Dat ga IK écht niet doen...
+22
*Troela*
Coco
Kat1980
Parisienne
-Ieniemienie-
Tazz
M@niek
Bruintje Beer
MiKa
Printje
Mamsie
Spring
Vancity_girl
Liadan
Smaragdje
PapillonRose
Tania
Fiwen
koNijntje
SarahKey
Linda
Susan
26 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dat ga IK écht niet doen...
Ik begrijp ook echt niet waarom er nog steeds zoveel artsen verkeerde informatie geven....
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook altijd wel dingen gezegd wat ik nooit zou doen. Heb me ook niet overal aan gehouden hoor. Hier zit N. ook vaak langer voor de tv dan een half uurtje per dag. Zij vindt het leuk en ik kan zo even rustig wat dingen doen. Ook hebben wij gezegd dat we haar 's avonds overal mee naartoe zouden nemen, dat is alleen maar makkelijk. Nu doen we dat ook echt niet! Haar rust en regelmaat vinden we nu erg belangrijk en heeft ze gewoon nodig. Ook zou ik nooit te snel al 'lekkere' dingen als koekjes gaan geven, zeker niet om haar stil te krijgen. Nu krijgt ze elke dag wel iets 'lekkers' als we samen thee drinken. Een kaakje/biscuitje, een lange vinger, een paar hapjes van een zelfgemaakte muffin, etc. Als we even naar de stad gaan neem ik ook altijd wel iets lekkers mee voor haar, voor als ze weer eens een van haar buien krijgt en gaat schreeuwen
Wel hebben we altijd gezegd dat N. 'vaak' gaat logeren. Dit doet ze ook wel. Wij hebben gewoon eens in de zoveel tijd een volledige nachtrust nodig en een avondje samen, hier genieten we dan ook echt van. Plus dat ze bij anderen beter (door)slaapt en thuis totaal niet, dus daar hoeven we ons ook niet bezwaard over te voelen tegenover hen.
Ga nog even nadenken, er zijn vast nog wel meer dingen die ik me voorgenomen had maar die toch anders zijn gegaan
Wel hebben we altijd gezegd dat N. 'vaak' gaat logeren. Dit doet ze ook wel. Wij hebben gewoon eens in de zoveel tijd een volledige nachtrust nodig en een avondje samen, hier genieten we dan ook echt van. Plus dat ze bij anderen beter (door)slaapt en thuis totaal niet, dus daar hoeven we ons ook niet bezwaard over te voelen tegenover hen.
Ga nog even nadenken, er zijn vast nog wel meer dingen die ik me voorgenomen had maar die toch anders zijn gegaan
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Susan schreef:Heel veel moeders weten toch helemaal niet hoeveel borstvoeding hun kind precies binnenkrijgt? Ik heb echt geen maatstreepjes op mijn borsten staan of zo.
Ik wel hoor!
Maar echt, ze zeggen hier soms gewoon dat ze niet zoveel voedingen meer hoeven, en over de nachtvoeding zwijg ik al helemaal.
Ik moest eigenlijk maar niet meer bv geven als ze een jaar zijn, dus moest goed blijven oefenen met de fles, anders zouden ze net zo gaan doen als ons zoontje.
Helaas mw de arts van het cb, ze weigeren inmiddels de fles.... Oooops!
Gast- Gast
Als een cbarts zulke onzin aan me zou verkondigen zou ik gewoon een klacht in dienen. Echt heel erg zeg.
Gelukkig ben jij zo dat je je er niets van aan trekt, maar er zijn er helaas ook genoeg die die onzin voor waar aannemen en dus inderdaad afbouwen.
Gelukkig ben jij zo dat je je er niets van aan trekt, maar er zijn er helaas ook genoeg die die onzin voor waar aannemen en dus inderdaad afbouwen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Bij J was ik ervan overtuigd dat ik alle hapjes zelf zou maken en geen potjes zou gaan geven. maar omdat J zo slecht at, had ik geen zin om iedere keer zo lang daarvoor in de keuken te staan. Dus ben ik toch overgegaan op potjes...
Ook had ik gedacht dat ik de tv minder vaak voor hem aan zou zetten. Maar soms is het zo makkelijk als ze een zeur-dagje hebben en je als mama even de was wil doen of iets dergelijks.
Bij T was de bedoeling om de speen alleen te gebruiken bij het inslapen. Maar soms doe ik het toch wat vaker dan dat
Ook had ik gedacht dat ik de tv minder vaak voor hem aan zou zetten. Maar soms is het zo makkelijk als ze een zeur-dagje hebben en je als mama even de was wil doen of iets dergelijks.
Bij T was de bedoeling om de speen alleen te gebruiken bij het inslapen. Maar soms doe ik het toch wat vaker dan dat
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama schreef:
Denk dat ik rond 15.15 even bel, loopt het heel erg uit ga ik gewoon iets later, als ze het allebei op een huilen zetten breekt het zweet je ook uit in een volle wachtkamer...
Zo herkenbaar.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
@Proudmama: Ben benieuwd wat je kinderarts zegt. Hier zei de cb arts vaak iets anders dan de kinderarts. Omdat ze nog steeds regelmatig bij kinderarts komt( en het vaak in dezelfde week viel als cb) ga ik alleen de afspraken met de prikken nog. Beetje onzin om 2 keer per week te wegen en ontwikkeling te bespreken.
Sowieso zit er aan borstvoeding geen limiet toch? Hier gaf ik na een tijdje de fles, en mocht volgens cb 150 per kilo geven. Daarna bij kinderarts 180 per kilo ivm prematuriteit.
Sowieso zit er aan borstvoeding geen limiet toch? Hier gaf ik na een tijdje de fles, en mocht volgens cb 150 per kilo geven. Daarna bij kinderarts 180 per kilo ivm prematuriteit.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Ze wegen 5320 & 4875 gram, groeien dus al kool! Waren 56 & 55 cm.
De complimenten van de kinderarts dan ik nog volledig kolf voor ze. En al geef ik ze 6x 200cc, maakt helemaal niks uit, het is tenslotte bv! Hoera, dat wilde ik horen
Edit: hoef niet meer terug te komen, heerlijk!
De complimenten van de kinderarts dan ik nog volledig kolf voor ze. En al geef ik ze 6x 200cc, maakt helemaal niks uit, het is tenslotte bv! Hoera, dat wilde ik horen
Laatst aangepast door ProudMama op vr 16 sep 2011 - 3:42; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
viel mee, binnen het uur zaten we weer in de autoNois schreef:ProudMama schreef:
Denk dat ik rond 15.15 even bel, loopt het heel erg uit ga ik gewoon iets later, als ze het allebei op een huilen zetten breekt het zweet je ook uit in een volle wachtkamer...
Zo herkenbaar.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze wegen 5320 & 4875 gram, groeien dus al kool! Waren 56 & 55 cm.
Wauw, helemaal super zeg! Onze meiden wogen toen 4310 en 54 cm en 4555 en 55 cm met 2 maanden.
Ik zeg ook: Petje af dat je kolft hoor! Echt super! En helemaal geweldig dat je niet meer terug hoeft te komen!!
Gast- Gast
Wat zijn ze enorm gegroeit ProudMama!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Weer ruim 1200 gram in 4 weken. Was na de eerste 4 weken ook al zo.Nois schreef:Wat zijn ze enorm gegroeit ProudMama!
Ik geef blijkbaar room ipv melk
Gast- Gast
- speentje geven: krijg hij nog steeds, alleen sinds dat ie 1 is, álleen in bed
- geen sap oid tot eerste verjaardag: dronk slecht water en thee, dus heeel verdund sap
Voor de rest ben ik wel wat makkelijker dan in het begin. Bij een tweede doe ik het vanaf dag 1 minder 'strict' heb ik mij voorgenomen
- geen sap oid tot eerste verjaardag: dronk slecht water en thee, dus heeel verdund sap
Voor de rest ben ik wel wat makkelijker dan in het begin. Bij een tweede doe ik het vanaf dag 1 minder 'strict' heb ik mij voorgenomen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit teveel roze kleding zou kopen als onze dochter eenmaal geboren zou zijn. Daar ben ik niet in geslaagd, want ze heeft redelijk veel kleding met de kleur roze erin.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ikhoorde dat L een jongetje was dacht ik 'gets, heeft ie straks van die shirts met spiderman en dekbed van cars. Ik weet 200% zeker dat die trui van spiderman er niet komt, afschuwelijk, maar toen hij een peuterbed kreeg heb ik als eerste een dekbed met tractors en graafmachines gekocht.....
Toen ik het bed voor de eerste keer opmaakte heb ik mezelf hardop uitgelachen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Toen ikhoorde dat L een jongetje was dacht ik 'gets, heeft ie straks van die shirts met spiderman en dekbed van cars. Ik weet 200% zeker dat die trui van spiderman er niet komt, afschuwelijk, maar toen hij een peuterbed kreeg heb ik als eerste een dekbed met tractors en graafmachines gekocht.....
Dat is toch niet zo erg een dekbed met tractors? Die shirts draagt Chr.istian trouwens ook niet hoor! Hooguit op ondergoed mag cars of spiderman staan
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Dat heb ik me al niet eens voorgenomen, want ik wist al dat me dat niet ging lukken En niet alleen qua kleertjes, haar kamertje is hier ook een grote roze ontploffingFlip Fluitketel schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik nooit teveel roze kleding zou kopen als onze dochter eenmaal geboren zou zijn. Daar ben ik niet in geslaagd, want ze heeft redelijk veel kleding met de kleur roze erin.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Dat heb ik me al niet eens voorgenomen, want ik wist al dat me dat niet ging lukken En niet alleen qua kleertjes, haar kamertje is hier ook een grote roze ontploffingFlip Fluitketel schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik nooit teveel roze kleding zou kopen als onze dochter eenmaal geboren zou zijn. Daar ben ik niet in geslaagd, want ze heeft redelijk veel kleding met de kleur roze erin.
Hier gaat dat al net zo, arme zoon heeft niks meer in te brengen inmiddels, haha! Het is maar goed dat hij straks weer een kamer alleen heeft. Al die meiden om hem heen...
Gast- Gast
@mamarosa, Ach jou zoontje weet later waarschijnlijk precies hoe die met vrouwen om moet gaan
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Darius schreef:Toen ikhoorde dat L een jongetje was dacht ik 'gets, heeft ie straks van die shirts met spiderman en dekbed van cars. Ik weet 200% zeker dat die trui van spiderman er niet komt, afschuwelijk, maar toen hij een peuterbed kreeg heb ik als eerste een dekbed met tractors en graafmachines gekocht.....
haha zo herkenbaar!!! Ik heb precies hetzelfde gezegd, vond Cars echt zoooo stom. Maar hij heeft nu sloffen van Cars en een pyjama. Dus je bent niet de enige die erin getrapt is
Gast- Gast
Ezra heeft sloffen en kaplaarzen van Cars en een pyjama van Bob de Bouwer, maar dat soort dingen zullen me nog een biet zijn. Als hij er een dekbed van wil hebben dan vind ik dat ook best (al zal zijn keuze dan eerder op Mega Mindy vallen). Gewone kleding daarvan vind ik wel lelijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
PapillonRose schreef:Dat heb ik me al niet eens voorgenomen, want ik wist al dat me dat niet ging lukken En niet alleen qua kleertjes, haar kamertje is hier ook een grote roze ontploffingFlip Fluitketel schreef:Ik heb altijd gezegd dat ik nooit teveel roze kleding zou kopen als onze dochter eenmaal geboren zou zijn. Daar ben ik niet in geslaagd, want ze heeft redelijk veel kleding met de kleur roze erin.
Het kamertje met de kleur roze mocht ik niet doen van mijn man in ieder geval niet geheel roze haha!! Hou er persoonlijk ook niet van. Maar er hangen nu wel wat roze hebbedingetjes op haar kamertje.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Wat moet jij echt nog doen vandaag?
» Het houdt niet echt op..
» Ik weet het echt niet!
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Wat moet jij echt nog doen vandaag?
» Het houdt niet echt op..
» Ik weet het echt niet!
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: