Goed vol te houden dieet, tips?
+6
Jeanette
Rovine
SoGood
Starla
Rush
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goed vol te houden dieet, tips?
Vanochtend was het echt de druppel. Ik ben vanochtend naar de dokter geweest voor mijn enkel ( heb er al heel lang last van ) en toen raadde hij mij aan om wat kilo's af te vallen. Ik zit er zelf ook al een hele poos mee en zit niet helemaal lekker in mijn vel omdat ik best veel ben aangekomen afgelopen jaar. Nu wil ik vanaf maandag echt gaan beginnen met een dieet en mijn man staat achter mij. Nu is mijn vraag welk dieet een beetje goed vol te houden hebt. Er zijn tegenwoordig zoveel dieeten dat ik niet meer weet welke goed en welke slecht is. Wie kan mij helpen?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Goed vol te houden dieet, tips?
Ik heb het ziekenhuis dieet gedaan, was super goed vol te houden, zat er zelfs erg vol van, vooral van de lunch.
Mindere is dat ik echt alleen maar aan snoep, chocolade en ijs kon denken, maar dat zou ik wellicht bij ieder dieet hebben haha.
Mindere is dat ik echt alleen maar aan snoep, chocolade en ijs kon denken, maar dat zou ik wellicht bij ieder dieet hebben haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Probeer 3x per dag gezond te eten. Neem een gezond tussendoortje en bewegen.
Gast- Gast
@ Theedoosje, sporten doe ik 2x per week. Alleen het gezonde eten moet nog.
@ Rush is het ziekenhuis dieet niet heel eentonig?
Mida4you- Ratel
Een culinair hoogstandje is het zeker niet, maar ik vond het heel erg meevallen. Op een gegeven moment kan je geen beschuit meer zien, maargoed, het heeft wel gewerkt.Mirjam4you schreef:
Ik ben er nu een dikke maand vanaf en ik ben nog niet bijgekomen.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Een culinair hoogstandje is het zeker niet, maar ik vond het heel erg meevallen. Op een gegeven moment kan je geen beschuit meer zien, maargoed, het heeft wel gewerkt.Mirjam4you schreef:
Ik ben er nu een dikke maand vanaf en ik ben nog niet bijgekomen.
Is het ziekenhuisdieet niet heel eentonig?
Laatst aangepast door Mirjam4you op do 8 sep 2011 - 21:32; in totaal 2 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
Google maar gewoon op ziekenhuisdieet
Rush- Lady Post-a-lot
Oke. Hoelang heb je dat dieet gedaan? En eet je nu weer normaal of eet je nog steeds alles van het dieet?
Mida4you- Ratel
Ik heb het 3 weken gedaan. Daarna kan je een week stoppen en dan weer doorgaan, of gewoon helemaal stoppen.
Ik ben dus helemaal gestopt en eet gewoon normaal. Alleen wel gezonder, meer fruit en groente dan voorheen.
Ik ben dus helemaal gestopt en eet gewoon normaal. Alleen wel gezonder, meer fruit en groente dan voorheen.
Rush- Lady Post-a-lot
Dan ga ik dit dieet ook proberen vanaf maandag. Ben heel benieuwd. Mag ik vragen hoeveel je bent afgevallen? Wat een vragen he
Mida4you- Ratel
In totaal 6 kilo. Ik wil nu graag nog wat meer afvallen door meer te sporten/bewegen. Ik moet ook m`n rug aansterken, want die is zo slap.
Anyway, dit was een mooie opstap zeg maar
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:In totaal 6 kilo. Ik wil nu graag nog wat meer afvallen door meer te sporten/bewegen. Ik moet ook m`n rug aansterken, want die is zo slap.
Dus je bent in 3 weken 6 kilo afgevallen? Wat vervelend dat je een slappe rug hebt. Die wordt vast wel sterker als je gaat sporten.
Mida4you- Ratel
Ja klopt 6 kilo in 3 weken :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Bedankt voor al je info Rush!
Mida4you- Ratel
Gisteren was op tv dat geen dieet echt werkt, maar weight watchers wel, omdat je dan een ander eetpatroon aanleert. Dat was bewezen in een of ander onderzoek.
Dieeten lijkt me sowieso niet goed, aangezien de meeste mensen die een dieet a la sonja bakker doen na het stoppen van het dieet weer aankomen, en dieeten vaak ook niet gezond zijn.
Dieeten lijkt me sowieso niet goed, aangezien de meeste mensen die een dieet a la sonja bakker doen na het stoppen van het dieet weer aankomen, en dieeten vaak ook niet gezond zijn.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Klopt het is ook niet goedStarla schreef:Gisteren was op tv dat geen dieet echt werkt, maar weight watchers wel, omdat je dan een ander eetpatroon aanleert. Dat was bewezen in een of ander onderzoek.
Rush- Lady Post-a-lot
Gewoon, van te voren bedenken wat je wil eten de hele dag en je daar aan houden.
's Morgens eet ik een eierkoek, 's middags eet ik 2 boterhammen en 's avonds kook ik gezond. Tussendoor eet ik gezonde dingen. (Voornamelijk fruit of een cracker ofzo) Niet echt een dieet dus maar ik eet niet teveel en ik eet zo weinig mogelijk slechte dingen.
's Morgens eet ik een eierkoek, 's middags eet ik 2 boterhammen en 's avonds kook ik gezond. Tussendoor eet ik gezonde dingen. (Voornamelijk fruit of een cracker ofzo) Niet echt een dieet dus maar ik eet niet teveel en ik eet zo weinig mogelijk slechte dingen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Of naar een dietiste gaan?
Want een dieet.... weet je, het werkt alleen maar voor die paar kilo, en zodra je die eetstijl loslaat....
Ik heb permanent een ander eetpatroon aangeleerd. De dingen die ik een paar jaar geleden at en koos, die eet ik enkel eens als uitzondering...
Nu ben ik om medische redenen echt heel veel afgevallen, maar mijn moeder is ook een ander eetpatroon aangeleerd en die is al over de vijftig en is die vervelende vijf kilo die er altijd zo aan en af jojo-en al drie jaar kwijt!!!
*trots*
Want een dieet.... weet je, het werkt alleen maar voor die paar kilo, en zodra je die eetstijl loslaat....
Ik heb permanent een ander eetpatroon aangeleerd. De dingen die ik een paar jaar geleden at en koos, die eet ik enkel eens als uitzondering...
Nu ben ik om medische redenen echt heel veel afgevallen, maar mijn moeder is ook een ander eetpatroon aangeleerd en die is al over de vijftig en is die vervelende vijf kilo die er altijd zo aan en af jojo-en al drie jaar kwijt!!!
*trots*
Gast- Gast
Ik wil ook niet echt op dieet maar wel beter gaan eten, want zoals ik nu eet is echt niet goed. Ik heb me het laatste jaar een beetje laten gaan. De dokter had mij ook verteld dat ik eventueel een afspraak bij hem kan maken om een diëtiste te zoeken of coaching. Misschien moet ik dat ook maar doen.
Mida4you- Ratel
Ik denk dat het wel een goed idee is om naar een dietiste te gaan. Die kan jou helpen met een goed, gezond eetpatroon.
Gast- Gast
Dan zou ik dat doen, Mirjam...
Want dan kan een dietiste samen met jou kijken wat voor jou haalbaar is....
Vergis je niet, de meeste 'standaard' dieten zijn ook best kostbaar, omdat je er heel veel produkten voor moet aanschaffen die je normaal gesproken niet eet of niet je keuze zijn, en er zit vaak ook veel bij wat je misschien niet eens lust...
Ik eet alleen wat ik werkelijk lust, ik eet natuurlijk niet oeverloos alles wat ik lekker vind ;-)
Want dan kan een dietiste samen met jou kijken wat voor jou haalbaar is....
Vergis je niet, de meeste 'standaard' dieten zijn ook best kostbaar, omdat je er heel veel produkten voor moet aanschaffen die je normaal gesproken niet eet of niet je keuze zijn, en er zit vaak ook veel bij wat je misschien niet eens lust...
Ik eet alleen wat ik werkelijk lust, ik eet natuurlijk niet oeverloos alles wat ik lekker vind ;-)
Gast- Gast
Weight watchers, daar mag je in principe wel alles, alleen met mate. Dus chocola mag heus wel, maar dan moet je er weer wat anders voor laten.
Mjom mjom. Dit is schijnbaar ook WW-verantwoord. :9
Mjom mjom. Dit is schijnbaar ook WW-verantwoord. :9
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Opzich is een bruin broodje hamburger echt niet slecht als je er niet elke dag 3 van eet . (al kun je thuis beter rundertartaar of steaktartaar pakken, minder vet). Geen gekke sauzen erop donderen, en s avonds (stel je eet dit gezellig op een terrasje bij de lunch ofzo) geen koolhydraten meer eten. Dus die avond even de aardappels laten staan en wat extra groente pakken.
Gast- Gast
Ja, ik heb besloten dat ik maandag de dokter ga bellen en dan eerst naar de diëtiste.
Mida4you- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» snel 2 kf afvallen dieet (eet) tips
» goed gehandeld? Wie heeft er tips?
» Het 17 dagen dieet
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
» Barcelona, goed en niet te duur hotel? Tips!
» goed gehandeld? Wie heeft er tips?
» Het 17 dagen dieet
» Tips om oogschaduw goed te laten zitten.
» Barcelona, goed en niet te duur hotel? Tips!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: