Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 8 van 32
Pagina 8 van 32 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
*klopklop* dat gaat zolang ik mijn medicijnen op tijd inneem de afgelopen week goed!
Woehoe!
Woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:*klopklop* dat gaat zolang ik mijn medicijnen op tijd inneem de afgelopen week goed!
Woehoe!
Nou op tijd innemen of niet, hier haalt het niet heel veel uit.. ik hou het er op, ik kom mijn dagen door.. I will survive
Probeer wel het huis bij te houden en de was (hetzij iets minder secuur), te spelen met de kleine, een stukje te lopen elke dag en natuurlijk te werken.. Maar van harte gaat het allemaal niet zo..
Ach bijna al weer 7 weken.. Met een week of 8 ga je vaak al iets verbetering merken
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Bij mij begon het met een week of 8 juist echt pas whaha
Hier nu 10,5 woehoe!
Hier nu 10,5 woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ben net thuis. Op de echo was nog geen hartactiviteit te zien, al dacht de verloskundige wel iéts te zien maar de gyn zei dat het met 6 weken gewoon nog niet echt te zien was. Verder zei de gyn dat het er gewoon goed uit zag, het vruchtzakje was te zien , het embryo en de baarmoeder zag er goed uit. Hij had het over 6 weken en 3 dagen nu (naar mijn berekening zou ik nu 6 weken ongeveer zijn dus dat klopt). Hij zei dat bloedverlies heel vaak voor kwam en dat het op zich niets zegt. Pas als je buikkramp krijgt moet je je zorgen gaan maken. Plus dat je bij een miskraam heel veel bloed zou verliezen, echt maandverbandjes vol. Dat heb ik nog niet. Ik heb het bloed laten zien (ja lekkerrrr) en de verloskundige zei dat het oud bloed was. Maar daar ben ik nog niet over uit, want normaal gezien is oud bloed bij mij toch echt bruin en niet rozig roodbruin. Had dit bij kiddo 1 ook niet..
Over 2 weken moet ik weer komen en dan maar hopen dat er niks doorgezet heeft. Verder kan ik niks doen zeiden ze. De tijd zal het uitwijzen. Bluh..
Over 2 weken moet ik weer komen en dan maar hopen dat er niks doorgezet heeft. Verder kan ik niks doen zeiden ze. De tijd zal het uitwijzen. Bluh..
Gast- Gast
Hej ik was al voor mijn NOD misselijk he En ik maak snel HCG aan, dat was bij de vorige zwangerschap ook zo Dus op ten duur past je lichaam je wel aan. Met 10 weken ga je echt stukken vooruit, dat weet ik ook nog van de vorige keerLejow schreef:Bij mij begon het met een week of 8 juist echt pas whaha
Hier nu 10,5 woehoe!
Jazzlyn- Prater
Balen meis, dat je eigenlijk nog niet veel opgeschoten bent nu.
Gelukkig zag alles er wel goed uit!!
Ik hoop dat de komende 2 weken super snel gaan voor je!
Gelukkig zag alles er wel goed uit!!
Ik hoop dat de komende 2 weken super snel gaan voor je!
Lejow- Lady Post-a-lot
@ j0li, toch goed nieuws!! Ik vond je echo ook erg vroeg.. Vorige zwangerschap spoedecho met 5.6 en geen hartjes te zien.. Met 7.1 wel duidelijk te zien. Dus daar hoef je jezelf echt geen zorgen om te maken! En is het bloeden verder gewoon gestopt?
Jazzlyn- Prater
Nee, nog niet. Al is het iets minder dan vanmiddag. Maar met de wetenschap dat het vrij vaak voor komt stelt me dan toch wat meer gerust. Zeker ook omdat de gyn eigenlijk best positief was. Hij zei dat als je een miskraam kreeg het vaak te zien was met een soort randje ofzo (op de echo te zien). Dat was hier niet. Het hoeft niet altijd te zien te zijn, maar vaak is het wel zo en dit zag er goed uit. Hopelijk blijft het zo...
Gast- Gast
Ik ga echt super keihard duimen voor je!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
jo: hé wat naar zeg. fijn dat alles goed is, en het komt inderdaad heel veel voor. ik weet dat parels (dacht ik) heel veel echo's heb gehad omdat zij veel vloeide in het begin van haar zwangerschap. als je denkt dat het niet lekker zitten, hop gewoon bellen hoor daar zijn ze voor!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jolicious, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
Yep, dat was ik!
Ik heb echt inmens veel bloedverlies gehad, stolsels, plassen bloed op de stoel en de vloer na de inwendige echo, echt niet leuk. Je wordt er iig knap onzeker van. Ik had een echo met 6 weken en 1 dag, toen zag je ook heel vaag wat kloppen, maar echt duidelijk was het nog niet. Het kán echt allemaal, geen een lijf is hetzelfde, maar als de gynaecoloog zegt dat het goed zit, kan je daar meestal wel op vertrouwen hoor!
Ik heb echt inmens veel bloedverlies gehad, stolsels, plassen bloed op de stoel en de vloer na de inwendige echo, echt niet leuk. Je wordt er iig knap onzeker van. Ik had een echo met 6 weken en 1 dag, toen zag je ook heel vaag wat kloppen, maar echt duidelijk was het nog niet. Het kán echt allemaal, geen een lijf is hetzelfde, maar als de gynaecoloog zegt dat het goed zit, kan je daar meestal wel op vertrouwen hoor!
Gast- Gast
Parels schreef:Yep, dat was ik!
Mee eens, ik heb precies hetzelfde gehad en verloor ook echt veel bloed, stolseltjes, de hele wcpot onder het bloed, maar als de gyn zegt dat het goed zit dan moet je daar proberen op te vertrouwen!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Gister de 2de echo gehad en alles was goed, we hebben een mooie bewegende baby gezien met alles er op en eraan!
Ook hebben we het hartje gehoord en gezien
Super dus!
Nu ook wereldkundig gemaakt.
@ Jolicious, hopelijk blijft de kleine lekker zitten waar die zit en heb je over 2 weken een goede echo! Vervelend die onzekerheid.
Gister de 2de echo gehad en alles was goed, we hebben een mooie bewegende baby gezien met alles er op en eraan!
Ook hebben we het hartje gehoord en gezien
Super dus!
Nu ook wereldkundig gemaakt.
@ Jolicious, hopelijk blijft de kleine lekker zitten waar die zit en heb je over 2 weken een goede echo! Vervelend die onzekerheid.
Gast- Gast
@Jolicious balen meid hopelijk valt het mee igg sterkte en ik duim op goed resultaat!
@ snoepy wat gaaf alweer een goede echo en iedereen helemaal blij voor jullie?
@ all zijn jullie al wat aangekomen? en dragen jullie al positiekleding? zo ja vanaf welke week?
@ snoepy wat gaaf alweer een goede echo en iedereen helemaal blij voor jullie?
@ all zijn jullie al wat aangekomen? en dragen jullie al positiekleding? zo ja vanaf welke week?
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
@ Miss piggy, ik weet niet of ik ben aangekomen onze weegschaal doet t niet, gister voor t eerst bij de verloskundige op de weegschaal gestaan dus weet pas over 4 weken of ik aankom Hoop t (nog) niet trouwens!
Ja ik draag al wel een positiebroek als ik de deur uit moet, want zitten in een gewone broek is niet fijn meer.
Iedereen vind t super voor ons! Erg leuk weer al die felicitaties!
Ja ik draag al wel een positiebroek als ik de deur uit moet, want zitten in een gewone broek is niet fijn meer.
Iedereen vind t super voor ons! Erg leuk weer al die felicitaties!
Gast- Gast
Wat fijn Snoepy!!! Ik hoop volgende week hetzelfde als jij te zien op de echo, ik loop een weekje achter op je
Leuk om het te vertellen he, ik kan niet wachten tot ik het ook echt definitief aan iedereen kan vertellen!
Miss piggy, ik ben niet veel aangekomen nog, was namelijk eerst 2 kilo afgevallen door het spugen, hang nu dus weer op start gewicht ongeveer. Draag al wel positie leggings en broeken, want het andere zit veel te strak en drukkend op mijn buik en daar word ik misselijk van!
Leuk om het te vertellen he, ik kan niet wachten tot ik het ook echt definitief aan iedereen kan vertellen!
Miss piggy, ik ben niet veel aangekomen nog, was namelijk eerst 2 kilo afgevallen door het spugen, hang nu dus weer op start gewicht ongeveer. Draag al wel positie leggings en broeken, want het andere zit veel te strak en drukkend op mijn buik en daar word ik misselijk van!
Lejow- Lady Post-a-lot
Snoepy wat fijn dat het er allemaal goed uitzag!
Miss Piggy ik ben ongeveer een halve kilo nu aangekomen. Althans, dat was vorige week en deze week zat ik weer op mijn oude gewicht, dus misschien ook niks Ik draag nog geen positiekleren, ik heb nog 1 broek die laag sluit die ik nog aankan en verder draag ik leggings met jurkjes. Ik vind dat het met positiebroeken zo opvalt omdat die je buik sowieso wat dikker maken, en het is hier nog niet algemeen bekend dus ik probeer het nog even zo te rekken.
Miss Piggy ik ben ongeveer een halve kilo nu aangekomen. Althans, dat was vorige week en deze week zat ik weer op mijn oude gewicht, dus misschien ook niks Ik draag nog geen positiekleren, ik heb nog 1 broek die laag sluit die ik nog aankan en verder draag ik leggings met jurkjes. Ik vind dat het met positiebroeken zo opvalt omdat die je buik sowieso wat dikker maken, en het is hier nog niet algemeen bekend dus ik probeer het nog even zo te rekken.
Gast- Gast
Leuk dat je het nu wereldkundig kunt maken Snoepy!
Eigenlijk weet vrijwel iedereen hier al dat ik zwanger ben. Maar goed, heb een hele voorgeschiedenis dus zo gek is dat niet. Ben wel blij dat ik er gewoon openlijk over kan praten.
Eigenlijk weet vrijwel iedereen hier al dat ik zwanger ben. Maar goed, heb een hele voorgeschiedenis dus zo gek is dat niet. Ben wel blij dat ik er gewoon openlijk over kan praten.
Gast- Gast
yvonne schreef:Jolicious heb jij eerder een andere naam gehad?
pm
Gast- Gast
yvonne schreef:Jolicious heb jij eerder een andere naam gehad?
Ja dat vroeg ik mij ook af!
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:yvonne schreef:Jolicious heb jij eerder een andere naam gehad?
Ja dat vroeg ik mij ook af!
+1!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik ben ook erg benieuwd!Jolicious schreef:yvonne schreef:Jolicious heb jij eerder een andere naam gehad?
pm
Jazzlyn- Prater
Pagina 8 van 32 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken