Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 15 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  ekjir@M za 8 okt 2011 - 20:25

Yasmine schreef:
chococupcake schreef:
Ik heb het vanavond aan mijn ouders verteld, ze waren zo blij! Mijn vader maakte het cadeautje open en schreeuwde meteen een BABY! dus mijn moeder heel droog, die was wat langzamer, huh een baby in een cadeaupapiertje? Neee ze krijgen een baby! haha!

lol!

Bij onze eerste (was ook mijn ouders hun eerste kleinkind) was m´n vader nog niet eens aan het uitpakken en toen begon ie al `IK WORDT OPA!!!!´ Ik kan echt niets geheim houden voor die man Wink Hij zei dat ie al een vermoeden had toen we de avond er voor uiteten waren geweest en ik geen zin had in bepaald gekruid eten Rolling Eyes

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  miss piggy za 8 okt 2011 - 21:44

welkom pauline hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, ik had/heb ook nergens last van dat is alleen maar fijn, geniet ervan!

@ ccc wat leuk dat je ouders zo enthousiast zijn, fijn om het te kunnen vertellen Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 21:58

ekjir@M schreef:
Yasmine schreef:
chococupcake schreef:
Ik heb het vanavond aan mijn ouders verteld, ze waren zo blij! Mijn vader maakte het cadeautje open en schreeuwde meteen een BABY! dus mijn moeder heel droog, die was wat langzamer, huh een baby in een cadeaupapiertje? Neee ze krijgen een baby! haha!

lol!

Bij onze eerste (was ook mijn ouders hun eerste kleinkind) was m´n vader nog niet eens aan het uitpakken en toen begon ie al `IK WORDT OPA!!!!´ Ik kan echt niets geheim houden voor die man Wink Hij zei dat ie al een vermoeden had toen we de avond er voor uiteten waren geweest en ik geen zin had in bepaald gekruid eten Rolling Eyes

Haha zo herkenbaar Very Happy 's morgens vroeg mijn vader via de ping of ik kwam eten, dus ik zo ja dat is goed... maar moet wel even weten wat we eten (voordat mijn moeder biefstuk of rauwe zalm ofzo zou maken) dus hele smoes verzonnen, last van mijn darmen en een beetje aan het opletten met eten.. Maar dat had hij gelukkig nog niet door, wel apart dat hij 1 stukje los scheurde en meteen al begon te schreeuwen... Ben blij dat mijn ouders het nu weten smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 22:31

Oh, wat fijn ccc! Je was toch een beetje 'bang' voor hun reactie?
Wat had je ingepakt?

Mijn moeder zei toen ik vroeg of ze even wilden gaan zitten tegelijkertijd met mn vader ; ben je in verwachting? Oeeeee en toen ging ze huilen en viel ze me in mn armen haha dat is gewoon GEEN reactie voor mn ouders dus ik vond het zo overweldigend!

Gast
Gast

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 22:38

Ja, ik was een beetje bang voor een oordeel zoals niet echt handig nu je zoekende bent naar een nieuwe baan ed. Mijn ouders zijn mensen die alles plannen in het leven... Dus ik was ook zooo zenuwachtig, zat daar nog met nee, ik doe het niet... Komt de volgende keer wel... Laat ik het toch maar doen, als de reactie k*t is ga ik wel meteen weg... Nee ik doe het wel, er komt een leuke reactie, reken er nou niet op op die leuke reactie... Kortom ik zat mezelf helemaal gek te maken om niks... Mijn ouders zeiden nog, waarom dacht je dat we een negatieve reactie zouden geven? En ach, die baan komt wel... En mijn vader begon meteen, zo als je word aangenomen kunnen ze je toch niet ontslaan in je verlof... haha

Mijn vader vroeg meteen wel even, euh... komt er nu dan ook een bruiloft?! haha! Nou pap, dat hangt van mijn vriendje af he... Wink

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 22:39

Leuk is dat he Parels... Je verwacht toch een bepaalde reactie en het is eigenlijk zo leuk om te zien hoe je ouders dan reageren smile

Maandag zijn mijn schoonmoeder en vriend aan de beurt Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 za 8 okt 2011 - 23:03

Voordat mijn vriend en ik zwanger raakten hebben we besproken wie het zou mogen weten als we positief zouden testen. Naar onze mening waren dit de mensen die het ook mogen weten als het misgaat. Het is snel maar deze mensen weten het nu ook, ik vind het een fijn gevoel dat onze ouders, de beste vriend van mijn vriend en mijn twee beste vriendinnen op de hoogte zijn van wat er speelt in ons leven. Mijn broertje heb ik het ook verteld, zijn vriendin is over een week uitgerekend van hun eerste kindje. Nu is het ook wel genoeg, de rest van de mensen om ons heen mogen het weten als we de 12 weken echo hebben gehad (denk ik).
Volgende week ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak, Lejow heeft natuurlijk gelijk ik moet niet wachten als het nu al kan. Ik heb me opgegeven voor moeders voor moeders, heeft iemand dat hier ook gedaan? Hoe gaat die intake in zijn werk? Is er bijvoorbeeld ook een mogelijkheid om ''savonds af te spreken? Heb natuurlijk na volgende week wel vakantie, dat is misschien ook wel makkelijk.
Wanneer gaan jullie het op het werk vertellen? Hebben jullie het wellicht al verteld?
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  CCC za 8 okt 2011 - 23:25

Zo hebben wij het ook gedaan Piene, wij hebben de eerste week even voor onszelf gehouden om even aan het idee te wennen. Wel heb ik mijn beste vriendin vrij snel al op de hoogte gebracht, mijn ouders weten het nu en mijn tante. Morgen gaan we het aan de moeder van mijn vriend en haar vriend vertellen en dan eind van de maand aan zijn vader en vriendin. We zien zijn vader eigenlijk bijna nooit. Voor nu is het dus ook even genoeg. Ohja, mijn vriend heeft het wel verteld aan een collega waar hij mee samenwerkt. Zijn vriendin is nu ook precies 6 weken zwanger, toen hij er donderdag mee kwam wilde mijn vriend ook het leuke nieuws delen.

Wij vertellen het op het werk pas na de 12 weken. Wanneer ik dus een baan heb, zal ik het dus zsm melden. Vind ik wel zo eerlijk.

Ik heb me vorige week zaterdag meteen voor Moeders voor moeders aangemeld. Dit was voor mij eigenlijk vanzelfsprekend, mijn moeder is met hormoonbehandelingen zwanger geraakt en ik ging er eigenlijk vanuit dat die kans er bij ons ook in zou zitten. Ik vind het dus een hele kleine moeite om mee te helpen hieraan. Ik ben eigenlijk maandagavond meteen gebeld door de informatrice, maar natuurlijk had ik haar telefoontje gemist en kon haar ook sms-en (vond 22.30 uur ook niet echt meer een redelijke tijd haar te bellen Wink) Zij wilde afgelopen di. avond al met me afspreken, het kan dus absoluut wel in de avond, maar denk dat het er een beetje vanaf hangt wat die persoon ernaast doet.
Het is eigenlijk heel simpel, ze komt bij je thuis, verteld wat ze precies doen en je moet even een potje urine bewaren (ik heb toen gewoon even in die kan geplast meteen) en doet ze een HCG test. Omdat ik me voor de 7 weken had aangemeld, kreeg ik een heel mooi boek over de zwangerschap en geboorte. Dit is een nieuwe actie vertelde ze. Verder neemt ze een kratje mee voor je, daar zitten 4 flessen in voor de eerste week. Ze spreekt een plek af met je waar de chauffeur de kratten kan vinden, en zet weer 2 nieuwe kratten neer. Ik begin vanaf woensdag met opsparen en die week daarna word het voor het eerst opgehaald. Tot eind december ongeveer...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 zo 9 okt 2011 - 8:07

Vandaag wezen borrelen bij mijn ouders, mijn eerste echte drankloze borrel. Voor een liefhebber van rode wijn was het echt niet leuk! Ik lust echt graag een wijntje maar wil nu echt niet drinken. Wellicht verder in de zwangerschap wel een keer een glaasje maar nu in ieder geval niet. Vond het wel lastig, het was echt weer voor een goed glas rode wijn. Uiteindelijk heb ik me uitstekend vermaakt met mijn cola en sinas light, het was erg gezellig. Mijn moeder is helemaal hyper van het zwanger nieuws en mijn vader nog heel nuchter maar wel heel trots. Als alles goed blijft gaan krijgen we van mijn ouders een kinderwagen, dat is leuk nieuws!

piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  Happy zo 9 okt 2011 - 23:15

Het is voor een goed doel Piene Very Happy

Morgen ben ik 9 weken en ik begin me echt steeds minder fit te voelen.
Eetlust heb ik echt totaal niet maar heb continu honger. Ben de hele tijd weeig/beroerd maar als ik niet eet word ik echt misselijk.
Gelukkig niet spugen maar jeetje ik kan niets bedenken waar ik zin in heb om te eten.
Zelfs een glas drinken om daarmee mn gravitamon mee door te slikken staat me al tegen.
En moe! Ik slaap het klokje met gemak rond.
En mn buik is echt opgezet kan het ook haast niet verborgen houden dus loop met losse blousjes e.d aan.
Maargoed, Het hoort er allemaal bij Wink Rolling Eyes

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Elmo ma 10 okt 2011 - 3:29

Hoi dames,

Ondertussen ben ik ook alweer 6 weken zwanger..
Wanneer hebben jullie het verteld op jullie werk?
Vind het lastig, mijn buik zet ook al behoorlijk op. Zo lang maar even wat vestjes erover aan doen.
Volgende week heb ik mijn eerste echo al, super leuk!

Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:33

Hier ook even ego. Ik blijf misselijk, mijn vriend gaat zo toch medicijnen ophalen want ik hou niks meer binnen. Echt vervelend. Vanmorgen weer naar de VK geweest voor de termijnecho. Ik ben nu uitgerekend op 26 april, dus 2 dagen cadeau gekregen! Erg prettig, ik verwachtte twee dagen teruggezet te worden omdat ze met de vorige echo 3 dagen kleiner meette, maar dus toch vijf dagen verder dan ze toen dacht. Hoofdomtrek was zelfs 12w 2d. Weer een kind met een groot hoofd :P

Gast
Gast

Bericht  Happy ma 10 okt 2011 - 4:04

Vervelend Arden! Bah..Misselijk zijn is echt rot.
Maar fijn dat de echo goed was!

Elmo, Ik heb een eigen zaak maar ik zou het bij 6 weken nog niet vertellen.
Bij ons weten alleen de ouders het nu. We wachten netjes de eerste echo af en dan schreeuwen we het vd daken.

Wow ik zit voor het eerst in 4 weken aan een bordje aardappels, en het smaakt nog redelijk! Waar je al blij mee kunt zijn :P

Happy
Prater
Prater

Bericht  Rouge ma 10 okt 2011 - 5:34

Arden schreef:Hier ook even ego. Ik blijf misselijk, mijn vriend gaat zo toch medicijnen ophalen want ik hou niks meer binnen. Echt vervelend. Vanmorgen weer naar de VK geweest voor de termijnecho. Ik ben nu uitgerekend op 26 april, dus 2 dagen cadeau gekregen! Erg prettig, ik verwachtte twee dagen teruggezet te worden omdat ze met de vorige echo 3 dagen kleiner meette, maar dus toch vijf dagen verder dan ze toen dacht. Hoofdomtrek was zelfs 12w 2d. Weer een kind met een groot hoofd :P

Toevallig, ik ben precies! even ver als jij, ook 26 april uitgerekend en ook bij mij was de hoofdomtrek al 12 weken.
Ik ga niet meer in dit topic mee schrijven omdat ik donderdag al 12 weken ben en dan zit ik hier maar eventjes.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 5:40

Rouge schreef:
Arden schreef:Hier ook even ego. Ik blijf misselijk, mijn vriend gaat zo toch medicijnen ophalen want ik hou niks meer binnen. Echt vervelend. Vanmorgen weer naar de VK geweest voor de termijnecho. Ik ben nu uitgerekend op 26 april, dus 2 dagen cadeau gekregen! Erg prettig, ik verwachtte twee dagen teruggezet te worden omdat ze met de vorige echo 3 dagen kleiner meette, maar dus toch vijf dagen verder dan ze toen dacht. Hoofdomtrek was zelfs 12w 2d. Weer een kind met een groot hoofd :P

Toevallig, ik ben precies! even ver als jij, ook 26 april uitgerekend en ook bij mij was de hoofdomtrek al 12 weken.
Ik ga niet meer in dit topic mee schrijven omdat ik donderdag al 12 weken ben en dan zit ik hier maar eventjes.

Hey wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Jij hebt toch al een zoontje N.? Of ben ik in de war met iemand anders?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 6:18

Arden: Dus echt geen 2? Wink

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 10 okt 2011 - 6:38

Arden schreef:
Rouge schreef:

Hey wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Jij hebt toch al een zoontje N.? Of ben ik in de war met iemand anders?

Klopt, ik was vroeger mademoiselle, misschien gaat er dan bij meer mensen een lampje branden smile Ohja bedankt! Jij ook gefeliciteerd haha en de rest hier natuurlijk Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Monnie ma 10 okt 2011 - 7:03

@arden: wat rot dat je nog steeds misselijk bent, hopelijk is het met na de 12 weken over. Ben je bij je vorige zwangerschappen ook zo misselijk geweest?

@elmo: ik vertel het op mijn werk pas na de volgende echo, dus na 11 weken iig. Ik vind 6 weken wel vroeg, maar dat is ieders eigen keus natuurlijk. Mijn buik is ook opgezet, dus draag ook maar wijde kleding.

@happy: jij ook al misselijk dus, gelukkig hoef je niet te spugen.

@ccc: wat fijn dat je ouders zo leuk reageerden! Heel anders dan je van tevoren gedacht had dus Wink

@all: met mij gaat het nog steeds goed, op de vermoeidheid na. Maar mag niet klagen. Mijn zoontje was vandaag wel heel huilerig, hopelijk gaat het morgen beter want dan gaat hij naar het kdv. Morgen weer aan het werk dus. Volgens mij vroeg iemand dat nog, ik werk op een woonvorm voor mensen met een lichamelijke handicap. Ben benieuwd hoe lang ik het dit keer vol ga houden.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC ma 10 okt 2011 - 10:31

Even snel een berichtje...

Elmo: ik zou nog even wachten met het aankondigen op het werk, daar is tijd genoeg voor smile

Arden: wat vervelend zeg! Helpen de medicijnen een beetje?

Monnie: vervelend dat je zoontje wat huilerig was vandaag... Wanneer was je gestopt met werken in je vorige zwangerschap?

All: vanmorgen was ik behoorlijk misselijk, maar denk niet dat het door de zwangerschap komt... Had behoorlijk wat spanning in me omdat ik een dagje ergens mee kon draaien, twijfelde een beetje aanmezelf en wilde alles perfect doen... Achteraf gezien nergens voor nodig geweest, heb de baan aangeboden gekregen. Het aantal uren is alleen echt ruk... Heb natuurlijk ja gezegd, maar heb morgen en donderdag nog 2 gesprekken. Morgen gaat het echt om een hele leuke functie, in een andere branche... Dus hoop daar echt op... Mocht het niks worden, heb ik weer even iets kleins qua werk en vraag ik de rest via het UWV aan (is het in elk geval niet het totaal aantal uren wat ik werkte aan WW uitkering).

Vanavond mijn schoonmoeder en haar vriend het nieuws verteld, zij waren erg blij en enthousiast. Nu ga ik lekker slapen, ben kapot... Slaap de laatste dagen weer zo slecht... pfff... hopen dat ik dit keer meteen in slaap val ipv na 3 uur... :S

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 wo 12 okt 2011 - 4:46

Ccc: hoe is het andere gesprek gegaan? In welke sector ga je aan t werk? Hoe was de reactie van je schoonouders? Zoals verwacht? Van de consulente van moeders voor moeders begreep ik dat als je je misselijk of weeïg voelt dat het echt door t hcg komt... Ik voel me alleen een beetje gammel maar verder nog prima, jij?
Elmo: Ik wil proberen te wachten tot de termijnecho geweest is, met de nadruk op proberen want ik vind t erg moeilijk.... ;-)

Vanmiddag is de consulente van moeders voor moeders geweest en ik was nog steeds zwanger en had een hele donkere teststreep voor de tijd dat ik zwanger ben. Vond het wel heeeel spannend, was zo bang dat de test anders zou uitwijzen. Heb trouwens een heel mooi boek en een leuke ketting gekregen, vooral dat boek is erg leuk.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  CCC wo 12 okt 2011 - 4:58

Het gesprek van gisteren verliep erg goed, dit gesprek was om assistent filiaalmanager te worden van een grote winkelketen. Het hangt alleen nog even af van mijn oude werkgever zijn referentie. Ben wel eerlijk en duidelijk geweest daarover, en heb ook vermeld dat ik twijfel aan een eerlijke referentie. Ze wilde perse mijn oude werkgever als referentie, dus ja kon niet anders. Later zei mijn vriend dat ik een andere oplossing moet gaan zoeken hiervoor, maar dat is gewoon enorm lastig omdat ik zelf in het management zat. Als ik een teamlid een referentie zou geven over mij, zal dat duidelijk in de manier van praten en de referentie al naar voren komen dat zij daar niet bevoegd voor zijn. Ik hoop dus gewoon op een eerlijke kans.

Morgen nog een gesprek binnen de k.inderopvang gewoon, en werd net gebeld door een ander k.inderdagverblijf, daar had ik donderdag een gesprek en daar mag ik volgende week woe. op 2e gesprek komen. Al met al, komt er dus wel ergens wat uit. Maar ik hoop dus op die baan van gisteren, ben erg enthousiast en lijkt me erg leuk. En een mooie mogelijkheid om de k.inderopvang uit te komen. Daarnaast is het voor 32 uur op 4 dagen, dus helemaal perfect eigenlijk. Duimen jullie mee? Hoor het voor het weekend hopenlijk!

Ik ben sinds deze week niet zo lekker, weet niet of het door de zwangerschap komt of door alle spanning van de afgelopen tijd. Heb vandaag dan ook zeer rustig aan gedaan, heb ook bijna geen eetlust. Moet mezelf regelmatig dwingen iets naar binnen te krijgen. Zo irritant, want normaal kan ik echt alles eten wat ik maar zie... Maar goed, het is voor een goed doel... Wel heb ik opeens sinds een paar dagen dat ik me van alles afvraag, kan ik het wel, word ik wel een goede moeder, is ons huis wel helemaal geschikt ed. Het zal er allemaal wel bijhoren, maar vind het knap vervelend...

Mijn vriend is sinds deze week ook erg onrustig, veel gedoe op het werk en het lijkt alsof hij dezelfde onrust/ nesteldrang heeft... Alles moet opgeruimd enz. Word er niet goed van eerlijk gezegd, alles moet dan ook met heel veel geluid bij hem. Dat heeft hij altijd al een beetje gehad, maar nu word ik er knettergek van... Kan geen geluid verdragen op het moment, dus heb hem gisteren ook even gevraagd hier wat rekening mee te houden... Hopelijk is het snel over. Heb de afgelopen dagen gelukkig wel 2 volle nachten doorgeslapen, dus dat is wel lekker.

Piene: spannend he, ik had dat ook... Dacht ook, straks zijn die testen gewoon niet goed geweest en komt ze langs voor niks... Maar niks was minder waar gelukkig! smile Ik heb ook het mooie boek gekregen, erg leuk... Heb er van het weekend al even doorheen gekeken en wat stukjes gelezen.

Ohja, mijn schoonmoeder en haar vriend waren erg verrast. Mijn schoonmoeder werd helemaal emotioneel smile Helemaal leuk dus!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 12 okt 2011 - 22:59

Even een ego berichtje!
Ik voel me sinds een paar dagen redelijk goed, en zo goed dat ik me zorgen maak(te). En ik trek het niet om nog 2 weken te wachen voor een echo.
Zo ongeduldig als ik ben heb ik het echo centrum in het ziekenhuis gebeld waar je betaalde echo's kan laten maken, vanmiddag om half 4 mag ik al komen! Ik ben zo zenuwachtig en hoop zo dat ik mijn mooie kleine pukkie kan zien en dan alles goed is! Iets in mij is namelijk erg bang dat het niet goed zit, en dat gaan we vanmiddag bekijken.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Elmo wo 12 okt 2011 - 23:20

Spannend Happy. Wel vervelend dat je je zo zorgen maakt, hopelijk is dat helemaal voor niets en krijg je vanmiddag een erg mooie echo.
Je moet trouwens wel lang wachten op je echo. Of zou dit je tweede worden?
Bij ons doen ze de eerste echo al in de 7e week van de zwangerschap.

Heel veel succes vanmiddag!

Nog even iets anders. Zit al een paar daagje thuis met griep. Nu belde net mijn leidinggevende om te vragen hoe het gaat. Uitgelegd dat het nog niet zo lekker gaat. Vraagt ze gewoon of het niet ergens anders aan ligt dat ik me niet zo lekker voel. JEETJE DOE FF NORMAAL.
Ze is eigenlijk al bijna een jaar aan het vissen of ik al zwanger ben, heb haar hier ook al eens op aangesproken dat dit echt niet fijn is. Ze weet alleen dat ik kinderen wil maar hoe of wat verder ga ik echt niet met haar bespreken. Ze denkt zeker dat ik bijna 30 ben dat het er nu wel van moet komen ofzo..

Vandaag heb ik dus maar gereageerd.. niet dat ik weet.
Pff vind dit wel echt belachelijk. Wilde toch nog even wachten om het te vertellen maar ja of ik nog een paar weken kan blijven ontkennen..

Weet in ieder geval dat als ik het over een tijdje vertel dat ik haar dit wel terug geef dat dit totaal niet gepast is zeg maar.

Hebben jullie nog tips?
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Elmo wo 12 okt 2011 - 23:22

ccc, heb je al iets gehoord voor die baan als assistent filiaalmanager? Heeft je oude werkgever een beetje een normale referentie doorgegeven?

Fijn zeg dat je zoveel hebt lopen.. Bij de kinderopvang vandaag ook alles goed gegaan?
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happy wo 12 okt 2011 - 23:26

Lastig Elmo!
Ten eerste vind ik het raar dat ze vraagt of het niet ergens anders aan ligt, als jij je ziek meld ben je gewoon ziek klaar. Daar hebben ze het dan maar mee te doen.
Ik kan je verder geen tips geven over het vertellen of niet. Ik heb zelf namelijk geen werkgever. Dus doe wat je gevoel je ingeeft.

Dit word mijn eerste echo. Hier doen ze tussen de 11e en 13e week pas een eerste echo. En bij 20 weken. Deze echo's worden vergoed. Maar pff wie bedacht heeft om zo lang te wachten. Ik kan het tenminste niet en ik wil pukkie nu zien!
Ik moet zo nog even werken. En ga dan richting ziekenhuis. Daarna kom ik hier een berichtje plaatsen smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: