je dat het snel minder wordt. Ik weet eigenlijk niet of ik dit al eens gevraagd had, maar had je hier tijdens je vorige zwangerschappen ook last van?
Ben sinds de laatste 2 weken heel erg moe en mijn borsten lijken soms te onploffen!!
Ik ben nu eigenlijk wel heel erg blij dat ik niet misselijk ben enzo.
Arden, Leuk dus misschien nog een Koninginnedagkindje!! Alhoewel ik toch eigenlijk wel hoop dat het kindje op een andere dag wordt geboren hoor.
Bah wat vervelend dat overgeven!! Ik hoop voor je dat het snel minder wordt. Ik weet eigenlijk niet of ik dit al eens gevraagd had, maar had je hier tijdens je vorige zwangerschappen ook last van?
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Lief: zooo herkenbaar! Mijn borsten zijn zo gevoelig! Op mijn buik slapen is dus echt niet prettig meer, dus probeer nu gewoon op mijn zij te blijven liggen
Ik kreeg net een mailtje van oud-collega's, had ze voor de 28ste uitgenodigd voor een borrel. Maar nu mailde dus één van hun, dat ze een geheime en vooral gezellige locatie hebben bedacht voor me en dat dat dus tot de 28ste geheim blijft. Heb natuurlijk wel een vermoeden, zal wel iets met eten of drinken te maken hebben. Dus maar subtiel gemaild dat ik nu niet alles kan eten en drinken vanwege wat allergische reacties... Maar dat ik erop vertrouw dat dit vast goed moet komen die avond. Moet me even in alle bochten wringen zeg! haha!
We hebben ook net besloten, mijn schoonmoeder en haar man aankomende maandag het al te vertellen. Mijn schoonvader en zijn vriendin doen we pas de 30ste en heb mijn ouders voor de 26ste uitgenodigd. Vind het toch wel leuker om het nu al bekend te maken aan wat familie die dicht bij staan.
Ik kreeg net een mailtje van oud-collega's, had ze voor de 28ste uitgenodigd voor een borrel. Maar nu mailde dus één van hun, dat ze een geheime en vooral gezellige locatie hebben bedacht voor me en dat dat dus tot de 28ste geheim blijft. Heb natuurlijk wel een vermoeden, zal wel iets met eten of drinken te maken hebben. Dus maar subtiel gemaild dat ik nu niet alles kan eten en drinken vanwege wat allergische reacties... Maar dat ik erop vertrouw dat dit vast goed moet komen die avond. Moet me even in alle bochten wringen zeg! haha!
We hebben ook net besloten, mijn schoonmoeder en haar man aankomende maandag het al te vertellen. Mijn schoonvader en zijn vriendin doen we pas de 30ste en heb mijn ouders voor de 26ste uitgenodigd. Vind het toch wel leuker om het nu al bekend te maken aan wat familie die dicht bij staan.
CCC- Ratel
Mijn borsten doen ook zeer... de eerste weken niet zo maar nu zijn ze echt pijnlijk. Kan me wel herinneren dat dat minder wordt. Maar dan kun je weer niet op de buik slapen vanwege je buik
CCC, ja dat is leuk om het bekend te maken. Wij hebben het ook al eerder verteld aan naasten. Aan mensen die het ook zouden mogen weten als het mis zou gaan.
Lief, ik ben 2x eerder bevallen dan de uitgerekende datum dus hoop nu ook weer, dus geen Koninginnedagkindje Ja ik had het bij mijn oudste heel erg, toen kon ik bijna niks meer, tig keer per dag overgeven. Werd wel wat minder maar wel de hele zwangerschap. Bij de jongste had ik het minder maar wel ook erg lang, hele zwangerschap. Tot nu toe is deze zwangerschap het minst erg!
CCC, ja dat is leuk om het bekend te maken. Wij hebben het ook al eerder verteld aan naasten. Aan mensen die het ook zouden mogen weten als het mis zou gaan.
Lief, ik ben 2x eerder bevallen dan de uitgerekende datum dus hoop nu ook weer, dus geen Koninginnedagkindje Ja ik had het bij mijn oudste heel erg, toen kon ik bijna niks meer, tig keer per dag overgeven. Werd wel wat minder maar wel de hele zwangerschap. Bij de jongste had ik het minder maar wel ook erg lang, hele zwangerschap. Tot nu toe is deze zwangerschap het minst erg!
Gast- Gast
Gelukkig heb je het deze zwangerschap wat minder Arden!
Ja, zo hebben we het ook bedacht, mocht het misgaan weet ik zeker dat ik veel steun heb aan mijn schoonmoeder! En vind het nu ook wel leuk om het te delen met iemand!
Net pingde mijn vader, ja de 26ste kan wel hoor. Zijn jullie dan 5 jaar bij elkaar? Eerder kan ook wel hoor?! hahaha... Maar gepingt dat het ook wel eerder mag, maar dat ik even moet kijken wbt de diensten van mijn vriend... Begin opeens wel zenuwachtig te worden, denk dat mijn moeder flauwvalt haha
Ja, zo hebben we het ook bedacht, mocht het misgaan weet ik zeker dat ik veel steun heb aan mijn schoonmoeder! En vind het nu ook wel leuk om het te delen met iemand!
Net pingde mijn vader, ja de 26ste kan wel hoor. Zijn jullie dan 5 jaar bij elkaar? Eerder kan ook wel hoor?! hahaha... Maar gepingt dat het ook wel eerder mag, maar dat ik even moet kijken wbt de diensten van mijn vriend... Begin opeens wel zenuwachtig te worden, denk dat mijn moeder flauwvalt haha
CCC- Ratel
Ook ik mag meeschrijven in dit topic.... Zo trots als een pauw zijn we met onze positieve zwangerschapstesten (2 stuks)! Vandaag getest en vijf weken zwanger. We zijn ons heel erg bewust van het risico dat het nog mis kan gaan, maar blij zijn we daar niet minder om... Wauw!
Al twee keer eerder dacht ik dat ik zwanger was, negatieve testen. Vandaag mijn oma begraven en bij thuiskomst toch maar een test gedaan aangezien ik al een week overtijd was, geen verwachtingen want het zou eigenlijk niet eens kunnen. Zo blij!
Ben niet zo'n uitgebreide poster maar dit wil ik toch graag posten!
Liefs, Pauline
Al twee keer eerder dacht ik dat ik zwanger was, negatieve testen. Vandaag mijn oma begraven en bij thuiskomst toch maar een test gedaan aangezien ik al een week overtijd was, geen verwachtingen want het zou eigenlijk niet eens kunnen. Zo blij!
Ben niet zo'n uitgebreide poster maar dit wil ik toch graag posten!
Liefs, Pauline
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Jeetje Pauline wat een emotionele dag zal dat geweest zijn vandaag.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook gecondoleerd met je oma... Zal wel een hele gekke dag voor jullie zijn geweest vandaag... Ik ben zondag ook pas 6 weken zwanger, dus ook nog heel pril!
CCC- Ratel
Dank jullie wel! Gisteren was inderdaad een achtbaan van emoties, het voelt ook nog heel onwerkelijk. Vannacht ook heel slecht geslapen, was om 4 uur al klaarwakker en heb om 6 uur mijn vriend wakker gemaakt om het "wakker zijn" leed met mij te delen. Haha, zaten we om kwart over 6 beneden met een dekbedje op de bank een film te kijken... Zo trots als we zijn, zo bang ben ik ook dat het niet blijft zitten. Afwachten dus!
Hebben jullie al klachten? Behalve licht pijnlijke borsten heb ik nergens last van, positief natuurlijk, maar toch... Onzekerheid!
Hebben jullie al klachten? Behalve licht pijnlijke borsten heb ik nergens last van, positief natuurlijk, maar toch... Onzekerheid!
piene1983- Prater
Pauline van harte gefeliciteerd en welkom.
Wat een rare dag zul je hebben gehad.
Je moet je niet onzeker voelen omdat je nog geen klachten hebt.
Die had ik in het begin ook niet (en nu ook nauwelijks trouwens).
Maar ik weet maar al te goed hoe onzeker je daarvan kunt zijn. Op de 1 of andere manier voelt een klacht als een bevestiging.
Lekker gaan genieten van het bijzondere idee dat er een kindje in je groeit!
Wat een rare dag zul je hebben gehad.
Je moet je niet onzeker voelen omdat je nog geen klachten hebt.
Die had ik in het begin ook niet (en nu ook nauwelijks trouwens).
Maar ik weet maar al te goed hoe onzeker je daarvan kunt zijn. Op de 1 of andere manier voelt een klacht als een bevestiging.
Lekker gaan genieten van het bijzondere idee dat er een kindje in je groeit!
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Piene, ja ik kan me voorstellen dat het een achtbaan van emoties is voor jullie. Ik heb de afgelopen week ook wat minder geslapen, ben steeds wakker tussendoor... Heel apart... Vanmorgen was ik dus ook weer om 6 uur wakker, maar daarna gelukkig nog even in slaap gevallen... Wel schattig dat jullie dan samen lekker een filmpje gaan kijken! Klinkt wel heel erg romantisch!
Ik heb verder ook nog geen klachten behalve wat pijnlijke borsten, gisteren had ik wel een drukkend gevoel in mijn onderbuik... Was wel even bang dat dit een teken kon zijn dat het niet goed zat. Maar heb mezelf even streng toegesproken dat dit er misschien allemaal wel bijhoort... Alles moet natuurlijk een beetje oprekken en plaats maken... Ook heb ik soms wel wat rommelende darmen, maar verder ook niet... Soms word ik ook een beetje onzeker en ben ik bang dat het misgaat, maar goed... probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten... Anders word de angst bij mij alleen maar erger...
Ik heb verder ook nog geen klachten behalve wat pijnlijke borsten, gisteren had ik wel een drukkend gevoel in mijn onderbuik... Was wel even bang dat dit een teken kon zijn dat het niet goed zat. Maar heb mezelf even streng toegesproken dat dit er misschien allemaal wel bijhoort... Alles moet natuurlijk een beetje oprekken en plaats maken... Ook heb ik soms wel wat rommelende darmen, maar verder ook niet... Soms word ik ook een beetje onzeker en ben ik bang dat het misgaat, maar goed... probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten... Anders word de angst bij mij alleen maar erger...
CCC- Ratel
Genieten gaat het toverwoord zijn voor de komende tijd.... En een beetje vertrouwen!
Heb net de uurtjes van vannacht maar ingehaald op de bank, in slaap gevallen bij de rescue rangers en wakker geworden bij ducktales... Oude tijden herleven :-) .
Hoe gaan jullie het aanpakken met betrekking tot de verloskundige? Volgens mijn vriend moet ik nog een weekje wachten en in de herfstvakantie ( ja ja, onderwijs!) een praktijk bellen voor een afspraak. De praktijk waar ik naartoe wil nodigt clienten uit tussen de achtste en de tiende week dus dan zou ik prima op tijd zijn. Bellen jullie de huisarts ook?
Heb net de uurtjes van vannacht maar ingehaald op de bank, in slaap gevallen bij de rescue rangers en wakker geworden bij ducktales... Oude tijden herleven :-) .
Hoe gaan jullie het aanpakken met betrekking tot de verloskundige? Volgens mijn vriend moet ik nog een weekje wachten en in de herfstvakantie ( ja ja, onderwijs!) een praktijk bellen voor een afspraak. De praktijk waar ik naartoe wil nodigt clienten uit tussen de achtste en de tiende week dus dan zou ik prima op tijd zijn. Bellen jullie de huisarts ook?
piene1983- Prater
piene1983 schreef:Genieten gaat het toverwoord zijn voor de komende tijd.... En een beetje vertrouwen!
Je moet niets, in principe kun je volgens mij gewoon bellen wanneer je weet dat je zwanger bent en dan word je ingepland in de 8e/10e week.
Ik heb de HA in eerste instantie niet gebeld, wel toen ik uiteindelijk ziek werd en koorts en een keelontsteking had en moest spugen. Dus zo is hij het te weten gekomen eigenlijk.
Hier ook nog 1 weekje werken, pffff ben zo toe aan vakantie, ben echt moe!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Grrrr! Typ ik een heel verhaal, zo in één keer weg! Naja goed, overnieuw dus maar!
Ik heb het vanavond aan mijn ouders verteld, ze waren zo blij! Mijn vader maakte het cadeautje open en schreeuwde meteen een BABY! dus mijn moeder heel droog, die was wat langzamer, huh een baby in een cadeaupapiertje? Neee ze krijgen een baby! haha! Mijn moeder kon het niet geloven, en mijn vader had het nooit verwacht zei hij. Hij had nooit verwacht dat hij kleinkind(eren) zou krijgen... Mijn moeder vind het lastig om haar mond dicht te houden, ze is helemaal enthousiast, maar ze moet nog even haha
Piene: ik heb maandag gewoon gebeld en ben ook in mijn 8e zwangerschapsweek ingepland... 24 oktober. Hier in A.lmere doen ze blijkbaar niet meteen een echo, dus na dat gesprek moeten we bellen voor de afspraak van de echo... Hoop dat het een beetje snel kan! Ben zooo nieuwsgierig!
Heb trouwens mijn HA ook niet op de hoogte gesteld hoor, komt vast wel een keer als ik daar ben... Heb sinds vandaag wel onwijze keelpijn, hoop dat het niet doorzet!
Ik heb het vanavond aan mijn ouders verteld, ze waren zo blij! Mijn vader maakte het cadeautje open en schreeuwde meteen een BABY! dus mijn moeder heel droog, die was wat langzamer, huh een baby in een cadeaupapiertje? Neee ze krijgen een baby! haha! Mijn moeder kon het niet geloven, en mijn vader had het nooit verwacht zei hij. Hij had nooit verwacht dat hij kleinkind(eren) zou krijgen... Mijn moeder vind het lastig om haar mond dicht te houden, ze is helemaal enthousiast, maar ze moet nog even haha
Piene: ik heb maandag gewoon gebeld en ben ook in mijn 8e zwangerschapsweek ingepland... 24 oktober. Hier in A.lmere doen ze blijkbaar niet meteen een echo, dus na dat gesprek moeten we bellen voor de afspraak van de echo... Hoop dat het een beetje snel kan! Ben zooo nieuwsgierig!
Heb trouwens mijn HA ook niet op de hoogte gesteld hoor, komt vast wel een keer als ik daar ben... Heb sinds vandaag wel onwijze keelpijn, hoop dat het niet doorzet!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:
Ik heb het vanavond aan mijn ouders verteld, ze waren zo blij! Mijn vader maakte het cadeautje open en schreeuwde meteen een BABY! dus mijn moeder heel droog, die was wat langzamer, huh een baby in een cadeaupapiertje? Neee ze krijgen een baby! haha!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 14 van 32 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken